Van A tot Z perfect en persoonlijk geregeld

Heel vriendelijk, altijd beschikbaar, denkt overal aan, zeer professioneel, fijne nazorg!

Zeer betrokken, empathisch, meedenkend en zorgvuldig.

Leonie heeft ons zo fantastisch bijgestaan bij het overlijden van mijn moeder, alle zorg uit handen, meedenkend wat voor ons het beste paste. Oplettend, attent, zeer empathisch. Zij is zeer liefdevol en betrokken bij haar cliënten. Ook de zorg na de uitvaart doet zij geweldig. Regelt alles met de verzekering, top! En 4 jaar geleden heeft Meindert ons fantastisch geholpen bij de uitvaart van mijn vader. Wij wilden toen zoveel mogelijk zelf regelen en Meindert is toen zo goed ingestapt op het moment dat wij hem nodig hadden op de dag zelf! Daar waren wij heel blij mee. Ook de nazorg was goed geregeld. Een fijne uitvaartonderneming!

Hele fijne persoonlijke begeleiding

Jeanet Kirchner, hebben wij als heel prettig en professioneel ervaren. De voorbespreking, uitvaart en nazorg waren ondanks het verdriet heel prettig. Het voelde vertrouwd, terwijl we haar niet kenden. Ze heeft liefde voor haar vak en dat merk je aan alles. Heel veel dank lieve Jaenet!

Aangezien niets en niemand perfect is geef ik Rebel niet het maximaal aantal sterren. Wij zijn voortreffelijk begeleid door Monique Rebel. Alles kon en mocht, ze gaf bruikbare suggesties en er was gelukkig zelfs ruimte voor humor. Ik geef jullie in overweging om een nabestaandengroep te vormen, zodat lotgenoten na een aantal weken c.q. maanden met elkaar ervaringen en emoties kunnen uitwisselen.

We hebben de begeleiding met alles als fijn ervaren.

Als we behoefte hadden om bij de overleden persoon te gaan kijken, konden we altijd terecht. Bij alle aspecten die bij een uitvaart komen kijken, zijn we goed begeleid door het personeel van Rebels Begrafenisonderneming.

Geweldige persoonlijke zorg

Tot in elk detail verzorgt en ons ontzorgd. Persoonlijk professionele zorg. Oog voor detail.

In zo'n moeilijke periode, als erg prettig en kundig ervaren.

Ontzorging tot in detail

Wat een geweldige Uitvaartbegeleiding hebben wij gehad door Leonie. Uitstekende communicatie, zowel persoonlijk als via de app. Alles keurig netjes en naar wens verzorgd. Ook als er vragen waren stond ze voor ons klaar. Het gaf mij een goed en ontspannen gevoel op de dag van de uitvaart. Ik kijk er dan ook naar terug met een fijn gevoel.

Met veel warmte en liefde echt heel goed!

Wat een rust om met Mijndert en daarna met Leonie de crematie van mijn moeder te verzorgen. Na een slechte ervaring met een ondernemer uit Naarden, gelukkig bij Rebel gekomen. Leonie kende ik vanwege haar begeleiding van een ander overlijden. Met zoveel begrip rust warmte, discretie, aandacht, meedenken en perfectie, heeft Leonie ons zo enorm goed geholpen, al belde we 10x niets was haar teveel! Het was het allermooiste afscheid wat je voor je mama zou willen. Ik ben haar zo dankbaar ook haar collega’s en Mijndert! Dit is precies wat je nodig hebt. Niet zo’n bedrijf dat familie in hun meest zwakke periode ‘misbruikt’. Gewoon eerlijk meedenken! En super lief ❤️ ook al hoop ik jullie de aankomende tijd even niet meer te zien ❤️ dank voor alles! Lieve groet

Wij kijken terug op een mooie begrafenis!

Vanaf het eerste moment kort na het overlijden van onze moeder heeft Jeanet Kirchner van Rebel's begrafenisonderneming ons uitstekend begeleid op weg naar de begrafenis. Er was alle ruimte voor eigen inbreng. Op een betrokken en rustige manier regelde ze wat nodig was voor de herdenkingsdienst, de begrafenis en de condoleance. Ook tijdens de nazorg ontbrak het aan niets!

Heeft alles wat met een begrafenis heeft te maken onder controle.En geeft steun waar nodig is

kon niet beter

Het was voor ons heel goed verzorgd waren allemaal erg tevreden het kon . Gewoon niet beter .

