Snel geregeld, lekker vlees en nette bezorging.

Voor ons was het de eerste keer en hebben meteen een erg goede ervaring. De website werkt zelfs voor dummies als wij erg makkelijk. De bezorging was iets te laat in verband met een kleine tegenslag bij een andere klant, maar nog gewoon op tijd voordat onze gasten kwamen. De bezorger was vriendelijk en verontschuldigde zich meteen. Het vlees en de salades waren verrukkelijk en alles was netjes verpakt. Wij gaan vaker bestellen. Nog wel een tipje: geef de bezorger een pinautomaat mee. Wij hadden vooraf per Ideal betaald, maar sommige mensen willen dat niet en lezen de website niet goed en denken te kunnen pinnen. Hierdoor loopt de bezorging vertraging op.

Verrassend goed!

Alles keurig geseald en schoon geleverd. Echt super netjes.

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Prima geregeld en goed eten

Zeer verzorgd.

echt een aanrader

het was gewoon super en correct.

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Vlotte communicatie en lekker eten

Ondanks het leverings-en ophaaladres verschillend waren heeft A-Z BBQ dit perfect verwerkt. Dankzij hun correcte mailing werd ik ook voldoende op de hoogte gebracht over het uur van levering en ophalen.

• Ik beoordeel als: bedrijf

Van A tot Z goed!!!!!!

Al een aantal keer afgenomen Wij vinden het super. Netten medewerkers . Erg vriendelijk. Heerlijk goed eten. Ruim voldoende van alles. Makkelijk in gebruik. Komt de afspraken na. ( wat ik erg belangrijk vindt) Kortom een dikke 10 +!!!!!

super

goed contact .......goede afspraken er kwamen 28 personen en voor 26 personen besteld ruim voldoende vlees en salade

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Heerlijk vlees lekkere salades.

Alles netjes geleverd heerlijk vlees lekkere salades voldoende stokbrood. Fijn dat het vuil terug mag en je het gewoon buiten mag zetten.2 minpunten.weinig kruidenboter (al 2e keer bij bbq az)en dat er geen pootjes onder bvq zitten.en voorkeurbstelking dat j e binnen bepaalde tijd bezorgt wil hebben voor de middag of na de middag best prijzig 9 euro heb je bijna menu voor.voor de rest top

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Perfecte service en lekker vlees en heerlijke salades.

Bezorging was keurig op de afgesproken tijd. Alles was netjes verpakt en het vlees en de salades waren heerlijk. Alleen was de biefstuk een beetje taai.

Zeer goede service . Echt een aanrader

Vlees was top , iedereen was super tevreden , zeker genoeg salade en sauzen en brood . Volgende keer weten we waar te bestellen !!

Aanrader

Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal prima geregeld is bij jullie. Het vlees en de bijgerechten zijn van prima kwaliteit. Erg lekker allemaal, ook de vegetariërs onder ons waren zeer te spreken over hun pakketje. Van alles was ruim voldoende, iedereen was meer dan tevreden en dat is toch waar het om gaat.

Perfect geregeld

Goed vlees, lekkere salades. De chocoladefondue voor de kinderen is een hit. Heerlijk dat alles gebracht wordt en ook zo weer wordt meegenomen. Voor herhaling vatbaar!

Perfect!!!

Goed geregeld. Voldoende vlees en salades, fijn dat je alles zo weg kunt zetten en dat ze het zo weer op komen halen. Top bedrijf. Zou het zeker aanraden 👍🏻👍🏻

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Snel, makkelijk en vooral erg lekker en goed verzorgd

Makkelijk te bestellen, de keuze is ruim en de menu's ruim voldoende per persoon. Ook het bezorgen en afhalen gaat makkelijk vooral omdat er vantevoren het moment wordt aangegeven. Al met al een aanrader. Tot de volgende keer A-Z BBQ

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Van A tot Z top geregeld!

Super kwaliteit vlees, vis, stokbrood, salades en sauzen. Op tijd gebracht en weer opgehaald! Kan niet beter!

Heerlijk ontzorgd

Ideaal: bestellen, betalen en de rest wordt geregeld. Kwaliteit is zeer goed, heerlijk vlees en lekkere salades en sauzen. Makkelijk te gebruiken bbq. Ideaal: je hoeft niet eens af te wassen, alles wordt zo weer meegenomen. Communicatie over levering en ophalen prima.

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Keurig verzorgt en lekker eten

Het eten was prima en heel verzorgt aangeleverd , 2 dingetjes: je betaald als je een tijdslevering afspreekt maar het werd niet op de afgesproken tijd geleverd. De spullen werden ook niet op de afgesproken tijd opgehaald. dat is jammer als je er extra voor betaald. voor ons was dit van belang omdat we als watersportvereniging op het water zaten en extra mensen voorruit moesten sturen om het eten te ontvangen. dit had niet nodig geweest omdat het eten later als de afgesproken tijd werd geleverd. Wel bood de chauffeur excuus aan . Het eten was goed hoor. Nu heb ik nog een BBQ besteld bij u...….

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Heerlijk vlees, super verzorgd en vriendelijke bezorger.

We hebben het als super ervaren om de BBQ bij jullie te regelen, alles was fijn verzorgd en smaakte heerlijk. Ook de berzorger was vriendelijke en behulpzaam.

• Hoe kent u ons bedrijf? Facebook/Instagram

zeer goede service,en heel vriendelijk personeel,super.

zeer goede service,zelfs in belgie.dat is super dat jullie daar ook bezorgen,wij zijn zeer tevreden.en as zaterdag maken we weer gebruik van de geweldige BBQ.toppie.

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

top bbq en alles netjes bezorgt en op tijd

super goed en kwaliteit en prijs prima

Niets op aan te merken

Tot nu toe geen enkele klacht, alles wordt netjes bezorgd op het afgesproken tijdstip, het vlees en vis zijn van goede kwaliteit en de bbq's zijn makkelijk te bedienen. Gewoon Prima !!

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Zo makkelijk kunnen zelf geen bbq organiseren.

Nu al voor het tiende jaar laten we AZ-barbecue voor ons camping-familieweekend het eten verzorgen. Alles is prima geregeld: van het afleveren tot en met het ophalen van de (vuile)spullen. De andere campinggasten staan jaloers te kijken hoe makkelijk wij het hebben. En dat voor een schappelijke prijs!

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

geweldig - zoals altijd !

op tijd geleverd - eten en vlees was voortreffelijk... super handig, geen gedoe... zelfs bestek, borden en bbq zijn inbegrepen... meer heb je niet nodig... top hoor...

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

heel lekker en alles kant en klaar bezorgd, handig.

Prima eten, goed verpakt. Goede communicatie omtrent bezorging en ophalen, alles aanwezig, vriendelijke bezorger, ruim voldoende voor iedereen. Keurig.

• Ervaring met: Gourmet
  • Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Nette service, goede kwaliteit en netjes op tijd

Alle spullen waren op tijd en compleet geleverd. Elke gast was tevreden over het eten. BBQ werkte prima en was schoon. Voor herhaling vatbaar!

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Filter op Taal