ik ben verder erg tevreden!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? wat ik er van mee krijg is dat volgens mij wel goed.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): over het algemeen ben ik eg tevreden over Calluna
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? wat meer informatie tijdens/over de zwemles. Hij gaat iedere week, maar je hoort eigenlijk nooit hoe het gaat. Vince zit nu al bijna een jaar op zwemles en nog steeds in wit. Vraag me dan af waar dit aan ligt; heeft hij nog genoeg uitdaging in het ondiepe bad? en als het zo moeizaam gaat laat dan weten waar we tussendoor eens mee kunnen oefenen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Voor wat ik ooit nodig heb gehad wel.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? prima, overzichtlijk, fijn zwembad

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Wordt te weinig geïnformeerd over de voortgang/vorderingen van mijn kind.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mijn kind gaat er met plezier naar toe.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer info (bijv via volgsysteem op internet) over voortgang van het kind. Minder mensen tegelijk in een kleedkamer.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Om prijs/ kwaliteitverhouding

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De les waarin ouders mogen meezwemmen is erg goed bedacht!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Betere overdracht naar ouders. Persoonlijker. Concrete aanwijzingen wat je precies moet oefenen met je kind. Ouders zouden eigenlijk bij de les aanwezig moeten zijn om beter te weten wat er geleerd wordt en waar ze zelf op kunnen letten.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Het is niet altijd persoonlijk. De groepen zijn iets te groot, maar dat hangt ook van het type kind af. Bij een gevoelig kind, een motorische achterstand of iets anders zou ik dit zwemband niet aanraden. Juist omdat overdracht richting ouders dan zo belangrijk is. Voor de rest prima.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zou graag af en toe een nieuws brief willen ontvangen

• Zwemles N.v.t.
  • Zwembad N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 51 - 60 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? AquaTherapie
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed heb er veel baat bij
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Goed had wel liever een uurtje eerder gewild
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De therapie doet mij erg goed De begeleidster is goed
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Vind de groep wel aan de grootste kant Kan ze niet zo veel aandacht geven De kluisjes gaan moeilijk open
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Heb er nog nooit naar gekeken sorry
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Is minder druk dan in putten en is niet zo duur

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Redelijk op niveau. Ik mis de vooruitgang van mijn kind. Dit is niet vanzelfsprekend, maar moet speciaal gevraagd worden.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Dat de kinderen van de zwemles gratis kunnen zwemmen. Dit stimuleert om vaker te gaan. Tips en tops uurtjes zijn goed.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Betere communicatie met de zwemdocent. Soms onduidelijk waar de kinderen mee bezig zijn of waar ze nog aan moeten oefenen. Tips en tops uurtje lijkt soms alleen voor de kinderen die in rood en of b zitten. Andere kinderen krijgen soms minder aandacht.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja ik kan alles vinden wat ik nodig heb.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Het is prijs kwaliteit goed.

prima,

• Veiligheid N.v.t.
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Er word erg goed zwemles gegeven. Ik vind alleen dat er te veel gehamerd word op goed borstcrowl doen!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): kwaliteit en prijs
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Het stinkt verschrikkelijk in de kleedruimtes en het is altijd erg dringen tijdens zwemles. Het bad zou wat kunnen veranderen aan het subtropische gedeelte...spannende glijbaan of zo...
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien n.v.t
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Het is een vrij simpel bad, maar daar is de prijs ook naar! Dus altijd leuk om eens te gaan zwemmen!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? is tegenwoordig erg slecht heb 4 kinderen bij jullie op zwemles gehad\bezig maar er zit weinig vordering meer in
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): leuk zwembad om dagje te zwemmen met de kinderen en betaalbaar
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? terug naar de oude werkwijze van zwemles geven
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? zwemles het duurt te lang voordat ze door mogen naar een volgende groep, het stimuleerd de kinderen niet meer

geen opmerkingen

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 81 jaar en ouder
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): gezelligheid
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? ik zou niet weten
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien calluna het mooiste zwembad ,mooie locatie in ons mooie dorp ermelo zwemmen is gezond vooral als iemand net uit het ziekenhuis komt
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? ga er naar toe en maak er een gezellige dag van

• Zwemles N.v.t.
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 61 - 70 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? AquaTherapie
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ruim voldoende
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Aquatherapie stimuleert om zelf verder te gaan.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ruimere openingstijden op zaterdag (en zondag)
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Niet te grootschalig.

