Snel, servicegericht en to the point

De schadefacturen werden snel en correct afgewikkeld. Ik had binnen 1 dag reactie en bevestiging op al mijn vragen. TOP!

Geweldige hulp

Ik kreeg goed de tijd om de schade uit te leggen en te vertellen hoe het was bestaan. Begrip en directe actie !! Wat is persoonlijk contact toch fijn;ook daarin onderscheiden jullie je ! Daarna soepele en bijzonder vlotte afwikkeling en snelle uitkering na indienen rekening. Wat een voorbeeld hoe een ‘geschrokken’ client geholpen kan worden! Bert Sluijter was fantastische hulp, sowieso altijd bij elke vraag , die we hebben waarvoor dank !

Top geregeld

Snelle en goede afhandeling

Goede informatie en hulp bij de afhandeling van de schade

Na melding van de schade, kreeg ik direct een schadeformulier toegestuurd om alles netjes in te noteren. Er was tijdens de afhandeling van de schade regelmatig even contact over hoe alles verliep. Dat was heel prettig. Ook een heel snelle afhandeling toen alles ingestuurd was.

Top en alles snel geregeld

Wij zijn heel goed geholpen door Theo Hanekamp. Hij weet heel goed waar hij het over heeft. Hij geeft eerlijk advies en als iets niet verstandig zou zijn gaf hij dit ook aan. Als wij een vraag hadden voor Theo kregen we ook nagenoeg gelijk een reactie. Wij zijn heel erg tevreden over dit bedrijf en zeker over Theo Hanekamp.

snel, duidelijk, geen gedoe

Het was zo geregeld, klant kon ik snel uitbetalen.

zeer goed

........

Nooit problemen, ze doen wat ze zeggen. Fijne betrouwbare mensen

In een woord: super!

Tijdens telefonisch contact helder advies mbt aan te leveren stukken. Zelfde dag nog formulier toegezonden gekregen. Na aanleveren binnen twee dagen antwoord. Daarna binnen twee werkdagen bedrag op rekening.

Je belt en alles wordt geregeld

Prima geregeld, zonder gezeur.

Titel zegt genoeg. Alles snel en duidelijk geregeld. Zit niet voor niets bij Velthuis.

goed geholpen maar belachelijke prijs

ik ben al 47 jaar klant bij veldhuis en ben goed geholpen bij het over schrijven van mijn lijfrente verzekering. mar dat ik hier 219,30euro (uurloon 129 euro) voor moet betalen vind ik echt belachelijk.

Beste meneer van Putten, We hebben al even telefonisch contact met u gehad en wij vinden het vervelend dat u dit zo ervaren heeft, ondanks dat de kosten vooraf met u zijn afgestemd. De tarieven die wij hanteren zijn marktconform en wij proberen hierin zo toegankelijk mogelijk te blijven. Wij hopen dat we u in de toekomst dan ook nog lang van dienst mogen zijn.

Heel goed.

Heb hele goede ervaringen, geen op of aanmerkingen.

Goede service , goed afgehandeld.

Prima service. Goed geregeld

Goed en eerlijk advies, nette afhandeling

Goed geholpen Snelle Service

Snelle en correcte afhandeling

Prima service en goede communicatie via de mail.

Super fijne benadering, en gelijk geregeld.

Mijn schade, was binnen een week geregeld! Snelle handeling en gewoon een fijn contactpersoon. Echt een aanrader:)

Super service

Voordat wij op vakantie gingen hebben wij onze reisverzekering doorgenomen met Veldhuis advies. Door trieste omstandigheden moesten wij onze vakantie vroegtijdig afbreken. Op het moment dat dit bleek hebben wij hier melding van gemaakt en is het zeer adequaat opgepakt. Terugvlucht werd gelijk geregeld. Na terugkomst hebben wij de gevraagde stukken aangeleverd om de gemaakte kosten te kunnen claimen. Na het indienen in de ochtend kregen wij in de middag al bericht met de melding welk bedrag wij vergoed kregen. De volgende dag stond het op onze rekening. Kortom goed advies en snelle afwikkeling

Wat n fijne persoonlijke ervaring!

Ik had een waterschade vanuit mijn badkamer naar mijn woonkamer. Ik heb deze gemeld bij Veldhuis en er is meteen aktie op ondernomen inclusief de expert die op korte termijn kwam kijken. Kortom bevestiging van de ellende waarop meteen de uitkering bepaald werd en desbetreffende bedrijven aan de gang konden om de schade te herstellen. Dank jullie wel voor de goede afhandeling.

Altijd goed en snel geholpen

Ik ben snel geholpen door veldhuis advies Een telefoontje en het was geregeld Vriendelijke mensen

Snelle en doelmatige afwikkeling

Na een telefonische melding volgden adequate vervolgstappen.

Met één telefoontje was het opgelost

Na een door mijzelf veroorzaakt ongelukje met ons grote voorraam was één telefoontje voldoende om de schade vergoed en hersteld te krijgen. Zeer tevreden hiermee.

Veldhuis advies reageert snel

Tevereden met verzekering maatschappij

Uitzonderlijk

Ben al jaren bij Veldhuis advies voor zowel het advies deel als het verzekeringen deel. Alleen maar goede ervaringen mee.

Sportlaan 4 A

8181BE Heerde

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.