vakkundig en aandacht

Een monteur, die hier nog niet was geweest heeft het prima gedaan.

Deskundig en klantvriendelijk!

De monteur was keurig op tijd en vriendelijk. Werkzaamheden prima uitgevoerd en alles netjes achtergelaten.

Prima, monteur ging meteen een onderdeel halen die vervangen moest worden.

Jammer dat allen de ketel in onderhoud kan en niet de gehele installatie inclusief radiatoren

2e keer dat ik dit invul

Klantvriendelijk, correct, adekwaat

Mo legt uit wat hij doet en waarom, betrekt klant bij nut en noodzaak en geeft en passant voorlichting over ins en outs

Toppers!

Al jaren klant! Alleen maar lof! Sinds vorig jaar een airco laten plaatsen, Heerlijk! Fijn en vriendelijk personeel! Aanrader!

Afspraak kwam moeilijk tot stand. Werk (hopelijk) goed gedaan.

De opvolging van aanvragen via de website laat lang op zich wachten. Bij het maken van de afspraak ook wat communicatiestoornissen. Uiteindelijk is het werk cf afspraak gedaan en naar tevredenheid. Dat is ook wat waard.

Perfecte service

Servicemonteur Miquel is een vakman, vertelde wat en waarom hij het deed. Zeer tevreden …

Goed werk geleverd

Prettig contact. Een adviesje: laat even weten wanneer het werk klaar is en neem afscheid.

Zeer positieve ervaring.

CV laten vervangen. Offerte verreweg beste prijs, daarbij tijd voor elke vraag en goed advies. Plaatsing op tijd, netjes en snel. Al met al een erg positieve ervaring.

Top...

Met dank aan Ingo.. Zeer goede communicatie...

Warmtepomp en 2 airco’s

Ik heb door van Slooten een Atag lucht-water warmtepomp en airco op de 2 slaapkamers laten plaatsen. Nette beleefde monteurs die alle verpakking materialen netjes meenamen. Prijs / kwaliteit verhouding is ook netjes. Blij mee !

Beste Richard en Louisa, Bedankt voor jullie recensie en beoordeling. Alvast veel plezier en duurzaamheid toegewenst met jullie nieuwe warmtepomp!

Netjes gewerkt

Nette en beleefde monteurs keurig en vlot gewerkt en alles netjes opgeruimd.

***

Maandelijks incasso en afspraken inplannen zonder de klant te informeren. Dan komen ze langs en hebben ze, terwijl je niet thuis bent, op papier onderhoud verricht. Maw ** euro betaald in 5 jaar. En 0 keer werkelijk onderhoud gepleegd. En een klantenservice van niks.

Goed werk, prima service!

Airco (2020) en ketel (2019) via Van Slooten. Goede en snelle service, montage ging netjes door correcte monteurs. Nu een jaar verder met de airco en 2 met de ketel, alles werkt naar behoren en inmiddels heeft de hele straat airco van dit bedrijf. Zeker een aanrader!

Werkelijk prima

Gewoon uitstekend werk geleverd, voor een goede prijs en binnen 2,5 uur waar een andere leverancier bij de buren voor dezelfde ketel er een hele dag over deed. Wij kunnen Van Slooten een ieder aanraden.

snel, compleet en vakkundig

Na schade snel en vakkundig een nieuw systeem geinstalleerd, dankjewel van Slooten :-)

Als er iets mis gaat, geven ze geen antwoord meer.

Op 1 april een nieuwe mechanische ventilatie en een nieuwe ketel laten plaatsen. Tevens de kanalen van de mechanische ventilatie laten reinigen. Het installeren ging goed. De mechanische ventilatie stopte er binnen 1,5 week mee. Bleek dat we een afstandsbediening nodig hebben. Hadden ze ons van te voren niet verteld. ** euro extra. Toen ik de wasmachine aangezet had, kreeg ik lekkage. De hele overloop en kast stond blank. Het laminaat heeft nu allemaal opstaande randjes. Bleek dat de slang van de ketel de afvoer van de wasmachine afsloot waardoor al het water erover heen gekomen is. Ik had ondertussen de rekening betaald. Wij hebben twee mails gestuurd. En nu horen wij helemaal niets meer. Slechte service

Vandaag een airco laten plaatsen door Technisch Bureau van Slooten. Keurig bedrijf en een eerlijke offerte. De monteurs waren vriendelijk, werken hard en niets is teveel gevraagd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en klaar voor de zomer!

Na onderhoud zeer veel lawaai

Na onderhoud begon mijn extreem veel lawaai te maken. De monteur deed alsof er niets aan de hand was en vertrok. Lawaai bleef aanhouden dus ik belde dezelfde dag nogmaals. De volgende dag kwam er een nieuwe monteur die vertelde dat hij er niets aan kon doen. Iemand van het hoofdkantoor zou contact met mij opnemen. Na dagen niets gehoord te hebben belde ik zelf. Aan de telefoon werd aangegeven dat ze het zouden uitzoeken en ik zou terugkoppeling krijgen. We zijn nu 3 weken verder en ze blijven stil.

Tot in perfectie doorgevoerde sevice

Onze ca 1jaar oude cv ketel maakte al enkele dagen een vreemd(slupend ) geluid dat zich meerdere malen per uur herhaalde. Na contact opgenomen te hebben met van Slooten,stond er al spoedig een vriendelijke monteur voor de deur.Hoewel het geluid zich tijdens zijn aanwezigheid niet voordeed wist hij de storing toch professioneel op te lossen.Omdat ik mij wel wat opgelaten voelde ,omdat er op dat moment niets te horen was,stelde hij mij op mijn gemak.Het is net als met kiespijn,als je bij de tandarts aankomt lijkt de pijn verdwenen.Tot nu toe is dat ook zo met de geluidsstoring.Ik hoor niets meer.Op basis van de gegeven informatie heeft de betreffende monteur de storing dus perfect opgelost.Klasse. Dank aan van Slooten en zijn personeel, daar weten ze nog wat service betekent.

alles op alles gezet om ons tóch te helpen tijdens drukte

In eerste instantie leek het erop dat we de kerstdagen in de kou moesten doorbrengen. Wel 10 bedrijven gebeld en niemand had plek of kon wat beteken voor ons. Mark van Technisch bureau van Slooten heeft toch nog gekeken wat er misschien mogelijk was. En dat was top, want na een dag in koud huis, kruip ik in de verwarming nu en de kids staan onder een warme douche! Dank!

Helemaal perfect, zeg uitstekend.

Vandaag twee monteurs in huis gehad. Ze hebben vanaf de 1e minuut tot de laatste minuut dat ze bij ons gewerkt hebben, Naar mijn mening uitstekend werk verricht. Ze hebben keurig netjes gewerkt, al het afval meegenomen en als ik iets vroeg om te doen dan hadden ze het al gezien, Ook konden ze het goed met elkaar vinden, ik zou zeggen een Gouden koppel. Ik wilde de beide monteurs Rick en Eric. deze zeer goede review / of veer geven. Met vriendelijke groet, Robert Groeneveld ALMERE.

Hogeweg 77 3816BM Amersfoort

033-4720033