Goede BBQ, producten en website kunnen wat beter

Heerlijk gegeten en super goede ondersteuning vanuit de klantenservice. Zij hebben heel goed haar best gedaan om mijn levertijd aan te passen. Het nadeel van vroeg bezorgen is dat het stokbrood eind van de dag helemaal oud was, misschien een zak om het brood verser te houden? Daarnaast ging het ophalen niet helemaal als gepland en moest ik er zelf achteraan bellen om te vragen waarom ze er niet waren, een uur na het afgesproken tijdstip. Verder zou ik zeker nog een keer BBQ-en bij A-Z, het vlees was namelijk HEEL erg goed!

Geweldig, wat een kwaliteit en service

De afspraken werden keurig netjes op tijd bevestigd per mail en sms. De kwaliteit van het vlees en salades was goed. Het geheel werd hygiënisch gebracht. Kortom wij zijn compleet ontzorgd en het werd een goede feestmaaltijd. Perfect!

Alles was snel geregeld, het eten heerlijk en de ervaring was top! Bedankt en tot de volgende keer! :)

Prima service en lekker eten

Alles was prima geregeld, ontzettend aardige chauffeur bij levering. heerlijk gegeten, iedereen was tevreden.

Het was super geregeld.

Wij zijn zeer tevreden met de service en de kwaliteit van de BBQ. de service was super geregeld. De mensen hebben allemaal heerlijk gegeten, alles was heerlijk. dit is echt een aanrader voor iedereen. A-Z BBQ, bedankt, en zeker tot de volgende keer.

Opnieuw weer een super feestje!

Dit is de tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van A-Z barbeque voor ons bewoners-feestje van ons appartementencomplex. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop alles geregeld is. Vlees, salades etc zijn prima en meer dan voldoende!, En hoe fijn is het dat alles bezorgd en weer opgehaald wordt!! Wat ons betreft een aanrader!

Perfect verzorgd!

Alles was goed verzorgd van levering tot aan kwaliteit van de producten. Had al vaker bij AZ bbq besteld, en altijd dik tevreden.

eten prima, wijzigingen en ophalen ging niet zoals verwacht

We hebben met 34 personen een heerlijke BBQ gehad. Helaas bij het wijzigen van de boeking is het niet mogelijk om dit zelf online te doen. Ook wordt deze wijziging niet online doorgevoerd in je account. Verder heb ik de afleverlocatie online gewijzigd maar dan wijzigt dus ook de ophaallocatie. Als laatste kwam men de spullen niet op maandag ophalen ondanks dat de chauffeur dit wel aangaf. Niet zo erg maar de spullen stonden wel buiten en ik werd er pas op maandagmiddag over op de hoogte gebracht. De dinsdag zouden ze komen ophalen maar dat was ook niet binnen het tijdslot wat er voor stond. Dus al met al kan er metname digitaal nog wel wat verbeterd worden lijkt me.

Top service en volledig naar verwachting!

Heldere communicatie. Fijne variatie in het vlees en de salades en goede portie grootte. Ook het Vega menu was prima in orde.

Professionele uitstraling, zowel personeel als producten

Zoals gezegd een professionele uitstraling, mooie producten en alles compleet en verzorgd afgeleverd. Waarom dan niet een rapportcijfer 10? Verbeteringen zijn er altijd hoewel ik nu niet iets kan verzinnen maar ondernemers begrijpen wat ik bedoel. Zou ik ze adviseren binnen mijn familie/vrienden? Zeer zeker!!

Super !!

Meer als voldoende vlees (van prima kwaliteit), sauzen, stokbroden . Handige grote bbq , borden en bestek inbegrepen. Prima volgens afspraak bezorgd en alles weer opgehaald .

Snel schakelen en top kwaliteit vlees

Fijne ervaring gehad met A-Z bbq. Snelle reacties per mail en aanpassingen worden direct doorgevoerd. Alles vooraf betaald en volgens afspraak geleverd- en opgehaald. Het vlees (nazomer pakket) was van uitstekende kwaliteit, vooral de biefspiesjes waren heerlijk. Volgende keer weer A-Z!

