Prima vlees, nette spullen en fijne communicatie.

De eerste keer dat ik iets besteld heb en zeker niet de laatste. Alles smaakte goed en zag er prima uit. Graag tot een volgende keer.

helemaal top

na al die jaren nog steeds top

Fantastische manier voor het ontzorgen van de gastvrouw!

Heerlijk dat overal aan gedacht is. Helemaal compleet geleverd en ook weer opgehaald op de afgesproken tijdstippen!!! Ideaal! Voor barbecue en gourmet het juiste adres!!!

Wel voldoende, maar bief te groot en taai

Het is altijd wel lekker. Al zijn er nooit genoeg champignons ;). De salades zijn erg lekker. Maar bief is vaak te groot en dit keer taaie dikke biefstuk. De bief moet platter zijn en van betere kwaliteit.

Heel gevarieerd en lekkere gourmetschotel

Lekker en gevarieerd vlees, diverse salades, dipjes en brood, erg leuk en heel ruim.

Lekker vlees

Hallo Het was erg lekker alleen het fruit en de champignons voor 5 personen was erg weinig De rest was goed verzorgd zoals wij gewend zijn van AZ Groetjes

Heerlijk

We hadden het luxe pakket uitgekozen bij jullie, en het was heerlijk. Meer dan genoeg van diverse gerechten.

De service en het eten is top

Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat je niet zelf je pakket kan samen stellen waardoor ik veel salades krijg die niet gegeten werden en de gene die we erg lekker vinden was te weinig van.Verder is de kwaliteit top en de service van brengen en halen ook!

Geweldig en heel lekker

Geweldig weer

Prima verzorgde gourmet!

Lekker vlees en salades, heel complete gourmet!

Makkelijk vriendelijk duidelijk en precies op de aangegeven tijd geweldig

Eten was veel en lekker

Super zorgeloos

Oké

Leuke ervaring.

Super eten geweldige service

Goed en netjes verzorgd.

Zoals altijd alles netjes verzorgd, ruim voldoende en op afgesproken tijd geleverd.

Van A tot Z geweldig !

Het eten was prima, van goede kwaliteit. De bezorger en ophaler waren keurig op tijd. Allemaal vriendelijke mensen !

Veel en lekker

Wat was het veel en echt lekker. We hadden ook over, dus volgende dag nog wat van kunnen eten....

Het werd afgeleverd en was meer als genoeg eten. Hebben alles ook weer makkelijk kunnen inleveren. Communicatie was goed

Vond dat er veel te veel sauzen en extra’s bijzaten. Dit was niet afgestemd op 9 personen. Blijf het zonde vinden dat er eten weggegooid moet worden. Misschien een alternatief vinden voor al het plastic.

Zoals altijd: heerlijk en goed verzorgd, diverse keuzes.

Diverse keuzes, heerlijk en goed verzorgd. Vriendelijke bezorger.

Heerlijke qourmet schotel, vis en vlees...Ruime keuze, lekkere salades.. Top!

heerlijk BBQ vlees, met lekker salades en sausen!

Alles netjes op tijd geleverd, je wordt van iedere stap op de hoogte gehouden. Levering is stipt op tijd, en het ophalen wordt netjes vooraf gemeld incl. ophaaltijd. Kortom een prima bedrijf met heldere afspraken die ook nog eens keurig worden nagekomen! Een aanrader voor de komende feestdagen dus!

Was weer heel smakelijk

Lekker en afwisselend

Goede service en gourmet was erg lekker.

Prima verzorgd

Alles zoals verwacht mag worden inclusief service van brengen en halen.