prima. er is flexibiliteit

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? ok, continuïteit van docenten op een bepaalde groep mag wat hoger. Het is handig als docenten de kinderen echt kennen Punt is wel dat zoonlief zijn diploma's heeft en we dus niet meer voor zwemles komen.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): niet te groot; overzichtelijk, er gelden regels, maar die wordt niet onbenullig streng gecontroleerd
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? zie eerder: continuïteit docenten, maar voor vrijzwemmen is het een prima zwembad
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? overzichtelijk en gemoedelijk zwembad, niet te druk; ideaal voor kinderen tot 12 jaar

Nee

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Fijn dat er voor kinderen met een beperking kleinere groepslessen worden gegeven.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Bij deze groep is er niet op elke les een extra zweminstructeur/stagiaire,terwijl dit veel meerwaarde heeft voor de kinderen. Bij die ene les zien we meer concentratie en diepgang van de technieken. Ook de evt.kinderen die meer begeleiding nodig hebben door hun gedrag, worden hierdoor meer positief benaderd. Dit mis je bij een les met maar één instructeur.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja,duidelijk en overzichtelijk
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Fijn zwembad en overzichtelijk. Aardig badpersoneel

Fijne tijden (gelijk na schooltijd)

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 31 - 40 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Zeer goed.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Het is een fijn en gezellig zwembad en schoon. Goede manier van zwemles, kleine groepjes kinderen per les (vind ik heel belangrijk!).
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Buitenbad is helaas heel klein. Het zou fijn zijn als er ooit een mogelijkheid bij de gemeente komt om hier een leuk buitenbad te realiseren.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Voldoende.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Fijn overzichtelijk zwembad, schoon.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik merk dat mijn kinderen duidelijke uitleg missen hoe een slag gedaan moet worden. En dan even persoonlijke aandacht om het goed onder de knie te krijgen. Ik ben hier met de oudste tegen aangelopen en nu met de tweede ook weer. Bij het lesonderdeel voor het C-diploma doen de kinderen met de B lessen mee. De kinderen die voor het C diploma oefenen staan dan veel te lang op de kant. Het grote verschil tussen het B en C diploma is het uithoudingsvermogen. Ik zou dus zeggen zorg dat de kinderen voor C langer in het water liggen en zo dus de conditie opbouwen.
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ik vind het personeel vriendelijk
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Schoner bijv de trap bij de glijbaan staat de schimmel op , jammer van het nieuwe laagje verf . Dit kan je makkelijk schoonmaken. Kleedkamers ook niet altijd schoon . Ruikt niet fris.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja

Goed!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Dat mijn dochter niet door het gat durft in de groep en dat ze nu naar de les daar persoonlijk aandacht aan besteden! Fijn dat er tips en tops lessen zijn!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Heb toch het idee dat er in de lessen soms teveel kindjes zitten en ze niet in die 40 minuten de aandacht krijgen die ze zouden moeten krijgen!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Duidelijk! Kijk er eigenlijk nooit op alleen als ik iets moet weten en dat staat er dan wel op zover ik me kan herinneren!
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Dat ze extra aandacht aan mijn kind geven! Vind het alleen allemaal wel erg lang duren! Heb me een half jaar geleden wel veel geërgerd aan dat ze elke week een andere juf/meester hadden! Door de tips en tops lessen leer je de juffen/ meesters op een leuke manier kennen! Deze zijn voor mij erg positief en mochten van mij ook wel op woensdag plaats vinden!

