Installatie van de Solarlux vouwwand is perfect gegaan

Geweldige vouwwand die in een nieuwe aanbouw is geplaatst. Erg kwalitatief product geplaatst door een professioneel team van Serre Bouw Brabant.

Ben tevreden met de geleverde producten en zeer tevreden over de monteurs over het plaatsen ervan.

We zijn goed geholpen en begeleid bij de aankoop van onze serre en Kozijnen. Ze hebben onze wensen omgezet in een mooi en passend product, ook de monteurs die de serre en kozijnen hebben geplaatst kende geen haast en stress het was vakmanschap wat ze hebben geleverd. Ook later toen er enkele probleempjes aan het licht kwamen hebben ze deze vakkundig opgelost.

Prettig professioneel bedrijf, dat kwalitatief goed producten levert

Vanaf het eerste bezoek in de showroom, een welkom gevoel. Deskundig advies, wat gericht is wat de klant wil en meedenkt inclusief kostenimpact wat bepaalde keuzen oplevert.

Goede kwaliteit, terzakekundig en goed bereikbaar

Prettig contact vanaf eerste showroom bezoek tot aan oplevering van de vouwwand. Netjes geplaatst zowel qua manier van werken als de feitelijke oplevering. Compacte maar complete showroom met goede uitleg over de producten. Bijna twee jaar na de installatiedatum is de vouwwand nog steeds soepel en zonder gebreken.

Topkwaliteit, goed ingemeten en kundig/netjes geplaatst.

Solarlux vouwwand laten plaatsen door Serre Bouw Brabant, heel blij met en trots op het resultaat.

Super profecionele vakmensen

Ondanks het slechte weer toch een supermooie en perfecte lichtstraat geplaatst. Dus zeker een aanrader

Heel goed.

Vakkundig en professioneel. Werken snel en netjes. Ze hebben een mooie showroom en veel keuze in materialen, kleur en modellen.

Deskundig met een prima aftersales

Goed meedenken in mogelijkheden. Professioneel advies en installatie met daarnaast een prima aftersales.

Hele fijne service & mooie deuren

Wij zijn erg blij dat serrebouw Brabant alle afspraken netjes is nagekomen. De deuren zijn prachtig. Dankjewel!

Dit bedrijf komt alle gemaakte afspraken na, zijn flexibel en nauwkeurig. Vriendelijke mensen en prachtige materialen. Niet de goedkoopste, maar daar krijg je de kwaliteit voor welke je kan verwachten.

Na ruim 2 jaar nog steeds blij met keuze

Goede uitleg producten en afstemming met de aannemer die onze uitbouw realiseerde. Super blij met het eind resultaat

Professioneel bedrijf en personeel die afspraken nakomen

Solarlux vouwwand laten plaatsen.

Onze serre is een mooi product, in goed overleg en met zorg gemaakt.

In de voorbereiding veel informatie uitgewisseld waardoor goede keuzes in materialen en constructie konden worden gemaakt. Goede detaillering, goede afstemming in de bouw en mooie materialen. Kortom, een heel mooi product. Wij zijn er zeer tevreden over.

Een uitstekende prijs/kwaliteit.

Wij hebben een hele positieve ervaring vanaf informatiestadium, offerte, uitvoering en nazorg.

Goed komen afspraken na

Goede begeleiding tijdens aankoop en bouw

Bedankt Serre Brabant!

Een zeer vakkundig, klantgericht en vriendelijk team! Ze hebben ons goed geadviseerd in het proces van de bestelling tot plaatsing van de serre. De kwaliteit van de onderdelen van de serre is zeer goed. We zijn tevreden over onze serre (inmddels twee jaar geleden geplaatst)en hun snelle levering.

Super leuk bedrijf met hard werkende mensen

Wij hebben een mooi serre waar we iedere dan van genieten. Hier wordt hard gewerkt.

Vakkundig

Afgelopen zomer Alumiant kozijnen laten plaatsen. Via een bekende daar terecht gekomen en met name vanwege het profiel. In de showroom plezierig geholpen en een deskundig advies. Plaatsen ook vakkundig gedaan en netjes afgewerkt. We zijn inmiddels klaar en zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Wij zeer tevreden zijn over het resultaat. Het is keurig geplaatst zoals wij hadden afgesproken. De medewerkers hebben, ondanks de regen en kou, erg hun best gedaan. Het waren kundige, plezierige mensen, die bereid waren een toelichting te geven als ik een vraag had.

fijn en betrouwbare en uitstekend werk afgeleverd.

Contact met Serre bouw is altijd goed geweest. Er wordt goed mee gedacht en er zijn veel mogelijkheden. Alles wordt goed overlegd en snelle reactie bij vragen. Het plaatsen van de achterpui is zonder problemen verlopen. Erg tevreden met het resultaat.

Goed en vakkundig bedrijf

Zeer tevreden over advies, voorbereiding en de uitvoering van onze glaswand. Vakkundig personeel.

Vakmensen die zorgen voor een goede en duidelijke begeleiding van idee tot en met realisatie.

Het mooie van het serre concept van Serre Bouw Brabant is dat het een bepaalde eenvoud heeft, serres zijn er in verschillende vormen en maten, Serre Bouw Brabant vereenvoudigd door keuzes te versimpelen. Daarnaast wordt de verwachting (het idee) netjes en vakkundig opgeleverd. Kortom een aanrader voor iedereen die overweegt een serre te plaatsen.

Super kwaliteit voor een prima prijs en prima service.

Kozijnen zijn mooi en degelijk ogend. Zware kwaliteit hang en sluitwerk. Zeer goede service en nog snel gezet ook. Zeer tevreden!

Mooie serres en klantgericht!

Onlangs hebben wij een overkapping laten plaatsen met glazen deuren in de voorzijde. Wij zijn goed geholpen bij Serre Bouw Brabant bij de uitvoering van onze ideeën, maar hebben daarnaast ook goede adviezen gekregen om tot een mooier eindresultaat te komen! Het plaatsen van de overkapping is ook goed verlopen: harde werkers die hun vak goed uitvoeren. Kortom, wij zijn heel tevreden met het eindresultaat: mooi en kwalitatief goed product!

Super volgens plan geleverd en hij staat precies naar wens

Onze ervaring met serre is prima Precies volgens plan geregeld Perfect gemeten en noem maar op Elke dag genieten wij met het voorjaarszonnetje en een kopje koffie Van onze mooie serre

Zeer tevreden over Serre Bouw Brabant, van advies tot montage.

Na een goed en professioneel advies bij Serre Bouw Brabant hebben wij hier een vouwwand gekocht. We hebben een goede begeleiding in het voortraject gehad met daarna de montage van de vouwwand door deskundige monteurs. Wij zijn zeer te spreken over Serre Bouw Brabant en gelukkig met kwaliteit van de vouwwand.

Service op maat!

Fijn contact met duidelijke informatie van A tot Z. Ook het plaatsen is erg netjes en prettig verlopen. Voor vouwwanden kan ik Serrebouw Brabant aan iedereen aanbevelen! Goede productkennis

keurig geplaatst en afgewerkt

Na enige miscommunicatie, die ik beschreven heb in een vorige review, is dit met verve opgepakt en heeft men uitstekend gehandeld. Het door ons bestelde afdak is netjes en professioneel gemonteerd en problemen die ment tijdens de montage tegenkwam zijn vakkundig en naar volle tevredenheid opgelost.

