Vriendelijk personeel, denken graag met je mee. Lekker eten, goed verzorgd en leuke sfeer.

Pluspunten: Sfeervolle locatie, intiem; ook voor een grotere groep (35 pers.) Verbeterpunten: We vonden jullie niet zo flexibel met het aangeven van het definitief aantal gasten, maar begrijpen achteraf wel waarom; in verband met het inkopen. Jullie zijn een dag-locatie, maar dit mag wel duidelijker worden aangegeven in het offerte traject.

• Bedrijf Capgemini

FIjne locatie. Goede bediening.

Pluspunten: Leuk, gezellig plekje Verbeterpunten: Het is wat gehorig. Maar niet storend genoeg dat het echt niet ging. Misschien was het fijner om tussendoor wat hapjes op tafel te krijgen ipv alles achteraf.

• Bedrijf TKC digital

We voelden ons erg welkom en er werd alles aan gedaan om er een mooie avond van te maken.

Pluspunten: Prachtige locatie en vriendelijke en flexibele medewerkers Verbeterpunten: Het zou prettig geweest zijn als de verlichting dimbaar was

• Bedrijf Crop

zeer positief ervaren en zeker een locatie om nog eens terug te komen

Pluspunten: sfeer van de locatie is echt top en uniek Verbeterpunten: dat de koffie in kannen werd uitgeserveerd was minder charmant, er stond een mooi koffieapparaat

• Bedrijf Translink

Erg goed! Sfeervolle locatie

Pluspunten: Service Verbeterpunten: De stoelen kunnen beter

• Locatie: Het Oude Magazijn
  • Bedrijf Dirk van den Broek

Heel erg goed.

Pluspunten: Ligging, specifiek voor het doel op die avond, en dat was het houden van een test op toegankelijkheid voor slechtzienden van stations. Verbeterpunten: Geen.

• Bedrijf ProRail

Onze bruiloft bij jullie was helemaal top ! Van het begin tot het einde.

Pluspunten: Persoonlijk, vriendelijk en inspelend op specifieke wensen. Verbeterpunten: Niks

• Bedrijf N.v.t.

Hele fijne locatie, ik kom graag nog eens terug!

Pluspunten: Service in het voortraject en de super duidelijke offerte! Verbeterpunten: geen kind mee met de schoonmakdame, iets mee aandacht voor de details zoals lampen aan van de buffetten

• Bedrijf MKG event support

Goed, prettige locatie met mooie uitstraling

Pluspunten: Parkeren, faciliteiten en uitstraling. Begeleiding door locatiemanager en partymanager! Verbeterpunten: Volgens onze bezoekers: gebrek aan laadpunten, bereikbaarheid met OV en de koffie. Zelf vond ik het jammer dat ik dagarrangementen moest afnemen, dat is niet flexibel als je een event hebt waarbij gasten zowel aan het begin van het programma en in de loop van de dag binnenkomen. De hoeveelheid borrelhapjes werd als te weinig ervaren (hoewel veel deelnemers voor de borrel zijn vertrokken). Ik vond een aantal cateringmedewerkers niet energiek, ik zag ze hangen achter de garderobe en lui met o.a. bijvullen water.

• Bedrijf Mobility Media

Goede locatie, mooie uitstraling, fijne service

Pluspunten: Heel vriendelijk en dienstverlenend personeel Verbeterpunten: Locatie was erg koud. Wellicht iets aanpassen bij de entree. Er was nauwelijks bereik op de telefoon.

• Locatie: Het Congrescentrum De Werelt
  • Hoe kent u ons bedrijf? Anders
  • Bedrijf KNB

Na goed, regelmatig overleg is het traject goed verlopen en kijken we terug op

een goed evenement met een prachtige locatie. Pluspunten: Technische team en de begeleiding op de dag zelf verliep vlekkeloos Verbeterpunten: Alles wordt in het voortraject als losse onderdelen aangeboden, hierdoor ontstaat er geen goed overzicht en moet de gast teveel zelf nadenken. Dit komt niet heel klantvriendelijk over. Af en toe was het te commercieel. Uiteindelijk is er door te overleggen wel nader tot elkaar gekomen, maar dit had in het voortraject al gekund. Zonde van de moeite van beide partijen. Ook de basis van de catering is summier.

