Super volgens plan geleverd en hij staat precies naar wens

Onze ervaring met serre is prima Precies volgens plan geregeld Perfect gemeten en noem maar op Elke dag genieten wij met het voorjaarszonnetje en een kopje koffie Van onze mooie serre

Zeer tevreden over Serre Bouw Brabant, van advies tot montage.

Na een goed en professioneel advies bij Serre Bouw Brabant hebben wij hier een vouwwand gekocht. We hebben een goede begeleiding in het voortraject gehad met daarna de montage van de vouwwand door deskundige monteurs. Wij zijn zeer te spreken over Serre Bouw Brabant en gelukkig met kwaliteit van de vouwwand.

Service op maat!

Fijn contact met duidelijke informatie van A tot Z. Ook het plaatsen is erg netjes en prettig verlopen. Voor vouwwanden kan ik Serrebouw Brabant aan iedereen aanbevelen! Goede productkennis

keurig geplaatst en afgewerkt

Na enige miscommunicatie, die ik beschreven heb in een vorige review, is dit met verve opgepakt en heeft men uitstekend gehandeld. Het door ons bestelde afdak is netjes en professioneel gemonteerd en problemen die ment tijdens de montage tegenkwam zijn vakkundig en naar volle tevredenheid opgelost.

Goede service en mooie producten

Deskundig advies bij het uitzoeken van een geschikt kozijn. Er is goed meegedacht over eventuele opties of aanpassingen. Contacten verliepen goed en de plaatsing gebeurde door vriendelijke en kundige mannen. Het kozijn kon zelfs een aantal weken eerder geleverd worden, dus dat was een fijne bijkomstigheid. Het ziet er erg mooi uit, we zijn er heel blij mee.

Heel goed en betrouwbaar bedrijf Probleempjes worden netjes opgelost

Zeer betrouwbaar bedrijf

In aanvang goed gesprek met eerlijke voorlichting. Zijn altijd bereikbaar voor info en prima advies. Hebben volgens afspraak heel mooie schuifwand geleverd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

prettige samenwerkijg

fijn samen gewerkt en alles volgens afspraak verlopen

Goed advies, geweldig mooi eindresultaat.

Ondanks dat er met de leveringen van het glas het een en ander mis is gegaan, bevelen wij Alumiant van harte aan. Alles is tot in de puntjes verzorgd en problemen zijn zonder enige wanklank opgelost. Iedereen denkt mee met de klant, van verkoop tot de plaasters van de puien. Alles met als einddoel een tevreden klant.

Een zeer betrokken team wat graag kwaliteit levert

Afgelopen voorjaar heb ik nieuwe raam kozijnen en schuif-/deuren door Serre Bouw Brabant laten plaatsen. Tijdens de herfst laat op een vrijdag middag vond ik helaas wat water aan de binnen kant van mijn schuif deur. Men kwam dezelfde dag nog langs om te kijken wat er mankeerde, men vond snel de oorzaak en in goed overleg werd afgesproken om het maandag ochtend te verhelpen. Samen gevat, ook na installatie geven ze goede service en snelle service. Ik ben een zeer tevreden klant en ben zeer tevreden met de diensten en service die ze verlenen.

Naar de klant luisteren zodat er een optimaal produkt ontstaat dat past bij jou.

Afspraken nakomen en je daaraan houden is de de sleutel naar een tevreden klant. Een prettig opererend montage team is daarbij een geweldig pluspunt. Bedankt het was een leuke week.

Fijn bedrijf dat doet wat het beloofd

Fijne medewerkers met hart voor de zaak en klant.

Goede service, meedenkend en vlotte installatie.

Het gesprek bij oriëntatie verliep al heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar de wensen waar een gedegen advies op volgt. De planning, installatie en afwerking is ons zeer goed bevallen. We zijn erg blij met het resultaat!

goed geholpen

ging gewoon goed

Heel blij met de pui, ook echt vakmannen die 'm geinstalleerd hebben! Waar je van te voren wel meer bij stil moet staan is de afwerking na plaatsing, ik had er niet bij stil gestaan dat dit niet zomaar even glad gestuct kon worden, dus ben nog op zoek naar een goede oplossing.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: vouwwanden

Goede kwaliteit, degelijk, mooie afwerking.

• Ervaring met: serres

Tijdens het eerste gesprek werd kritisch gekeken naar de consequenties van mijn wensen. Kreeg vakkundige adviezen mbt bijkomende werkzaamheden (aandachtspunten) ongeacht of het binnen de skope van Serrebouw vielen. Het project in samenwerking met bouwbedrijf Van der Dussen is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De nazorg was uitstekend. Wij zijn er tevreden met het resultaat en zullen deze combinatie aan onze relaties aanbevelen

• Omschrijf uw negatieve ervaring Absoluut geen negatieve ervaring

Gelukkig hebben we nog geen beroep op de nazorg en garantie hoeven te doen.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: windschermen

Serrebouw Brabant gaf professioneel en betrouwbaar advies bij de koop van een lange vouwwand. Er werd vervolgens een planning gegeven die tot op de dag nauwkeurig werd nagekomen, hetgeen essentieel is bij een grote verbouwing. De nazorg (afstelling van deuren) was uitstekend. Wij zijn blij met Serrebouw Brabant in zee te zijn gegaan.

• Ervaring met: vouwwanden

Alleen maar positief , hebben aluminium gevelpui geplaatst naar volle tevredenheid en afspraak is afspraak kortom aanrader

• Ervaring met: serres

Eind 2017 heeft Serrebouw Brabant voor ons in vijf dagen een fantastisch mooie veranda van 6,00 x 2,75 m neergezet. Wij zijn zeer tevreden en hebben Serrebouw Brabant ervaren als vakkundig, nauwkeurig en servicegericht. Zij denken mee in oplossingen en geen moeite is te veel. Serrebouw Brabant is niet de goedkoopste, maar volgens ons de beste! Bedankt mannen.

• Ervaring met: verandas

Professioneel, vakkundig, kwaliteit. Alleen lange levertijd. En oneffenheden prima opgelost.

• Ervaring met: lichtstraten

Een fijne communicatie en komen afspraken goed na. En hebben uitstekend mooi werk afgeleverd.

• Ervaring met: serres
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaringen

Goed advies, goede kwaliteit deur