Alles is er wat ik wil

Prima zeembad, fijn personeel en fatastische weide

Prima zwembad (is wel een beetje gedateerd) maar alles functioneert goed. Vriendelijk personeel en prima bar. De ligweide is heerlijk,vooral bij de hitte van de afgelopen dagen. En, net publiek.

Een heerlijk zwembad

Super dat er ook nog Saunacabine Aanwezig is . En heel erg jammer dat dit bad niet gecontinueerd gaat worden. Nergens voor nodig om nieuw bad te bouwen opknappen waar nodig was voldoende geweest naar mijn idee.

Erg leuk

Fijne groep met leuke mensen en elke week een ander programma nooit saai.

Parkeerplaats heeft genoeg ruimte Verschillende baden

• Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Perfect
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Nee.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja.

2 sterren: slechter dan verwacht

Leuk activiteiten tijdens de vakanties

• Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? AquaFit4You
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Nvt
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Nvt
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? We komen een paar keer per jaar zwemmen in Calluna tijdens kindervakanties. Al die keren verbaasde ik me hoe slecht de badjuffen opletten. Ze staan continue te kletsen in groepjes van 2 of 3. Echt te bizar, omdat het heel druk was, opblaas krokodil in het water. Niemand had een vaste plek, het deed maar wat. Heb 1 badmeester aangesproken hierover, maar de dames gingen vrolijk verder met elkaar praten. Ik vind dit echt schandalig, ze staan met 4 of 5 man, en maar 1 Let op. Schijnveiligheid!!!!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Slechte veiligheid.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen positieve ervaring! Nooit meer Calluna voor ons!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het niveau van de zwemles ligt extreem hoog. Te hoog voor kinderen.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? De tijden zijn goed. Alleen jammer dat ze zonder communicatie de 2-uurs zwemlessen stoppen. Dit moeten ouders weer van andere ouders horen Veel fouten door Calluna gemaakt waardoor onze zoon al bijna 3 jaar op zwemles zit. Als je boos wordt doen ze ineens een keer iets en daarna niet meer. Heel slecht! Echt een afrader als zwemschool.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Dat ze serieus zich gaan inzetten voor alle kinderen bij zwemles! Dat ze gaan communiceren met ouders en klachten serieus gaan nemen!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien De website is 1 groot zooitje. Wie dat inelkaar heeft geflanst moet zich schamen
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Teveel fouten die gemaakt worden, niet met ouders communiceren, wisselende badleraren/juffen (Die niet eens weten hoe & wat qua kids)
  • Heeft u nog verdere op-en/of aanmerkingen, dat kunt u dat hier aangeven Tip; Gooi het hele team eruit en ga voor een fris nieuw team wat wel wil!

Fijn zwembad. Niet te groot. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Ze doen echt hun best qua schoonmaken/toezicht etc.

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 21 - 30 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik zwem baantjes dus ik heb niet te maken met een zwemactiviteit. Wel valt me op dat tijdens deze zomervakantie er soms extra aandacht is voor kindjes die graag willen leren zwemmen. Op dat moment is er geen zwemles maar de badmeesters en juffen zijn enorm behulpzaam.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Rommelig. Op de website staan tijden, maar die kloppen vaak niet met de activiteiten in het zwembad. Als je dan komt om baantjes te zwemmen en je hebt van tevoren op de website gekeken dan blijkt er toch ineens wel een activiteit te zijn.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De website is een drama. Het zomerrooster is goed en overzichtelijk. Maar de informatie rondom de zwemactiviteiten buiten vakantie om zijn vaak niet kloppend. Zonde als je wilt komen zwemmen en je hebt niet de ruimte en mogelijkheden die je verwacht.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Gedeeltelijk. Openingstijden tarieven etc zijn duidelijk. De activiteiten niet. Het is al verbeterd, maar het klopt vaak niet met de realitiet.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Fijn zwembad met vriendelijk personeel.

Fijn, niet al te duur en te druk zwembad. Gezellig en kleinschalig. Leuke activiteiten, die bij de prijs zijn inbegrepen. Vriendelijke medewerkers.