• Bedrijf NCR

prima!

Pluspunten: uitstraling, capaciteit

• Bedrijf Santeon

Het was weer een goede bijeenkomst.

Pluspunten: Mooie locatie Verbeterpunten: Assistentie/kennis van beamer/scherm-mogelijkheid.

• Locatie: Oranjerie Hydepark
  • Bedrijf N.v.t.

In algemene zin wel zeer tevreden over de locatie en parkeerfaciliteiten!

Pluspunten: - Bereikbaarheid en parkeergelegenheden van het Centraal Ketelhuis - De uitstraling / aankleding van het Centraal Ketelhuis! - Geluidstechniek en beeldmateriaal tijdens sprekers - Iris ons aanspreekpunt (heeft keihard gewerkt gedurende deze avond) Verbeterpunten: "Tips: - Klantgerichtheid: Meer meebewegen met de klant. Nu best vaak hautine houding vanuit Centraal Ketelhuis ervaren. Niet op en top klantvriendelijk. Wij moesten ons naar onze mening teveel aanpassen aan CK. - Inlevingsvermogen: De tip om naar Het Oude Magazijn uit te wijken voor de presentatie van André Kuipers kwam te laat, maar werkt bovendien niet voor een compact en kortdurend evenement als dat van ons - Lampen/kabels zoek voor lichtbakken buiten: informatie over waar lampen waren weg gelegd niet overgedragen - Eten/drank: kwaliteit op zich voldoende, maar runderbavette was nog te rauw om te kunnen snijden en wijnglazen te klein (past niet bij de uitstraling) - Garderobe: te weinig kapstokken: kapstok viel een aantal keer bijna om - Continuïteit: geen goede overdracht. Als voorbeeld: vooraf alle tafeltjes in de ruimte laten staan, terwijl met ons doorgenomen is (zie plattegrond) welke tafels weggehaald zouden worden. - Bernet heeft met aantal collega’s nog veel tafels en stoelen zelf weg moeten halen.

• Bedrijf ptg advies

Zie beoordeling

Pluspunten: Zie beoordeling Verbeterpunten: Cateringsmedewerkers mogen lekker kletsen met elkaar, maar wel na ons event en niet tijdens ons plenaire deel. Dit is als zeer storend ervaren.

• Hoe kent u ons bedrijf? Google
  • Bedrijf FOCWA

Een goede dag gehad, alles was keurig verzorgd

en de locatie leende zich uitstekend voor ons zakelijk evenement. Pluspunten: Op korte termijn een reservering gemaakt en er was nog van alles mogelijk. Erg prettig contact! Verbeterpunten: De temperatuur verschilde nogal binnen de hoeve. Vooraan erg warm, in de hoek bij het scherm aan de frisse kant. Ik heb wat opmerkingen gekregen over de koffie, er was alleen gewone koffie terwijl er ook wel behoefte was (zeker na het eten) aan cappuccino en dergelijken.

• Locatie: Hoeve Sparrendam
  • Bedrijf Lomans

Mooie locatie voor max 80 personen vind ik.

Pluspunten: uitstraling locatie - kwaliteit catering hapjes - vriendelijk personeel Verbeterpunten: flexibelere opstelling t.a.v. reserveringstraject. "De garderobe-faciliteit was nu oke maar als er 100 man of 120 man op deze manier de jas kwijt moet - vind ik niet gaan. OOk de zaal zelf is met een grote groep minder sfeervol. Daarnaast zou er een betere bewegwijzering kunnen komen. Het Oude Magazijn als naam staat nergens op de borden - wij hebben zelf moeten vragen om een papier op te hangen met de naam van het evenement en dan richting Ketelhuis, dat staat nl. wel op de borden en dan vind je het wel. Dat papier werd overigens zonder problemen gemaakt en opgehangen. OOk het parkeren kan beter worden aangegeven lijkt mij, zonder dat je daar dan extra personeel voor zou moeten inhuren. De lunch vond ik karig, de hapjes bij de pauze en de borrel waren meer dan prima!. "

• Locatie: Het Oude Magazijn
  • Bedrijf vFAS

We zijn helemaal tevreden over hoe onze bruiloft op Kasteel de Schaffelaar is verlopen.

