Topverzorgd, volgens afspraak en goede kwaliteit!

Zoals altijd volgens afspraak bezorgd, compleet aanbod en prima kwaliteit!

Zoals altijd weer top verzorgd en lekker. Top service

Zoals altijd weet tot in de puntjes verzorgd! Top service , kwaliteit prima en vooral heel vriendelijk. Toppers zijn jullie!! Tot de volgende x

Zeer goed en lekker vlees

De winter bbq is echt een aanrader

Het was supper geregeld

Heel het menu was supper goed en lekker vers.

A-Z BBQ altijd goed

Al de zoveelste keer dat we met de vriendengroep (soms stichting) bij A-Z bbq bestellen. Wederom keurig geregeld, prima personeel en lekker vlees. Voor ons (niet de meest gezonde mensen van het land) veel te veel salades. Dat is uiteraard wel zonde, dus misschien de volgende keer vanuit ons een kleine opmerking daarover. Kunnen ze vast andere mensen blij mee maken. Wederom bedankt A-Z en tot de volgende!

super !!

Wij zijn helemaal tevreden, het bestellen is makkelijk, alles is keurig verzorgd geleverd en een dag later weer afgehaald. En het was erg lekker !! Wat wil je nog meer !!

Prima kwaliteit en service!

Na al een aantal keren de zomer variant ( in Nederland en Belgie tijdens een vrienden weekend) te hebben geprobeerd, nu de winterBBQ. Super leuk met de erwtensoep, heerlijke biefspies en stoofperen etc. Alles ruim voldoende en goede kwaliteit. De BBQ zelf wat niet heel heet, maar wellicht door de buitentemperatuur. Wat langer het vlees erop en toch een goed resultaat.

Wederom fantastisch

Wederom heerlijk genoten, nu van een gourmet. Alles tot in de puntjes geregeld. Bedankt A-Z

Het was weer top

Het eten was weer goed wij bestellen hier altijd met kerst nu hebben we besteld met feestje

Super geregeld

Alles mooi geleverd en opgehaald op de afgesproken tijd, voldoende vlees en salades en sauzen. Alles van goeie kwaliteit.

Het was super goed en gezellig

Het was zeer goed verzorgd

Het eten was zeer goed en lekker te noemen, Bezorger was zeer netjes en spullen waren om te likken zo schoon, Enig min puntje is dat er bij de sausen niet standaard knoflooksaus wordt meegeleverd terwijl de meeste mensen dat wel graag hadden gewild. Bestelnummer:30535814

Goede communicatie, service en levering!

Voor het eerst besteld op aanraden van een familielid. Zeer tevreden over de ruime keuze en de kwaliteit. We hadden wel veel saus en salade over en wat fruit te weinig.

Fantastisch!

De bbq werd keurig aan huis gebracht op het vakantiepark! Top geregeld, prima kwaliteit! Wij, 7 volwassenen en 4 kinderen, waren er erg blij mee. We hebben heerlijk gegeten, er was meer dan genoeg! Leuk dat er een cadeautje voor de kinderen bij zit. Niets dan lof! Fam. Stal

Super verzorgd

Heel goede ervaring

Zéér goed stukje vlees,lekkere salades

Goede levering Ruim voldoende salade en héérlijk vlees

Gezellige boel

Alles was perfect in orde. De enige opmerking die we hebben is het volgende: bij de zomer bbq is er een "Vlaams" pakket verkrijgbaar. Zou deze mogelijkheid ook haalbaar zijn bij gourmet? Mvg

Toppie

Alles weer prima, wederom niets aan te merken

Alles weer super goed geregeld. Op tijd de info binnen. Keurig op tijd geleverd en opgehaald . Vlees en alles erbij top qualiteit en geweldig van smaak. Goede porties. Dik en dik geslaagd weer. Op naar de volgende.

Perfecte ervaring! Niks op aan te merken

Levering op tijd, lekker en veel eten, vriendelijke werknemers, ..

Geweldige service.

Het was heel lekker, en de bezorging en de benodigdheden waren prima geregeld. 1 min puntje we hadden heel veel salades en sauzen over. Het was ook niet duidelijk dat er zo veel bij zou zitten. Ook de stokbroden zijn groter dan in een supermarkt dus ook daar hadden we heel veel van over. Wij vinden het jammer dat we zoveel lekker eten weg konden gooien. We zijn tegen verspilling en het geeft ook meer afval dan nodig is.

Vanuit het bestellen uit werd je al meteen van alles op de hoogte gehouden en netjes op afgesproken tijd bezorgd. We hadden voor 14 man gourmetschotels besteld en met 19 man van gegeten en was echt meer dan genoeg. Ook waren de branders voor het gourmetten heel fijn, veel minder rook als dat je met elektrische platen werkt. Al met al zeker een dikke aanrader!

Dit was de eerste maar zeker en vast niet de laatste bestelling

Wanneer de eerste zonnestralen aan de einder verschijnen zal het niet lang duren voor we ook het BBQ aanbod proberen. Afgelopen Kerst Gourmet gedaan en dat was een ongelooflijk success. Geweldig!

Na al die jaren gebruik maken van AZ blijft de service Top!!

Na al die jaren gebruik maken van AZ blijft de service Top!!

Bedorven aardappelen en veel te lang geleden voorbereid.

1e kerstdag gourmet laten komen voor 18 personen. Alles wordt heel correct en netjes geleverd. De aardappelen bleken echter geheel bedorven roze en stonken. Paprika was al lang geleden gesneden en uitgedroogd en de koude schotel donker geworden. Gelijk mail gestuurd met foto maar nog geen reactie terug gekregen. Ons diner niet zo geworden als verwacht voor de kerst. We worden nu afgescheept met een tegoedbon van €.20,- op een volgende aankoop. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest. Dat komt neer op 7% korting voor bedorven eten te compenseren. Reactie op gestuurd maar reageren nu niet meer

Ervaring met:

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.