Goede service en mooie producten

Deskundig advies bij het uitzoeken van een geschikt kozijn. Er is goed meegedacht over eventuele opties of aanpassingen. Contacten verliepen goed en de plaatsing gebeurde door vriendelijke en kundige mannen. Het kozijn kon zelfs een aantal weken eerder geleverd worden, dus dat was een fijne bijkomstigheid. Het ziet er erg mooi uit, we zijn er heel blij mee.

Heel goed en betrouwbaar bedrijf Probleempjes worden netjes opgelost

Zeer betrouwbaar bedrijf

In aanvang goed gesprek met eerlijke voorlichting. Zijn altijd bereikbaar voor info en prima advies. Hebben volgens afspraak heel mooie schuifwand geleverd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

prettige samenwerkijg

fijn samen gewerkt en alles volgens afspraak verlopen

Goed advies, geweldig mooi eindresultaat.

Ondanks dat er met de leveringen van het glas het een en ander mis is gegaan, bevelen wij Alumiant van harte aan. Alles is tot in de puntjes verzorgd en problemen zijn zonder enige wanklank opgelost. Iedereen denkt mee met de klant, van verkoop tot de plaasters van de puien. Alles met als einddoel een tevreden klant.

Een zeer betrokken team wat graag kwaliteit levert

Afgelopen voorjaar heb ik nieuwe raam kozijnen en schuif-/deuren door Serre Bouw Brabant laten plaatsen. Tijdens de herfst laat op een vrijdag middag vond ik helaas wat water aan de binnen kant van mijn schuif deur. Men kwam dezelfde dag nog langs om te kijken wat er mankeerde, men vond snel de oorzaak en in goed overleg werd afgesproken om het maandag ochtend te verhelpen. Samen gevat, ook na installatie geven ze goede service en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en ben zeer tevreden met de diensten en service die ze verlenen.

Naar de klant luisteren zodat er een optimaal produkt ontstaat dat past bij jou.

Afspraken nakomen en je daaraan houden is de de sleutel naar een tevreden klant. Een prettig opererend montage team is daarbij een geweldig pluspunt. Bedankt het was een leuke week.

Fijn bedrijf dat doet wat het beloofd

Fijne medewerkers met hart voor de zaak en klant.

Goede service, meedenkend en vlotte installatie.

Het gesprek bij oriëntatie verliep al heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar de wensen waar een gedegen advies op volgt. De planning, installatie en afwerking is ons zeer goed bevallen. We zijn erg blij met het resultaat!

goed geholpen

ging gewoon goed

Heel blij met de pui, ook echt vakmannen die 'm geinstalleerd hebben! Waar je van te voren wel meer bij stil moet staan is de afwerking na plaatsing, ik had er niet bij stil gestaan dat dit niet zomaar even glad gestuct kon worden, dus ben nog op zoek naar een goede oplossing.

• Ervaring met: vouwwanden

Goede kwaliteit, degelijk, mooie afwerking.

• Ervaring met: serres

Tijdens het eerste gesprek werd kritisch gekeken naar de consequenties van mijn wensen. Kreeg vakkundige adviezen mbt bijkomende werkzaamheden (aandachtspunten) ongeacht of het binnen de skope van Serrebouw vielen. Het project in samenwerking met bouwbedrijf Van der Dussen is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De nazorg was uitstekend. Wij zijn er tevreden met het resultaat en zullen deze combinatie aan onze relaties aanbevelen

• Omschrijf uw negatieve ervaring Absoluut geen negatieve ervaring

Gelukkig hebben we nog geen beroep op de nazorg en garantie hoeven te doen.

• Ervaring met: windschermen

Serrebouw Brabant gaf professioneel en betrouwbaar advies bij de koop van een lange vouwwand. Er werd vervolgens een planning gegeven die tot op de dag nauwkeurig werd nagekomen, hetgeen essentieel is bij een grote verbouwing. De nazorg (afstelling van deuren) was uitstekend. Wij zijn blij met Serrebouw Brabant in zee te zijn gegaan.

• Ervaring met: vouwwanden

Alleen maar positief , hebben aluminium gevelpui geplaatst naar volle tevredenheid en afspraak is afspraak kortom aanrader

• Ervaring met: serres

Eind 2017 heeft Serrebouw Brabant voor ons in vijf dagen een fantastisch mooie veranda van 6,00 x 2,75 m neergezet. Wij zijn zeer tevreden en hebben Serrebouw Brabant ervaren als vakkundig, nauwkeurig en servicegericht. Zij denken mee in oplossingen en geen moeite is te veel. Serrebouw Brabant is niet de goedkoopste, maar volgens ons de beste! Bedankt mannen.

• Ervaring met: verandas

Professioneel, vakkundig, kwaliteit. Alleen lange levertijd. En oneffenheden prima opgelost.

• Ervaring met: lichtstraten

Een fijne communicatie en komen afspraken goed na. En hebben uitstekend mooi werk afgeleverd.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaringen

Goed advies, goede kwaliteit deur

• Ervaring met: vouwwanden

Goede kwaliteit en garantie. Ventilatieroosters vergeten aan te brengen. Kosteloos ramen vervangen. Afwerking prima en zorgvuldig

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

netjes volgens afspraken gehandeld/geleverd.

• Omschrijf uw negatieve ervaring --

Een TOPploeg Apart om mee te maken dat men gewoon doet wat men beloofd CHAPEAU

• Ervaring met: serres|lichtstraten|verandas|vouwwanden|windschermen|zonwering

Goede communicatie. In dit geval belangrijk omdat vouwdeur en achterdeur parallel aan de nieuwbouw werden geproduceerd. Goede technische adviezen over plaatsing en zeer adequate beantwoording van de diverse afstemmings-vragen. Zorgvuldige plaatsing door montage-personeel

• Ervaring met: vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen. Deur is 6 weken oud, nog geen beeld van duurzaamheid en levensduur. Maar wel goede indruk van product, solide vergeleken met andere merken/typen.

Wij hebben geen standaard kozijn. Op advies van Serrebouw hebben we eerst het stelkozijn geplaatst en heeft Serrebouw het daarna ingemeten. Vooraf waren wij hier wat sceptisch over omdat we daarmee 4 weken moesten overbruggen alvorens het kozijn werd geleverd en geplaatst. Achteraf gezien zijn wij heel blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Het kozijn is daardoor extra strak geplaatst, Zonder extra opvulprofiel, zeker omdat we hebben gekozen voor een extra smal profiel (Reynaers) is dit een grote meerwaarde. Er waren wat plaatsingsproblemen maar deze zijn meer dan goed hersteld met meer dan voldoende aandacht. Alle afspraken zijn zonder problemen nagekomen. Vriendelijke groet, Robert B.

• Ervaring met: serres|lichtstraten

Alles nar tevredenheid geleverd en gemonteerd

Zeer tevreden.

• Ervaring met: serres

deskundigheid en vakmanschap gaan hier samen met betrouwbaarheid en nazorg.

Perfecte prijs/kwaliteit-verhouding

• Ervaring met: lichtstraten|vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Inplannen van nazorg zou iets strakker kunnen

Fijne, zorgvuldige werknemers die zeer vakkundig werk leveren. Het kan maar op één manier: 100% goed. Er wordt heel erg hard gewerkt. In de ontwerpfase is bijna alles mogelijk.Duidelijke adviezen en desnoods wordt het ontwerp helemaal aangepast. Prachtige materialen en ondanks dat de keuken en de vloer er nog in moeten, genieten we al met volle teugen van de serre.

