Een man van zijn woord!

Wanneer je het geluk hebt dat je Ed gevonden hebt je verbouwing te realiseren ben je een geluksvogel. Optimale communicatie, meedenken en perfecte uitvoering is zijn normale werk. Een uitstekende aflevering van het verbouwde object is voor hem een gewoonte. Kortom, wij zijn ontzettend blij met zijn geleverde werk in onze huizen. Hans en Betty Duquesnoy

Perfect/punctueel/duidelijk/puntje precies.

Zeer fijn en meedenkend. Zou zeker benaderen als er weer iets moet gebeuren.

Professionele vakman!

Met meerdere aanbieders gesproken en voor Ed gekozen. Ed is iemand die goed communiceert ook op momenten dat er keuzes gemaakt moeten worden. Daarbij is hij ook transparant over evt meerkosten. Hij komt zijn afspraken goed na en werkt heel nauwkeurig en netjes. Ook met al mijn vragen kon ik bij hem terecht hetzij direct of per mail. Ik kreeg altijd netjes antwoord. Zou Ed dus zeker aanbevelen. Het eindresultaat van de badkamer is precies zoals wij voor ogen hadden. Bedankt Ed!

Ed is van alle markten thuis en neemt met alleen het beste genoegen.

Werk alles netjes af en kan eigenlijk alles zelf. Topkerel om mee te werken.

Op de afgesproken dag is Ed een plafond komen vervangen en door uitloop heeft hij hoge kwaliteit geleverd. Door zijn kundigheid heeft hij perfect werk geleverd. hij denkt mee met andere zaken en is erg vriendelijk. Prijs-prestatie is erg goed en geeft vertrouwen zodat ik hem een volgende keer weer vraag.

• Ervaring met: plafonds
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Ed heeft in onze nieuwbouwwoning vakkundig onze badkamer en toiletten geïnstalleerd. Ziet er heel mooi uit, alles werkt naar behoren. Ook na afronden van de klus goed bereikbaar voor vragen.

• Ervaring met: badkamer & sanitair

Prettig om mee samen te werken. Denkt goed mee en is allround.

• Ervaring met: verbouwing
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Een tip die ik nog mee wil geven is dat het goed zou zijn om aanvullende werkzaamheden die worden afgesproken buiten de oorspronkelijke offerte om alsnog hieraan toe te voegen, zodat het overzicht van het totaal aan werkzaamheden beter geborgd blijft.

verbetering in aanpassingen in overleg, goede prijs kwaliteit verhouding, werkt nauwkeurig, 100% betrouwbaar, ruimt werkplek op, levert mooi en goed resultaat

• Ervaring met: badkamer & sanitair

We hadden een muur die gestuckt moest worden en een andere die behangen moest worden. Het werk zag er keurig uit. En het werk werd op het afgesproken tijdstip afgewerkt. Wij zijn heel tevreden!

• Ervaring met: wanden

Zeer netjes, nauwkeurig gewerkt en het geheel mooi afgewerkt. Alles binnen de vooraf gecommuniceerde tijd afgerond.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Prijs kwaliteitsverhouding is optimaal. prettige omgang. de hr Vugts denkt mee in het zoeken naar oplossingen, en heeft veel kennis en vakmanschap, wat duidelijk te zien en te merken is.

• Ervaring met: verbouwing

Echt een dikke aanrader! Oke, niet de allergoedkoopste, maar dan moet je een Pool inhuren. Maar super goed werk afgeleverd en het geld meer dan waard. Denkt mee in oplossingen en is niet te beroerd om naderhand nog iets aan te passen.

• Ervaring met: verbouwing|badkamer & sanitair|kozijnen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Wij zijn heel tevreden over de afspraken. Alles was bespreekbaar. Hetzelfde geldt voor de uitvoering. De rapportcijfers spreken voor zich.

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

De derde opdracht aan Ed is opnieuw naar volle tevredenheid uitgevoerd en opgeleverd.

• Ervaring met: verbouwing|wanden|vloeren|plafonds

Na een telefoontje direct komen kijken naar de klus. Goed advies en zeer snel (binnen een week) geholpen. Vloer in keuken zeer goed gelegd en een goed advies over de te gebruiken tegels. Werk prima en netjes uitgevoerd.

• Ervaring met: vloeren
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

werkt nauwkeurig en netjes, ruimt spullen en afval dagelijks op,tijdens het werk kan er kleine veranderingen door gevoerd worden, is op de afgesproken datum ook klaar,

• Ervaring met: verbouwing|wanden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Wij hebben de verbouwing door klusbedrijf Ed Vugts laten uitvoeren n.a.v. reviews die andere klanten hadden geplaatst en zijn bijzonder tevreden! Meneer Vugts is zeer prettig in omgang, alles wordt netjes afgewerkt, alle afspraken nagekomen en hij denkt ook echt met je mee. Alles ging in overleg en dat was heel prettig. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer en komen graag weer op dit klusbedrijf terug bij een volgende geplande verbouwing.

• Ervaring met: badkamer & sanitair
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niks, omdat vooraf over alles gecommuniceerd werd.

Betrouwbaar, netjes en correct

• Ervaring met: kozijnen|wanden

Een prima verbouwing van de badkamer achter de rug door Ed. Naast de verbouwing ook prima advies gehad om de ruimte van de badkamer zo maximaal te benutten. Een vakman.

• Ervaring met: badkamer & sanitair

Dit is derde keer dat Ed een klus bij ons uitvoert. Iets wat ons en een andere klusser niet lukte, heeft Ed wel voor elkaar gekregen. En dit is ook de derde keer dat we uitermate tevreden zijn over het geleverde werk, de communicatie en het meedenken. Bedankt en tot de volgende klus, Ed!

• Ervaring met: wanden

Voor de eerste keer van onze talrijke verbouwingen hebben we geen commentaar. Alle afspraken werden nagekomen, één keer kwam het voor dat dhr. Vugts een "spoedje" tussendoor had, dat werd ook keurig gecommuniceerd. Strakke planning en begroting, die perfect uitkwam.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Helemaal nada, niks, nothing

In Maart 2016 onze badkamer en toilet onder handen laten nemen door Ed. Met veel zorg, precisie en vakmanschap uitgevoerd. Ed luistert goed en denkt mee met de klant. Is helder en duidelijk in afspraken en eventuele bijkomende kosten. Hele rustige, prettige man in de omgang. Laat alles netjes en opgeruimd achter. Misschien wat duurder dan gemiddeld, maar je krijgt er vakmanschap en een top eindresultaat voor terug.

• Ervaring met: verbouwing|badkamer & sanitair|vloeren
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Snelle correcte duidelijke offerte welke is waargemaakt. Betrouwbare en secure man die de planning na komt. Door het uitbreken van muren, het plaatsen van een extra raam in de zijgevel is mijn woonkamer precies geworden wat ik er van verwachtte. Tijdens het werk geeft Ed ook goede adviezen waar ik zelf niet aan gedacht had. Meerwerk wordt in extra werkuren geoffreerd. Ik beveel Ed Vugts zeker aan.

• Ervaring met: verbouwing|kozijnen|wanden|vloeren|aanbouw & overkapping
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.V.T.

Zeer goed uitgevoerde renovatie badkamer. Fijn dat er meegedacht wordt. Gebruik van goede materialen. Betrouwbaar, waar mogelijk verspilling voorkomen. Zeer nauwkeurige afwerking. Goede communicatie. Harde werker, rustig, geen luidruchtige radio's!

• Ervaring met: badkamer & sanitair|plafonds
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen!