• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? In principe uitstekend al verschilt het wel per instucteur
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ik vind dat mijn kind op zeer positieve wijze les heeft gehad van meerdere instructeurs. Ze stonden altijd klaar voor hulp en behandelde hem met veel warmte en de juiste strengheid
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Er zitten een aantal instructeurs tussen waarbij je je afvraagt waarom ze dit vak gekozen hebben. Gelukkig heb ik daar weinig mee van doen gehad maar zou ze daar zeker op wijzen. De chagrijnigheid straalt ervan af.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja al vind ik hem niet super overzichtelijk
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Als je als ouder mee wilt werken aan het behalen van het zwemdiploma heb je aan Calluna een uitstekend zwembad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het diploma zwemmen duurt aanzienlijk langer in vergelijking met andere zwembaden. Ik vraag me af hoe dat komt?

• Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Prijs kwaliteit verhouding is prima. De bediening in restaurant is uitstekend, zeer vriendelijk personeel.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Er zou een volgsysteem komen voor ouders om de vorderingen en verbeterpunten van de zwemles online te kunnen volgen. Zeer teleurstellend dat deze er nog steeds niet is.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Prima. Voldoende informatie
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. En vanwege de kleinschaligheid, niet zo massaal.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Erg goed, je merkt dat bij Calluna de lat wat hoger wordt gelegd en dit vind ik erg goed. Als je kind het diploma A en B bij jullie heeft behaald weet je zeker dat je kind goed kan zwemmen!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Een fijn overzichtelijk zwembad. Fijn om zwemles te hebben, maar ook om kinderfeestjes te geven. Goede prijs!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Groepskleedruimtes
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Waarschijnlijk wel, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig op de website kijk. Alleen soms voor de openingstijden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Goede prijs, overzichtelijk en betrokken zwemleraren/leraressen.

geen

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 41 - 50 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed, verzorgd
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? prima, vooral vrij zwemmen is goede tijden
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): goed zwembad
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? voldoet al onze wensen
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien gebruik de website niet echt
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? goede zwemmogelijkheden bij vrij zwemmen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima. Het zou fijn zijn als er op de vrijdagavond ook gewoon vrij zwemmen was, omdat de kinderen dan ook kunnen zwemmen tot wat later omdat ze de volgende dag niet naar school hoeven.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? kan ik niet goed beoordelen, omdat we er alleen bij de meezwemlessen bij zijn en dat vind ik echt een waardeloos uurtje omdat de kinderen eigenlijk niets leren en kinderen waar geen ouders van zijn , daar werd beide keren nauwelijks naar omgekeken.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): We genieten als gezin erg van ons gezinsabonnement
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? vrijdagavond open en een systeem waarbij we de vorderingen van de zwemles kunnen volgen, zoals bijvoorbeeld bij het Akwaak leerlingvolgsysteem
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? goede prijs kwaliteit verhouding

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? kan hoger.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Dat er per kleur een eigen kleedkamer is waardoor de kleedkamers niet overvol raken. En dat er gratis bijles wordt gegeven als je kind het nodig heeft.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Als er zwemlessen uitvallen ivm vakantie, goede vrijdag, dag na hemelvaart etc. dan graag op een ander moment ouders en kinderen de kans geven om toch zwemles te krijgen waardoor de continuiteit gewaarborgd blijft. Binnenkort mist mijn dochter 3x achter elkaar zwemles. Daarna 3x wel en dan weer een keer niet . Dat bevordert het zwem nivo niet . Dat ze iedere week dezelfde juf of meester hebben. Zo weet de juf of meester wie de kinderen zijn en wat ze nog moeten leren. Ik heb uit eigen ervaring vernomen dat iedere juf wat anders zei over mijn dochter. Erg verwarrend voor de kids..
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Vriendelijkheid van het personeel. En de meezwemlessen vind ik erg leuk.