Ruimere openingstijden in het weekend voor vrijzwemmen

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed, er wordt door de juf echt naar mijn kind gekeken en zij zoekt echt naar wat werkt met Sam! Daar zijn we erg blij mee
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Te laat voor de kleintjes. Zou echt beter zijn om het smiddags te hebben.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Fijn overzichtelijk zwembad met vriendelijk personeel. Water is op goeie temperatuur. De kinderen en wij ouders voelen ons er prettig bij.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Een buitenbad voor in de zomer! Ruimere sauna. En qua veiligheid zou de deur vanuit de kleedkamers naar het zwembad beter afgesloten kunnen worden. Kleine kinderen kunnen zo het diepe in lopen als ze door die deur gaan.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ik kijk nooit op de website. Neem de flyer mee na de zwemles
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Zoals gezegd; overzichtelijk, meestal niet te druk, aangename watertemperatuur.

Prima.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Dat vind ik helaas heel slecht te beoordelen. Ik heb geen zicht op mijn kind tijdens de zwemles en de terugkoppeling is zeer minimaal.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vriendelijk personeel achter receptie en in het restaurant.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Communicatie m.b.t. de zwemles, terugkoppeling na de zwemles. Eén vaste zwemjuf en niet elke les een andere.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Openingstijden, prijzen e.d. helder en makkelijk te vinden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Mijn dochter zit nu vier maanden op zwemles en heeft nog geen twee keer achter elkaar dezelfde juf gehad. Verder komt er nooit terugkoppeling na de zwemles. Ik heb geen idee wat ze doet en hoe ze het doet. Tot nu toe valt het me erg tegen.

Ik vind het goed dat er een groep bestaat voor kinderen met psychiatrische problematiek. Wij wisten dit zelf niet toen onze zoon op zwemles ging (hij had toen nog geen diagnose), maar voor hem was het zeker goed geweest. Voor eigenlijk alle kinderen zou het goed zijn dat er niet zomaar wisselingen zijn van zwemdocent. Ik snap dat er ziekte kan zijn of mensen op vakantie gaan, maar wellicht is het mogelijk dan bij de kassa dit al te laten weten middels een briefje wat is opgehangen of iets dergelijks. Het had ons heel wat angst en stress kunnen schelen.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het niveau van de zwemles is voor het reguliere kind goed. Wel vind ik het jammer dat kinderen van de plus groep waar ze geel en oranje doen, in rood gewoon bij de andere kinderen gestopt worden in een overvol zwembad met heel veel prikkels en een andere juf. Zou mooi zijn dat ze bij dezelfde juf kunnen blijven. En minder druk zwembad zou ook mooi zijn, maar dat is helaas niet haalbaar vermoed ik.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Tijden zijn prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Het zwembad ziet er altijd netjes uit. ook de vloeren in kleedkamers zijn netjes. De kinderen vermaken zich goed met wat er is.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Nu zijn de groepskleedkamers tijdens zwemles op kleur en verder voor meisjes en jongens een paar familie ruimtes zijn wellicht handig. Nu zitten er regelmatig gezinnen in 1 ruimte wat heel handig is, maar voor andere meisje/ jongetjes in die kleedkamer soms niet prettig.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, als we openingstijden of bijzonderheden willen weten kunnen we het daar vinden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Het is een leuk zwembad om vrij te zwemmen tegen een redelijke prijs. Voor zwemles is het aan ouders zelf om te kijken wat passend is voor je kind.