• Ervaring met: serres|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Afspraak was dat er een elektriciteitskabel door de legger zou komen en dat we tijdens het installeren even aan zouden geven waar we die precies wilden hebben. Het plaatsen van de glasplaten met en grote kraan over het huis was zo spectaculair dat wij er niet meer aan gedacht hebben; wij hadden de vraag van Serrebouw verwacht:"waar wilt u de kabels hebben"? Na het plaatsen van het glas bleek dat niet meer mogelijk.

Wij hebben al enkele jaren een serre van Serre Bouw Brabant. De garantie was verlopen en toen ontdekten we in twee glazen ramen van het dak dat hier barsten in zaten. Het is veiligheidsglas dus geen gevaar maar Serre Bouw Brabant is komen kijken en heeft de ramen in het dak kosteloos vervangen. Dit noem ik nog eens service!!!! Een pluim voor Serre Bouw Brabant

• Ervaring met: serres

Er is goed mee gedacht met onze wensen en mogelijkheden, daarmee tot een mooi resultaat gekomen.

• Ervaring met: verandas

Maar mijn mening duidelijk goede informatie . Eerlijke antwoorden op de vragen. Mee denkend .naar alle tevredenheid sere met lichtsraat. geplaatst , gekozen voor trippelglas . Serre op de noordekant gebouwd, zie daar voor delen van .In de zomer niet de volle zon in de serre. In de winter door trippelglas goed isolerend . Zéér tevreden over de werknemers . Kan de serre bouw brabant ieders aanbevelen succes.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Goede voorlichting en advies bij de oriëntatie en aanschaf.

• Ervaring met: serres|lichtstraten|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Onvolkomenheden zijn goed opgelost, maar niet altijd in 1 keer goed.

Voorjaar 2016 hebben we onze bestaande overkapping door Serrebouw Brabant laten ombouwen tot een serre door middel van schuifpuien. We werden goed geadviseerd door Martijn en zijn collega's. Ook de uitvoering liep helemaal volgens afspraak. We zijn erg blij met onze "nieuwe" serre, hadden we veel eerder moeten doen.

• Ervaring met: serres|vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Door een inmeetfout was één van de serredelen aanvankelijk te groot. Dit werd razendsnel hersteld en zonder kosten (voor ons).Prima opgelost.

Alle tijd om in de mooie showroom alles te bekijken met goede informatie en duidelijke uitleg. Alle afspraken zijn precies nagekomen. Het plaatsen van de lichtstraat is perfect gedaan door vakkundige en vriendelijke mensen.

• Ervaring met: lichtstraten

Goede kwaliteit, mooi afgewerkt, goed advies. Vriendelijk personeel.

• Ervaring met: verandas

Zeer betrouwbaar. Met name de communicatie en het nakomen van afspraken waren bovenverwachting! (Bij veel andere bedrijven laat dit te wensen over) De kwaliteit van de producten is perfect. Al met al is de terrasoverkappping een aanwinst voor de woning!

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tijdens ons 1e bezoek aan de showroom werden wij geholpen door een oudere man. Deze man was erg vriendelijk maar ook langdradig en niet to the point.

zeer professioneel en een redelijke prijs

• Ervaring met: serres

Serrebouw Brabant geeft deskundig advies en heeft monteurs met goede kennis van zaken.

• Ervaring met: vouwwanden

kleinschalig bedrijf met prima vakkennis

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de telefonische communicatie was tijdelijk niet geweldig

Afspraken prima en de Solarlux vouwwand keurig geplaatst...

hele mooie overkapping

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring na plaatsing geen contact geweest

Prima bedrijf. Vlot en goed geplaatst voor zover ik nu kan beoordelen. Nazorg en garantie kan ik niets over zeggen. Hoop er ook geen gebruik van hoeven te maken

• Ervaring met: serres|verandas

We zijn blij met de vouwwand, door fijne en goede vakmensen geplaatst.

• Ervaring met: vouwwanden

Ik heb kozijnen van u gehad (geen serre)

• Ervaring met: serres

Perfecte leverancier. Uitstekende kwaliteit, tegen een goede prijs.

• Ervaring met: serres|lichtstraten

Prima geholpen, bij de verkoop en de montage.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring

Tijd nemen om wensen van ons aan te horen, uitvoerige uitleg over mogelijkheden, goede product informatie, en keurig op de afgesprokendatum en tijd vakkundig geplaatst.

• Ervaring met: serres|lichtstraten

Wij kregen prima advies over de mogelijkheden van een nieuwe serre (ter vervanging van een heel oude). De monteurs plaatsten deze onder barre weersomstandigheden heel secuur. Serrebouw leverde uitstekende service en kwaliteit vanaf het allereerste contact tot en met de eindoplevering. We zijn erg blij met onze nieuwe serre (compleet met zonwering en spotjes) die in werkelijkheid nóg mooier is dan we tevoren gedacht hadden. Alle complimenten voor bedrijf en medewerkers!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen enkele negatieve opmerking

Goede voorlichting, gemakkelijke en prettige communicatie. In ons geval goede ervaring met positief meedenken en oplossingen aanreiken. Wij zijn heel blij met de serre. Kortom een aanrader.

• Ervaring met: serres

Op een moeilijke plaats, een werkelijk fantastische serre die volkomen voldoet aan onze eisen/verwachtingen

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring jammer dat die deuruithouders niet mogelijk waren

van begin tot het eind helamaal top. Was bij ons best wel lastige klus ivm dijkhuis, maar een droom van ons is perfect gerealiseerd door die vakkundige en vriendelijke mensen. Werkelijk tot in detail is alles voorgemeten en fantastisch gerealiseerd. Waar een bezoek aan hun showroom op een grauwe zaterdagmorgen toe kan leiden ! . Ik kan serrebouw dan ook echt iedereen aanbevelen. (zeer warme douche krijgen zij van mij)

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

goede uitleg bij bezoek aan het bedrijf. vriendelijke meneer. deskundig naar mijn mening

Ben erg tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede en prettige uitleg en communicatie kwaliteit serre

• Ervaring met: serres|verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nazorg laat en onvoldoende.

Beste Rogier, Bedankt voor jullie reactie! Wij begrijpen niet goed wat u bedoeld met: nazorg laat en onvoldoende. Tijdens het opleveren heeft u géén oplever punten aangegeven en was u goed tevreden. Ook hebben wij u een schoonmaak set overhandigd voor het onderhouden van uw serre in de toekomst. Verder is ons niets bekend van enige nazorg die nog verricht dien te worden. Wellicht kunnen we hier nog even contact over hebben. Geniet van uw serre en een fijne zomer vakantie! Met vriendelijke groet, Serre Bouw Brabant Martijn Daling

Afspraken op tijd nagekomen.

• Ervaring met: lichtstraten

Goede service, duidelijk, en doet wat het beloofd. Mooi eindprodukt!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring

We hebben schuifpui besteld en na het plaatsen bleek dat de indeling niet goed was (en dat lag niet aan Serrebouw) en dat hebben ze de volgende dag, samen met de aannemer, direct opgelost. Verder ziet het er allemaal heel mooi uit en hebben ze erg netjes gewerkt.

• Ervaring met: verandas

Er wordt samen gekeken naar de beste en mooiste oplossing voor uw wens. De kwaliteit is top! Het is prettig zakendoen met Serre Bouw Brabant; je wordt op een vriendelijke deskundige manier geholpen.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De communicatie was niet helemaal duidelijk over de aansluiting van de electra. Wij gingen ervan uit dat het totaal zou worden aangesloten. Dat is ook gebeurd; alles werkte. Maar we moesten het wegwerken van de kabel zelf doen. Dat is het enige waar een misverstand over bestond. Verder geen negatieve dingen op te merken.