Zelf vind ik 40 min wel weinig. De tijd vliegt voorbij.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed, ze zwemmen keuring
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ging met veel plezier naar zwemles. Kreeg aandacht, Waren enthousiast met les geven naar de kinderen
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Wat vaker update hoe het gaat, ouders niet zo vaak laten mee zwemmen. Vooral in de groepen Rood en B. kind vind het wel leuk maar voor alle vakanties vind ik persoonlijk te vaak. Weg gegooide les. Achter de balie mogen ze wel meer uitstraling en enhousiastme tonen
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien kijk ik nooi na
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? enthousiaste zweminstrukteurs

geen

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 21 - 30 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Aan de trage kant, betere doorstroming naar andere kleuren.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Leuk zwembad, waar een baantje zwemmen nog betaalbaar is.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De website is onoverzichtelijk. De Gastgerichtheid kan zeker beter bij sommige mensen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Zie bovenstaande.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Leuk zwembad, waar het nog betaalbaar is.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vriendelijk personeel. Fijn dat er meezwemlessen zijn zodat je weet ( indien nodig) wat je extra kunt oefenen met je kind.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? In sommige kleedruimtes ruikt het sterk naar urine en is de vloer niet altijd even fris!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Nvt
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Gewoon een goed zwembad!

warmer water in het peuterbad tijdens peuter zwemmen.

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Fijn dat er zoveel groepen tot laat kunnen plaatsvinden.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Fijn zwembad. Goede lessen en betrokken zwemjuffen en meesters.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? ik vind het jammer dat jet zwmebad niet met het openbaar vervoer bereikbaar is
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Voor mij voldoende
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? wij hebben er met veel plezier gezwommen de afgelopen vier jaar. Begonnen met peuterzwemmen en nu met gewoon leszwemmen. Wij hebben een goede ervaring.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Calluna is een prima zwembad. Liever fun dingen als een glijbaan als extra wellnes.

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 41 - 50 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Dat is moeilijk te zeggen omdat wij als ouders maar eens in de zoveel tijd zien wat ze doen. Het toezicht op de aanwezigheid van kleintjes kan beter. Het is twee keer voorgekomen dat onze zoon wel in het zwembad maar niet in de les was. Dit is geen veilig idee.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De dames aan de balie zijn enorm vriendelijk en meewerkend. Wifi in het restaurant erg prettig
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Wat zou een echt buitenbad een toegevoegde waarde voor het zwembad zijn. Ook de mogelijkheid om als 'wachtende' op een kind dat zwemles heeft, buiten te zitten, zou fijn zijn.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Nvt
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Als inwoners van Ermelo is het fijn in Ermelo naar het zwembad te kunnen. .

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 31 - 40 jaar
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Er wordt goed aan de tijden van de zwemlessen gehouden. Tot nu toe positieve ervaringen bij de zwemlessen door juf Laura. Gaat lief met de kinderen om en is duidelijk en betrouwbaar.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De hygiene. Het stinkt vaak verschrikkelijk bij de wc en kleedkamers.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ik kijk eigenlijk nooit op de website
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? het is een gezellig zwembad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ook de oudere dames achter balie mogen meer klantvriendelijker worden. al paar keer niet zo vriendelijk geholpen.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Sinds jullie de zwemlessen veranderd hebben duurt het wel erg lang voordat ze van wit naar geel gaan. erg demotiverend voor kind. Maar mij is wel opgevallen dat als kinderen niet aan jullie eisen voldoen, maar als de ouders elke week klagen gaat het kind wel sneller door.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Als je aan het vrij zwemmen bent. dat de zwemjuf/meesters altijd vriendelijk zijn.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer communicatie met badjuf/meester naar ouders. Niet dat wij naar de badjuf of meester moeten vragen als ze al lang in een bad zitten gewoon even aandachtspuntjes. hoeft heus geen lange gesprekken. (vooral kleine Barbara met korter haar) die deed dat wel in die tijd toen onze dochters zwemles hadden van haar.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien kijk bijna nooit op website

