Dit bedrijf komt alle gemaakte afspraken na, zijn flexibel en nauwkeurig. Vriendelijke mensen en prachtige materialen. Niet de goedkoopste, maar daar krijg je de kwaliteit voor welke je kan verwachten.

Na ruim 2 jaar nog steeds blij met keuze

Goede uitleg producten en afstemming met de aannemer die onze uitbouw realiseerde. Super blij met het eind resultaat

Professioneel bedrijf en personeel die afspraken nakomen

Solarlux vouwwand laten plaatsen.

Onze serre is een mooi product, in goed overleg en met zorg gemaakt.

In de voorbereiding veel informatie uitgewisseld waardoor goede keuzes in materialen en constructie konden worden gemaakt. Goede detaillering, goede afstemming in de bouw en mooie materialen. Kortom, een heel mooi product. Wij zijn er zeer tevreden over.

Een uitstekende prijs/kwaliteit.

Wij hebben een hele positieve ervaring vanaf informatiestadium, offerte, uitvoering en nazorg.

Goed komen afspraken na

Goede begeleiding tijdens aankoop en bouw

Bedankt Serre Brabant!

Een zeer vakkundig, klantgericht en vriendelijk team! Ze hebben ons goed geadviseerd in het proces van de bestelling tot plaatsing van de serre. De kwaliteit van de onderdelen van de serre is zeer goed. We zijn tevreden over onze serre (inmddels twee jaar geleden geplaatst)en hun snelle levering.

Super leuk bedrijf met hard werkende mensen

Wij hebben een mooi serre waar we iedere dan van genieten. Hier wordt hard gewerkt.

Vakkundig

Afgelopen zomer Alumiant kozijnen laten plaatsen. Via een bekende daar terecht gekomen en met name vanwege het profiel. In de showroom plezierig geholpen en een deskundig advies. Plaatsen ook vakkundig gedaan en netjes afgewerkt. We zijn inmiddels klaar en zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Wij zeer tevreden zijn over het resultaat. Het is keurig geplaatst zoals wij hadden afgesproken. De medewerkers hebben, ondanks de regen en kou, erg hun best gedaan. Het waren kundige, plezierige mensen, die bereid waren een toelichting te geven als ik een vraag had.

fijn en betrouwbare en uitstekend werk afgeleverd.

Contact met Serre bouw is altijd goed geweest. Er wordt goed mee gedacht en er zijn veel mogelijkheden. Alles wordt goed overlegd en snelle reactie bij vragen. Het plaatsen van de achterpui is zonder problemen verlopen. Erg tevreden met het resultaat.

Goed en vakkundig bedrijf

Zeer tevreden over advies, voorbereiding en de uitvoering van onze glaswand. Vakkundig personeel.

Vakmensen die zorgen voor een goede en duidelijke begeleiding van idee tot en met realisatie.

Het mooie van het serre concept van Serre Bouw Brabant is dat het een bepaalde eenvoud heeft, serres zijn er in verschillende vormen en maten, Serre Bouw Brabant vereenvoudigd door keuzes te versimpelen. Daarnaast wordt de verwachting (het idee) netjes en vakkundig opgeleverd. Kortom een aanrader voor iedereen die overweegt een serre te plaatsen.

Super kwaliteit voor een prima prijs en prima service.

Kozijnen zijn mooi en degelijk ogend. Zware kwaliteit hang en sluitwerk. Zeer goede service en nog snel gezet ook. Zeer tevreden!

Mooie serres en klantgericht!

Onlangs hebben wij een overkapping laten plaatsen met glazen deuren in de voorzijde. Wij zijn goed geholpen bij Serre Bouw Brabant bij de uitvoering van onze ideeën, maar hebben daarnaast ook goede adviezen gekregen om tot een mooier eindresultaat te komen! Het plaatsen van de overkapping is ook goed verlopen: harde werkers die hun vak goed uitvoeren. Kortom, wij zijn heel tevreden met het eindresultaat: mooi en kwalitatief goed product!

Super volgens plan geleverd en hij staat precies naar wens

Onze ervaring met serre is prima Precies volgens plan geregeld Perfect gemeten en noem maar op Elke dag genieten wij met het voorjaarszonnetje en een kopje koffie Van onze mooie serre

Zeer tevreden over Serre Bouw Brabant, van advies tot montage.

Na een goed en professioneel advies bij Serre Bouw Brabant hebben wij hier een vouwwand gekocht. We hebben een goede begeleiding in het voortraject gehad met daarna de montage van de vouwwand door deskundige monteurs. Wij zijn zeer te spreken over Serre Bouw Brabant en gelukkig met kwaliteit van de vouwwand.

Service op maat!

Fijn contact met duidelijke informatie van A tot Z. Ook het plaatsen is erg netjes en prettig verlopen. Voor vouwwanden kan ik Serrebouw Brabant aan iedereen aanbevelen! Goede productkennis

keurig geplaatst en afgewerkt

Na enige miscommunicatie, die ik beschreven heb in een vorige review, is dit met verve opgepakt en heeft men uitstekend gehandeld. Het door ons bestelde afdak is netjes en professioneel gemonteerd en problemen die ment tijdens de montage tegenkwam zijn vakkundig en naar volle tevredenheid opgelost.

Goede service en mooie producten

Deskundig advies bij het uitzoeken van een geschikt kozijn. Er is goed meegedacht over eventuele opties of aanpassingen. Contacten verliepen goed en de plaatsing gebeurde door vriendelijke en kundige mannen. Het kozijn kon zelfs een aantal weken eerder geleverd worden, dus dat was een fijne bijkomstigheid. Het ziet er erg mooi uit, we zijn er heel blij mee.

Heel goed en betrouwbaar bedrijf Probleempjes worden netjes opgelost

Zeer betrouwbaar bedrijf

In aanvang goed gesprek met eerlijke voorlichting. Zijn altijd bereikbaar voor info en prima advies. Hebben volgens afspraak heel mooie schuifwand geleverd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

prettige samenwerkijg

fijn samen gewerkt en alles volgens afspraak verlopen

Goed advies, geweldig mooi eindresultaat.

Ondanks dat er met de leveringen van het glas het een en ander mis is gegaan, bevelen wij Alumiant van harte aan. Alles is tot in de puntjes verzorgd en problemen zijn zonder enige wanklank opgelost. Iedereen denkt mee met de klant, van verkoop tot de plaasters van de puien. Alles met als einddoel een tevreden klant.

Een zeer betrokken team wat graag kwaliteit levert

Afgelopen voorjaar heb ik nieuwe raam kozijnen en schuif-/deuren door Serre Bouw Brabant laten plaatsen. Tijdens de herfst laat op een vrijdag middag vond ik helaas wat water aan de binnen kant van mijn schuif deur. Men kwam dezelfde dag nog langs om te kijken wat er mankeerde, men vond snel de oorzaak en in goed overleg werd afgesproken om het maandag ochtend te verhelpen. Samen gevat, ook na installatie geven ze goede service en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en ben zeer tevreden met de diensten en service die ze verlenen.