nvt

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): We hebben geen klachten over het zwembad. Als in orde
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Enige minpuntje: het is soms niet duidelijk waar mensen zich moeten omkleden. Er zitten dan wat grotere jongens van de waterpolo bij mijn zoontje in dezelfde ruimte om te kleden. Kan daar iets aan gedaan worden? Verder mag de koffie in het restaurant wel iets goedkoper. Ik vindt het te duur dus koop het daarom niet. Als de koffie 1 euro zou zijn, wordt er meer verkocht denk ik.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja. Alleen het uiterlijk is wat ouderwets
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Wel aanbevelen. de zwemlessen zijn prima en ook nog eens goed betaalbaar vergeleken met andere plaatsen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tijdens de zwemles vind ik het erg afhangen van de zweminstructeur/instructrice of iemand goed genoeg wordt bevonden voor de volgende groep. Nu maakt het mij niets uit hoe lang mijn zoon doet over zijn A-diploma, maar soms vraag ik me af of een vaste docent niet handiger zou zijn. Nu moet een docent elke week zo ontzettend veel kinderen opnieuw leren kennen en elk kind krijgt in een jaar zwemles ook enorm veel docenten (mijn dochter had 2 jaar terug soms in een maand 4 verschillende docenten!!) en elke docent stelt andere eisen en is op een andere manier streng of leuk. Dit vind ik wel verwarrend voor mijn kinderen.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Dit vind ik afhankelijk van de zweminstructeur/instructrice, maar over het algemeen ben ik tevreden.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima. Fijn dat de zwemlessen nu 40 minuten duren ipv een uur.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Het is heerlijk zwemmen met de kinderen. Hoewel we dit niet vaak doen, is het voor een middagje prima. Leuk dat er wisselende dingen te doen zijn zoals bubbelbad, glijbaan, stukje buiten zwemmen. De zwemles van mijn zoontje vind ik over het algemeen voor hem erg stimulerend en hij kijkt er enorm naar uit.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ik vind de kleedruimte voor de zwemles erg klein. Dat het er warm is, snap ik, maar het wordt benauwd doordat je met veel te veel ouders en kleinere broertjes en zusjes in een klein hok moet omkleden. Zeker als de groep flink vol zit, dan sta ik regelmatig in de deuropening mijn zoon om te kleden en is er nauwelijks ruimte voor mijn jongere kinderen. Ik weet niet hoe die anders zou kunnen (behalve natuurlijk grotere hokken maken of kleinere groepen creëren), maar dit is iets waar ik me in grote mate aan stoor tijdens de zwemlessen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Alles wat je nodig hebt staat op de website vermeld. Ik vind het alleen wel een oubollige site. Mag wel een beetje gepimpt worden naar mijn mening ;-)
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik zou Calluna aanbevelen omdat het gewoon heerlijk zwemmen is voor een middagje. Ook de zwemlessen ben ik grotendeels tevreden over.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Meer communiseren met de ouders. Als je als ouders meer op de hoogte bent kan je daar op letten en aan werken waardoor het iets sneller gaat. Niet zoals bij mijn dochter dat ze een jaar in B zit en ik zelf erachter aan moet gaan waar het op vast zit.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het niveau is goed ze moeten wel wat doen voordat ze het hebben. Maar voordat ze iets goed onder de knie hebben kan het wel heeeel lang duren
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? via internet
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Dat er kleine groepjes zijn voor kinderen die daar behoefte aan hebben.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Beter contact met de ouders over hoe het kind het doet op zwemles. Nu moet jwe een afspraak maken om iemand te spreken. Kan het niet dat je via internet of mail bij houd hoe hij of zij het doet en waar ze moeite mee hebben.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Dat wel maar het mag iets overzichtelijker
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Dat je het kan af kopen en dat ze goed moeten kunnen zwemmen.

