Meedenken in oplossingen

Op voorhand meedenken in een oplossing mbt budget, wens en looptijd. Uiteindelijk prima passende auto gevonden. Aflevering en afhandeling prima verlopen. Perfect oplossing voor ons als Zwitsers bedrijf zonder Nederlandse vestiging.

Supersnel en goed geholpen

Nu voor de tweede keer een auto voor korte tijd geleased en je hebt gewoon heel snel voor een fair tarief een goede auto voor de deur.

• De aflevering en netheid van de auto

Klantvriendelijke contacten en een perfecte auto

Als incidentele (vakantie-) leaser was het de eerste keer dat ik gebruik maakte van Supershortlease. Gideon heeft goed geholpen om alles in orde te maken. Rijden en reizen met de auto, Volkwagen Golf, was een waar genoegen: stil, comfortabel en voorzien van alle hulpsystemen die een lange reis ontspannen maken.

• De aflevering en netheid van de auto

Professioneel alles volgens afspraak geregeld

Contracten en facturen allemaal keurig via e-mail geregeld. De auto stond klaar op Schiphol P6: netjes gepoetst en brandschoon van binnen. Sleutel snel overhandigd, bagage ingeladen en meteen op weg. Prima service!

Response from the business owner

Precies zoals we graag willen dat alles verloopt, bedankt voor de mooie woorden Marcel. Veel plezier van de auto de komende tijd. Bij vragen weet je ons te vinden. Team Supershortlease

Wederom weer alles prima geregeld

• De website
  • Onze deskundigheid en servicegerichtheid N.v.t.
  • De aflevering en netheid van de auto

Fijne auto die een veilig gevoel heeft en zuinig rijdt

Great help and FAST!

They were quick to answer my questions and help.

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Top, zoals dat bij jullie gewoon is eigenlijk.

Op korte termijn prima auto geregeld, stond klaar op Schiphol en ik rijd er nu al een week naar volle tevredenheid mee rond.

Response from the business owner

Blij dat alles weer naar wens is Peter, leuk je weer op weg te kunnen helpen! Veel veilige kilometers toegewenst! Team Supershortlease

Professioneel, snel en top communicatie

Geheel process gaat snel met goed communicatie, goed prijs voor een korte termijn lease. Nette auto geleveerd. Betaling en terugstorten van borg ging goed, zonder problemen. Enige min punt is de borg, was 2 maanden leaseprijs boven de lease betaling zelf dus kwam een beetje pittig uit om alles in 1 keer uit te geven. In mijn geval had ik de auto maar voor 1 maand dus ik kreeg de borg snel terug.

• De aflevering en netheid van de auto

goede prijs, vriendelijke servicee en goed geholpen

alles is goed verlopen de electrische auto deed het prima. jullie antwoorden snel op vragen.

Response from the business owner

Wat fijn dat de elektrische auto goed is bevallen Tibor. Mocht je verder nog vragen hebben, weet je ons te vinden :) Team Supershortlease

Goede service, snel geregeld en geen gedoe.

• De website N.v.t.
  • De aflevering en netheid van de auto

Alles zoals afgesproken, wat wil je nog meer!

Het afhalen van de auto verliep vlot, we hadden met vriendelijke medewerkers te doen. En de auto is uitstekend!

• De aflevering en netheid van de auto

Fantastische service en ondersteuning voor een super goeie prijs

Van verkoop tot inleveren bijzonder fijn contact. Men denkt goed met je mee, neemt de tijd voor je en is super flexibel. De prijs is ook nog eens heel scherp. Ik heb twee maanden een vakantie auto geshortleased (bmw 3 serie) en die daarna bij supershortlease omgeruild voor een auto voor langere tijd (tesla model y).

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Goede service, duidelijke antwoorden op vragen

Onze ervaring met het meedenken voor de juiste auto, juiste contract en de service gedurende het hele proces is prima. Enige dat tegen valt is de rokerslucht die in de auto hangt wat zeer vervelend is. Hierdoor leveren we de auto waarschijnlijk eerder in dan 15 augustus.

• De aflevering en netheid van de auto

Personeel is Top en erg behulpzaam, auto goed ontvangen had allen geen navigatie systeem terwijl het

op de kenmerken stond goed opgevangen door het personeel

Goede en betrouwbare service

Heldere communicatie en goede uitleg. Tot nog toe geen problemen met de auto, gelukkig!

Response from the business owner

Bedankt voor je positieve review Fien, hopelijk kun je veel veilige kilometers met de auto maken! Team Supershortlease

Erg goede service and administratieve afhandeling.

---

• De website N.v.t.

Makkelijk en snel geregeld

Goede service en makkelijk contact. Snelle reactie en een nette prijs voor de dienstverlening. Enige kleine minpuntje was dat de auto niet klaarstond op locatie zoals afgesproken. Maar dit was gelukkig snel opgelost.

• De aflevering en netheid van de auto

Snelle hulp en uitstekende service

Ik ben zeer goed geholpen. Ook was de verdere hulp uitstekend.

Prima traject

Gemakkelijk traject om een auto uit te kiezen en geaccepteerd te worden. Resulterend in fijne auto.

Snel en goed geregeld

Prima afgehandeld, beetje jammer dat de auto niet helemaal schoon was, auto is erg fijn.

• De aflevering en netheid van de auto

Geweldige en snelle service, uitstekende auto's

Meerdere auto's via Supershortlease geleasd, en altijd dezelfde geweldige service; snelle reacties, goeie prijzen, betrouwbare medewerkers en een zeer ruime keuze aan auto's.

• De aflevering en netheid van de auto

Vlekkeloze en onmiddellijke service. Prima autos

Ging snel en eenvoudig

Alles prima in orde. Alleen de hoedenplank ontbrak.

About Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.