Uiterst correct, prima uitvoering en uitstekende kwaliteit.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

in het offerte stadium goede adviezen mogen ontvangen na realisatie werden de opleverpunten spoedig en correct verholpen

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring er waren een paar opleverpunten

uitstraling bedrijf / showroom mooi verzorgd goed inspelen op je wensen en deze uitwerken tot een mooi geheel wij zijn er zeer tevreden mee (de Limburgers )

• Ervaring met: serres|verandas

Goede voorlichting al bij de verkoop, deskundige monteurs tijdens montage, en snelle service. Zeer te vrede en betrouwbaar bedrijf. vr gr. Henk

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Volgens afspraak, geleverd binnen de verwachte levertijd. En binnen 1 dag compleet geïnstalleerd.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Na de montage werd de serre echter redelijk vies achtergelaten. De losse, gesneden materialen en zo werden wel opgeruimd. Maar alles stond nog vol met schoen- en vingerafdrukken. De serre was de Mercedes onder serres. Deze worden echter gepoetst opgeleverd. Na een klacht te hebben ingediend, werd er wel direct gecorrigeerd. 2 monteurs kwamen diezelfde dag langs om na te poetsen. Dit gebeurde echter met papieren als poetsdoek, dus het resultaat was niet echt top.mklein minpuntje. Voor de rest heel tevreden met de kwaliteit en service.

• Ervaring met: lichtstraten

Zou het iedereen aanbevelen. Komen afspraken goed na.

• Ervaring met: vouwwanden

Goede begeleiding via bouwburo van der Dussen

• Ervaring met: vouwwanden

Wij hebben van het beging tot het einde van de bouw alleen maar lof voor Serre Bouw Brabant. Er wordt erg goed meegedacht en veel tijd gestoken in details. Ook de montage gaat erg soepel en netjes. Vanaf het bezoek in de showroom tot de uitvoering merk je dat je met professionals te maken hebt.

• Ervaring met: serres|vouwwanden|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Géén negatieve ervaringen, ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prettige samenwerking, denken enerzijds goed mee, komen leverafspraken na

• Ervaring met: serres|lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring technisch niet geheel goed uitgevoerd, deur krom, deurslot niet juist gemonteerd, rubber niet goed gemonteerd, zijpaneel met ribben geleverd, niet besproken tijdens ontwerp

werk leveren volgens afspraak

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooi eindresultaat, kundige beoordeling van mogelijkheden

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring eerste dag alles slordig achtergelaten, niet bestand tegen de (aangekondigde) regen. Timmerwerk niet schilderklaar.

• Ervaring met: serres

Super serre verkocht en gezet door zeer vakbekwaam personeel.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen enkele negatieve ervaring

Praktische en betrouwbare informatie, vooraf en tijdens installatie. Doen wat ze beloven en op tijd.Werken alles prima af. Hele prettige samen werking en een prachtig resultaat!

• Ervaring met: serres

zeer flexibel en oplossingsgericht werken.

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Afspraken worden netjes nagekomen. Klein probleempje met lekkage dezelfde dag nog opgelost. Prima dus!

• Ervaring met: serres

Klantvriendelijkheid in combinatie met vakkennis en hoogwaardige kwaliteit materiaal

• Ervaring met: zonwering

goede prijs , kwaliteit en vakmanschap

• Ervaring met: windschermen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring tot nog toe geen

Prima service Zijn twee keer extra gekomen voor overleg

• Ervaring met: serres

Tuinkamer staat nu 5 weken en het is elke dag weer genieten. Het scheelt 5 tot 10 graden met de buiten temperatuur. Geen last van wind en regen. De Tuinkamer is mooi afgewerkt door mensen die hun vak verstaan.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Betrouwbaar klantvriendelijk bedrijf met aanpassings vermogen richting klant. Super tevreden over het gehele bedrijf. Vriendelijk en bekwaam personeel. Kortom een tien.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Het resultaat overtreft alle verwachtingen. We genieten er elke dag van.

• Ervaring met: serres

Goed werk verricht nette afwerking

• Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt

prima werk en prima nazorg

• Ervaring met: verandas

Duidelijke afspraken, vriendelijke mensen en goede communicatie zowel met ons als met de aannemer. Verder alleen maar lof voor jullie! Wij zullen jullie zeker aanraden bij onze vrienden en familie.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Absoluut géén!

Goed meedenken hoe het een of ander gerealiseerd kon worden. Alles volgens afspraak nagekomen en op tijd geleverd. Wat ook belangrijk is de plek weer netjes achter laten.

Zeer vakkundig en betrouwbaar

• Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt

De cursusruimte is er zichtbaar van opgeknapt en de temperatuur blijft constanter. De lichtinval is erg mooi en op zonnige dagen is een strak blauwe lucht een lust voor het oog. Men waant zich in Zuid-Frankrijk en dat terwijl men Frans leert spreken en verstaan!

• Ervaring met: lichtstraten

Zeer nette mensen en vakkundig

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Supermooie serre voor prima prijs, snelle levering! Fijn kontakt met Martijn met duidelijke tekeningen!

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring stugge aannemer

Beste Mieke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de serre in de smaak valt. Jammer dat de door uzelf uitgezocht aannemer stug was. Wij hadden ook nog nooit met deze aannemer gewerkt. Gelukkig is het eind resultaat naar wens. Met vriendelijke groet, Serre Bouw Brabant

Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd

• Ervaring met: vouwwanden

Vooral het meedenken om de gewenste oplossing te creëren heeft bij ons een positief gevoel achtergelaten.

• Ervaring met: vouwwanden

Mooie kwaliteit serre, schappelijke prijs en echte vaklui. Laten alles keurig achter.

• Ervaring met: serres

alles conform afspraak deskundig uitgevoerd. Na opdracht bleek de gevel gescheurd te zijn en was de ophanging onvoldoende. Tegen zeer beperkte meerprijs (had men 3 keer meer gevraagd dan kwam het ook nog geloofwaardig over gezien de planning en al reeds bestelde materialen) heeft men een aangepast profiel gemaakt en e.e.a. tot grote tevredenheid geplaatst.

• Ervaring met: serres|verandas

Duidelijke uitleg van mogelijkheden in de showroom en werkplaats. Bij vragen adequaat gehandeld en afspraken nagekomen. Altijd snel antwoord op vragen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Onze schuifwanden hebben het tuinhuis een stuk comfortabeler en fraaier gemaakt. Naar gelang de weersomstandigheden kiezen we voor een "open" of gesloten ruimte. Wij zijn erg te spreken over het resultaat van het geleverde werk van serrebouw Brabant.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ik heb geen negatieve ervaring, we moesten even wennen aan de prijs van de schuifwanden, maar nu zijn we er heel tevreden over

wij zijn zeer tevreden

kwaliteits product.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring keuze glaslatten, rubber dikte

Balkonbeglazing : Goed!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie lichtstraal met mogelijkheid om tot grote afmetingen een dakraam te plaatsen. Plaatsing zelf ging van leien dakje. Wel lastig dat je apart een aannemer moet regelen en loodgieter voor het voorbereiden en afwerken van het raam. Jammer dat dat niet gewoon bij 1 partij kan.

• Ervaring met: lichtstraten

Snelle levering en ben zeer tevreden met het eindresultaat.