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

zit er aan te denken om onze dochter bij het bosbad te laten zwemmen zij is net 4 geworden en vindt het een erg langdurig traject bij Calluna! wat ik overigens erg jammer vind, aangezien ik achter Calluna woon.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Zou het niet weten, helaas! vindt dat er weinig gecommuniceerd wordt met de ouders! vindt dat mijn zoontje er erg lang over doet en dat zijn motivatie al meerdere keren weg is geweest!
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? prima!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): vindt het erg leuk dat Barbera onze zoon herkent als wij aan het vrij zwemmen zijn! en hem aanmoedigt!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? communicatie en weer een keer in de maand meekijken wat de kinderen kunnen. wil mijn zoon graag helpen, maar weet niet eens waar ik vaak mee moet beginnen!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? het enige wat ik aan kan bevelen bij mensen in de buurt, dat het lekker dichtbij is.

oke

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): nette ontvangst, kinderen komen enthousiast terug
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? ken ik het zwembad nog te kort voor
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, duidelijke info over zwemlessen
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? goede kwaliteit/ prijsverhouding

zoals eerder gezegd, vind ik de communicatie nu met de badjuf te weinig!!! ik hoor er veel meer mensen over....graag weer terug naar de kijklessen..!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? ik vind het wel traag gaan. ik weet dat de kinderen hun tijd nodig hebben, maar ik vind het wel soms een ellenlang verhaal. en vorige week had ik een gesprek aangevraagd voor afgelopen woensdag...en toen was ze ineens door...! is dat echt toevallig...!!!!??????
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): als ze hun diploma hebben, kunnen ze ook goed zwemmen
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? mn dochter zit op zwemles. ze is net door naar de volgende groep. wat ik heel vervelend vind is dat er geen kijklessen meer zijn. met de meezwemlessen nu vind ik als je een keer niet kan gaan door bv ziekte oid heb je echt geen idee hoe het gaat. ik ben een keer ziek geweest en dde keer erna kon ik niet door opname ih ziekenhuis! ik heb op een gegeven moment maar zelf aan gegeven om een gesprek maar toen was ze door. ik vind dat echt wel een punt van kritiek....!!!!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien geen idee, denk het wel...
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? als de kinderen hun zwemdiploma hebben...kunnen ze ook goed zwemmen...!!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

iets meer actie van controlerend personeel bij 'geklier' in het zwembad bij vrij zwemmen, als er niet geluisterd wordt mogen er best sancties genomen worden.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ook al zijn de groepen kleiner, toch duurt het soms erg lang voor een kind een groep verder kan.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Niet altijd prettig zo vlak rond etenstijd, maar te doen.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Afzwemmen wordt erg leuk gedaan, een groot feest!! Leuk ook de foto's achteraf op het grote scherm!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Mogelijkheid om 2x per week te lessen. Kans om op een ander moment in te halen als een kind een keer niet kan/ziek is geweest. Meezwemmen is leuk, maar het kijken op de eerste vrijdag van de maand was leuker. Frissere kleedhokjes zou ook fijn zijn, het kan er erg naar urine ruiken. Ouders met schoenen bij de douche wegsturen, die vloer is daar soms zo smerig!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien geen idee
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? ligt goed in de buurt, net iets goedkoper dan Putten

Goed.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Hij zwemt nog op t laagste niveau. Dus weinig over te zeggen. Well afhankelijk van zwemjuf. Juf Anke is top. Koppelt ook resultaten en aandachtspunten terug. Hiervoor een juf die slecht met bange kinderen overweg kon. Hierdoor werd mijn zoon alleen maar banger van.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Veel leuke medewerkers. Goed restaurant. Meezwemmen voor vakanties. Terugkoppelingen door zwemjuf ( bij juf Anke).
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Schonere vloer vanaf douche naar kleedhokken. Vorderingen zwemles digitaal bijhouden (in te zien door klanten). Zoveel mogelijk dezelfde zwemjuf bij n kleur (niet wekelijks n ander). Kleine zwemgroepen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Kijk ik nooit op.....
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Wel: prijs/kwaliteit. Restaurant.

