Had een rond jute kleed gekocht, deze leek te strak geweven waardoor het kleed bleef plooien Contact gehad en stelde voor een vaste anti slip mat eronder te maken, hebben het kleed weer Opgehaald en binnen twee weken weer teruggekregen, had er geen beeld bij maar het kleed is mooi hersteld en ligt prachtig Ben er super blij mee

Nette, deskundige en snelle service met heel mooi resultaat

Een zeer nette en nauwkeurige legging van mijn buitentapijt op mijn balkon. Is goed bereikbaar per mail of telefoon voor vragen. Had al voorwerk gedaan en balkon ter plekke verder op maat gesneden. Ging ook nauwkeurig met mijn airco om die nog op balkon stond. En ook eronder ipv erlangs gesneden. Echt een aanrader. Heel vriendelijke man. Mooi resultaat. Voldoet aan mijn verwachtingen.

grote klasse

Volgens afspraak mooi op tijd. geen enkele moeite teveel. Pas weggaan als alles tot in de puntjes geregeld was. nogmaals, grote klasse

Professioneel, zeer vriendelijk en erg vlotte service!

Wij hebben bij Adcio wat gratis staaltjes besteld voor vloerbedekking op onze boot. Die kwamen zeer vlot via de post en wij hebben voor op het achterdek en voor boven de buitenstuurstand de vloerbedekking met teak-motief besteld. Edwin maakte ons een prima offerte en vorige week is hij naar de jachthaven gekomen om het tapijt te leggen. Het ziet er fabelachtig mooi uit, en alhoewel het geen eenvoudige klus is met bolders waar hij omheen moest snijden en allerlei dekbeslag ligt het er geweldig mooi in. Edwin mag zich met recht een 'vakman' noemen. Er wordt door hem met minder dan perfect geen genoegen genomen. Wij zijn er erg blij mee, en ook onze bootvrienden vinden het allemaal prachtig! Bedankt voor de geweldige service Edwin! CHAPEAU!

Fijn en persoonlijk contact met uitstekende service en altijd snelle reactie.

Nadat het buitentapijt vakkundig was gelegd hadden de balkons direct een warmere uitstraling. Heel blij met het resultaat en gaan er zeker van genieten!

Fijne, duidelijke communicatie; heldere afspraken

Voor onze overdekte veranda waren we op zoek naar een buitentapijt. Geen kunstgras, want we hebben al een grasmat voor de veranda. Moest een andere, wel onze smaak, kleur worden. Na lang zoeken op internet kwamen we uit bij de firma Acio, met een buitentapijt in diverse kleuren. We kozen een kleur, maar vanaf een plaatje is het toch moeilijk te beoordelen. Daarom een staal in de door ons gewenste kleur aangevraagd. Binnen 2 dagen binnen. We waren enthousiast over niet alleen de kleur, maar ook de kwaliteit van het buitentapijt. Offerte aangevraagd, deze geaccordeerd en op korte termijn kon dhr. Brands het buitentapijt in onze veranda komen leggen. Wij zijn blij met het resultaat! Hier gaan we jaren plezier aan beleven van dit kwalitatief en mooie tapijt! Fijn zaken gedaan te hebben met de firma Acio!

Uitstekende service!

Vanaf aanvang - offerte - tot einde - het leggen van het Remix grijs gemêleerde tapijt op ons balkon - van een zeldzaam uitstekende service genoten. Snelle reacties op onze verzoeken per mail en een snelle en uiterst professionele uitvoering van de opdracht. Daarbij is Ed een zeer prettige en aimabel persoon. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Ons balkon is een tuinkamer geworden.

Erg mooi!

Vandaag Remix Beige op de vloer in onze loggia gelegd. Helemaal blij mee! Mooi, prettig te belopen en super netjes gelegd. Bedankt!!

nette vaklui en komen afspraken na

binnen 1 week alles geregeld voor onze houseboot ziet er super uit nogmaals bedankt Edwin

Geen ervaring

Geen ervaring

Super tevreden!

Ik heb via mail mijn aanvraag gedaan en het tapijt besteld en dit is inmiddels ook gelegd. Uiterst vriendelijk en professionele vakman en ben erg blij met het resultaat!

Keurig netjes op de afgesproken tijd

Beleefd persoon ,dus zeer tevreden

Fantastisch!

Betaald en dezelfde dag nog geleverd!

de verzendkosten zijn alleen relatief hoog, maar uw medewerker is TOP

Vakwerk en perfect op afspraak!

Op afgesproken tijd aanwezig en snel en vakkundig ondertapijt en tapijt op maat verwerkt en geplaatst. Geen poespas maar gewoon degelijk werk en tijd voor kopje koffie achteraf.

uitstekende service

vakkundige geplaatst , overleg en voorstel voor de meest esthetische oplossing.

Mooi resultaat

Vanaf eerste contact tot en met oplevering bijzonder tevreden. Iedere dag genieten van ons mooie balkon.

Uitstekende service.

Buitentapijt..... eerst proefstaaltjes gekregen, daarna onze keuze gemaakt en een offerte ontvangen. In de offerte waren er 2 mogelijkheden beschreven want een iets andere afmeting zou goedkoper zijn. Uiteindelijk voor de duurdere variant gekozen, maar zeer attent dat Adcio zelf met een andere oplossing kwam. De communicatie was vriendelijk en behulpzaam en snel. De levering volgens afspraak.

Zeer goed.

Prachtig product ( antraciet remix) in de boot al enkele jaren en nu in de tuinkamer. Zeker aan te bevelen. Snelle levering. Netjes geregeld weer.

Mooi materiaal, keurig op afspraak geleverd.

Blij met ons buitentapijt op balkons, in de kleur van parketvloer. Snel geleverd en professioneel gelegd. Goede service.

S u p e r !

Ad, een toffe kerel. 200 % aan te bevelen.

Buitentapijt: goed en mooi materiaal. Relatief snel geleverd.

Buitentapijt Teak besteld voor onze tuinkamer en genieten er inmiddels al enige tijd van. Mooie uitstraling en voor ons kruipende kleinkind veel prettiger dan een vlondervloer. UV- en waterbestendig, waardoor het bij ongelukjes eenvoudig met water te reinigen is, maar ook met de stofzuiger (omdat het redelijk laagpolig is).

Komt afspraken na en levert conform verwachting

Adcio werkt vakkundig, netjes en conform afspraak.

Goed product, fijne prijs, vlotte levering, prettig contact

Goed product, fijne prijs, vlotte levering, prettig contact.