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 51 - 60 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? Meer dan 3 keer per week
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Senioren Zwemmen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Soms verwarrend
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Duidelijkheid op de website ten aanzien van openingstijden en activiteiten in de verschillende zwembaden. De mogelijkheid voor banenzwemmers om bijvoorbeeld altijd een gedeelte van het diepe bad te mogen gebruiken.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, maar het is soms overzichtelijk en adhoc activiteiten staan er niet altijd op. Ik vind het zomerrooster nu wel heel overzichtelijk weergegeven.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik heb het aanbevolen bij diverse andere mensen in Ermelo omdat ik het een leuk, niet al te duur, kleinschalige zwembad is. Het is vooral leuk als je elke dag gaat zwemmen en niet te veel drukte wilt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Lieve badjuffen, Word met de kinderen leuk gespeeld en er word goed opgelet door de badmeesters.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik vind dat er matig les word gegeven.. Duurt allemaal ook eindeloos. Je krijgt ook totaal niks te horen van de badjuffen hoe het gaat, De communicatie is er niet. Zodra je gaat lopen zeuren, Gaat je kind ineens naar een volgend badje.. De kinderen worden onzeker en gaan steeds minder zwemmen omdat de motivatie zoekt raakt, Omdat het allemaal eindeloos duurt. Ruim 2 jaar en nog steeds geen diploma a op zak , Is toch wel absurt.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? dat is prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Minder lang de kinderen in 1 kleur laten zitten. Betere communicatie
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja dat is prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Omdat het als je het vergelijkt met een ander zwembad, Dit bad er onwijs lang over doet,Voor je kind mag afzwemmen, Je hoort niet hoe het gaat, En of waar je met je kind aan moet werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eindelijk vast zwemleraar na vele wisselingen. Ons zoontje vond dit altijd erg vervelend. Zwembaddeel voor de rest leuk en netjes tijdens recreatiezwemmen. Vriendelijk personeel.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Beneden niveau
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Goed.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? -Het is volgens de receptie niet mogelijk om klachten in te dienen. Uiteindelijk via de website een emailadres gevonden. -Schriftelijke klachten erkennen ze deels maar geven ook gelijk aan er niets meer te doen. (wel eerlijk) -Tijdens les van kind is er geen mogelijkheid om ergens plaats te nemen behalve in restaurant waar consumptie verplicht is. -Hygiëne laat te wensen over. Etensresten in kleedkamers/hokjes. vieze wc's -Lestijden zijn effectief een half uur. Kinderen oefenen echter minder. Moeten veel op elkaar wachten. -Weinig individuele begeleiding voor de kinderen. 1 leerkracht op 12 kinderen is normaal. -Ze bieden aan om op zaterdagochtend extra te oefenen. Maar daar betaal je wel extra voor ook al heb je de boel afgekocht. -Communicatie laat te wensen over. Geen of verkeerde communicatie over vorderingen kind, uitvallen lessen enz. Ook bij de receptie geen idee in welke groep je kind zit of welke leerkracht je kind die dag heeft.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, de basisinformatie staat er. Maar niet altijd even logisch. Bijv. Tarieven staat onder openingstijden. Schoolvakanties staan onder laatste nieuws. Maar dat menu item bestaat niet. Lastig voor mensen buiten Ermelo.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Zie eerder genoemde punten. Ik had verwacht dat mijn kind toch wel iets zou kunnen zwemmen na anderhalf jaar lessen. Als we het niet hadden afgekocht denk ik niet dat we hier nog naar toe zouden gaan voor de zwemlessen.
  • Heeft u nog verdere op-en/of aanmerkingen, dat kunt u dat hier aangeven Zwembad heeft echt de juiste faciliteiten om kinderen prima zwemles te kunnen bieden, maar laten helaas teveel steekjes vallen ondanks de door veel ouders genoemde kritiekpunten. Beoordeling voor recreatiezwemmen zou positiever zijn geweest.

• Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 41 - 50 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Voldoende, er zou wel meer individuele aandacht mogen worden gegeven. De tips en tops op Zaterdag is wel erg goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vrolijk en oplettend personeel. Goede bereikbaarheid. Parkeergelegenheid, bereikbaarheid per fiets
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer aandacht aan kinderen tijdens de zwemles. Hygiene toiletten is gewoon slecht, toiletten zijn oud en aan vervanging toe.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Rommelig. Past zich niet goed aan aan kleinere schermen
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Parkeergelegenheid Prijs/kwaliteit

Doe ik niet aan mee

• Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant N.v.t.
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 31 - 40 jaar
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Gewoon baantjes trekken
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Klantvriendelijkheid is super goed! Heel vriendelijk personeel. Leuk dat ze graag zwemtips geven als je erom vraagt Leuk met kinderen Fijn dat het niet zo duur is Er is genoeg te beleven in het zwembad.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De gang naar de kleedruimtes is vaak er vies en het ruikt niet lekker in de kleedruimtes
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Klantvriendelijkheid en prijs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er is voldoende keuze echter vaak wel op lastige tijden (met name onder werktijd). Daarnaast is het lastig dat wanneer ze naar een andere groep gaan het tijdstip en dag ook volledig verschillend kan zijn. Het heeft onze voorkeur om gedurende een geheel diplomatraject op dezelfde dag te lessen en wellicht een beetje te schuiven richting de avond. Tot slot zou het heel prettig zijn dat als je meerdere kinderen op zwemles hebt (in ons geval twee) hier iets meer rekening wordt gehouden met de onderlinge tijden en momenten (betere afstemming dus).