Neen

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Onvoldoende. De individuen krijgen te weinig persoonlijke aandacht en er vindt ook onvoldoende feedback plaats richting de ouders.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mogelijkheid tot het volgen van extra zwemles op zaterdagmiddag.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Er is nogal wat achterstallig onderhoud en hier en daar een likje verf kan geen kwaad. Meer individuele aandacht. Meer feedback aan ouders over voortgang en aanbevelingen om sneller een diploma te kunnen behalen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, alles wat nodig is staat er op.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Bosbad Putten ziet er veel mooier uit en biedt meer mogelijkheden.

DE tijden zijn prima

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het niveau is perfect.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mijn positieve ervaringen zijn dat ik het fijn vind dat ze elke keer de zelfde badmeester/juf heeft.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ik vind dat er nog iets meer naar het kind gekeken mag worden. Sommige lopen nog te stuntelen met borstcrawl, het gat en duiken. Daar mag meer aandacht aan gegeven worden. Ik vind het dan ook slecht dat er bij rood of B geen zwem meester/juf in het water te vinden is terwijl wij als ouders zien dat ze ergens moeite mee hebben. Ook de communicatie vind ik slecht. Dat je alleen contact kan hebben met de badmeester/juf als er mee zwemles is vind ik echt slecht. Er wordt dan verwacht dat je maar naar de tips en tops moet komen. Als je nog meerdere kinderen hebt is dat onmogelijk. En soms vind ik dat de bad juf/meester wel wat strenger mag zijn naar de kinderen toe. Kinderen lopen veel te kletsen (vooral die van mij) en daar mag wel wat harder voor opgetreden worden.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien genoeg informatie
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Omdat het best lang duurd voordat het kind doorgaat naar een ander bad. En dat de communicatie slecht is

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Te laat. Wij wonen buiten Ermelo, meestal zijn we rond 19.45/20.00 uur thuis. Onze dochter is net 7 en komt hierdoor wel te laat op bed.

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De manier waarop er zwemles gegeven wordt, de omgang met de kinderen. Tips en tops lessen. Nieuwsbrief.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Geen verbeter punten.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Kijk niet zo vaak op de website, gebruik liever de telefoon.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? De kwaliteit van de zwemlessen is heel goed.

Prima, 4 uur komt erg goed uit.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Daar heb je als ouder geen tot weinig zicht op
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mijn zoon zit op zwemles en dat verloopt goed
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Denk meer etrugkoppel momenten over het verloop.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ik kijk eigenlijk niet zo vaak op de site
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Weet ik zo niet. Ik vind het een prettig zwembad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kunt u kinderen die lang in dezelfde groep zitten niet eens wat extra aandacht schenken, zodat ze ook eens door kunnen stromen naar de volgende groep!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? niet goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? ok
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Voor banen zwemmen is Calluna ok.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Onderling overleg tussen zwemjuffen is er mijns inziens niet. afspraken worden niet doorgegeven of gewoon vergeten. Kinderen die heel lang in 1e groep zitten worden volgens mij vergeten. Kan een zwemjuf met een stagiere in een half jaar tijd mijn kind niet door de 1e groep krijgen??
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ?
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Om banen te zwemmen is Calluna ok Voor zwemles niet. Er wordt geen extra aandacht geschonken aan een kind dat ruim een ½ jaar in de 1e zwemgroep zit.

