een hele goede rijschool.

1e keer geslaagd bij rijinstucteur Mostafa!!!!

Fijne instructeur met duidelijke feedback

Mijn ervaring met Bax is erg goed, alles wordt snel en optijd gepland zowel de lessen als het examen. Daarnaast zijn Jos en John beide goede instructeurs waarbij ik met name les heb gehad van John. Hij is duidelijk in feedback en geeft goede tips en tops.

toppie!

alles als goed ervaren

Prettige instructeur, rustige en duidelijke uitleg, nemen ook de tijd.

Bovengenoemde, en heb met een rustig en goed gevoel de cursus beleeft en met positief resultaat behaald.

Gezellige, duidelijke lessen en een goede voorbereiding op het examen.

Fijne instructeurs die duidelijke kunnen uitleggen hoe je moet motorrijden.

Leerzaam en snel je rijbewijs

Met Xander als instructeur kan het haast niet fout gaan hij heeft me erg geholpen met het behalen van mijn rijbewijs! Verder was alles prima bij de rijschool.

top rijschool met vriendelijke medewerkers en een betrokken en deskundige rij instructice

ik heb mijn brommobiel rijbewijs gehaald bij Bax en ik heb met veel plezier de theorie en praktijklessen gevolgd. Er was veel aandacht voor de verplichte opdrachten van het praktijkexamen, maar ook voor het deelnemen in het verkeer. Ik kan je deze rijschool zondermeer aanraden!

alles in een keer gehaald kortom tevreden

fijn les gehad van jhon en jos soms wel met 2 personen tegelijkertijd lessen dit vond ik zelf minder prettig.

Met veel plezier heb ik mijn rijbewijs bij Bax in een keer gehaald!

Na de drukke periode na Corona heeft Bax mij in de gelegenheid gebracht om snel op een leuke manier mijn motorrijbewijs te behalen. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen bij anderen!

Goede lessen

Ik heb goede lessen gehad en veel geleerd. Bedankt!

John een goede instructeur.

John is serieus en aardig.

fijne uitleg en alles op t gemakje

altijd alles goed en rustig uitgelecht en de tijd genomen

Veel geleerd, super tevreden!

Super blij dat ik begin dit jaar over gestapt ben naar jullie. Fijne communicatie, stuk voor stuk fijne, rustige en gezellige instructeurs en natuurlijk veel geleerd! En de eerste keer geslaagd, bedankt!

Fijne rijervaring, goed gedaan!

Ik ben altijd goed begeleid en heb een fijne ervaring. In 1x gehaald dankzij Mustafa! Dankjewel!

Super fijn

Jos was een fijne rijinstructeur, gaf altijd goede tips. BAX altijd als goed ervaren. Op de app altijd snelle reactie en goede hulp. Bedankt BAX

Ik heb een goede ervaring met het lessen.

Ik heb zeer professionele lessen gehad met een fijne sfeer.

Zorgt er voor dat je ten alle tijden veilig deweg op kan

John geeft je veel vertrouwen en leert je de juiste dingen op de juiste momenten. Hij blijft werken aan de dingen die eerder minder gingen en geeft je vervolgens vertrouwen als het wel lukt wat enorm helpt.

goede kwaliteit les

Kwaliteit wordt gewaarborgd bij John. Hij zorgt er niet alleen voor dat je gewoon slaagt, maar dat je veilig de weg op gaat.

Erica Picciani ❤️

Ik wil Bax bedanken, maar vooral mijn instructeur Mustafa. Na veel inspanning heb ik mijn rijexamen gehaald! met de lessen van Mustafa voelde ik me zelfverzekerder en heb ik veel van hem geleerd. Mustafa is een geweldige en super bekwame instructeur! heel erg bedankt Mustafa en het hele Bax-team!

Vakkundig!

De rijlessen verzorgt door de heren John en Jos bij Bax zijn uitgebreid en bereiden doorgrondig voor de dagelijkse situatie op de weg, met name de dingen waarbij je extra moet opletten als motor rijder. Tevens erg veel geduld, en niet te vergeten is het erg plezierig met hun! Bedankt!

Goede rijschool

Ik ben heel tevreden over deze rijschool. Zeer vriendelijk personeel, dat altijd wil helpen. Mijn instructeur Mustafa gaf goede uitleg en veel tips, waardoor ik snel vooruitgang maakte.

Genoten vanaf de eerste minuut!

Van intest tot na het examen uitstekend begeleid door John. Elke les voelde als een feestje door de fijne begeleiding die elke les weer werd geboden.

Binnen 2 maanden me rijbewijs gehaald bij Mustapha ogul fijne rij instructeur en legt alles rustig en goed uit. Fijn praatje maken tijdens het rijden als je dat wil en altijd alles goed geregeld. Kortom fijne rijschool en zeker aan te raden!

Ik begon nieuw kon er niks van toen kwam toen Xander zoiso werknemer van het jaar als hij mij kan laten slagen dan kan iedereen slagen

Heb goede ervaring

Ik vond het een goede rijschool ze hebben mij goed geholpen. Wel 5 keer opgeweest voor examen. Maar ze hebben mij wel goed geholpen.