Vlotte service, nette monteur. Geen rommel achtergelaten

zie boven

Prima installatie, echter geen werkende thermostaat

Door omstandigheden was mijn Atag ketel compleet defect. Nu is redelijk snel een nieuwe Atag i36ECZ geplaatst met bijbehorende thermostaat (zone). De ketel was helaas niet goed in te stellen vanwege een reeds defecte ventilator. De monteurs konden toen niets meer betekenen. De volgende dag een Atag monteur gekomen, die het probleem heeft verholpen. Hij kreeg echter de thermostaat (ook) NIET aan de praat, vanwege onbekende redenen. Nu nog steeds geen thermostaat, die een programma kan installeren. Bij Atag kom ik als particulier er niet doorheen. Wie helpt me?

Uitstekend!

Punctueel. De twee technici waren zeer correct en vriendelijk, werkten zeer soepel samen en excuseerden zich voor het feit dat ze niet het dak op konden om de schoorsteen aan te passen wegens stortbuien! Ik heb graag 30 seconden hieraan besteed, op voorwaarde dat u dit zult doorgeven aan de twee desbetreffende monteurs.

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling en we hebben uw ervaring direct doorgegeven aan de monteurs.

Goede service onderhoud

Prima advies en service

Binnen week tijd nieuwe Remeha CV ketel geplaatst met mogelijkheid naar hybride systeem, goed advies en komen afspraken na. Helder service all-in contract.

Vlotte nette installatie

Keurig op tijd en snel vakkundig alles naar wens geïnstalleerd. Zeer tevreden met de aanschaf. Zeker aan te aanraden

Snelle en goede service

Om 09.00 gebeld. Monteur om 13.00 uur aanwezig en probleem adquaat opgelost.

Goede en heldere afspraken, prima uitgevoerd

Vooraf duidelijke uitleg en de beste oplossing voor onze situatie gezocht. Uitvoering was prima, keurig gedaan. Zeer tevreden.

Professioneel bedrijf

Mijn ervaring is zeer goed. Ze zijn professioneel en denken met je mee, het werk dat ze leveren is ook goed. Top!

Duidelijke informatie vooraf, goede plaatsing.

Werk is netjes en volgens afspraak afgeleverd. Monteurs hebben uitleg gegeven over producent en laten zien hoe het werkt. Duidelijke informatie vooraf via de offerte en telefonisch contact.

Onprofessioneel en niet klant gericht

Diverse keren al onderdelen aan de cv-installatie van 4 jaar oud laten vervangen. (Welke ook door van Slooten is geleverd). Waar iedere keer wel iets op aan te merken was. Zo ook de laatste keer. Tijdens het onderhoud bleek er een onderdeel a la minuut vervangen te worden. Dit wordt door het kantoor personeel gebagatelliseerd. In plaats je als klant te wijzen op de kosten. (Zoals voorrijkosten, wat wettelijk verplicht is) doen ze bij van Slooten waar ze zelf zin in hebben. Want naar hun zeggen hebben ze een mandaat. Die ze dan ook graag misbruiken, in nadeel van de klant. Als je hier in gesprek wil gaan, vinden ze dit (letterlijk gezegd) direct al absurd. Zoek je als consument een firma die eerlijk en oprecht handelt meld je dan niet bij van Slooten.

Ondeugdelijk product geleverd

Het verhaal begint in 2017 met de levering van een Atag ketel. Eerst is er een pijp niet aangesloten en daarna geeft de ketel geen warm water meer. Monteur 1 komt, kan het niet verhelpen. Monteur 2 niet komen, maar ja wel doordeweeks (dit is dus nadat ik al ruim 1500 euro had betaald). Na harde discussie kon er uiteindelijk een Monteur van Atag zelf komen. Blijkt deze ketel slecht uit de fabriek te zijn gekomen. Er lekt water op een plaatje waardoor het stuk is gegaan. Technisch bureau van Slooten blijft beweren dat dit echt nooit gebeurd, Monteur van Atag spreekt dit tegen. Uiteindelijk de Monteur met Technisch bureau van Slooten laten praten, want ik werd niet gelooft. Nu is de cv ketel weer stuk, dus binnen 5 jaar.

Slecht!