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Onze dochter kan inmiddels erg goed zwemmen en dus is niveau uiteindelijk goed. Echter dit heeft naar onze mening wel veel te lang geduurd (2 jaar) zonder dat we echt werden meegenomen in de ontwikkelingen. Hier ligt dus ook het voornaamste aandachtspunt voor Calluna, neem ouders en kind meer mee in de ontwikkeling van het zwemmen. Met name voor het A-diploma is het niet transparant (komt ook door plek waar tot en met geel gezwommen wordt) en moet dit wat ons betreft echt beter.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): - Zwembad is mooi, afwisselend en veilig voor onze kinderen. - Restaurant en kleedruimtes zijn prima uitgerust op hun taak. - Uiteindelijk niveau kinderen na behalen diploma is goed en vaak beter dan alternatieven in de buurt. - Tips en tops uurtje op zaterdag is een mooie en welkome aanvulling
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? - betere en frequentere communicatie omtrent ontwikkeling kinderen tijdens zwemles - standaardisatie van lesaanbod over de dagen (kind moet gedurende gehele diploma op dezelfde dag terecht kunnen) - meer mogelijkheden tot zwemles in het begin van de avond (dus niet onder werktijd) - openingstijd restaurant op zaterdag niet in lijn met start zwemles, waardoor eerste half uur nergens terecht kan
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Wel, overzichtelijk zwembad met vriendelijk personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De wc's stinken vaak enorm en de doucheruimte functioneert niet naar behoren.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Uiteraard afhankelijk van de zweminstructeur/trice, over het algemeen prima.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? De reguliere zwemlessen worden ip op de middag gegeven. Dit gaat goed. De instructielessen voor ouder en kind voor kinderen va geel zijn echter niet handig gepland va 12.30. Dit breekt de gehele zaterdag zodat de motivatie wel erg op de proef wrodt gesteld.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Persoonlijke aandacht van personeel; medewerkers herkennen de kinderen echt. Zien veel. Gedurende de lesmomenten is er geen tijd voor overdracht, dit moet een ouder zelf ook opzoeken. Medewerkers staan hier overhet algemeen wel open voor.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer gebruik van de internet mogelijkheden; bv Inschrijvingen van de extra zwemmomenten via internet, accurate en up-to-date informatie over bv zwemsnelcursus ed Kan volgens mij meer uitgehaald worden Een advertentie over de snelzwemcursus onder de gemeentelijke mededelingen is niet te vinden; ik vind het dan ook niet gek dat er te weinig aanmeldingen zijn. Zeker niet op een dergelijke korte termijn Door het ontbreken van de directe informatie van degene die de kinderen lesgeeft (soms weet je als ouder niet eens wie je kind les geeft), is het niet duidelijk waarom een kind hapert in de lessen; soms hangt het maar op een klein onderdeel. Dat zou fijn zijn om te weten. En natuurlijk om te weten wie je evt een ander keer zou kunnen aanspreken over je kind. Foto's op de balie van degene die op dat moment de verschillende groepen lesgeven?
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien zie boven
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Heb de indruk dat er over het algemeen gedegen zwemonderwijs wordt gegeven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wil heel graag antwoord hebben waarom de week voor Pinksteren en pinksterzaterdag de lessen zijn uitgevallen.. Vind het buiten porporties

• Zwembad N.v.t.
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het duurt ontzettend lang voor ze door mag stromen, verder weinig informatie waar je als ouder met je kind aan kan werken.. Telkens zelf naar moeten vragen..
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Tijd is prima maar ben woest hoe het kan dat er 3 weken achtereen geen zwemmen word aangeboden door de vakantie daarna met Pinksteren en de week ervoor ook geen zwemmen wij betalen grof geld en verwacht dan ook les!!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Op dit moment ervaar ik er vrij weinig..
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meerdere lessen op zaterdag ook al is t vakantie doordat zij op zaterdag lest mist zij teveel.. Inhaalmomenten MOETEN mogelijk zijn.. Vaker kunnen zwemmen met je kind ik zie dan een grotere verbetering en weet exact waar jullie mee bezig zijn met zwemles
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Niveau van zwemles vind ik erg laag.. En door de uitval van de lessen is de prestatie en focus telkens een stuk lager..

Goed!

