Gevarieerd, lekker en makkelijk!

Het is makkelijk te bestellen met veel variatie. Alles compleet voor de BBQ, borden bestek,bbq en gasfles. Alles wordt netjes thuis bezorgd (of op een andere locatie) en daarna wordt het op een afgesproken dag weer opgehaald. En afwassen is niet nodig.

Lekker eten, goede service.

Ook nu weer zijn we dik tevreden over de afspraken en de kwaliteit van de maaltijd. Het was lekker en voldoende.

Prima service, in eenvoud, vriendelijkheid, kwaliteit en betrouwbaarheid!

Een bedrijf met mensen die weten wat service is en hoe kwaliteit hoort te zijn. Alles tijdig en correct kunnen bespreken, telefonisch maar ook per mail.

Alles super netjes verzorgd en het vlees heerlijk mals. Genoeg keuze uit vlees en salades. Heerlijk!

Stipte levering,goed eten en bereikbaar indien nodig, top

Goed uitgebreid en erg lekker. Top service

Goed verzorgde gourmet. Uitgebreid assortiment, erg lekker en een top service. Zeker een aanrader.

Goedverzorgd

Allereerst was het goed verzorgd. De bezorging, ophaling en afwasservice waren top. Veel complimenten over het vlees en de vegatarische producten. In verhouding krijg je veel vlees en weinig salade. Zeker de lekkere salades zijn heel snel op. Maar ik hoorde van andere dat dit altijd is bij A-Z.

Top verzorgde bbq

Komen afspraken rondom bezorging na. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten. Volledig ontzorgde bbq.

Prima ervaring.

Voor 18 personen is de kleine BBQ niet voldoende. Jammer want nu hebben we er een eigen kolen BBQ bij moeten zetten.

Erg goed

Prima georganiseerd en smakelijke producten. Tevens goede porties per persoon

Mooie sortering van diverse soorten vlees Heerlijk!!

Super leuke bedrijfs BBQ mede dankzij A-Z BBQ

Ideaal voor een geslaagd bedrijfsfeestje

Wij hebben bij ons op locatie voor een bedrijfsfeestje de bbq bij A-Z besteld. Nog nooit zo makkelijk een feestje georganiseerd! Zelf nog even het drinken kopen en de boel versieren, A-Z regelt de rest. Goede communicatie en we waren onder de indruk van de kwaliteit van de salades en vlees. Zeker een aanrader.

Top service !

Voor de 1x gebruikt gemaakt van A-Z barbecue @ gourmet party service, maar zeker niet de laatste keer. Alles tip top geregeld, vlotte en tijdige communicatie.

Super verzorgd!

Alles prima voor elkaar! Kleine opmerking: de salades zijn teveel tzelfde. Misschien minder soorten maar kwalitatief gezonder?

Compleet verzorgd en ontzorgd!

Wij hebben de geheel verzorgde gourmet laten bezorgen op ons vakantieverblijf. Kwalitatief vlees en heerlijke bijgerechten. Het was meer dan voldoende en we hebben echt genoten. Daarna geen afwas en in plaats daarvan dus echt kunnen genieten van de vakantie!

super

iedereen heeft lekker (te)veel gegeten lekkere salades (ook verrassend anders dan gewoonlijk) en zeer lekker vers vlees

Prima service en eten.

Duidelijke informatie over bezorging en ook prima op tijd geleverd. Complete gourmet, lekker gegeten. Het was voldoende.

Top levering, verse ingrediƫnten!

Wij zijn erg tevreden met de levering van A-Z. Duidelijke en snelle communicatie voorafgaand en netjes en op tijd geleverd. De maaltijden waren super vers en erg lekker. Kortom, in 1 woord top. Wij komen vaker terug en ik beveel het iedereen aan.

Tegenvallend

Wij hebben een aantal jaren geleden vaker gebruik gemaakt van AZ. Helaas moet ik zeggen dat ze veel duurder zijn geworden, waarbij nu ook extra bezorgkosten in rekening worden gebracht. Zre leveren veel salades , echter waar het bij BBQ om gaat, het vlees, is welliswaar van goede kwaliteit maar zeer afgemeten in kleine porties. Al met al veel geld voor weinig.

Goede kwaliteit eten en netjes verzorgd

Goedemorgen, Wij (waterschap Hollandse Delta) hebben heerlijke gegeten. Goede communicatie en levering. De sauzen en het stokbrood waren ook goed en het vlees was lekker. De gas BBQ deed het ook goed.

Komen afspraken na

Makkelijk, snel en goed!

Dat je voor deze prijzen all-in hebt is echt top! Zelfs aan de afwas hoef je niet te denken.

Prima geregeld en goed lekker eten

Levering en ophalen volgens afspraak. Alles netjes verpakt en goede kwaliteit.

Fantastisch lekker!!!

Lekker vlees met heerlijke salades en sauzen. O ja, ook heerlijk stokbrood erbij!! Echt genoten

Eenvoudig te bestellen, perfecte terugkoppeling en levering.

Na een eerste telefonisch contact waar duidelijk antwoord werd gegeven op mijn vragen de bestelling geplaatst. De site is duidelijk en maakt dit eenvoudig te realiseren. Op de dag van levering zijn de bestelde waren netjes, op tijd en met duidelijke instructies voor de bijgeleverde BBQ en dergelijke geleverd. Ook over het ophalen van de BBQ en andere te retourneren zaken werden duidelijke afspraken gemaakt. Al met al een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.