Alles volgens verwachting en afspraal

Vriendelijk vakbekwaam en proffesioneel

Na overleg een prachtige oplossing gevonden voor ons terras van 20m2 . Mooi strak gemaakt na een deskundig kleur- en materiaaladvies.

Goed materiaal en goede communicatie

Tapijt besteld en contact gehad met Adcio en zij hadden goede ideeën en oplossingen Zeer tevreden!

uitstekende productvoorlichting en service

Wij waren op zoek naar een soort vloerbedekking voor onze balkons. In Moergestel hebben wij naar verschillende producten in verschillende prijsklassen kunnen kijken. daarbij hebben wij voorlichting gekregen over de gebruiksmogelijkheden. belangrijk was dat je er lekker op kunt lopen. De vloerbedekking is zorgvuldig gelegd en netjes afgewerkt . Wij zijn dik tevreden.

Gewoon goed!

Ook wij zijn zeer tevreden over het werk en materiaal wat door Adcio geleverd is. Je zou het kunnen noemen, vakwerk met zorg geleverd! Een aanrader voor hen die een buitentapijt zoeken! Hans en Bea.

Alles prima zoals was afgesproken

Mijn balkon is echt heel mooi geworden!

Super service!

Ad is deskundig, service gericht en levert een prima product. Wij zijn erg tevreden en kunnen iedereen hem aanraden.

zeer goed.

goed klanten contact en een vlotte afhandeling.

Supertop

Prettige bezorgingen plaatsing.

Het perfect geleverd en gelegd.

Ik zal iedereen hat adviseren.

Helemaal geweldig! Zelden meegemaakt! Wat een service!

Ik denk dat het bovenstaande genoeg zegt. Na mijn bestelling even een telefoontje of de bevestigingmail gied was aangekomen! Kreeg telefontje over de levering, bleek dat de bestelling niet juist was ( mijn fout:)). De bestelling werd direct veranderd en verwerkt. Super correcte levering gehad!!

Prima ervaring

Zoals gezegd een prima ervaring. Goede communicatie en levering,

Prettig

Ik werd netjes en direct op de hoogte gehouden van evt. veranderingen tbv de bestelling. Compliment voor de chauffeur! Heeft vanwege de afgelegen ligging van mijn woning ( Buitengebied) toch de rol tapijt kunnen afleveren.

Zeer tevreden over de service, kwaliteit en het resultaat.

Top tapijt fijne bezorging!!

vooraf wel geinformeerd, uitkomst uiteindelijk goed

bestelde vloerbedekking voor buiten, werd voorafgaand gebeld met de mededeling dat er scheurtjes cq defecten waren aan een van de bestelde delen. gemiddeld / uiteindelijk zijn de transport kosten in mindering gebracht. heeft iets extra tijd gekost voor onze stoffeerder. Gelukkig ziet het er vooralsnog mooi uit. alternatief was eventueel te wachten tot er weer een nieuwe levering zou zijn echter door de Covid zou dit langer kunnen duren, afgesproken dit op locatie te bekijken met de verkoper.

Perfect!

De communicatie vooraf en het geleverde vakwerk. Afzender een zeer tevreden klant! ;)

Een prima bedrijf!

Goede communicatie en komt de afspraken na! Mocht weer iets nodig hebben, dan zal ik zeker eerst mijn licht op hun opsteken!

Zeer goede adviezen en snelle levering

Goed contact gehad en leuke ideeën werden geadviseerd door Ad. Snelle levering en goede kwaliteit van het tapijt. Echt een aanrader!

Mooi produkt en blij dat we ervoor gekozen hebben!

Geweldige uitstraling van ons antraciet tapijt, communicatie voor maken keuze en levering is heel vriendelijk en een snel mailverkeer! Keurig gelegd , echt vakmanschap!

Een van de betere online-omgevingen.

Ik vond precies wat ik zocht, en een acceptabele levertijd.

een feest voor mijn balcon, zonnig en stevig.

Iedere morgen ervaar ik het weer mijn okergele grasmat maakt mijn dag goed.

Kwalitatief product

Mooi kleed, goede kwaliteit en luxe uitstraling. Snel geleverd en meegeholpen bij aflevering om het buitenkleed onder de tafel te plaatsen, top !

Staat prachtig op mijn balkon !

Geweldig. Ben erg blij met mijn keuze