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): De kinderen voelen zich op hun gemak. Badmeesters en badjuffen gaan gezellig met de kinderen om en kennen ze ook echt! Wel prestatiegericht maar niet te gestresst.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Kinderen hechten zich best snel aan een bepaalde meester of juf. Veel wisselende meesters of juffen in dezelfde kleur hebben denk ik geen goede invloed op het kind. daarom het verzoek, als het mogelijk is, zo veel mogelijk dezelfde meester/juf in dezelfde groep.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Voor mij nvt

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Kinderen hebben goed leren zwemmen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Duurt erg lang voor volgende fase zijn. Hygiene en verder wordt het zwembad oud. Prijs is oke
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien prima alles vinden wat wil weten.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? wel ivm prijs en overzichtelijk met kleine kinderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Doordeweeks is erg onhandig, ook vervelend dat bij overgang groep soms moet worden uitgeweken naar een andere dag/tijd en we niet niet op tijd van te voren horen om het e.e.a. te kunnen regelen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Zelf ga ik graag eens per 2 weken banen zwemmen, ik vind de sfeer prettig, personeel vriendelijk en fijne zwemgelegenheid. Ook voor een dagje met de kinderen vind ik het een prima zwembad. Wat minder commercieel dan Putten, daarom kom ik graag naar Ermelo.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De kleedhokjes zijn 's-avonds (woensdag) vaak erg, erg, smerig... ! Met zwemles zijn we overgestapt naar Nijkerk, om 2 redenen: 1. de kinderen zitten veel te veel op de kant, terwijl er maar 1 zwemt, raken verveeld, koud en afgeleid 2. de organisatie rond de zwemlessen verloopt erg rommelig, we werden weinig geïnformeerd en zagen regelmatig dat kinderen verkeerde overgangspapieren kregen (naar hetzelfde groepje of lager) en hadden het idee dat er geen overzicht was over de vorderingen van de individuele leerlingen Doe er jullie voordeel mee, want ik kom graag bij Calluna en was ook met zwemles graag gebleven als het allemaal wat beter was verlopen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ik kijk meestal voor openingstijden in de vakanties en die weet ik prima te vinden.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Gunfactor :-)

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Gezellige werknemers, goede communicatie, enthousiast. Leuk zwembad voor redelijke prijs. Leuke extra activiteiten zoals het discozwemmen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Hygiëne. Ik heb de indruk dat het deel van de toiletten en de hokjes niet erg schoon is. Ik kan me vergissen. Er is altijd een waas van kalk aan de muren (wat er voor mij op duidt dat er alleen met water wordt gespoeld, zonder middel) en ook de toiletten ruiken meestal niet erg fris. De knoppen bij de douches zijn erg irritant. Ze reageren niet op goed mijn vingers zodat ik soms 3 keer moet "drukken" voor de douche weer aan gaat.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, ik kijk regelmatig op de site voor activiteiten of prijzen. Trouwens ook in de lokale krant (of de digitale versie daarvan).
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik ken zwembad Harderwijk niet. Het vernieuwde bad in Putten ook niet, maar daar is de prijs zo belachelijk hoog. Dit is gewoon een leuk bad voor een redelijke prijs. Ook voor als je maar een paar uurtjes komt. Voordeel is dat diegenen met zwemles al een abonnement hebben.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Slecht
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Nvt
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Aandacht voor het zwemmen tijdens zwemles zeer slecht. Mijn zoontje zit inmiddels al anderhalf jaar in nog steeds wit. Totaal geen comunicatie met ouder en denk erover om bij calluna te gaan stoppen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Nvt
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Zeer slecht ervaring met zwemles

Prima, ruime keus

• Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer) N.v.t.
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? overige
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Zwembad goed! Wel jammer dat je nooit wat hoort over de zwemles hoe het gaat of wat je kind moet oefenen. Rick vertelt zelf ook niks.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Overleg met zwemles
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Afkopen À-B zwemdiploma je weet waar je aan toe bent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

VAN MIJ HOEFT HET MEE ZWEMMEN NIET. WE ZIJN HELEMAAL NAT.

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? SLECHT
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? WEL GOED
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): DAT HET GOEDKOOP IS.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? ZWEMLES GEVEN . HET DUURT VRESELIJK LANG VOORDAT ZE VERDER NAAR EEN ANDER GROEPJE GAAN. MISSCHIEN KLEINERE GROEPJE S . DAT ER MEER AANDACHT AAN DE PERSOON ZELF GEGEVEN HEEFT.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien JA
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? VOOR HET ZWEMLES.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

graag naar het oude tijden les uren van een uur

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): wordt goed les gegeven
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? tijden terug brengen naar een uur
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja genoeg

Nee

• Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Over de zwemlessen zelf heb ik het gevoel dat ze erg hun best doen je kind goed de basistechnieken te leren. Alleen heb ik het gevoel dat er alleen op gezette tijden bewust gekeken wordt of je kind door mag naar de volgende groep, en die juist net die dag een mindere dag heeft. Terwijl ze er misschien best aan toe is.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Prijs kwaliteit is goed, bij calluna dan je rustig een zondagochtend gaan zwemmen zonder dat je dat direct veel geld kost. En je krijgt er een leuk zwembad voor terug
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer info geven over hoe je kind ontwikkeld tijdens zwemlessen
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Mvg