Heel goed en betrouwbaar bedrijf Probleempjes worden netjes opgelost

Zeer betrouwbaar bedrijf

In aanvang goed gesprek met eerlijke voorlichting. Zijn altijd bereikbaar voor info en prima advies. Hebben volgens afspraak heel mooie schuifwand geleverd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

prettige samenwerkijg

fijn samen gewerkt en alles volgens afspraak verlopen

Goed advies, geweldig mooi eindresultaat.

Ondanks dat er met de leveringen van het glas het een en ander mis is gegaan, bevelen wij Alumiant van harte aan. Alles is tot in de puntjes verzorgd en problemen zijn zonder enige wanklank opgelost. Iedereen denkt mee met de klant, van verkoop tot de plaasters van de puien. Alles met als einddoel een tevreden klant.

Een zeer betrokken team wat graag kwaliteit levert

Afgelopen voorjaar heb ik nieuwe raam kozijnen en schuif-/deuren door Serre Bouw Brabant laten plaatsen. Tijdens de herfst laat op een vrijdag middag vond ik helaas wat water aan de binnen kant van mijn schuif deur. Men kwam dezelfde dag nog langs om te kijken wat er mankeerde, men vond snel de oorzaak en in goed overleg werd afgesproken om het maandag ochtend te verhelpen. Samen gevat, ook na installatie geven ze goede service en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en ben zeer tevreden met de diensten en service die ze verlenen.

Naar de klant luisteren zodat er een optimaal produkt ontstaat dat past bij jou.

Afspraken nakomen en je daaraan houden is de de sleutel naar een tevreden klant. Een prettig opererend montage team is daarbij een geweldig pluspunt. Bedankt het was een leuke week.

Fijn bedrijf dat doet wat het beloofd

Fijne medewerkers met hart voor de zaak en klant.

Goede service, meedenkend en vlotte installatie.

Het gesprek bij oriëntatie verliep al heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar de wensen waar een gedegen advies op volgt. De planning, installatie en afwerking is ons zeer goed bevallen. We zijn erg blij met het resultaat!

goed geholpen

ging gewoon goed

Heel blij met de pui, ook echt vakmannen die 'm geinstalleerd hebben! Waar je van te voren wel meer bij stil moet staan is de afwerking na plaatsing, ik had er niet bij stil gestaan dat dit niet zomaar even glad gestuct kon worden, dus ben nog op zoek naar een goede oplossing.

• Ervaring met: vouwwanden

Goede kwaliteit, degelijk, mooie afwerking.

• Ervaring met: serres

Tijdens het eerste gesprek werd kritisch gekeken naar de consequenties van mijn wensen. Kreeg vakkundige adviezen mbt bijkomende werkzaamheden (aandachtspunten) ongeacht of het binnen de skope van Serrebouw vielen. Het project in samenwerking met bouwbedrijf Van der Dussen is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De nazorg was uitstekend. Wij zijn er tevreden met het resultaat en zullen deze combinatie aan onze relaties aanbevelen

• Omschrijf uw negatieve ervaring Absoluut geen negatieve ervaring

Gelukkig hebben we nog geen beroep op de nazorg en garantie hoeven te doen.

• Ervaring met: windschermen

Serrebouw Brabant gaf professioneel en betrouwbaar advies bij de koop van een lange vouwwand. Er werd vervolgens een planning gegeven die tot op de dag nauwkeurig werd nagekomen, hetgeen essentieel is bij een grote verbouwing. De nazorg (afstelling van deuren) was uitstekend. Wij zijn blij met Serrebouw Brabant in zee te zijn gegaan.

• Ervaring met: vouwwanden

Alleen maar positief , hebben aluminium gevelpui geplaatst naar volle tevredenheid en afspraak is afspraak kortom aanrader

• Ervaring met: serres

Eind 2017 heeft Serrebouw Brabant voor ons in vijf dagen een fantastisch mooie veranda van 6,00 x 2,75 m neergezet. Wij zijn zeer tevreden en hebben Serrebouw Brabant ervaren als vakkundig, nauwkeurig en servicegericht. Zij denken mee in oplossingen en geen moeite is te veel. Serrebouw Brabant is niet de goedkoopste, maar volgens ons de beste! Bedankt mannen.

• Ervaring met: verandas

Professioneel, vakkundig, kwaliteit. Alleen lange levertijd. En oneffenheden prima opgelost.

• Ervaring met: lichtstraten

Een fijne communicatie en komen afspraken goed na. En hebben uitstekend mooi werk afgeleverd.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaringen

Goed advies, goede kwaliteit deur

• Ervaring met: vouwwanden

Goede kwaliteit en garantie. Ventilatieroosters vergeten aan te brengen. Kosteloos ramen vervangen. Afwerking prima en zorgvuldig

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

netjes volgens afspraken gehandeld/geleverd.

• Ervaring met: lichtstraten|verandas
  • Omschrijf uw negatieve ervaring --

Een TOPploeg Apart om mee te maken dat men gewoon doet wat men beloofd CHAPEAU

• Ervaring met: serres|lichtstraten|verandas|vouwwanden|windschermen|zonwering

Goede communicatie. In dit geval belangrijk omdat vouwdeur en achterdeur parallel aan de nieuwbouw werden geproduceerd. Goede technische adviezen over plaatsing en zeer adequate beantwoording van de diverse afstemmings-vragen. Zorgvuldige plaatsing door montage-personeel

• Ervaring met: vouwwanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen. Deur is 6 weken oud, nog geen beeld van duurzaamheid en levensduur. Maar wel goede indruk van product, solide vergeleken met andere merken/typen.

Wij hebben geen standaard kozijn. Op advies van Serrebouw hebben we eerst het stelkozijn geplaatst en heeft Serrebouw het daarna ingemeten. Vooraf waren wij hier wat sceptisch over omdat we daarmee 4 weken moesten overbruggen alvorens het kozijn werd geleverd en geplaatst. Achteraf gezien zijn wij heel blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Het kozijn is daardoor extra strak geplaatst, Zonder extra opvulprofiel, zeker omdat we hebben gekozen voor een extra smal profiel (Reynaers) is dit een grote meerwaarde. Er waren wat plaatsingsproblemen maar deze zijn meer dan goed hersteld met meer dan voldoende aandacht. Alle afspraken zijn zonder problemen nagekomen. Vriendelijke groet, Robert B.

• Ervaring met: serres|lichtstraten