Heerlijk dagje relaxen en genieten

Gezellig, leuke ervaring en niet te druk

Super!

Ontspanning en relaxen is hier top!

Geweldig om helemaal te relaxen met super vriendelijk personeel.

Ik ga altijd naar Anholts, fijne sauna's, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. De sfeer is erg prettig en draagt er aan bij dat wij compleet kunnen ontspannen en genieten!

Netjes en vriendelijk

Vriendelijk personeel, nette sauna.

Voor mij is het altijd een heerlijk ontspannen gebeuren.

Alles is er maar de sauna’s zijn klein en ouderwets

In voetenbad lag wat vuil. Alle sanitair zag er oud uit en gaf geen fijne sfeer. Ook de sauna’s zijn erg klein. Daarnaast had ik een hotstone massage geboekt maar dit werd door iemand gedaan die niet erg ervaren was, het was niet erg relaxed. Hij zou een sportmasseur zijn maar ik had niet het idee dat hij lessen hierin gehad heeft. Ik vond het al met al best teleurstellend.

Heerlijke sauna met prima keuken

Geweldige sauna met vriendelijk en behulpzaam personeel, waar ze ook een super goede keuken hebben.

Genieten in een heerlijke omgeving

Het is elke keer weer een genot om bij Anholts te zijn, de rust, de vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel, zijn top. Bovendien een tuin die goed wordt onderhouden en er geweldig mooi bij ligt. Ook de keuken is goed. Voor elk wat wils, en een op het seizoen afgestemde kaart. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Voor mij echt bijkomen en bijtanken.

Schoon, zeer klantvriendelijk, heerlijke tuin, meerdere sauna's, goed eten, mijn favoriete sauna.

Altijd heerlijk. Ik voel me herboren als ik er ben geweest.

Goede service, rust en genoeg sauna's

Goede service, Heerlijke omgeving, rust en genoeg sauna's

Fijne dag.

Wij werden vriendelijk ontvangen Leuke enthousiaste medewerkers.

Relaxen in gemoedelijke sfeer

Sauna aanbod is prima. Sfeer is gemoedelijk. Eten is heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Tuin is mooi en netjes. Mooie hoekjes. het saunaplein kan mi wel een opknapbeurt gebruiken om het nog een luxere ( tevens nette en steriele) uitstraling te geven.

Heerlijk genieten

Het is een gezellige sauna, met veel sfeer, goed eten en leuk personeel. Ik kom er erg graag

Prettige ruimtes en ontspannen.

We waren er op een maandagochtend, dit hebben we als heel fijn ervaren. Het was rustig dus konden we overal direct in en hadden al snel een praatje met andere gasten. Het was voor ons de eerste keer in deze sauna, maar men heeft een rondleiding gegeven zodat we niet als een vreemde in een pakhuis voelden. Ook hebben we er geluncht, deze was heel fijn en lekker. De dag vloog voorbij, en zullen er zeker weer eens naartoe gaan.

Leuke sauna

Goede service en vriendelijk personeel en het eten is goed

super

super, verzorging altijd vriendelijk en behulpzaam...leuke accommodatie,heerlijk vertoeven daar.

Mooie gemoedelijke sauna.

Vanaf het begin gaan wij naa Sauna Anholts. Altijd een fijne middag die wordt afgesloten met een heerlijke maaltijd.

Voor een kleine wellness is er genoeg te doen. .

Gezellige prettige sfeer met vriendelijk personeel.

Het blijft een prima locatie om te blijven komen.

Sehr schöne und saubere Anlage - Essen war super!

Das Essen ist super. Sehr guter Service. Alles sehr sauber und aufgeräumt. Sehr gepflegter Außenbereich. Alles nur zu empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel in een Fijn sfeer waar je ook nog eens heerlijk kunt eten!

Altijd schoon en netjes. Niet groot maar wel sfeervol en alles is aanwezig! Hele fijne wellness om een dagje te genieten.

Fijn personeel, een heerlijke massage gehad. Lekker eten en schoon. Kortom: een aanrader.

Gezellig.. Gemoedelijke.. Merk wel dat heel veel elkaar kennen.. Ik ben weer terug verhuisd van de Achterhoek naar Drenthe. Kende Anholts al langer

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Heel fijn!

Mooie familiaire sauna. Met 7 saunas, zwembad en prachtige rustmogelijkheden een goede keus. Heel gezellig met vriendelijke medewerkers. Ik ga er heel graag heen.