zie boven.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? voldoende
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? voldoende
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): leuk recreatiebad. veel zembaden, bubbelbad en sauna.buitenbad prima.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Er was sprake van het feit dat vorderingen zwemles in de toekomst via een inlogcode te zien zijn, is er nog steeds niet. Wanneer komt dit? Zwemdocenten hebben niet allemaal dezelfde mening over vorderingen van de zwemprestaties. De een laat een kind snel door naar de volgende groep en de ander doet dit nog niet. Maar geeft dit ook aan bij de ouder(s). Is onproffesioneel want daarbij wordt aangegeven dat degene het kind nog niet door had laten gaan terwijl de andere docent dat wel heeft gedaan. Welke regels zijn er om een kind door te laten gaan naar een andere zwemgroep? Elkaar niet afvallen maar dezelfde kant op kijken.In ieder geval meningsverschillen niet tonen aan kind/ouder(s). Communicatie vooraf zwemles bij balie is niet duidelijk. Baliemedewerksters weten niet waar de kinderen voor welke zwemles moeten wachten/in welke kleedkamer. Mensen weten vaak niet waar ze moeten wachten voor de zwemles,welke locatie kleedkamer. Onrustig en lokatie te klein als kinderen terug komen van zwemmen en de nieuwe groep zit al te wachten voor hun zwemles. Geen plek om om te kleden/chaotisch onduidelijk.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien iets meer info betreffende zwemlessen en vorderingen zijn relevant.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Communicatie. Meningsverschillen zwemprestaties.

Prima,

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Duidelijke instructies tijdens de les naar het kind maar ook naar de ouder.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): - Ouder mag meezwemmen tijdens de laatste les voor de vakantie; - Extra begeleidingsuurtje, extra stimulans voor de kinderen en de ouder moet meezwemmen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Geen idee.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, per categorie staat alles duidelijk beschreven, bijvoorbeeld bij leszwemmen staat precies wat je kind leert en moet kunnen voordat het naar de volgende groep "kleur" gaat.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Voor mij is het totaal plaatje, zoals aangegeven in het rapportcijfer.

Ga zo door!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed,
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ik vind het systeem/de opzet/de opbouw van de zwemlessen prima, ik merkt dat er aandacht is voor een kind wat ergens moeite mee heeft. Ook zie ik dat als mijn kind A en B heeft zich naar mijn tevredenheid kan redden in het water. Dat is ook de reden dat mijn 2e ook bij Calluna zwemt
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Toen mijn zoontje begon in wit mocht je 1 keer in de maand kijken. Nu mag je alleen nog maar meezwemmen voor bepaalde vakanties. Wat ik vooral nu begin te missen bij de witte groepen is dat je als ouder eigenlijk niet goed weet wat je tussendoor zou kunnen oefenen met je kind. Je hebt totaal geen beeld van wat er goed en fout gaat en welke vooruitgang je kind heeft gemaakt want je ziet ze niet met regelmaat zwemmen in wit. Zelf kunnen kinderen het niet goed uitleggen, de badjuffen hebben geen tijd om iedereen bij langs te gaan (begrijpelijk). Maar ik zou als ouder wel graag met regelmaat willen weten wat ik zou kunnen oefenen als ik tussendoor met mijn kind ga zwemmen. En dan vind ik dat er tussen de meezwemlessen best veel zit qua weken, die regelmaat vind ik te groot. Ik zou het prettig vinden als er voor de witte groepen vaker een mogelijkheid is om te kijken/mee te zwemmen zodat je je kind beter kunt ondersteunen in het begin van de zwemlessen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja hoor, ik kan er alles vinden wat ik moet weten.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik vind het zwemonderwijs goed!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? prima, duurt lang voordat er echt vorderingen zijn. persoonlijke aandacht zou beter kunnen.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): vriendelijk personeel in het zwembad.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? calluna kan in ieder geval bij de kassa wel wat vriendelijker minder nochalant.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien redelijk goed.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? goedkoop, overzichtelijk zwembad.

Nope

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Duurt lang voordat zij mag afzwemmen, zij beheerst alles alleen de borst crawl heeft zij moeite mee. Is niet eens verplicht op een A diploma!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Wordt altijd goed te woord gestaan Personeel is zeer vriendelijk
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Sneller afzwemmen!
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Duurt te lang voordat kids mogen afzwemmen