• Ervaring met: vouwwanden

Van meet af aan hebben we een goed gevoel gehad van dit bedrijf. betrouwbare mensen die haar afspraken nakomen en vakkundige mensen in dienst hebben. Alles in een keer goed en snel afgewerkt. voor ons zeer belangrijk bit dit soort investeringen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring NVT

Het positieve Pretige instalateurs zeer vertrouwelijk en zeer Netjes in afwerking Zeer aanbevolen Zijn zeer tevreden over het maken van de balkon beglazing zodat wij nu al lekker in het zonnetje kunnen liggen

• Omschrijf uw negatieve ervaring N.V.T:

Onlangs heeft Serre bouw Brabant bij ons twee nieuwe lichtstraten gemonteerd. Het project is buitengewoon goed verlopen vanaf begin tot einde. De communicatie was bijzonder prettig en het werk is op vakkundige wijze conform de planning uitgevoerd.

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik heb geen negatieve ervaringen met Serre Bouw Brabant.

De serre is snel geplaatst en is oerdegelijk. Een waardevolle uitbreiding van ons huis, zeker met de regen van de laatste dagen.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De hoekprofielen op de bovenkant (Om planken te kunnen leggen voor glazenwasser en schilders) blijken (nadat de schilders langs zijn geweest) niet op de goede plaats te zitten. Daar moet nog even wat aan veranderd worden, maar dit lijkt me een kleinigheid.

Het zat qua tijd een beetje tegen met de bestelling in Duitsland maar toen het geleverd en geplaatst was, waren we op en top tevreden. Heerlijk om in februari al in onze onverwarmde serre te kunnen zitten. De zon zorgt voor veel warmte. De glazen vouwwanden zien er prachtig uit en als het buiten warm is kunnen de deuren helemaal open.

• Ervaring met: serres|lichtstraten

Goede oplossing voor niet standaard situaties. Komt afspraken na.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Rommelige oplevering. Net niet de puntjes op de i

De veranda en later de extra glazenschuifwand zijn keurig volgens afspraak geleverd, en vakkundig gemonteerd. Mede door het goede advies ziet het geheel stijlvol uit.

• Ervaring met: verandas

We zijn goed tevreden over de schuifpui! Goede communicatie en afspraken worden prima nagekomen!

• Ervaring met: serres|vouwwanden

Prima werk afgeleverd, aannemer wilde kleine aanpassing is vervolgens door Serrebouw keurig aangepast.

• Ervaring met: verandas|vouwwanden

Mooi degelijk produkt afgeleverd volgens afspraak,klein mankement na oplevering snel verholpen

• Ervaring met: verandas

zeer vakbekwaam bedrijf, goede kwaliteit materialen en diensten

toonbeeld van vakmanschap

• Ervaring met: verandas

Bovenstaande uitslag spreekt voor zich. Niet goedkoop maar men is eerlijk en levert de gevraagde kwaliteit en service

• Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

Alles wat er moest gebeuren is met zorg gebeurd. De afspraken werden goed nagekomen en we zijn heel tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: serres

nazorg en garantie nog niet benoembaar

• Ervaring met: lichtstraten

Kwaliteit van het product is prima en er is degelijk materiaal gebruikt. Problemen zijn uiteindelijk goed en volledig opgelost en het eindresultaat is een goed geplaatste serre.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring In eerste aanleg werd de schuifdeur schuin geplaatst zonder verdere melding hiervan. Het heeft even geduurd voordat de oorzaak van het probleem werd herkend, pas in tweede instantie werd het goed opgelost.

Vanaf eerste kennismaking in Veghel op jullie bedrijf tot aan uitvoeren laatste klusjes/lekkages erg tevreden en blij dat Jo nog enkele karweitjes heeft gedaan die niet afgesproken waren. Bedankt nogmaals.

• Ervaring met: serres|zonwering

perfecte afwerking en teamwork.

• Ervaring met: verandas

Een goed en betrouwbaar bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken.

• Ervaring met: lichtstraten|vouwwanden

Degelijk werk door betrokken medewerkers. Iedereen denkt mee en kijkt naar de situatie ter plekke wat het beste is.

• Ervaring met: serres

we hebben een prachtige veranda van goede kwaliteit gekregen. het wordt in één dag afgewerkt, ze komen goed meten van te voren zodat ze niet voor verrassingen komen te staan.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaring

Ervaren en klantvriendelijke medewerkers.

• Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

15 jaar geleden is de terrasoverkapping geplaats en tot op de dag van vandaag hebben wij daar veel plezier van. In mijn herhinnering is destijds volgens afspraak geplaatst zonder te tornen aan gemaakte afspraken. Voorjaar 2013 zijn de dakplaten vernieuwd (door schade van buitenaf). de snelheid van handelen en prijsstelling was ook deze keer volgens afspraak. Alle kitnaden aan de buitenranden werden als extra service nagelopen en waar nodig voorzien van nieuwe kit. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

• Ervaring met: serres

Zeer tevreden over gehele opdracht en uitvoering, hoop ook op goede nazorg van eventuele lekkage klachten in openslaande ramen.

• Ervaring met: lichtstraten

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Als de tuin helemaal klaar is zal ik foto's maken (misschien doen jullie dat liever zelf?) die jullie evt. in een portfolio kunnen doen. Graag even een bericht of hier behoefte aan is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed detail bespreking en tekening Nette en deskundige monteurs

• Ervaring met: serres|verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Offerte aanvraag per email d.d. 01-08-2013 14:56 uur nog geen reactie op gehad!

Goede advisering en meedenken met de klant. Vakmanschap m.b.t. installatie van de terrasoverkapping. De afwerking is goed verzorgt en er wordt maatwerk geleverd.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De communicatie m.b.t. afwerking regenwaterafvoer heeft geleid heeft tot wat onderlinge irritaties. Was volgens mij onnodig en ik vind het jammer dat de "afwikkeling" op deze wijze is beëindigd. Beide partijen zijn immers hun verplichtingen keurig nagekomen en kunnen uiteindelijk terugkijken op een geslaagde deal.

De terrasoverkapping is niet de goedkoopste maar de kwaliteit ervaren wij als uitstekend. Goede afspraken die nagekomen worden en fijne mensen die de uitvoering ter hand nemen. Ook fijn contacten gehad met de verkopende partij. Fijn gesproken ook met hr. Daling sr.

• Ervaring met: serres

Zoals beloofd in de juiste week begonnen met zetten van de veranda. Er werd hard gewerkt en met plezier. In de winkel tijdens verkoop, duidelijke communicatie en ook duidelijk tijdens onderhandelen. We zijn heel blij met onze veranda en met serre bouw Brabant. Leuk dat het een familiebedrijf is.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Negatieve ervaringen hebben wij niet, de buren klaagden wel over het volume van de radio. Het enige wat ons tegenvalt is de verlichting. Die zit heel ver naar buiten en dus niet centraal in de veranda. Als we het opnieuw moesten doen, zouden we daar kritischer naar kijken, naar plaatsing en naar hoeveelheid spotjes

prettig bedrijf met een goede vakkennis probleempjes worden meteen opgelost

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

prima service, nette afwerking en prima kwaliteit Deskundig personeel, waar je op kunt bouwen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring --------------

Een hele profesionele organisatie die stukje vakwerk leveren, en snel zijn begonnen na het geven van de order .

• Ervaring met: verandas

In een kort tijdsbestek, na eerst duidelijke uitleg in de showroom, visite aan huis, duidelijke 1e offerte, aanpassingen op ons verzoek, definitieve offerte, was de opdracht geregeld. Veranda is geplaats op de afgesproken datum in de afgesproken tijd. Zowel de materialen als de geleverde arbeid is van hoge kwaliteit zodat er nu een heel fraaie, strakke veranda staat.

