Heel netjes afgehandeld. Echt fijn. Ben er super tevreden over.

de schade melding is zeer professioneel afgehandeld

hebben onze verzekeringen al 35 jaar bij Veldhuis Advies bij lopen, worden altijd zeer correct geholpen.

Meedenken

Keurige afhandeling. Hebben tegen meerdere personen verteld dat Veldhuis aan te bevelen is.

Communicatie en afhandeling uitstekend.

Goede afhandeling.

Supersnel geregeld

Snel en goed opgelost!

in 1 woord geweldig

Veldhuis Advies is een organisatie waarvan je op aan kunt. Vast contactpersoon, snel een antwoord op je vraag zowel telefonisch als via de mail. Ze zijn vriendelijk, geven je goed advies, behulpzaam, goed bereikbaar. En regelen veel voor je. Wij zijn super tevreden hoe Veldhuis Advies zijn diensten aanbied.

Vlot afgewikkeld

Vlot uitbetaald specificatie ontbreekt

Vlotte en prettige afhandeling van schade declaratie.

Onze vraag of iets vergoed ging worden is vlot uitgezocht en vervolgens prettig afgehandeld. Geeft veel vertrouwen en ontzorgt.

Serieus en vriendelijk geholpen

Het is prima afgehandeld

Prima service en oplossingsgericht denken

Zeer tevreden en aanbevelingswaardig. Alle auto's en motoren inmiddels via jullie verzekerd.

Veldhuis advies klopt precies

Met 1 telefonische gesprek was alles goed geregeld wat fijn is dat

Fijne begeleiding bij aankoop eerste huis!

Snel en duidelijk advies. Veldhuis biedt het totaalpakket aan expertise en dat is heel fijn. Begeleiding en contact was top.

In een woord super.

Ik vond het heel goed, alles prima geregeld.

Vanaf het begin tot het eind van het proces uitstekend geholpen.

Goede adviezen, direct bereikbaar enz.

Altijd goed

Vlot geregeld soms alleen lastig dat je niet bij me eigen spuiter terecht kan. Moet bij een schade garant spuiter de schade laten maken. Wij hebben echter nooit geen vervangend vervoer nodig. Ik wil graag overleggen als dit anders kan voor ons wagenpark. ( zakelijk en privé)

Snel en competent geholpen.

De afhandeling van de schade ging snel. Alles is goed geregeld.

Prima ervaring

Na het eerste contact verliep de afhandeling zeer soepel.

Het begrip "ontzorgen" bestaat nog

Zeer snelle en adequate afhandeling van onze schade, plezierig contact via de mail met de binnendienst.

Snel, servicegericht en to the point

De schadefacturen werden snel en correct afgewikkeld. Ik had binnen 1 dag reactie en bevestiging op al mijn vragen. TOP!

Geweldige hulp

Ik kreeg goed de tijd om de schade uit te leggen en te vertellen hoe het was bestaan. Begrip en directe actie !! Wat is persoonlijk contact toch fijn;ook daarin onderscheiden jullie je ! Daarna soepele en bijzonder vlotte afwikkeling en snelle uitkering na indienen rekening. Wat een voorbeeld hoe een ‘geschrokken’ client geholpen kan worden! Bert Sluijter was fantastische hulp, sowieso altijd bij elke vraag , die we hebben waarvoor dank !

Top geregeld

Snelle en goede afhandeling

Goede informatie en hulp bij de afhandeling van de schade

Na melding van de schade, kreeg ik direct een schadeformulier toegestuurd om alles netjes in te noteren. Er was tijdens de afhandeling van de schade regelmatig even contact over hoe alles verliep. Dat was heel prettig. Ook een heel snelle afhandeling toen alles ingestuurd was.

Top en alles snel geregeld

Wij zijn heel goed geholpen door Theo Hanekamp. Hij weet heel goed waar hij het over heeft. Hij geeft eerlijk advies en als iets niet verstandig zou zijn gaf hij dit ook aan. Als wij een vraag hadden voor Theo kregen we ook nagenoeg gelijk een reactie. Wij zijn heel erg tevreden over dit bedrijf en zeker over Theo Hanekamp.

snel, duidelijk, geen gedoe

Het was zo geregeld, klant kon ik snel uitbetalen.

zeer goed

........

Sportlaan 4 8181BE Heerde

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.