Monteur niet langsgekomen op de dag van afspraak. Kan gebeuren uiteraard. Vervolgens gemaild en gebeld om te vragen waarom het mis was gegaan. Kreeg ik de wind van voren dat we gelijk op de dag zelf hadden moeten bellen en naar welk mailadres ik dan wel niet had gemaild, want er waren er talloze.... En dat de monteur wel degelijk was geweest. Helaas hebben we een nest bel en daarop is niemand te zien. Vreemd! Echt de omgekeerde wereld dit! Abonnement direct opgezegd uiteraard!

Prima advisering en snelle, vakkundige plaatsing van de CV ketel!

Na goede advisering werd de nieuwe CV ketel al na twee dagen vakkundig geplaatst. Grote klasse!!

slechte communicatie

Een afspraak was snel gemaakt en er kwam ook snel een adviseur langs om advies te geven over een hybride warmtepomp en cv ketel. We wachten echter na 5 weken nog op een offerte. Na meerdere mailen bellen met de adviseur en het algemene nummer nog steeds geen reactie ontvangen. Dit geeft ons geen vertrouwen.

Waardeloos!!

Na in 2020 een onderhoudsabonnement afgesloten te hebben, alsmede gevolgd door een bezoek voor het onderhoud, blijft een vervolg voor 2021 plotseling uit. Na diverse mailadressen van Van Slooten gebruikt te hebben voor het maken van een afspraak blijft een reactie geheel uit (mails worden gelezen, ontvangst leesbevestiging ontvangen). Ook telefonisch contact is niet mogelijk, er wordt aangegeven dat je teruggebeld wordt, maar ook hier komt geen reactie meer op. Ik ben blij, geen storingen gehad te hebben, want dan wordt je zeker in de kou gezet door dit bedrijf!!

Niet geholpen worden met een niet werkende verwarming

Zaterdag morgen is de vloerverwarming er mee opgehouden en bij van slooten pakken ze gewoon lekker de storings telefoon niet op kan je lekker het hele weekend in de kou zitten. Ik heb er geen goed woord voorover wat een kut bedrijf.

Geen offerte, geen reactie, niet bereikbaar

Een afspraak was snel gemaakt en ook kwam er netjes iemand op de afgesproken dag kijken voor een hybride warmtepomp, cv ketel en een airco. De offerte zou maandag aan ons toegestuurd worden. Maandag ontvingen wij echter niets. Het wil nog wel eens gebeuren dat het mailadres niet goed gespeld is en daarom besluit ik even te bellen. Meneer zou het doorgeven en ik zou worden teruggebeld. Ik ben echter niet gebeld. Twee dagen erna heb ik een mail gestuurd want ik dacht oprecht dat er gewoon een miscommunicatie was. Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie op die mail. Wij hebben nog één keer telefonisch contact opgenomen en wederom zou het worden doorgegeven en tja geen reactie!!! Dit geeft toch geen vertrouwen. Als het druk is of er komt iets tussen, dan kan je dat toch aangeven? Wij worden echter gewoon genegeerd.

Snelle actie

Fijn dat het de volgende ochtend gelijk werd opgelost.

Prima service monteur!

Komt op tijd, is vriendelijk, werkt netjes!

Vakkundig en netjes

2 superaardige mannen hebben m’n nieuwe cv ketel gemonteerd. Behalve dat dit vakkundig is gebeurd, werd mij duidelijk en geduldig uitgelegd hoe een en ander werkt. De ruimte is keurig achtergelaten, alle verpakkingen en oud materialen werden meegenomen, in een overigens keurige auto. Kortom: nadat ik al snel en prettig aan de telefoon geholpen werd, is de installatie perfect verlopen. Ik zal jullie dan ook ten zeerste aanbevelen.

Zoals aangegeven, prima zowel de service beurt als het vervangen van mijn c.v ketel. Groeten

Cv ketel netjes geplaatst

Netjes gewerkt

Snel geplaats, maar niet goed getest.

Monteur moest na mijn storingsmelding de volgende dag opnieuw opdagen. Mijn advies monteurs moeten zorgvuldiger werken. Eventueel cursussen volgen voor de nieuwe technieken, zeker i.v.m. klimaattransitie.