Vlotte afhandeling, geen moeilijk gedoe.

Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Goede communicatie, komen afspraken na. Snel antwoord en vlotte afhandeling bij schade. Geen enkel minpunt voor mij.

Prettige service.

Ik ben afgelopen 4 maart aangereden en had daarbij schade opgelopen. Eén telefoontje met Veldhuis en zij zorgen voor de verdere afhandeling. Heel fijn en prettig dat al het geregel je uit handen wordt genomen.

Prima en vlot geholpen.

Meteen geholpen met het invullen van het schadeformulier.

Altijd snel antwoord bij schade melding.

Door waterlekkage plafond uitbouw werd snel de benodigde informatie gegeven hoe ik dat verder moest opvolgen. De offerte voor het schilderwerk werd per omgaande goedgekeurd. Na indienen factuur en betalingsbewijs werd het geld volledig binnen 5 dagen op mijn rekening overgemaakt. In één woord klasse.

Altijd snel en correct

Altijd professionele adviezen en hulp en altijd zeer snelle afwikkeling

Snelle behandeling en afronding

Uitstekend geregeld.

Alles werd uitstekend geregeld, moest alleen een schadeformulier invullen, dat was alles.

Bert sluier goed contact top

voor het eerst mijn reisverzekering gebruikt omdat wij ziek zijn geworden door legionella bacterie in Spanje appartement locatie. Bert meteen schade nummer gegeven wij eerst uitzieken en vorige week schade ingediend en is afgerond.

Ik ben goed geholpen. Alles kon snel en efficiënt afgehandeld worden. Top.

Makkelijker (en vriendelijker) kan het niet

Helaas met gladheid een schuiver met de auto gemaakt… dezelfde dag gebeld met Veldhuis. Duidelijke instructies gekregen, meteen door naar aanbevolen schadeherstelbedrijf en afspraak gemaakt.

Fantastisch snel en correct geholpen.

Topbedrijf. Vakkundig en snel geholpen. Van teleurstelling naar enorme blijdschap. Shampoo voor Veldhuis.

Snel en efficiënt

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling. Contact met Veldhuis heer Sluijer verliep ook heel goed.

Snelle afhandeling.

Na melding van de schade en digitale invulling van het schadeformulier is de afhandeling snel afgerond. Hierbij zal het kleine schadebedrag zeker een rol hebben gespeeld.

Beter kan niet!!!

Hulpvaardig en attent en zeer correct in afwerking.

Er werd naar mij geluisterd

Supersnel afgehandeld.

Pech op wintersport. Skies gestolen. Support op afstand van Veldhuis en daarna alles snel afgehandeld.

Goed begeleid.

Schade werd perfect afgehandeld!

Na onze schademelding werd meteen een taxateur langs gestuurd. Een week later werd het schadebedrag al overgemaakt, waardoor we snel konden beginnen met het verhelpen van de schade!

Zeer snelle afhandeling van de schade

Zeer vriendelijk en ik snapte niet precies wat ik moest doen en ze waren zeer behulpzaam, danjullie wel mvg jc Wielinga

Snelle afhandeling van een kleine schade

Goede informatie over wat te doen en de juiste papieren toegestuurd om in te vullen en daarna goed geïnformeerd en afgehandeld

Goed en snel geregeld

Goed en snel alles geregeld Fijne service

Snel en keurig

Schade in het buitenland . Gemeld en direct een nette oplossing. Keurig en snel.

Fijn als je verzekeraar met je meedenkt

Snelle afhandeling en staan echt aan jouw kant. Bij Veldhuis is de menselijke kant eerste prio.

zonder problemen geregeld

zonder problemen geregeld

Bedrijfsgegevens

Sportlaan 4 A

8181BE Heerde

[email protected]

Over Veldhuis Advies

Veldhuis Advies is de grootste organisatie in financieel advies in de regio. Ons bedrijf telt zo'n 75 medewerkers. We mogen 20.000 particulieren en 5.800 ondernemers en bedrijven tot onze klantenkring rekenen. We hebben ons werk echter pas goed gedaan, als u het gevoel heeft, dat u onze enige klant bent. We geven advies op het gebied van verzekeringen, financiële planningen, hypotheken, pensioenen en werknemersregelingen. Daarnaast helpen we onze klanten bij schade. Dit doen we op een eerlijke en professionele manier. Wat Veldhuis Advies onderscheidt, is dat we daarbij altijd het geluk en de (financiële) gezondheid van degenen die we helpen voorop stellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.