Alles keurig verzorgd.

Alles vanaf het bezorgen, de salades, het vlees, servies, bestek en barbecues, zagen er keurig uit. Gasten vonden het ook allemaal keurig en goed verzorgd. De kwaliteit / prijs vinden wij goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker en vers

Eigenlijk hoef je alleen drinken te regelen. Heel goed geregeld en lekker. Alles is vers. Na afloop kan je de borden en bestek in de kratten doen. En klaar om opgehaald te worden.

Prima geregeld. Eten in overvloed

Spullen netjes en op tijd geleverd en weer opgehaald. Kwaliteit prima en salades en sauzen in overvloed. Zeker een aanrader. Al meedere jaren klant en ga er zeker weer naar terug

Super lekker gegeten!

Wij hadden met het bedrijf gekozen om te gaan gourmetten. 1 dag van tevoren nog gebeld om iets aan te passen, dit was geen probleem! Super flexibel. Het eten was - net zoals vorig jaar- super lekker. Het was alleen minder vlees dan we hadden verwacht. Verder super geregeld!

Vlotte service en hoge kwaliteit

Barbecue de Luxe voor 16 personen: Zowel vlees als vis van hoge kwaliteit. Klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk. Tussentijdse wijziging vlot en simpel afgewikkeld. Jammer dat het laatste (nog) niet via internet zonder inschakeling klantenservice mogelijk is.

Super tevreden

Wij waren super tevreden . Levering was goed, vriendelijke bezorger, alles netjes gekoeld en verpakt. Kwam op de afgesproken tijd . Het ophalen was ook zoals afgesproken .We hadden voor 10 personen besteld en er was ruim voldoende vlees. Wel had er wat meer salade bij gemogen. Dit was er niet voldoende. Vandaar de 9. Anders was het een dikke 10 geweest .

Het vlees, vis en de vegetarische producten zijn een dag voor de bbq keurig op tijd afgeleverd. Alle verse producten (ook brood, sauzen en salades) zagen er goed uit en goed van smaak. Ook een goede hoeveelheid! Contact met het bedrijf zowel telefonisch als per mail prettig verlopen. Zeer tevreden en zoals afgesproken werd de vuile vaat de volgende werkdag weer opgehaald. Bij een volgende bbq komen we zeker weer bij dit bedrijf voor de bestelling!

Top geregeld alles voldoende.

Meer dan genoeg iedereen heeft genoten.

In een woord geweldig en wat een service en alles smaakt heerlijk en de aardappelsalade was heel populair ,eigenlijk was alles populair geen een negatieve reactie alleen maar lof.

Perfect geregeld.

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie over bezorgen en afhalen. Veel variatie in pakketten, voor ieder wat wils. Volledige service met stokbrood, salades en sauzen, je hoeft er zelf niet meer alle winkels voor af. Het zou een pluspunt zijn wanneer je zelf salades en sauzen kunt kiezen, maar begrijp dat dit logistiek een andere uitdaging is.

Echt heel relaxt bbqen

Geen zin om na te denken over boodschappen voor x aantal mensen eten. Dit werkt echt top! Het was meer dan genoeg, lekker en gezellig. De organisatie erom heen is ook fijn. Duidelijke communicatie over wanneer er spullen worden gebracht en opgehaald.

Een geweldige bbq op schoolkamp

Bij aanvraag van de offerte en de medewerkers aan de telefoon denken ook echt mee. Tijdens de bbq heeft iedereen heerlijk gegeten en het nam ons heel veel werk uit handen.

Elke keer prima

Wij hebben meerdere malen bbq's besteld en ditmaal een gourmet. Steeds voor ongeveer 10 personen. De diversiteit van het vlees is geweldig, de sausjes en salades prima. De hoeveelheid is zeer goed, we kwamen nooit tekort. De prijs-kwaliteit is perfect, zeker als je de spullen gewoon weer terug kunt geven.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.