Snel en vlot afgehandeld

Bij het claimen van de schade aan mijn auto kreeg ik een goed advies over het al dan niet claimen. Bij een aangesloten bedrijf hoefde ik geen eigen risico te betalen en de hele financiële afhandeling werd door Veldhuis en het schadeherstelbedrijf afgehandeld. Wel zo makkelijk.

Snel en perfect geregeld

Ivm met een sterfgeval moesten we vanuit Spanje naar Nederland. De gemaakte reiskosten werden snel uitbetaald. Prima service.

Netjes en snel in de schade afhandeling.

De diefstal van mijn fiets gemeld. Netjes afgehandeld en het schade bedrag stond de volgende dag al op mijn rekening.

Alles is vlot en goed afgehandeld

Zie hierboven

Snel en adequaat afgehaald

Ma het sturen van de mail en bijbehorende documenten kreeg ik snel een reactie van de adequate afhandeling. Geheel naar tevredenheid.

kookplaat kapot

Onlangs was mijn kookplaat kapot en dit viel gelukkig on de de garantie. Ik heb een offerte opgevraagd. Die werd gelijk goedgekeurt. Na reparatie stond het geld de volgende dag al op onze rekening

Snelle reactie, afhandeling en uitbetaling

Erg snel en professioneel geholpen mbt schade door lekkage.

Prima geregeld en totaal ontzorgd

Vanaf de schade direct opgepakt en volledig afgehandeld zonder dat ik er enig werk van heb gehad, complimenten!

Goed opgelost

Prima geregeld

Ben goed geholpen door jullie heb dit als prettig ervaren

Uitstekend !

Personeel heeft goede kennis van zaken. Korte lijnen en snelle afhandeling.

schade goed afgehandeld

Supergoed geholpen met o.a. het vinden van een schadegarant bedrijf en het schadetraject is supersnel verwerkt! Ik ben mijn verzekeraar enorm dankbaar!

Super service

Het melden van de schade/verlies via ons contactpersoon verliep snel en soepel.

Veldhuis Advies al jaren een prima bedrijf met goede adviezen.

Het is fijn dat je vragen en eventuele claims snel worden afgehandeld.

No nonsense.... fijn geholpen!!!!

Erg prettig geholpen.....geen gezeur maar gelijk afwerken!

Heel netjes afgehandeld. Echt fijn. Ben er super tevreden over.

de schade melding is zeer professioneel afgehandeld

hebben onze verzekeringen al 35 jaar bij Veldhuis Advies bij lopen, worden altijd zeer correct geholpen.

Meedenken

Keurige afhandeling. Hebben tegen meerdere personen verteld dat Veldhuis aan te bevelen is.

Communicatie en afhandeling uitstekend.

Goede afhandeling.

Supersnel geregeld

Snel en goed opgelost!

in 1 woord geweldig

Veldhuis Advies is een organisatie waarvan je op aan kunt. Vast contactpersoon, snel een antwoord op je vraag zowel telefonisch als via de mail. Ze zijn vriendelijk, geven je goed advies, behulpzaam, goed bereikbaar. En regelen veel voor je. Wij zijn super tevreden hoe Veldhuis Advies zijn diensten aanbied.

Vlot afgewikkeld

Vlot uitbetaald specificatie ontbreekt

Vlotte en prettige afhandeling van schade declaratie.

Onze vraag of iets vergoed ging worden is vlot uitgezocht en vervolgens prettig afgehandeld. Geeft veel vertrouwen en ontzorgt.

Serieus en vriendelijk geholpen

Het is prima afgehandeld

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.