Goed.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed. Bepalend is wel de groepsgrootte en de zweminstructrice.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Algehele uitstraling positief. "gezellig" zwembad. Openingstijden ruim.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? weet nog niet...
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, overzichtelijk
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? zie positieve punten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Slechte communicatie vanuit de peuter les

• Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles|Baby- en peuterzwemmen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? 6
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? redelijk
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mooi bad met leuke afwisseling in het bad , goed toezicht van badmeester en juf. \gezellig
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? In de peuterzwemles hoor ik niet duidelijk terug hoever mijn kind is en wat ze nog verder moet ontwikkelen. Op die manier kan ik ook niet zelf met haar oefenen, om deze communicatie moet ik vragen en dan nog komt de info summier naar voren. Er is geen wifi
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ?
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? gezellig en gemoedelijk bad mi hoog kwaliteits niveau,

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik vind het jammer dat alleen bad wit op zaterdag is.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): We zijn heel tevreden over de geboden zwemlessen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? kantine eerder open op zaterdag.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja voldoende
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? We zijn heel tevreden over zowel het zwembad als de zwemles. Prijs/ kwaliteit is goed in balans.

• Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Baby- en peuterzwemmen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Voldoende
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Veel mogelijkheden
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Kleine kleedhokjes, slechts 3gezinshokjes
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, alhoewel soms moeilijk te vinden bv. de tijden van de verschillende lessen
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Overzichtelijk zwembad

ik en ons gezin maken zeer regelmatig gebruik van het zwembad en het restaurant en hopen dit nog jaren zowel recreatief en sportief te mogen doen. Water

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 41 - 50 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? prima, goed programma dat vele doelgroepen bedient
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): positief, gastvrij ontvangst entree, oplettendheid, vriendelijkheid, vakbekwaamheid instructeurs, , verscheidenheid qua aanbod: instructiebad, 25 meter bad, glijbaan, subtropisch gedeelte, sauna, buitenbad en restaurant
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? geen idee
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? overzichtelijkheid zwembad v.w.b. m.n. kleine kinderen, goed restaurant die aansluit op activiteiten. Tijdens openingstijden is het restaurant altijd toegankelijk. Je kunt op een prettige manier gebruik maken van consumptie en zitfaciliteiten (andere zwembaden kunnen hier een goed voorbeeld aan hebben) en ik heb al aardig wat zwembaden gezien! Daarbij is een 25 meter bad waarin je prima baantjes kan zwemmen. En niet te vergeten het subtropisch zwemgedeelte...ideaal voor alle leeftijden (gevarieerd aanbod: bubbelbad, stroomversnelling, glijbaan. Kortom genoeg redenen!

nee, dank u...

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik ben tevreden over de manier van lesgeven aan onze kinderen.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Ik ben ook tevreden over onze zwemlestijden, maar tussen 17u en 18u zou ik niet graag willen. Maar dat is ook nog niet voorgekomen bij ons.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Aardige badjuffen en-meesters! Goede telefonische bereikbaarheid.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ruikt niet fris in de groepskleedkamers.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, het is een duidelijke website met handige informatie.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Goede prijs/kwaliteitverhouding en aardig personeel.

nvt

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 13 -20 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? nvt
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): kom hier al vanaf het begin, vind het een prima zwembad, zou wat meer buitenbad willen hebben, daardoor gaan de kinderen altijd naar Putten
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? zie hierboven
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien prima

2 sterren: slechter dan verwacht

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Verwarmd zwembad, en lekker warm binnen op vijdag, soms een rustig bad vind ik wel prettig.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Iets meer voor de kinderen van ongeveer 4 5 of 6 jaar. Betere hygiëne in de hokjes. Meer wellness.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien kijk er eigenlijk nooit op
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? het is een oke zwembad, maar echt spectaculair recreëren is het niet.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? volgens mij goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? tijden vallen na schooltijd, dus prima, verder is er denk ik weinig keus voor tijden.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): de mee zwemlessen vind ik erg leuk, positief en waardevol omdat je dan tips meekrijgt over het oefenen met je kind. sommige badjuffen nemen tijd voor communicatie en dat is fijn! er hangt een leuke, goede sfeer in het bad.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? *meer informatie over hoe het gaat met je kind tijdens zwemles (bijvoorbeeld een digitaal volgsysteem) * betere communicatie over wat kinderen moeten kunnen in een bepaalde groep van zwemles. *bij het vrij zwemmen vindt ik het aantal toezichthouders weinig.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, openingstijden, prijzen etc.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? wel: hoog niveau wat het zwemlessen betreft. minder: communicatie richting de ouders (sommige doen dit wel goed)