Alles was goed geregeld.

• Locatie: Kasteel de Schaffelaar
  • Bedrijf N.v.t.

Geweldige locatie, fantastisch interieur, heerlijk eten en drinken, goede service

Pluspunten: Locatie en service is geweldig!! Verbeterpunten: Bereikbaarheid van te voren en de tijd die het kostte om de offerte te ontvangen kan verbeterd worden, dat laatste duurde echt te lang

• Locatie: Het Oude Stadhuys
  • Bedrijf Rijkswaterstaat

We zijn tevreden en komen waarschijnlijk terug.

Pluspunten: Mooie uitstraling, perfecte ligging. Goede party-manager. Fijn contact met techniek Verbeterpunten: Jammer dat er zo moeilijk werd gedaan over standhouders die mensen iets wilden laten proeven en hiervoor uitkoopkosten werden berekend. De proeverijen hadden geen effect op de catering die we al hadden besteld. Ook lastig om stoelen en tafels op een later tijdstip te regelen. Ter plekke werd alles perfect opgelost trouwens.Veel opmerkingen over de temperatuur gehad maar snappen we dat moeilijk te regelen is.

• Bedrijf NVD

Prima.

Pluspunten: Mooie industriële locatie waar weinig extra kosten gemaakt hoeven te worden Verbeterpunten: De onderlinge afstemming (met name de laatste wijzigingen) tussen sales team en de begeleiding op de dag zelf had iets beter gemogen. Soms nog oude informatie.

• Bedrijf Baas BV

All in all we were happy with how the event unfolded.

Pluspunten: Location, large / spacious venue, friendly staff on the day of event Verbeterpunten: Flexibility (e.g. in relation to set up, would have been great to be able to deliver or set up a day earlier). Internal communication could hav been better as there appeared to be a lack of clarity / consistency in relation to our meetings with various employees our discussions with them vs. the final script for the event / set up etc.

• Locatie: Het Spaansche Hof
  • Bedrijf REDRESS and Impunity Watch

Al met al hebben wij een prachtige dag gehad waar we met veel genoegen op terug kijken.

Met in het bijzonder de gastvrijheid en service met daarbij het heeeeerlijke eten als toppunten. Pluspunten: Ontzettend prettige mensen om mee te werken, redelijk snelle reactie. Echt aandacht voor het bruidspaar en de gasten. Prachtige locatie!! Verbeterpunten: Bereikbaarheid; telefonisch slechts een telefoonnummer en beperkt bereikbaar. Wanneer in contact wel prettig. En ons draaiboek meerdere keren besproken maar niet altijd even zorgvuldig aangepast.

• Locatie: Het Spaansche Hof
  • Hoe kent u ons bedrijf? Anders
  • Bedrijf N.v.t.

Leuke feestavond gehad op een prachtige locatie! Gasten waren allemaal enthousiast.

Pluspunten: Prachtige locatie Verbeterpunten: Bediening had wat moeite om op gang te komen. Probleempjes werden toegeschreven aan onderbezetting door ziektemelding. We denken wel dat verschillende gasten best lang op drankjes en hapjes hebben moeten wachten.

• Locatie: De Veerensmederij
  • Bedrijf N.v.t.

Goed; vooraf het feest hadden we geconstateerd dat er geen gordijn aanwezig was in de feestzaal die

die wij nodig hadden voor ons ontvangst. Dit heeft de partymanager op ons verzoek op de dag zelf nog goed geregeld. Pluspunten: exclusiviteit, prijs & kwaliteitverhouding Verbeterpunten: Het zou fijn zijn als je de dag erna de prive spullen kan ophalen ipv dezelfde avond

• Locatie: Kasteel Duurstede

Nijkerkerweg 142