TOP

Wij hebben een tuinkamer laten plaatsen. Deze moest op maat gemaakt worden. Alles is zeer vakkundig opgemeten en geplaatst. Wij zijn 100% tevreden over het resultaat. Met de bestelling van de materialen is wel wat fout gegaan, maar dat kan wel eens gebeuren. Belangrijk is dan hoe het bedrijf daarmee omgaat. En alles is op een heel soepele wijze opgelost. Dit bedrijf maakt top-service en top-kwaliteit waar tegen een normale prijs. Factuur komt ook pas als alles klaar is en de klant tevreden is.

Overkapping geplaatst heel blij mee. fijne service mooie afwerking.goed advies.

Nette vriendelijke monteur en netjes gewerkt, en alles goed afgewerkt zeer tevreden.

fijn bedrijf alles prima verzorgt

vanaf bestellen wat zeer gemoedelijk was tot aan het plaatsen wil ik maar een ding zeggen Het kan niet mooier en en makkelijker Super vriendelijk in de showroom bi het uitzoeken verstandig advies monteurs waren ook zeer vriendelijk

Deskundig en vriendelijk.

De hordeur is op een goede deskundige manier, door een vriendelijke manier aangebracht, waarvoor dank.

Grote klasse!

Elf jaar geleden hebben wij tot tevredenheid een terrasoverkapping laten plaatsen. Nu een tijdje geleden deed de verlichting het niet meer. Toch maar even G&M gebeld. Dezelfde dag nog heeft een medewerker van het bedrijf het mankement kosteloos hersteld. Grote klasse.

Mooie zonwering voor net taried

Keurig geholpen, goede service na levering. Erg tevreden over de screens.

Het monteren van nieuwe rolluiken zal goed zijn maar reparatie aan rolluik is zeer slecht !

Een paar maanden geleden gebeld dat 1 rolluik kapot is, de monteur kwam er na lange tijd achter dat de motor kapot was. De motor die er nu in zit gaat gauw kapot zei hij. Ik bestel wel een Somfy motor maar om die motor te verplaatsen kost wel wat werk.. Het zou totaal ca. 345 euro kosten. Wanneer die kon komen was heel vaag; ik heb het heel erg druk ! Ik heb toen toch maar accoord gegeven. Het is nu ruim 3 maanden geleden en hij moet nog steeds komen. Isdat service? Ik denk dat deze monteur helemaal niets kan van repareren en alleen maar nieuwe rolluiken kan plaatsen.

Top bedrijf

Top bedrijf alles keurig afgehandeld prima service staan direct klaar

Zeer goede service

Zeer goede service ! Paul bedankt!

Gisteren gehangen en er heel blij mee

Hele aardige mannen die bij mij binnenkwamen. Er werd heel erg efficiënt gewerkt. Ik stond er ook versteld van dat er zo netjes gewerkt werd. Toen ze weg waren hoefde ik helemaal niets meer te doen. Super.

Wij hadden een aluminium raam wat niet meer te openen was. De monteur van G&M heeft dat snel gemaakt.

Hier is de klant nog koning

In vakantie heeft onze zonneluifel het begeven. Via de mail gevraagd om na de vakantie contact op te nemen en jawel hoor op maandagmorgen om 8:45 uur ging de telefoon en dinsdag was de reparatie een feit

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Afspraken worden nagekomen. Werk wordt keurig uitgevoerd.

zeer goed komen afspraken na

ik ben zeer tevreden heb al een serre ervan en nu hebben ze 21 ramen geplaatst keurig gedaan en goed aan de planning gehouden.

Door ziekte van de monteur moest de afspraak verzet worden. Dit is netjes nagekomen. Monteurs zijn vriendelijk, werken netjes en goed samen.

Geweldig.

Het begint bij de ontvangst in de showroom. Goede koffie en er word meegedacht over wat er allemaal mogelijk is. Offerte gekregen en daaruit volgend de opdracht verstrekt. Afgelopen 12 juni was het dan zover. Voordeur, achterdeur en zijraam werden vakkundig door Alex & Kevin verwijderd (de oude dan) en geplaatst (de nieuwe dus). een 10 voor Kevin, de oude kozijnen van de voordeur waren een monster. Ook Alex een 10 voor het meedenken en de goede tips. Had een klein probleempje met de voordeur maar dat werd door Paul meteen gefixed. Dus ook de service zit wel goed!. Kortom. een aanrader als je op zoek bent naar kozijnen, deuren etc.

De onderhoudsbeurt is vakkundig en naar genoegen uitgevoerd

De onderhoudsbeurt is vakkundig en naar genoegen uitgevoerd

Top bedrijf!

Aardige mensen die met je meedenken. Zeer goede en uitgebreide uitleg. Zeer vakkundige plaatsing. Goede service! Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen!

Uitstekende vriendelijke service

Aardige en vakkundige mensen. Werken snel en netjes.

Werken zeer netjes en zeer nauwkeurig.

Ook oude doorvoer polypropyleenplaat werd uitstekend gedicht. Ook verleggen van de regenwater afvoer werd uitstekend uitgevoerd.

Geweldig !!!

Gebeld dat rolluik kapot is. Kon de volgende dag al een afspraak maken. Dit kwam mij niet uit. Een afspraak gemaakt op een ander tijdstip en de monteur stond keurig op tijd op de stoep. Hij heeft het rolluik nagekeken en keurig gerepareerd. Ik ben zeer tevreden . Zal U zeker aanbevelen.

Goede service, vriendelijke medewerkers. In overleg is veel mogelijk. tevreden klant

Ontzorging

Alles wordt netjes gedaan, aangesloten en netjes achter gelaten. Je hebt er 0 omkijken naar. Uitermate tevreden!

G&M Best heeft een zeer tevreden klant erbij

Sympathieke en vriendelijke monteur Paul heeft mijn rolpoort snel en vakkundig gerepareerd tegen een eerlijke prijs. Dit in schril contrast met andere rolluik bedrijven in de buurt die lange wachttijden en woeker voorrij kosten hanteren. G&M Best maakt hun 5-sterren service meer dan waar !!!!!