Succes met het verwerken van de enquête. Groeten, Aukje

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima. Soms mogen kinderen wel wat sneller een groepje verder. Dat motiveert.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Goede kwaliteit zwemlessen over het algemeen. Kinderen kunnen ook echt zwemmen als ze al in het rode badje zitten.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meezwemmen is erg leuk. Als je niet vaak naar de tips en tops kunt dan zou het fijn zijn toch wat tips en tops te horen na de zwemles van de badjuf of meester. Iets meer persoonlijk contact... Zeker als ze in het witte badje zitten. Je ziet er nl niets van.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? prima zwembaden met goed overzicht als je met kinderen gaat zwemmen, vriendelijke badmeesters en juffen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het komt te regelmatig voor dat er andere zwemjuffen en meesters voor de groep staan. Een keertje vind ik oké maar het is nu vaak dat er weer een ander voor de groep staat!! Het is bij ouders en zweminstructeurs niet duidelijk wanneer de kinderen een shirt aan moeten en wanneer niet. En dus gebeurd dit niet. Er zijn verschillende formulieren in de omloop

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? goed
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De kinderen leren goed zwemmen
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De sanitaire voorzieningen verdienen een opknapbeurt.. In de kleedruimtes is de vloer vies en stinken de putjes
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien jullie website vertelt dat kinderen gemiddeld in de 40 lessen nodig hebben….dit is niet zo. Merk ik zelf en hoor dit ook van andere ouders.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? goede zwemlessen

dinsdag 's avonds ruikt hangt er soms een vreselijke penetrante lucht in de kleedkamers.

• Zwemles N.v.t.
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 51 - 60 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? AquaFit4You
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? uitstekend
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): super goede begeleiding tijdens de aquafit4you
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? geen idee
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien voldoende, alles wat er te doen is, is terug te vinden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? enthousiast/leuk team

Heb ik hierboven al genoemd

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Niet altijd handige tijden, m.b.t. avondeten of het afspreken met vriendjes. Maar ik begrijp dat het niet mogelijk is het altijd tussen kwart voor 4 en 5uur te doen
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Sommige zwemjuffen komen na de zwemles in de kleedkamer om eventuele vragen van ouders te beantwoorden, dit ervaar ik als zeer positief
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Bovenstaande punt zou fijn zijn als iedereen dat doet. Anders zou je steeds moeten wachten tot de mee zwemles.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, de standaard informatie staat er op, dit is waar ik naar opzoek ben geweest
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? 1x per week zwemles bevalt goed, het afkopen van het zwemabbonement is positief. Helaas vind ik (als een kind wat langer in dezelfde groep blijft zitten) het contact met de ouder wat te weinig.

De tijden die ik nu heb zijn voor mij ideaal!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? k heb geen vergelijk. lijkt me prima?
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De medewerkster achter de balie kent de namen van de kinderen en stelt ze gerust! Voor het afzwemmen hoef je bijna niet te wachten!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Voor ons was de tijd van 17.40 geen optie. Die tijd kregen we toch zonder dat we er om vroegen en het telefoontje wat ik uiteindelijk gedaan heb om die tijd te wijzigen was nou niet bepaald klantgericht.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, de zwemtijden kijken wij regelematig. En de kosten.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? voor ons bekend. prima naar ons zin.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De tijd is in januari teruggegeaan van 50 min naar 40 min, dit vinden wij te kort. We moeten dan vaker naar het zwembad rijden om dezelfde hoeveelheid lesuren te halen.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Kinderen blijven te lang op hetzelfde niveau hangen. Ze zwemmen te lang in wit/geel in ondiep water waardoor ze de mogelijkheid hebben te lopen ipv te zwemmen. Daarnaast kunnen ouders niet kijken en we hebben gemerkt dat wanneer we kunnen kijken dit de kinderen erg stimuleert.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Veel open voor vrij zwemmen!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Zie bovenstaande opmerkingen mbt zwemles
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien niet gelezen
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Niet voor zwemles, wel voor vrijwemmen

• Zwemles N.v.t.
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 51 - 60 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Senioren Zwemmen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Overzichtelijk bad (voor mijn autistische kleinzoon niet al te veel prikkels)
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? beschikbaar stellen van drijf-materiaal
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja Prijzen en openingstijden worden goed aangegevn
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Overzichtelijk bad met voldoende leuke mogelijkheden voor zwemmen en relaxen. Ook in een warmer gedeelte.