• Ervaring met: verandas

Familie bedrijf met korte lijnen en directe communicatie met de juiste personen die meteen weten welke klant bij welk werk hoort en weten waar je het over hebt. De klant staat hoog in het vaandel en wordt door iedereen, inclusief monteurs gerespecteerd. Mooie en duidelijke showroom met schone werkplaats. Doen wat je beloofd hebt te doen en afspraken werden exact nagekomen. Gewoon een fijn bedrijf om mee in zee te gaan en heb dit reeds bij mijn buren aanbevolen.

• Ervaring met: serres

Een bedrijf wat staat voor een goed product kennis van zaken heeft en keurig zijn afspraken nakomt. Gewoon zoals het hoort. Vr groeten Dim Schoorl

• Ervaring met: zonwering

Goede communicatie met de klant .Monteurs zijn vriendelijk ,betrouwbaar en vakbekwaam. Nazorg is nog niet van toepassing geweest ,maar zie daar ook geen probleem, indien dit nodig is.

• Omschrijf uw negatieve ervaring X

Goede en meedenkende professionals. Sympathieke medewerkers!

• Ervaring met: verandas

Ik heb Serre Bouw Brabant leren kennen via Ton van Doorn, en nooit geen spijt van gehad dat ik daar zaken mee heb gedaan. we hebben de serre zelf geplaatst maar de materialen waren netjes in orde.

• Ervaring met: serres

Montage is uiterst vakbekwaam uitgevoerd. Kwaliteit van montage uiterst precies, zonder concessies. Bij een afwijking geen discussie, maar oplossen.

Alles netjes gemaakt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke, netjes en hard werkende monteurs. Ondanks de genoemde negatieve punten, hebben wij uiteindelijk een mooi product dat voldoet aan onze verwachtingen.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring -Offerte bevat alleen totaalposten, geen gedetailleerde kostenraming. Zo is bv. geen inzicht in materiaal- en arbeidskosten. -Geen ontwerptekening bij offerte. -Bij aanvraag offerte duidelijk afgesproken dat sleuf graven t.b.v. aansluiting waterafvoer en weer bestraten door Serrebouw gedaan zou worden en bij prijs inbegrepen was. Werd later op teruggekomen zodat ik het alsnog zelf moest doen. -Het heeft bijna 2 maanden geduurd voor de gemonteerde zonneschermen gebruikt konden worden. Na komst van monteur van de Duitse leverancier bleek het een kleinigheid te zijn: een iets scheef gemonteerde geleiderail.

Prettig contact, goed advies en prachtig resultaat!

• Omschrijf uw negatieve ervaring L,lltltll

De zaken die wij tot nu toe doen worden goed aangepakt

• Omschrijf uw negatieve ervaring ----------------

Nazorg is niet ingevuld. Was tot vorige week niet van toepassing. Heb sindsdien enkele mankementen aan de serre die ik graag zo spoedig mogelijk verholpen zag. Dit is telefonisch doorgegeven. Hoop daarna voor de nazorg ook een 9 te kunnen geven.

• Ervaring met: serres|zonwering

Van de 5 bedrijven die we bezochten waren zij de enige die vragen stelde over de omstandigheden tav de omgeving, dus: zit er een schuin dak boven ivm afschuivend sneeuw, bodemkwaliteit ivm eventueel noodzakelijke heipalen of Krinnerpalen vanwege het glazen dak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede afspraken gemaakt, samen naar de juiste oplossing gezocht om de gewenste vouwwand te kunnen plaatsen. Plaatsing van de vouwwand is ook zonder problemen verlopen.

• Ervaring met: vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Had verwacht dat monteurs de kamers waar de wagentjes van de de deuren in lopen beter zouden schoonmaken(verwijderen van alu. spaanders van het boren). Betreffende de nazorg geen antwoord ontvangen op de vraag of de rode plekjes met een autocleaner weggepoetst kunnen worden. Ook nog een beschadiging gemeld en een foto opgestuurd, ook hier op geen reactie.

Perfecte totaal oplossing gekregen door o.a. meedenken van de medewerkers / eigenaren, aandragen van ideeen, goede na-service.

• Ervaring met: verandas|windschermen|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring langere levertijd (maar alles wat mooi is duurt lang) probleem met de kleur gehad, maar uiteindelijk perfect opgelost door levering van nieuwe behuizing.

goed behandeld,alles goed afgewerkt. afspraken goed nagekomen.

• Ervaring met: vouwwanden|windschermen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

Prettig en deskundig advies.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Serrebouwers laten veel rommel (cement ed) na in de loopgroeven.

Wij hebben geen klagen, alles is prima gegaan.

• Omschrijf uw negatieve ervaring -

Contacten met de verkoop en advies hiervan.

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Montage van de lichtstraat, voor mijn gevoel niet helemaal perfect afgewerkt.

Eén van de installateurs liet een staander van de veranda uit zijn handen glijden en meldde me dat onmiddellijk zonder er doekjes omheen te wikkelen. Binnen één dag was de staander overgespoten en alsnog onbeschadigd bevestigd. De bedrijfsleiding geeft verg goede uitleg over de mogelijkheden en de kwaliteit van de verschillende veranda's.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het opruimen na het werk kan iets preciezer. Je hebt nog wel wat te vegen. Bovendien werd in mijn geval de tuintafel gebruikt als "werkbank" zonder er bescherming over heen te leggen. Nu zitten er niet te verwijderen vlekken op.

netjes gemaakt goede vakmensen zeer tevreden

• Ervaring met: verandas|windschermen|zonwering

Bij binnenkomst meteen ontvangen met de "klant is koning" sfeer. Luxe showroom, daarbij uitgebreide uitleg op al onze vragen. Zelfs met demo erbij. Zeer gastvrij...

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De rekening was niet conform de afspraken 40% - 50% - 10%. Dit is zonder nadeel voor de klant hersteld.

zeer vakkundig geholpen, bij info-afspraak en bij de verdere afhandeling van offerte tot en met de plaatsing van de complete serre

• Ervaring met: serres|vouwwanden|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring er was vergeten, om een kitnaad tegen de bestaande woning aan te brengen. na telefonisch contact, was dit gauw genoeg verholpen

keurig geregeld communicatie was goed ,of de kwaliteit goed is het staat er pas drie maanden en dan is nog wel vroeg beioordelen . ronca

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring alleen bij weggaan op de lokatie hadden we niet in de gaten dat ze klaar waren . I.v.m. pg huis moeten dan de deuren dicht . Dat was het enige kleine minpuntje . (het was erg koud dus de deur naar buiten was toch nog op slot )

Wij hebben hele goede ervaringen met Serrebouw. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, meedenken in het oplossen van het probleem en afspraak is afspraak. Alleen maar positief.

• Ervaring met: verandas

We zijn heel erg blij met onze serre. In December op een paar regenachtige dagen gebouwd, maar toch alles zeer zorgvuldig gedaan, keurig volgens afspraak en planning. Daarnaast waren zij de voordeligste die we vinden konden. We hebben meer dan tien serre bouwers bezocht, dus we zijn zeer zorgvuldig geweest. Zij doen ook niet moeilijk over wat extra werk. De rioolaansluiting bij ons was namelijk zeer lastig, maar ze hebben daar een hele mooie oplossing voor gevonden.

