Goed eten en prima service

Voor 4 personen gourmet besteld. Heerlijk gegeten en dat je de daarna de afwas niet hoeft te doen maar alles zo buiten mag zetten is natuurlijk ideaal.

het was heerlijk en meer dan voldoende

goede levering en alles geregeld tot het ophalen aan toe. fijn ook dat je op de hoogte word gehouden hoe laat en wanneer ze komen. in 1 woord geweldig

Lekkere en gevarieerde kerstgourmet

Netjes op tijd geleverd. Lekker vlees Fijn verzorgde groentjes

Zoals altijd, goede service en lekker eten.

Van bezorging tot eten alles goed!

OK, maar weeral te laat geleverd ondanks de 25€ meerkost voor levering voor 13u...

Ondertussen 3 keer bestelling geplaatst voor familie-bbq en -gourmet. De laatste 2 keren extra betaald voor levering voor 13u en beide keren te laat. De eerste keer waren 2 bakken met vlees op een vorig adres achtergelaten en daardoor finaal te laat alles hier en vorige week was de levering om 14u19. De verschillende schotels en apparatuur zijn wel mooi in orde. Ik moet misschien mijn etentjes steeds na 18u plannen... dan betaal ik geen 25€ extra en kan ik de planning met mijn gasten waarmaken.

Alles keurig op tijd geleverd. Genoeg en het smaakte super

Tegenvaller

Wij hebben wel meer bbq pakketen bij jullie bestelt die waren veel beter dan dit winter bbq pakket Zeker met de kerst viel het ons erg tegen Was karig

gourmet

het was super alles keurig verzorgd en wij gaan zeker nog keer bestellen

Prima geregeld alles keurig op tijd en meer dan voldoende

Lekker gegeten. We waren met 11 personen, waarvan 5 kinderen. Hadden voor 9 personen besteld. En hielden nog behoorlijk veel over. Advies: voeg ook opscheplepels bij.

Hoe de kwaliteit eten, geweldige service!

Geweldige variatie aan vlees. Heerlijke bijzondere salades, lekkere sausjes. Alles werd netjes thuis gebracht en na afloop werden de spullen opgehaald. De borden, bestek en het apparatuur mochten opgewassen terug. Wat een service, echt geweldig! A'Z kan ik iedereen aanbevelen.

Alles was goed geregeld

Perfect op tijd en zeer goed verzorgd

Ik had wat schrik dat de BBQ pas laat zou arriveren, maar al de voormiddag was alles thuis Netjes geleverd alles perfect

Lekker gegoumet met de familie, veel keus en goed verzorgd

Veel keus netjes verzorgd. Ook het ophalen en brengen top geregeld. Lekkere gegeten mooi vlees en lekkere salades. Top weten waar we de volgende keer moeten ziin.

Weinig en niet compleet maar wel tegeoedbon.

De hamburgers ontbraken en voor 5 brabanders was het echt niet genoeg en ook niet de hoeveelheid die we in voorgaande jaren bij a-z geleverd kregen. We moesten dus ook nog foto's opsturen en werden zelfs toen niet geloofd dat er geen hamburgers bij zaten. Wel een tegoedbon gekregen zodat we nog een keer moeten bestellen...

Netjes afgeleverd.

overzichtelijk verpakt en helemaal compleet. Wij genieten al jaren van deze service

te weinig geleverd

Bij thuis komst was onze levering al bezorgt voor de afgesproken tijd waardoor ik deze niet met de chauffeur heb kunnen controleren. Tijdens controle bleek dat er voor 1 persoon te weinig vlees was geleverd hierover gebeld en ik kon het geld hiervoor terug krijgen (maar waar ga je op kerstavond om 17.00 nog fatsoenlijk vlees vinden voor dit geld) of ze zouden proberen het nog voor 18.00 te leveren net niet gelukt waar we konden in ieder geval vast beginnen. Toen eenmaal aan het gourmetten waren kwamen we al gauw tot de conclusie dat er meer niet goed geleverd was of het waren wel hele kleine porties. Onder andere ieder 1 lepel van de verschillende salades en ieder 4 stukjes fruit. voor mij dus een no go

Meer Als genoeg, zeer correcte afhandeling

Ieder jaar met oud op nieuw vaste klant altijd heel tevreden

Levering op tijd en compleet

Levering tot aan de voordeur op vakantie park Producten prima en hoeveelheden ok. Afhalen van spullen prima geregeld(hoefden niet aanwezig te zijn)

Zoals gewoonlijk geweldig lekker en FUN!

Dit is de 5 de keer dat we een feestje doen met behulp van A-Z. Altijd correct zeer lekker. Ongelooflijk dat dit kan voor deze prijs.

Ruim voldoende porties en erg lekker

Ruim voldoende porties, erg lekker en prima verzorgd. Op tijd gebracht en weer keurig opgehaald. Goede communicatie daarover met de klant.

Perfect geregeld

We dachten dat er verschillende bedrijven waren aangesloten die dan bij jou in de buurt zitten, echter kwam onze cateraar helemaal uit Venlo gereden. (wij wonen in Paterswolde) Maar verder niets dan lof!! Keurig verpakt, op tijd gebracht en ook nog eens heerlijk eten. Zeker een aanrader!

Alweer super

Lekker gegeten, er was ook genoeg te eten, zag er netjes uit, levering en ook het ophalen was goed geregeld. We waren weer, zoals ieder jaar, zeer tevreden.

Tevreden

Goed geregeld en goed verzorgd en vriendelijke bezorgers

Gemakkelijker kan niet !

Alles werd op de afgesproken uren geleverd en terug opgehaald. Alles was tiptop inorde. Van de sausen tot de gourmetstellen. Voldoende groentjes en brood. Zeer lekker vlees! Aanrader !!

zo als elke keer top geregeld.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.