Goede kwaliteit producten

Hadden een halal BBQ besteld ivm twee gasten die alleen halal eten. Hadden voor 10 personen besteld. Opmerking :dat ik de levertijd had aangegeven van 8.30 tot 13.00 uur.en daarvoor extra voor had betaald. Chauffeur belde mij omstreeks 13.30 op om te bezorgen,hij was in de veronderstelling dat het om 15.00 uur moest worden afgeleverd! Dit is waarschijnlijk te wijten aan de communicatie tussen de waar ik het heb besteld en degene die het moest leveren. Heel klein minpuntje was dat er 9, ik meen messen of vorken I.p.v. 10 waren geleverd. Verder goed tevreden over de verse producten!

alles perfect verzorgd.

Heerlijk gegeten. Kregen ruim op tijd bericht wanneer het gebracht zou worden, en ook wanneer het weer opgehaald werd.

Hier wil je geen doen mee hebben

Prima spullen Maar de organisatie Wel beloven en dan gewoon niet na komen. Als je hier over dan bel krijg je de indruk dat dan denken nou en.

Goed verzorgde BBQ met vrienden

Bij een nieuwe tuin hoort een feestje, daarom met onze vrienden een BBQ besteld. Alles werd netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en fijn dat je een berichtje krijgt wanneer ze het weer komen ophalen. Top service, eten, salades en stokbrood was ook meeer dan voldoende!

Heerlijk en fantastisch!

Van begin tot eind top verzorgd en geregeld! Wij hebben een trouw bbq gegeven voor 30 personen. Het was geweldig! Wat een heerlijk menselijk bedrijf, denken met je mee en zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Voor een volgend feest, komen wij zeker terug!

Heerlijk eten en alles goed geregeld!

Heerlijk eten en alles goed geregeld!

Geweldig met goede kwaliteit en ,kwantiteit

Voor een groep van 84 personen heeft A-Z een geweldige b.b.q. verzorgd. Er was volop keuze, iedereen genoot, Alles werd keurig en op de opgegeven tijd geleverd, door een vriendelijke behulpzame chauffeur. Goed verpakt en overzichtelijk. Ook het ophalen; gebeurde op de aangegeven tijd. Het was goed van A-Z. Klein minpuntje; de kleine b.b.q. functioneerde niet goed. Gelukkig hadden we er drie. Nogmaals het was perfect, Volgende keer weer.

Weer prima kwaliteit

Snelle levering. Geen gedoe Altijd genoeg Geen afwas doen BBQ met genoeg gas Je kan er makkelijk meerdere dagen van eten doordat de spullen een paar dagen later worden opgehaald.

Wij vonden dit vleespakket super lekker, was gezellig.

Wij vonden dit Bourgondisch Barbecue Menu super lekker, kalfsribeye was iets te droog maar de smaak was goed. De salades vind ik persoonlijk veel meer mayonaise/saus hebben dan vroeger. Bij het kinderpakket was een pittig worstje bij, heeft een ouder opgegeten. En misschien wat grotere borden.

Uitstekend verzorgt.

Uitstekend verzorgt.

Super geregeld.

Eerste x een bestelling geplaatst. Was erg makkelijk, ook de levering was super. Een dag voor levering krijg je de tijd door. Goed geregeld, zowel de levering als het ophalen. We waren met 10 en niemand die iets niet lekker vond. Het vlees, de sausjes en zelfs het stokbrood was gewoon geweldig. Volgend feestje bestellen we weer. A-Z bedankt.

Uitstekend verzorgd en meer als genoeg!

