Compleet zorgeloos van ketel gewisseld

Advies voor een ketel en de offerte waren binnen een paar uur geregeld, installatie kon ook al op korte termijn. De monteurs zijn langsgeweest, werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en alles is ook weer schoon achtergelaten. We kregen ook nog uitleg over de nieuwe ketel en de nieuwe thermostaat. We zijn er erg blij mee!

Binnen 3 uur euvel verholpen

Goed bedrijf met snelle & goede service

zoals altijd Prima

Altijd veel kennis van zaken en beleeft

Deskundig, vriendelijk, netjes werkend

Zie hierboven

Snelle goede service

Ketel bij storing snel gerepareerd. Monteur flexibel in contact.

Zeer netjes en professioneel, enige verbeterpuntje zou zijn om een kleiner tijdvak van bezoek aan te geven in plaats van de hele dag.

ze reageren altijd snel e adequaat

service goed zoals altijd

Een super goed en technisch bedrijf

Aantal keren met van Slooten in contact gekomen. Er wordt altijd meegdacht met de klant en een snel en passende oplossing gevonden. Goed om te zien hoe het bedrijf bij blijft in alle technische vernieuwingen. Daarnaast is Ingo enorm meedenkend en technisch onderlegd.

Netjes afgehandeld

Mijn nieuwe CV was zo geplaatst.

Van Slooten heeft bij mij een nieuwe CV geplaatst. Ze konden de CV op korte termijn plaatsen, en ook de installatie was vrij snel geregeld. Al met al tevreden over de goede en snelle service.

Prettige en bekwame monteur.

Monteur ging netjes te werk en gaf uitleg waar wij daarom vroegen. Stond ons netjes en beleefd te woord.

Zeer tevreden , ook over de snelheid waarmee problemen worden opgelost.

Als is goed uit gevoerd Heb jullie zelfs al aanbevolen Bij kennissen

Zeer kundig en betrouwbaar

Kortom, echte toppers!

Geweldig bedrijf!

De storing aan mijn cv-ketel is dezelfde dag verholpen. Daarnaast een fijn advies gesprek gehad met Dhr. Brons over verduurzamen van mijn woning.

Goed werk.

prima werk

werk werd keurig uitgevoerd, correcte houding

Vriendelijk en snel

Zeer professioneel geholpen! Mijn huidige installateur kon de storing niet oplossen. Bij van Slooten kwam er direct een goed plan van aanpak vanuit de werkvoorbereiders op kantoor en dit is perfect door de monteurs uitgevoerd. De installatie draait weer als een zonnetje en tegens is er meteen meegedacht naar oplossingen met verduurzaming. Direct mijn contract naar hun overgesloten voor het jaarlijkse onderhoud.

Prima monteur

Prettig persoon

zijn zeer goed

ik ga ervan uit dat de verwarming het goed blijft doen en anders is 1 telefoontje genoeg om een monteur thuis te krijgen. Met vriendelijke groet, Ina Jacobd Smits

Alles naar wens. Werk netjes gedaan en alles opgeruimd.

Helemaal goed!

De monteur kwam keurig op tijd, was erg vriendelijk en heeft het onderhoud snel en netjes uitgevoerd. Ik ben heel tevreden!

Kort maar krachtig

Enkel standaard onderhoud. 1e onderhoud na plaatsing 2 jaar geleden. Geen bijzonderheden dus. Aardige monteur, kennis van zaken en dacht mee met waar we iets konden besparen. Stelde bijvoorbeeld zelf voor de comfort functie uit te schakelen om zo iets aan gas te besparen. Bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt!

Alles stipt en volgens afspraak

Alles stipt en volgens afspraak

Prima contact en secuur met aandacht uitgevoerd.

Goed uitgelegd wat hij heeft gedaan en wat de staat van de ketel is. Dus een tevreden klant. Zeker aan te bevelen.