Goed verzorgde gourmet

Wij hebben genoten van de gourmet. Alles was vers en lekker. Enige kleine punt is dat we de schotel met vis wat karig vonden. Verder niets aan te merken en goede service.

Heerlijk, compleet en goed verzorgd!

Ik had een BBQ besteld en de laatste dag nog een vegerarische maaltijd toegevoegd. Dat lukte niet via de website, maar dat was met 1 telefoontje opgelost. Op de dag zelf werd alles bezorgd. Het was heerlijk vlees, lekkere salades en meer dan voldoende stokbrood. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Alles was super!

Bbq besteld voor 30 personen. Alles keurig netjes optijd geleverd, vriendelijke chauffeur. Prettige communicatie per telefoon en mail. Wij bestellen hier al vanaf het moment dat AZ nog klein was maar het is altijd super! Tot de volgende.

helemaal top

Super zeg. Alles was aanwezig. Borden bestek en dan niet van papier of plastic. Een prima BBQ met gastankje. Brood en sauzen en een zeer lekkere pindasaus. Lekkere salades, helemaal prima. Ruim voldoende eten en de smaak was uitmuntend! Alles keurig netjes gebracht volgens planning en op tijd. Ook netjes dat je bericht krijgt met de exacte tijd.

Goed verzorgd

Het eten was erg lekker en goed verzorgd. Helaas hebben meerdere mensen na de gourmet misselijk en niet lekker wat erg jammer is.

Top geregeld .

Top geregeld

Deze keer niet zo goed

Het vlees was te grof gesneden en te dik voor een gourmet Erg jammer

Het was inderdaad van A tot Z geregeld helemaal geweldig Volgende keer zeker weer bij jullie

Heerlijk gegeten

Wij verbleven in een vakantiehuis in Duitsland. Via de site van het complex is de gourmet besteld voor 6 personen. 2 x vis en 4 x vlees. De luxe variant voor paar euro meer. Alles is op tijd bezorgd incl de gourmetstellen. Alles prima verzorgd en lekker. Zelfs pannenkoekenmix. Kortom heel tevreden.

Alles was weer voortreffelijk voor elkaar

Alles was weer uit de kunst, geen op of aanmerkingen…. Tot de volgende keer

Geweldig mooi systeem.

Dik voor elkaar. We hebben weer heerlijk gesmuld nu van de gourmet. De service ook top. Dank daarvoor.

Conform afspraak geleverd. Al vele jaren maak ik gebruik van de diensten van A-Z bbq. Alleen van de salades wil nimmer iemand gebruik maken van de Parel CousCous en doperwten salades. Tevens zijn de chipolate worstjes niet populair. Wellicht jullie keuzes eens aanpassen op de menukaart.

Perfect!

Super makkelijk, super lekker, perfecte communicatie en enorm genoten van een fijne dag met de familie

Ontzettende fijne service!

Ik heb de bbq besteld, was erg fijn.

Zoals altijd TOP!

Prima vlees, goed gekruid en voorzien van uitstekende bijlages. Persoonlijk: de parelcouscous en doperwtensalade favoriet. Malse biefstuk en varkenshaas. Goede hamburgers en lekker pittige mezquez worstjes. Voor mij persoonlijk minst: kipspiesje met stukje worst er tussen.

het was gewoon geweldig

Alles wordt ruim op tijd geleverd in nette verpakking. Iedereen had alleen maar complimenten Goed en lekker stuk vlees en vele bijgerechten. Kleine tip. Misschien een knoflooksaus ipv een cocktail saus.

Snel geregeld, heerlijk eten en snelle reactie op eventuele wijzigingen van de bestelling en/of vragen.

Schotels prima, saus zeer beperkt.

Diverse schotels besteld die prima waren. Helaas maar twee verschillende sauzen erbij gekregen. Dus zeker een punt van aandacht van A-Z BBQ.

Was wederom prima verzorgd!

Voor 2e keer een bbq bij A-Z besteld, was weer super, netjes bezorgd, goede kwaliteit en ruim voldoende vlees, sauzen en brood!

Zoals altijd prima!

Goede informatie wanneer het geleverd zal worden en heerlijke gerechten. We bestellen hier al jaren en altijd zeer tevreden

Lekkere herfst gourmet

Eens een andere schotel gourmet besteld. Andere ervaring,maar verrassend leuk en lekker! Getafeld met 4 personen, ruim voldoende. Lekker spicey, van bapao tot empanilla's. Top!

Top vlees en top service

Super goed geholpen. Perfecte communicatie. En heerlijk vlees.

Top service!

Brengen van alle benodigdheden van vlees tot aan de bbq zelf is top. En helemaal super wanneer ze het ook nog ophalen zonder dat je alles hoeft schoon te maken. Zo hielden we meer tijd over voor de gezelligheid ;)

Altijd voldoende, vers en perfect bezorgd

Al vaak besteld en iedere keer tevreden.

Zorgeloos bestellen en mooie kwaliteit

Bestellen gaat gemakkelijk. Ruim assortiment met voldoende mogelijkheden.