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed, alleen vind ik een groep van 12 te groot voor 1 zwemleraar, waardoor de kinderen te lang in 1 groep blijven en hun interesse en plezier verliezen. Misschien kan dit opgelost worden met een stagiair of hulpouder of vrijwilliger. Ook hoor ik veel om me heen dat er te weinig naar elk kind specifiek gekeken word. De een is nu eenmaal wat slordiger als de ander. Als ze de slag te pakken hebben en ze kunnen zich redden in een noodsituatie dan hoeft het geen perfecte borstcrawl te zijn. Dit is nog niet mijn eigen ervaring, maar heb dit wel van meerdere ouders gehoord die hun kinderen dan ook in een andere plaats op zwemles gaan doen en daar wel het diploma halen. Dit kan niet jullie bedoeling zijn. Ik hoop dat jullie dit als opbouwend zien, want zo is dit bedoeld.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Leuke badmeester/juffrouw. Personeel in restaurant super!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Kleedruimtes zijn erg vol soms staan ouders in het midden hun kinderen aantekleden dit is bij weggaan niet makkelijk. En de zwemles zie boven.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja alleen het telefoonnummer van het zwembad is soms verwarrend.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik heb meerdere mensen om me heen gehad die hun kind ook nog elders naar 2 jaar op les gingen doen en elk kind is verschillend, elk zwembad heeft positieve en negatieve kanten en dat mag elke ouder zelf beslissen. Dus het is geen ja en geen nee.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Mijn zoon heeft nu 4 zwemlessen gehad. Ik heb nog niets gezien of vernomen hoe dat er uit ziet of hoe het gaat, dus kan dit nog niet beoordelen. Mijn zoon vindt het in ieder geval wel leuk.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Voor als nog goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Korte wachtlijst voor zwemles en hierbij het gratis mogen zwemmen zolang er zwemles wordt gevolgd.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Nu naar 4 lessen heb ik nog niemand (heel kort) gesproken hoe de eerste beleving was. Het is maar gissen hoe het gaat, je ziet ze natuurlijk ook niet. (niet erg, maar graag een eerste reactie zou wel prettig zijn)
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien kijk ik niet/zelden op
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Te kort met zwemles bezig om daarover te oordelen.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Voor de kids is er genoeg keus
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De intree prijs is goed te doen dat is zeker voor alle mensen goed
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Veel meer info over zwemles en hoe ver je kind is neem de paalberg die heeft een programma dan kan je je kind volgen op internet dat is echt super
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Geen idee niet gekeken
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Niet aan bevelen voor zwemles want daar zijn we teleurgesteld in

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn zwembad om dicht bij huis te hebben.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Gemiddeld
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Aardig personeel als je vaker komt.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Omgeving babybadje moderner (schimmel). Moderner restaurant. Een paar gezinshokjes erbij. Badmeester of badjuffrouw toegankelijker voor of na zwemles om vraag te stellen of opmerking mee te geven. Buitenruimte toegankelijker en aantrekkelijker maken.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Mag actueler worden en interactiever.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik zou jullie aanbevelen voor een middagje recreatiezwemmen bij slecht weer.

Prima!

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 31 - 40 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed, duurt soms wel een beetje lang voordat hij door mag naar de volgende groep!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Zwembad praktisch naast onze deur! Dus ideaal om de kinderen af en toe op zaterdag alleen heen te sturen!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Verandering van spijs doet eten....en calluna blijft altijd het zelfde! Graag eens een keer wat sfeervollere aankleding...het is er wel een beetje kaal!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Goedkoop in verhouding tot omliggende zwembaden!