• Ervaring met: verandas

Er is vlot gewerkt, de glasplaat was in no-time vervangen.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring een gesneuvelde buitenspiegel

Werk bij mij is zeer correct uitgevoerd. En volgens afspraak. Mooi stukje werk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

denken met je mee, goede uitleg

• Ervaring met: lichtstraten|verandas|windschermen

Zie boven

• Ervaring met: serres|lichtstraten|verandas|windschermen|zonwering

Super nette service, alles volgens afspraak gemaakt!

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen :)

Degelijke materialen en netjes gezet. Levertijden kloppen, afspraken kloppen. Zeker aan te bevelen.

• Ervaring met: verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Speciaal donker glas voor zijpanelen was helaas niet mogelijk. Alleen dat wat de vaste leverancier van Serre Bouw had, kon worden geleverd.

Gastvrij, duidelijke info wat er geboden wordt, correcte en snelle levering van offerte en aanpassing van tekening, correcte bouw van het serredak, correct gedrag v.d. werknemers, snelle reactie en herstel van een lekkage.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring onderhandelbaarheid van de aanneemsom.

• Ervaring met: lichtstraten

Alles netjes volgens afspraak geregeld

• Ervaring met: vouwwanden

spontane mensen en zeer goed in hun vak . fijn om mee te werken

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nog geen gehad

Zeer vakkundig advies. Producten van hoge kwaliteit. Klantvriendelijk personeel. Komen afspraken na.

• Ervaring met: lichtstraten
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

Mensen met vakkennis, mooie showroom, net werk op tijd geleverd. Staan niet meteen met een rekening klaar.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Klein " foutje" in de afwerking waarbij wel goed is meegedacht in het vinden van een oplossing. Uiteindelijk geen echte negatieve ervaring.

Zoals hierboven aangegeven hebben wij vóór / tijdens / en ná de bouw van onze sèrre alleen maar positieve ervaringen opgedaan met én de Familie Daling, - én hun werknemers, - én hun produkt.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die hebben wij niet, - althans níet wat Sèrre-bouw Brabant betreft !

Netjes en deskundig te woord gestaan. Kwalitatief goed product. Prima monteurs.

• Ervaring met: verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Duur en geen mogelijkheid tot onderhandelen. Daarom de schuifpui elders besteld (900 euro goedkoper!).

bij twee firma's hadden we prijs opgevraagd. Prijsverschil was niet groot maar keuze mogelijkheid was bij Serre Bouw Brabant veel groter. Ook de sfeer tijdens de verkoop sprak aan. Uitvoering zeer correcte vaklui. Na service ook zeer goed. Probleem met water binnen treding en om onverklaarbare reden een kapotte ruit is opgelost binnen korte tijd zonder dat daarover moeilijk werd gedaan

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Meedenkend, praktisch, geen verkooppraatjes, goede uitleg over kwaliteit, geduld

• Ervaring met: lichtstraten

Zoals hierboven aangegeven: Prettige ontvangst; goede offerte (die moeiteloos) diverse keren werd aangepast! Daarna werden afspraken omtrent inmeten, plaatsen en afwerken goed nagekomen. Ook het crediteren van enkele overbodige geleverde materialen was geen probleem.

• Omschrijf uw negatieve ervaring (nog) Geen

Uitstekende en vriendelijke vakmensen. Nadat alles was geplaatst is alles wat aan rommel was keurig opgeruimd en meegenomen. Zelfs de oude screen is gedemonteerd en afgevoerd. Bij nazorg en garantie NVT aangegeven omdat ik daar nog geen aanspraak voor heb hoeven maken.

• Ervaring met: vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve punten te noemen

Vakundige installatie, goede nazorg.

• Ervaring met: serres

Netjes te woord gestaan, snel offerte ontvangen, goed product geleverd

• Ervaring met: verandas

uitgebreide technische uitleg bij bezoek showroom

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring enkele slordige fouten (alkoof te kort afzagen). veel rommel bleef liggen

Goed product, prijstechnisch in orde, goed bereikbaar, snelle reactie op vragen.

• Ervaring met: lichtstraten|vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Klein minpuntje: afstelling deuren met driepunstsluiting niet optimaal. deur sluit niet makkelijk af. Klant maakt er vooralsnog geen punt van.

De veranda was eerder als gepland klaar. De veranda is keurig afgewerkt en is een aanwinst voor het huis. Last but not least: vakbekwame monteurs!

goed bedrijf met kwaliteit

• Ervaring met: serres|lichtstraten|verandas

• Ervaring met: serres

vorig jaar een veranda door serre bouw brabant laten plaatsen. Kleine probleempjes na het plaatsen direct verholpen tot nu toe verder geen problemen. Nazorg en garantie nog niet aan de orde geweest dus nog geen ervaring mee.

• Ervaring met: verandas|zonwering

prachtig product en uitstekende nazorg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Professionele aanpak en goede kwaliteit

• Ervaring met: verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Veranda niet schoon opgeleverd. Veel vette vingerafdrukken achtergelaten

Op prettige wijze ontvangen en te woord gestaan bij eertse bezoek aan Serre Bouw. Later bij telefonisch contact altijd geholpen. Het komen kijken op lokatie en zorgvuldig inmeten gaf direct meteen vertrouwen. ook de goede adviezen. We hadden drie aanbieders en we zijn erg blij dat we voor Serre Bouw Brabant gekozen hebben.

• Ervaring met: verandas

Klantgericht en niet opdringerig. Serieus meegedacht over de meest geschikte oplossing vs prijs

• Ervaring met: serres|verandas|windschermen|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Keurig en netjes de werkzaamheden vericht, super werk geleverd. Wij zijn erg tevreden. Genieten er iedere dag van.

• Ervaring met: lichtstraten|verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helemaal geen.

goede afspraken kunnen maken welke ook nagekomen werden

• Ervaring met: serres

Vriendelijke mensen met verstand van zaken die degelijk werk afleveren. Goede showroom, veel mogelijkheden.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Tot nu toe ziet het er goed uit werkt het goed. een paar kleine problemen zijn netjes verholpen

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: lichtstraten

Wij zijn heel tevreden over Jarno en zijn werknemers, en alleen maar lof. Hebben ook nog een zonnescherm in bestelling, maar de serre die geplaatst is, is naar volle tevredenheid.

• Ervaring met: serres

Zeer tevreden, ook met de schuifwand die er later in geplaatst is.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

Vakmanschap, flexibiliteit, unieke oplossingen en vriednelijkheid. Brabant op z'n best.

• Ervaring met: verandas|windschermen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Problemen, buiten Serrebouw om, met glas vouwwand en latere levering dan planning. Nazorg van Serrebouw heeft dit probleem mede doen verhelpen.

• Ervaring met: lichtstraten

Altijd goed ontvangen, veel tijd genomen voor uitleg en bekijken wat allemaal mogelijk is. Afspraken zijn altijd nagekomen. Het resultaat is prachtig!

• Ervaring met: serres|verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er ontstond een technisch "probleem". Hiervoor gaf ik een oplossing. Echter dit was te veel werk waardoor tot een knullige oplossing werd besloten. Persoonlijk had ik liever een andere oplossing gezien, maar het valt niet in het zicht.

Onze serre is jaar geleden met slecht weer (veel regen) volgens opgave geplaatst en voldoet tot nu goed aan onze verwachting.

• Ervaring met: serres|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Werk onderaannemer werd gestagneerd vanwege zagen in muur van buren, waarover niet goed is gecommuniceerd, terwijl vanaf begin die eigendomssituatie van muur door ons duidelijk is aangegeven.

Goede kwaliteit prijshouding, redelijk goede service en leveren volgens afspraak.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Na oplevering kan afwerking beter worden aangepakt. Krimpscheuren in de muuur zijn bekeken maar niet verholpen.

