Klasse

Zeer goed .alle gasten waren zeer te tevreden over het vlees en bij gerechten. Prima service.

Gewoon perfect

We hadden dit jaar voor het eerst een buurtfeest georganiseerd en de verwachting was hoog . We wouden de kosten laag houden en niet te veel rompslomp hebben . De prijs kwaliteit verhouding was perfect en gewoon goed geregeld . Het eten was meer dan genoeg en uitstekend verzorgd . Met andere woorden het feest was gedegen geslaagd de volgende keer bestellen we weer bij A-Z . Mensen van A-Z hartstikke bedankt en tot de volgende keer

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Goed verzorgd, Lekker en prima service

Fantastisch

Gewoon geweldig netjes op tijd bezorgen heerlijk eten gewoon een aan rader voor iedereen die een top bbq wil

• Ik ben: N.v.t.

Top verzorgt

Bestelling en bezorging vlot en netjes verlopen. Iedereen was tevreden en voldaan

Voortreffelijk

Een gezellige borrel met oude dienstmaten kan uiteraard niet zonder een voortreffelijke BBQ van AtotZ (verzorgt) 👌

geweldig

Het was allemaal tot in de puntjes geregeld. Chapeau

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Wederom weer eeg van geslaagd!

Goed georganiseerd, stiptheid in bezorging en ophalen, duidelijke communicatie en vriendelijk personeel. Lekker vlees, goede salades en sauzen. Weer voor herhaling vatbaar.

• Hoe kent u ons bedrijf? Facebook/Instagram

goed vlees, sauzen zijn niet aan de Belgische norm aangepast.

Het vlees was mooi versneden, en goed van smaak. Echter, de bijgeleverde sauzen (mayo, cocktail, andalouse) waren minder van smaak. Ik stel voor dat jullie eens een vergelijkende test doen met de gangbare sauzen op de Belgische markt, want de mayonaise was niet echt Belgische mayonaise. ook de cocktail -en de andalouse-saus zijn eerder "Nederland-gericht". De ophaalservice was zeer ok, vriendelijk en stipt personeel.

Prima geregeld!

Prima geregeld! Kwalitatief goed vlees.

Wderom alles prima geregeld

Dit keer voor mijn werkgever een barbecue feest geregeld en natuurlijk bij AZ besteld, iets wat ik prive ook vaak doe. Dit omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding heel erg goed vindt. En ik ben wederom niet teleurgesteld, het eten was ruim voldoende en erg lekker. Dus volgend jaar zeker weer

• Ik beoordeel als: bedrijf

Fantastisch !

Voor de eerste keer BBQ voor een verjaardag 'uitbesteed'. Dit is uitstekend bevallen. Vlees werd op een mooie schaal aangeboden, evenals de vis ( uiteraard aparte schalen. Ik had de koelkast erbij besteld omdat ik niet wist wanneer het vlees zou arriveren. Dit is wel een uitkomst, aangezien de koelkast op verjaardagen meestal al vol is. Eigen koel elementen erin gedaan en op een koele plaats boven neergezet. Salades, brood en sauzen ook van zeer goede kwaliteit en in voldoende mate. Fijne grote gas BBQ erbij en borden en bestek. Niet hoeven schoonmaken voelt een beetje vreemd, maar alleen afspoelen is toch wel een groot genot ipv volledig schoonmaken.

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/Bing

Alles keurig geregeld, super service

Al meerdere keren de BBQ laten verzorgen door A-Z, alles is goed geregeld, compleet en van goede kwaliteit.

nooit maar wat anders

We hebben al vaker besteld bij A-Z omdat je weet dat het prima geregeld is. Alles is correct geregeld een bedrijf die echt aandacht besteed aan zijn klanten en daardoor de juiste service. de volgende bestelling komt er weer aan!

geweldig

Jaren bestellen we al als wij onze straat bbq hebben, ziet er verzorgd uit, schoon en verpakte borden, vlees, sauzen en salades zorgvuldig verpakt. Op tijd met bezorgen en ophalen. laatste keer waren er onbekende in onze tent geweest waarbij 14 borden gesneuveld waren. Gebeld daar over i.v.m. met de onkosten hoe die betaald moesten worden maar we hoefde niet te betalen. Het was al vervelend voor ons. Top service.

• Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Gaan we zeker nog een keer doen!

Prima geregeld, kwalitatief goed, vers vlees, brood en salades en alle spullen schoon, ook de BBQ. Een aanrader!

Compleet verzorgde barbecue

Zeer net bedrijf, goed bereikbaar, top bezorger, alles netjes verzorgd geleverd, heerlijk vlees, salades en brood, alles ruim voldoende aanwezig.

Ideaal.

Alles netjes verzorgd en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Ervaring met: Gourmet
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

Alles tiptop in orde, ik ben zeer tevreden

Levering prima op tijd, alles zag er keurig verzorgd uit. Er was ruimschoots voldoende, bijna alle menu's kunnen uitproberen doordat wij een groot aantal gasten hadden uitgenodigd. Ze waren allemaal lekker en zeer aan te bevelen,kortom dik tevreden

top voor elkaar

Prima vlees en salades, perfecte aflevering en ophaal service

Top ervaring!

Het eten was heerlijk en alles meer dan voldoende. Echt super blij ben ik.

• Ik beoordeel als: bedrijf

Top geregeld

Wij waren zeer verrast door de keurige manier van aanlevering en de goede kwaliteit van de producten. Alles keurig verzorgd. Zeer zeker een aanrader.

Prima van A tot Z !!

Dit was de eerste keer dat wij hier bestelden, maar zeker niet de laatste keer. Alles prima verzorgd en geregeld. Goede kwaliteit van de producten, stokbrood was ook de volgende dag nog lekker.

Uitstekend en kompleet

Op tijd geleverd en opgehaald. Zeer kompleet. Vriendelijke mensen. Goede service goede kwaliteit. Vatbaar voor herhaling.

• Ervaring met: Gourmet
  • Hoe kent u ons bedrijf? Mond tot mond

weer een avondje alleen maar genieten!

Altijd weer een top avond, door de service van A-Z Barbeceu! geen boodschappenstress en afwasstress, alles wordt geregeld! TOP!

• Ik beoordeel als: stichting

Over A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.