Perfecte service!

Zeer goede service. Zowel bij de bestelling als bij de levering/ophalen. Wij vonden dat er wat meer variatie mocht zijn op de vleesschotels; de bijgeleverde sausjes en slaatjes waren dan weer perfect!

Geweldig verzorgd, uitstekende prijs/prestatie verhouding

Gezellig met de familie een weekendje weg naar Epe op de Veluwe. Voor de zaterdagavond een BBQ voor 10 personen georganiseerd. Voor AZ-bbq geen probleem. Netjes volgens afspraak werd een gas-bbq afgeleverd met een uitstekend assortiment vleeswaren en toebehoren. Heerlijk gegeten, bovendien een leuke groepsactiviteit om ook eens in het najaar te doen.

super geregeld allemaal

wij hebben al meerdere keren bij a tot z besteld dit loopt elke keer weer vlekkeloos kwamen nu zelfs tot aan het huisje in centerparcs bezorgen 2 vriendelijke jongens brachten het volgende keer weer misschien een tip doe er de volgende keer wat extra borden bij is wel makkelijk om het vlees uit te delen als je met een grote groep bent

Netjes op tijd en heel goed verzorgt.

We hebben lekker gegeten en zag er goed uit.

Het was een tweedaagse van onze school en we verbleven op deze accommodatie in Waarland. Daar werd ons de vermelding gedaan dat we in het huis niet mochten gourmetten. We hebben alle spullen gepakt en onder de overkapping alles klaargemaakt. Het was met winter jassen te doen

Het was een eerste kennismaking. Onze zoon had er ervaring mee, vandaar…

Geweldige service

Goede kwaliteit en geweldige service!

Zeer praktisch, zeer lekker!

Voor de buurt-bbq een aantal verschillend pakketten besteld. Ook verschillende sauzen- en salade pakketten. Eigenlijk was alles naar wens. Makkelijke communicatie/bestelling, op tijd geleverd, ophaal-/afwasservice super, maar voornamelijk zeer lekker. Iedereen was erover te spreken. Het enige minpuntje was het vegetarische stoofpotje, deze viel helaas niet zo goed in de smaak (zeer minuscule voetnoot).

Complimenten gehad voor de kwaliteit van het vlees en de garnalen

Levering op tijd en goede communicatie

fantastisch goed verzorgd.

iedereen heeft genoten.

Heerlijk goed verzorgd!

Zeer positief! Aandachtspunt is de 2u levertijd, best lang wachten. De branders laten opbranden was niet haalbaar, duurt uren!!!

Weer heerlijk

Familieweekend betekent bij ons op vrijdag friet op tafel en op zaterdag A tot Z Gourmet! Tot in de puntjes geregeld. Nette chauffeur, ruim voldoende te eten. Voor herhaling vatbaar

Heerlijke kip!!!

Was bezorgd op ons vakantie adres met de vrienden groep. Stond keurig in bakken onder het afdak zoals afgesproken!! Iedereen vond het lekker! En voor herhaling vatbaar

Makkelijk en goed georganiseerd

De communicatie verliep erg vlot. De levering was mooi op tijd. Er was een overvloed aan eten. De groentjes waren voor onze smaak iets te speciaal en met teveel saus. Een meer basis aanbod van koude groenten zou lekker zijn.

Perfect geregeld

Met 18 personen een goed bezorgde gourmet gekregen. Op ons vakantieadres. Niemand kwam iets te kort. Vonden de basis zelfs nog uitgebreid. Tot de volgende keer.

Uitstekend verzorgd gourmet

Alles uitstekend verzorgd. op tijd gebracht en op tijd weer opgehaald. Goed verzorgde gourmet met salades en suazen, helaas zonder knoflooksaus.

Heerlijk vlees en heerlijke vis, keurig op tijd

Alles was keurig geregeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en alles was heerlijk. Als ik iets moet noemen om op te merken, is het dat ik extra moest betalen om op een bepaald dagdeel geleverd te krijgen.

Fantastisch geregeld gourmet voor 20 personen

Zelfs een eind van de Nederlandse grens hebben we kunnen genieten van een heerlijke gourmet met meer dan voldoende te eten. Zowel het bezorgen alsook het ophalen van de gourmet is perfect geregeld terwijl we zelf niet aanwezig waren.

Prima geregeld

Helemaal volledig wordt alles geregeld. Goeie variatie in salades en vlees. Lekker dat het ook wordt opgehaald en je geen afwas hoeft te doen

Geweldige ervaring

Alles verliep als afgesproken en we hebben een heerlijke avond gehad

Verlopen volgens afspraak

Eerste ervaring met A-Z. Toch even afwachten hoe dit verliep. In 1 woord : perfect. Met daar nog eens een een 20 voor prijs/kwaliteit.

Helemaal super weer !

Zaterdag wederom A-Z onze bbq laten verzorgen. Deze keer gekozen voor de herfst-bbq. Zag er weer super en goed verzorgd uit ! Ook de salades waren lekker en zagen er goed uit. Vriendelijke bezorger. Kortom, tot de volgende ronde !

Super goed en lekker !!!!!!

Heel goed veel complimenten gehad

Keurig het bestelde op de afgesproken locatie en tijd afgeleverd. De bestelde BBQ was netjes verpakt en ruim voldoende voor het aantal personen de opgegeven personen. Zeker een aanrader voor iedereen.

Weer top geregeld, en lekker gegeten.

We hebben heerlijk gegeten, service was weer top geregeld.