Goede service, ook vele jaren na plaatsing. Afspraken worden nagekomen.

• Ervaring met: verandas

wat afgesproken is wordt okk in zijn geheel uitgevoerd

• Ervaring met: windschermen

Net product geleverd en gemonteerd. Detailwerk netjes en in overleg gegaan. Hopelijk nog vaker te kunnen samenwerken.

• Ervaring met: lichtstraten

Ik vind de gemaakte afspaken zijn goed nagekomen en de bouw en afwerking zijn tot op heden goed verlopen. Ik hoop ten zeerste dat wij van de kwaliteit van de veranda nog vele jaren plezier mogen hebben en wij vertrouwen dat bij mogelijke problemen wij ten alle tijde bij u mogen terugkomen Over betrouwbaarheid en nazorg zal de toekomst dit bepalen?

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: serres

zeer net bedrijf met goede monteurs, en werkvoorbereiders die meedenken om een oplossing te zoeken

• Ervaring met: verandas

Geheel tevreden, alleen jammer dat de levertijd niet is nagekomen

• Ervaring met: verandas

duidelijke uitleg over het te plaatsen product en indien er tijdens het werk de klant toch nog iets aangepast wil hebben dan kan dat.

• Ervaring met: lichtstraten

prima zaak Jammer van de screen!!

• Ervaring met: serres|zonwering

Duidelijk - makkelijk - snel (ook in het Oosten !)

• Ervaring met: lichtstraten

Alles netjes in overleg en volgens afspraak gemaakt.

• Ervaring met: serres

kwaliteit, uitstraling en service/advies zijn gewoon goed. Installatie van de ramen, deuren en zonneschermen zoals verwacht mag worden. Uitleg over functioneren zonneschermen was duidelijk.

• Ervaring met: lichtstraten|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring hoogstens dat de installatie iets uitliep in het aantal dagen, maar dat was geen probleem voor ons. Liever iets langer en goed, dan snel afraffelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoende tijd bij uitzoeken lichtstraal/afdak en zonwering. Duidelijke offerte, kundige monteurs. Winkel biedt veel inzicht in de mogelijke systemen. Nazorg volgt nog volgens mij.

• Ervaring met: lichtstraten|windschermen|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Indien afspraak op bepaalde tijd niet gehaald kan worden, graag even een belletje dat het iets later wordt. Bij groot project ook de situatie ter plaatse komen bekijken. Bij opdracht bleek toch iets niet te kunnen, hadden we graag van te voren geweten.

Snelle,nette en zeer goede ervaring.goede vakmensen!

• Ervaring met: verandas|vouwwanden

Alles, maar dan ook alles is naar de grootste tevredenheid afgesproken en verlopen dus niets dan lof!

• Ervaring met: verandas

goede voorlichting op locatie veghel, nette offerte, prima prijs/kwaliteitverhouding, ervaren personeel

ga zo door

Zeer vakkundig

Net werk afgeleverd goed materiaal gebruikt. In een woord Klasse

• Ervaring met: windschermen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen. Wel een tip:\r\nBeloon oude klanten die reclame maakt wat resulteert in een nieuwe orde met een klein gebaar.\r\n\r\nps: laat de metaal unie voorwaarden achterwege, maak zelf een goede.

Gewoon goede service vanaf intake tot oplevering en after-service. Zoals het hoort, maar toch bijzonder is tegenwoordig.

• Ervaring met: verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen reden voor.

De glaswand die jullie geleverd hebben ziet er perfect uit, netjes geplaatst en afgewerkt.

Afspraak is afspraak

• Omschrijf uw negatieve ervaring ----------

Uiteindelijk gewoon een hele prettige kwaliteitsveranda geleverd. Prima monteurs.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De veranda staat uiteindelijk wat scheef op de scheidingsmuur. Dit is optisch goed opgelost, maar had eigenlijk bij het inmeten beter bekeken moeten worden. Het repareren van de afdekplaat op de scheidingsmuur had beter in één keer door de monteurs opgelost kunnen worden. Nu is daar twee keer voor gereden, de eerste keer zonder fatsoenlijk gereedschap. Verder prima opgelost, in twee keer!

Verbeterpunt was wel het maken van strakke afspraken met het bouwbedrijf dat de muur heeft gezet. Dat was niet op de afgesproken tijd klaar, waardoor alles vertraging op liep

• Ervaring met: verandas

Bij ons is een veranda gezet en we zijn uitermate tevreden.

• Ervaring met: verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Aan de zijkanten komt bij langdurige regen een natte vlek op de muur. Aan beide zijde.

De serre is op alle onderdelen goed. Het lekkend dakraam is na melding meteen gerepareerd en sindsdien heb ik geen enkele klacht of opmerking betreffende de constructie en maak ik er alle dagen met veel plezier hiervan gebruik. Alle afspraken zijn naar alle tevredenheid nagekomen.

• Ervaring met: serres

Even bellen en er word meteen gereageerd

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

goed advies, vriendelijke mensen, goed materiaal en goede service

• Ervaring met: lichtstraten

Uw adres via Weinor Nederland gekregen na een bezoek aan de showroom. Hebben daar geen spijt van.

• Ervaring met: zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Dit is meer een bericht (vraag) dan een negatieve ervaring: Na enige maanden gebruik hangt bij volledige uitloop het scherm aan één zijde iets lager. Na inloop sluit echter alles uitstekend aan en past het scherm nauwkeurig in de cassette! Wellicht dat deze geringe afwijking zich bij inloop voldoende corrigeerd en ingrijpen overbodig is!? Overigens zeer tevreden!

Je wordt er altijd netjes behandeld . En goed materiaal

• Ervaring met: zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring een beetje prijzig

• Ervaring met: zonwering

Serrebouw Brabant heeft een prachtige overkapping gemaakt die een goeie toegevoegde waarde is aan het woongenot en een meerwaarde is voor het huis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima. We hebben al eerder een enquete ingevuld en opgestuurd.

• Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

We zijn zeer tevreden over de nieuwe overkapping en de service die verleend is. Wanneer iemand ons vraagt zullen we Serrebouw brabant zeker aanbevelen.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negative ervaring... Met de glas rubbers heb ik nog wel twijfels of deze door de jaren heen op zijn plek blijven, aangezien daar al een keer iemand voor is geweest.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Korte lijnen binnen SBB. Communicatie met Martijn en Jarno loopt dus goed. Gebruik van showroom voor particulieren (onze klanten)

• Ervaring met: serres|verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Soms te druk bij offerte verwerking, geeft wat vertraging.

Wat ze beloven hebben ze bij ons waargemaakt op alle tronten. Dus wij zijn zeer tevreden klant.

• Ervaring met: verandas

Goede kwaliteit en dito nazorg op projecten.

• Ervaring met: serres|lichtstraten|verandas|zonwering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen.

Afspraken goed nakomen en leveren wat afgesproken is.

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Veranda staat en nu 2 jaar naar alle tevredenheid. Goede kwaliteit, heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• Ervaring met: verandas

Keurig volgens afspraak uitgevoerd.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Na inmeten nog enkele wijzigingen uitgevoerd, bij het plaatsen gaven deze problemen. (Graag nogmaals inmeten). Sluitingen onder en boven met schroefjes in profiel vastgezet. Erg vaak afstellen, anders sluit de schuifdeur niet. Wellicht is er een betere methode.

Prima samenwerking, mooi product afgeleverd, kortom wij zijn zeer tevreden

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring!

Mountbattenweg 3

5466AX Veghel