Was echt genoeg lekker vlees, sauzen en salades.Ook lekker stokbrood. Zou alleen zelf een keuze willen maken over de sauzen en salades, de bieten,parelcouscous en bloemkool?salade niet gebruikt.Daarintegen maar één klein zakje pindasaus,dat mag wel wat meer zijn.Op 6 personen zou ook een extra stokbrood erbij kunnen. Dit is maar een tip,geen kritiek want het was lekker en goed verzorgd en ......we hebben lekker gegeten(zoonlief nog 2dagen)

Zo makkelijk en helemaal niet duur

Ideaal als je met meerdere mensen gaat bbq-en, je hoeft niet naar de winkel toe want echt alles zit erbij en veel goedkoper uit als je het allemaal zelf moet kopen. Echt een aanrader.

Zeer goede service, eten het geld niet waard

Fantastische service, vlees van goede kwaliteit, salades zijn gewoon uit grote horeca emmers overgeschept en allemaal hetzelfde, vet en weinig smaak. Voor onverwacht bezoek was dit voor ons een uitkomst, maar het geld voor de haal/breng service waard, het eten komt niet verder dan een 6 -

Perfect zoals altijd

In vergelijk met eerdere bestellingen is de kwaliteit nog steeds perfect enkel zijn de salades en sauzen wel minder groot geworden maar nog steeds voldoende

Goede service en heerlijk eten

Je wordt goed geïnformeerd over de bezorgtijd en het wordt ook daadwerkelijk op tijd geleverd. Echt genoeg eten voor het aantal personen, wij hadden zelfs over terwijl er goed gegeten is. Heel goed vlees, lekkere salades etc. Kregen ook veel complimenten van gasten die het heerlijk vonden. Voor ons de tweede keer dat we besteld hadden, maar zullen dit in de toekomst zeker nogmaals doen.

Top kwaliteit

Afspraken stipt nagekomen, kwaliteit uitstekend. Aanrader

Was niet wat we hadden gehoopt

De salades waren niet lekker. Vorige keer ook niet dus hadden we voor de royal salades gekozen. Betaal je per persoon 2 euro meer voor de as zonde. Vlees was heel vet, de kip was oke. Voor het geld was het het niet waard

Heerlijk eten, goed geregeld!

Na een online aanvraag en een paar keer telefonisch contact hebben wij binnen een paar dagen een BBQ geregeld voor 37 man. De service was top en het eten was heerlijk!

Prima!

Goede service. Levering en ophalen volgens afspraak. Prima vlees en salades en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.

Kwaliteit eten goed , barbecue te KLEIN !

Gisteren met het mooie weer hebben we een barbecue laten verzorgen door deze firma , het zag er allemaal goed uit. ( vlees en salades allemaal top ) Alleen waar ik super van baalde : Tijdens het bestellen en later na het aanpassen van de bestelling heb ik meerdere keren gevraagd is de barbecue grote goed ? Ik kreeg steeds het antwoordt ja meneer . Maar na levering bleek de geleverde barbecue dus toch VEELSTE klein , ik was genoodzaakt om bij mijn buurman en extra barbecue te lenen . Dit vindt ik echt wel een jammer en zeker na dit 3 x te hebben nagevraagd. Mijn eerste ervaring met deze service. Kwa eten goed , mooi en netjes geleverd , maar kwa barbecue formaat selecteren kan dit veel beter .

Perfect.

Afspraken goed nagekomen en hoge kwaliteit bbq

BBQ-en zonder zorgen!

Per persoon 6 stukken vlees, méér dan genoeg. Groenten mogen meer in natuurvorm, alles zit onder de saus. We hadden nog genoeg voor een 2de dag. Zorgeloos concept! Het bbq toestel kon je niet regelen, was aan of uit, vlam was te hevig, tip om dit eens na te kijken...

Lekker en veel .er zit vZn alles genoeg bij

Lekker eten, goede service

Ruime keuze in lekkere pakketten met voor elk wat wils. Lekker vlees, lekkere salades, vers stokbrood en lekkere sausjes. Ideaal met bbq, echte borden en echt bestek. Niet aan zelf aan de afwas na een gezellige bbq, wat wil je nog meer? 1 klein minpuntje is dat de pindasaus niet warm in het bijgeleverde bakje kan, dat smelt helemaal weg.

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.