Prima tot nu toe

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik had ermee van verwacht , ook de communicatie over hoe jou kind het doet is minimaal!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Afgelopen woensdag werd ons voor het eerst gevraagd of wij vragen hadden over de les of over ons kind , daar is nog nooit eerder naar gevraagd en dat vind ik erg jammer ! Ik vind het wel positief dat we eindelijk een juf hadden die interesse voor ons vragen had en deze ook prima behandelde wel kort maar fijn !
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De communicatie kan een stuk beter! De medewerkers kunnen iets gemotiveerder zijn in hun informatie en vriendelijkheid , ook aan de kassa !
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Te weinig info
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? De punten die ik zo juist noemde kunnen zeker beter ! De informatie en comunicatie kunnen beter groepen kleiner ! Ik zou graag beter op de hoogte gehouden willen worden over de vorderingen van mijn kind!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Prijs
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Nvt
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Voldoende

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vind het vervelend voor u dat we wat negatief zijn. Maar momenteel is dit hoe we het ervaren. succes

• Zwemles N.v.t.
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Geen oordeel aangezien we de lessen niet bijwonen
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Ons dochtertje zit in de 1e groep. Deze lestijd is prima haalbaar. Met overige lestijden nog geen ervaring
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? via internet
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Er prettig zijn de gezinskleedhokjes
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ik zou graag wat minder wisselingen willen in zwemdocenten. In de eerste 8 lessen had ons dochtertje 4 verschillende juffen gehad. en persoonlijk denk ik dat de hygiëne beter kan. In het peuterbadje drijft van alles. en op meerdere plekken in de baden is aangekoekt kalk (vermoed ik) te zien, dit oogt niet fris. Ook zijn de kleedruimtes niet altijd even schoon.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien alles wat ik wilde weten heb ik tot nog toe goed kunnen vinden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Wat betreft leszwemmen hebben we nog niet echt een goede indruk. Waarschijnlijk net even pech gehad met de vele wisselingen dus wellicht komt deze vragenlijst net wat te vroeg om positief te zijn. Voor recreatief zwemmen is er in de nabije omgeving (putten) een uitgebreider bad te vinden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer) N.v.t.
  • Gastgerichtheid N.v.t.
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? staat ingeschreven voor zwemles
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? -
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): -
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? heb nu 3x aangegeven alleen op de ZATERDAG de zwemlessen te kunnen volgen, maar wordt toch gebeld voor door de weekse dagen. dit is erg vervelend! als je al duidelijk aangegeven hebt alleen de zaterdag te willen. (tot 2x toe)
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien -
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? -

geen

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Bij een calamiteit binnen de zwemles, onze dochter was het even kwijt hoe ze moest zwemmen in rood. Is er adequaat en snel gehandeld. Vervolgens een extra les gekregen, om haar er overheen te helpen. Fijn hoe dit geregeld en gecommuniceerd is.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Er opletten dat groepen niet te groot worden. in de avond is het rustiger.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Kijk ik eigenlijk niet op.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Prima zwembad, wat moet blijven bestaan binnen Ermelo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

nu onhandig, midden op de zaterdag. hopelijk wordt de tijd vroeger als we naar een ander groepje gaan

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? moeilijk te oordelen, omdat je vaak niet bij zwemles aanwezig bent. wel vaak wisselende juffen en meesters
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): als je belt of het aan de balie vraagt, krijg je de informatie die je wilt hebben. leuk zwembad om in te zwemmen met kleine kinderen. leuke glijbaan
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? meer dezelfde juffen/meesters bij zwemles van een zelfde groepje graag meer horen wat er geoefend wordt tijdens zwemles meer aandacht voor nieuwe kinderen als ze de eerste keer op zwemles komen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja over zwemles is alles duidelijk te vinden openingstijden ook
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? zwemles relatief goedkoop gemakkelijk om te wachten in kantine tijdens zwemles leuk babybad, leuke glijbaan