Netjes , alles op tijd en goede kwaliteit . Mooi resultaat , super blij mee

Er goed adres

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, goede producten en snijden het keurig op maat

Prima geregeld.

Na 1 telefoontje heeft Adcio alles in gang gezet. Snelle reactie, goede offerte en, de uitvoering van de opdracht, precies volgens afspraak. We hebben twee perfecte inloopmatten met ons logo voor de ingang van de zaak liggen. Super geregeld.

Snelle nette en gastvrije service

Een telefoontje en ik mocht direct het assortiment komen bekijken. Meneer was aardig, behulpzaam, binnen week gelegd (weet niet of dit altijd zo is, maar wel fijn. Mogelijk door die rare corona) Tot nu toe genieten we dagelijks van ons fijne balkon met het grijze grasveld. Kan het bedrijf iedereen aanbevelen.

Erg goede en snelle service. Zeer klantvriendelijk.

Erg goede en snelle service. Zeer klantvriendelijk!

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij hadden eerst proefstukjes aangevraagd, daarmee konden we een goede keuze maken. Bestelling was gemakkelijk en snel, binnen een paar dagen geleverd, netjes verpakt. En een handgeschreven groet erbij, dat maakt dat de klant zich koning voelt! Ik zeg: een aanrader dit bedrijf, ook in deze corona-tijd.

Goed advies n vakkundig, vriendelijk

👍🏼

Prima service.

Ons bestelde mat voor balcon werd exact op afgesproken tijd geleverd en naar 10de verdieping van ons appartement vervoerd. Hulde.

Goed en persoonlijk contact

Prima firma, die z'n afspraken nakomt

Snel en correct. Goed materiaal op maat.

Goede levering goede service en prima kwaliteit! Echt mooi en de verandaplaatsers hebben mij al om jullie gegevens gevraagd omdat ze het zelf ook een supermooi buitentapijt vonden.? Natuurlijk moet ik nu wel nog afwachten hoe het er na een paar jaren gaat uitzien...

Goede service en advies, prachtige kwaliteit.

Zeer goede service

Tapijt zeer vakkundig gelegd. Afspraken altijd correct nagekomen. Voor herhaling vatbaar,

goede afspraken, zeer tevreden!

Adcio heeft ons steeds zeer snel en correct verder geholpen. Zeer tevreden over de taptij kwaliteit.

Prima!

Betaalbaar vloerkleed van hoge kwaliteit

Snel geleverd

Mooie kwaliteit buitentapijt en snel geleverd

Gied

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima kwaliteit geleverd voor een faire prijs.

Wij hebben een eerlijk advies gekregen en daarna duidelijke afspraken kunnen maken, die keurig zijn nagekomen. Er is een uitstekend product geleverd tegen een faire prijs op het afgesproken tijdstip.

Geen probleem om een afspraak te maken en keurig alles naar wens uitgevoerd.

een positieve ervaring, afspraken netjes en keurig uitgevoerd.

Prima verzorgd

Klant vriendelijk, keurige afwerking, kortom, een aanbeveling waard.

Prima prijs, mooie kwaliteit en gelegd door een vakman

Prima prijs, mooie kwaliteit en gelegd door een vakman, wat moet ik er nog meer van zeggen.

Kan niet beter.

op de mail steeds snel antwoord. Overleg is mogelijk. Snel en vakkundig gelegd.

goed contant, en uitleg prima en snel geleverd.

Het contact via de mail en de levering is uitstekend verlopen. Voordat de bestelling rond was, zijn er een paar staaltjes verstuurd naar mij, zodat ik de juiste keuze kon maken. Alles is vlekkeloos verlopen en nog hartelijk dank voor de goede service. Ik zal Adcio zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet, Betsie van Breemen

Geweldig bedrijf

Vriendelijk en doeltreffend. De proefstukjes had ik de volgende dag al binnen, de uiteindelijke bestelling werd ook in 1 dag geleverd. Snelle reactie op e-mailberichten en al m'n vragen werden beantwoord.

Bosstraat 11 5066EB Moergestel