Keurig werk, alles volgens planning, zeer redelijke prijs

In ons appartementen complex werden 55 rookgaskanalen vernieuwd. Keurig uitvoering, complimenten van bewoners. Goede afstemming over tijdstip van uitvoering. Iedereen tevreden.

super !!

flexibel; netjes / schoon gewerkt; vriendelijk; correct; zeer vetrouwde indruk. Kan niets negatiefs benoemen !! Ga zo door.

Deskundig en goede service!

Monteurs hebben vakwerk geleverd en vooraf goede communicatie. Top!

Perfect in op tijd komen en geleverd werk

Monteur is vakkundig en een aardig persoon..

Meedenkend en oplossend

Ze konden actief meedenken in een noodzakelijke verplaatsing

Snel geholpen met een nieuwe CV

Goed overleg en advies vooraf met de afdeling verkoop. Vervolgens een snelle plaatsing helemaal volgens afspraak. We zitten er weer warm (en zuiniger) bij!

Deskundig en snel geholpen.

Mijn luchtbehandeling installatie was aan vervanging toe. De ietwat complexe situatie met sensoren en schakelaars is met een mechanische ventilatie met sensor vereenvoudigd en alles lijkt naar wens te werken.

Prima werk afgeleverd door Ferry en Marc/Mark

Wij zijn tevreden.

Goed vakkundig en vriendelijk personeel n

Deskundig,vriendelijk,snel,goede bereikbaar

goed advies en keurig uitgevoerd

Tijdens een bezoek bij ons thuis kregen wij een zinvol advies over het wel of niet plaatsen van een hybride warmtepomp. Om dat wij waarschijnlijk nog te kort in onze woning blijven wonen hebben wij deze optie niet laten uitvoeren. Wel hebben wij een warmtepompboiler laten plaatsen. Deze is keurig geplaats, door net en deskundig personeel. Voor vertrek werd alles netjes opgeruimd en gezogen. Dit alles net zo deskundig en goed als het plaatsen van de CV-ketel een jaar geleden.

Nieuwe ketel conform offerte en deskundig geinstalleerd, Communicatie met jullie kantoor minder, heb bv 2x moeten bellen voordat ik de factuur kreeg. Ook mbt het onderhoudscontract nog niks gehoord.

Uitstekende kwaliteit en zeer klantgerichte dienstverlening

Onlangs hebben monteurs van Technisch Bureau Van Slooten bij mij een nieuwe CV-ketel geplaatst. Deden ze zorgvuldig maar ook zeer netjes en vooral klantgericht. Hielden zelfs rekening met de situatie en afwerking op de plaats van plaatsing. Overlegden zelfs over kleine aanpassingen in de pijpen en aansluitingen, die bijvulling van water makkelijker zouden maken. Bespraken ook zélf eerlijk of plaatsing en vervanging van specifieke onderdelen echt noodzakelijk was vanuit de gedachte: waarom kosten maken als dat niet hoeft? Hebben voor vertrek nog de thermostaat gecontroleerd en opnieuw ingesteld. Was onder de indruk van deze zeer klantgerichte en vooral betrouwbare dienstverlening. Dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend! Veel dank hiervoor.

Goede service! Snel geholpen

Goede service! Snelen netjes holpen met de CV storing, blij mee

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing een geweldige ervaring. Na het eerste telefoontje werd er direct goed geluisterd en doorgepakt. De ketel werd al na een paar dagen geplaatst. De plaatsing is gebeurd door keurige vakmannen en na de klus werd alles goed uitgelegd. Al met al gewoon een TOP bedrijf.

Informatie gevraagd warmte pomp

Verschillende keren via aanvraag informatie niets ontvangen ook niet na 3 keer bellen en niet worden teruggebeld. Onderhoud prima maar communicatie is slecht

Aanvraag onderhoudscontract genegeerd

Via de website een offerte voor een onderhoudscontract aangevraagd na telefonisch contact. Geen enkele reactie ontvangen Omdat van Slooten de leverancier van de installatie is toch nog maar een poging gedaan. Bij plaatsing in 2017 hebben we door een communicatiefoutje tussen de aannemer en van Slooten een maand zonder warm water gezeten en "het zou goed gemaakt worden" nooit meer iets van gehoord

Al jaren klant, al jaren 100% tevreden

Na 12 trouw onderhoud aan de ketel, hebben wij, na uitstekend advies van de verkoopafdeling (Ingo) de aanschaf van een hybride warmtepomp toevertrouwd aan Van Slooten. De gemaakte afspraken werden 100% nagekomen en het geplaatst krijgen van de ketel en de pomp op het dak ging fantastisch. De monteurs zijn geweldige aardige en professioneel hard werkende jongens met verstand van zaken. Alle alle vragen die ik had hebben zij super goed uitlegt. Jammer dat zij geen zonnepanelen instaleren anders was deze order ook aan hun toevertrouwd. Wanneer u op zoek bent naar verduurzaming van uw woning zou ik zeker bij het top bedrijf Van Slooten langs gaan. Fam. Meeuwessen te Amersfoort

Nu erg tevreden.

Alle eerder keren zijn de onderhoudsbeurten minder volledig uitgevoerd als deze maal.

Heel goed van advies tot plaatsen!

Fijn geholpen en geadviseerd en de monteur dacht goed mee tijdens monteren. Alles ging vlekkeloos!

Zeer klantgerichte monteur

Mohammed kwam voor het tweede achtereenvolgende jaar een lekkageprobleem in mijn CV installatie oplossen. Ik ervaar hem als zeer deskundig, prettig in de omgang en zeer klantgericht. Hulde!

prima service

Snelle levering, plaatsing verliep voorbeeldig, alles keurig op tijd, kortom: ben prima geholpen

Waardeloos

Cv monteur geweest voor 2 jaarlijks onderhoud. Volgende dag deed 1 radiator in de kamer het niet meer en de thermostaatknop. Advies ontluchten want het kon absoluut niet met het onderhoud te maken hebben. Dit had geen effect. Weer gebeld en nu een collega aan de lijn. Zelfde verhaal. Uiteindelijk heb ik gevraagd of cv monteur mij kon bellen. Zou doorgegeven worden. Niets meer gehoord. Weer gebeld. Was niet doorgegeven en kreeg weer een heel verhaal. Klaar net dit bedrijf met deze arrogante personen aan de telefoon. Onderhoudscontract opgezegd. Wij hebben de cv ketel daar ook gekocht maar dit bedrijf weet niet hoe ze moeten omgaan met klanten.

Installatie was prima, maar er was een defect al tijdens installatie, 6 maanden later niet verholpen

De installatie ging prima, de kast van de airco was kapot. Er werd on gezegd dat er een nieuwe besteld zou worden, dus het leek geen probleem. Nu talloze mails en 6 maanden later, defect nog steeds niet verholpen. Installatie super, maar service is betreurenswaardig.

Een eenvoudige ingreep met een betere prestatie dan voorheen.

Ons probleem was, te weinig warm water. Rinus heeft de diverse zaken uitgesloten en uiteindelijk met een eenvoudige ingreep het niveau verbeterd. Zelfs met een beter resultaat dan we ooit hebben ervaren. Rinus bedankt!

Zeer klantgericht en hoog niveau kennis en kunde.!

Wederom een uitstekende ervaring met Gevobeheer. De onderhoudsmonteur verstond duidelijk zijn vak! Fijn dat er nog echte vakmensen zijn die met passie en kennis hun werk doen!