Zeer goede ervaring zowel bij mijn moeder enkele jaren geleden als bij mijn vader

onze ervaring was heel goed. Maureen heeft de uitvaart goed begeleid en de locatie, familiekamer, in Laren is een mooie intieme ruimte. Hierbij willen wij Meindert Rebel en Maureen bedanken voor de goede zorg voor onze vader en voor ons.

Met zorg en liefde

Onze ervaring met Rebel's begrafenisonderneming is zeer goed. Er wordt gewerkt met veel rust, liefde en aandacht, dat leidt naar een waardig afscheid van onze dierbare. De mogelijkheid om te helpen bij de verzorging van mijn vader heb ik als zeer waardevol ervaren. Onze dank voor het prachtige foto in glas geschenk, ontroerend mooi! En onze persoonlijke dank naar Maureen, zij heeft in januari de uitvaart geleid van onze vader en in maart de uitvaart van onze tante. Lieve groet,

Fijne persoonlijke aandacht

Er werd door Monique heel fijn met ons meegedacht.

Vermijd deze onderneming

Waardeloze winkel, vermijd ze! Na het overlijden van mijn man vond ik eindelijk een urn van hout die ik mooi vond, bij de uitvaartwinkel van Rebel. De urn zou 6 liter as kunnen bevatten, eventueel dus van 2 mensen. Toen ik de urn thuis kreeg, viel me op dat deze bijna niks woog. We maakten de plaat aan de onderkant los en het viel ons op dat er een schroefgat kapot was en dat er 2 gaten heel erg dicht tegen de zijkant van de wel heel dunne wand aangeboord waren. Daarnaast zaten er bij de urn 2 type schroefjes, waarvan er 2 pasten en er 2 te groot waren. Sowieso is dit geen urn die je graag een 2e keer open zou willen maken om nog as toe te voegen. Dat houdt het systeem echt niet. Na de melding bij de winkel bood de heer Rebel wel oplossingen aan, maar het ging moeizaam en aan iedere oplossing zat een 'maar'. In feite kwam het erop neer dat hij erop aanstuurde dat ik de urn kapot gemaakt had. Tuurlijk, ik ben verantwoordelijk voor het zwakke zijwandje, de verkeerd geboorde gaten en de verkeerde schroeven... Na een brief waarin ik ze ter verantwoording roep, heb ik niets meer van ze gehoord. Maar wat ik het allerergste vind van dit bedrijf is dat ze een hopeloze service bieden op wat de laatste rustplaats is van je man. En dat is dan een begrafenisondernemer. Ze moeten hun ogen uit hun hoofd schamen.

Beste mevrouw de Roo, Vervelend dat we nog niet tot een passende oplossing zijn gekomen. Echter zelfs het bij u thuis ophalen van de urn om te kijken of de schade aan de binnenzijde van de urn herstelt kan worden na het verkeerd om plaatsen van het sluitdeksel is voor u niet voldoende. Maar wij denken graag in oplossingen met u mee, wij zullen ons nogmaals in uw zaak verdiepen om te zien wat mogelijk is.

Rebel is een persoonlijke en betrouwbare uitvaartverzorger

Goede ervaring met Rebel uitvaartverzorger uit Huizen. Zeer persoonlijk en denken goed met je mee. Afscheidshuys Almere voor een mooi persoonlijk afscheid.

Persoonlijk ,duidelijk, initiatiefvol en goede accomodatie

K. Heeft ons echt geholpen om een goede uitvaart te verzorgen voor mijn moeder,het plekje op het voorgestelde kerkhof ,de condoleance. Bijnaalles was mogelijk en veel tijd gekregen.

Perfect!!

alles is goed verlopen, ook de voorbereidingen, begeleiding en de uitvaart.

Uitstekende begeleiding en advisering

Na de melding duidelijke informatie over ophalen, hierna goede informatie en persoonlijk contact.

Zeer tevreden over alles

Aardige en hulpvaardige medewerkers

Zeer goede begeleiding.

We zijn zeer goed begeleid bij het overlijden van mijn man door Monique. Monique was meelevend, meedenkend en heeft voor ons alles goed geregeld en begeleid naar onze wensen. Onze dank.

Een warm bad

Vanaf het moment dat wij voor de organisatie van de uitvaart van mijn vader kwamen te staan, kwam Maureen het huis en ons leven binnen gewandeld, schoof aan de tafel, liet ons praten en dacht mee! En daar mee wil ik zeggen dacht ECHT mee! Wat een fijn persoon om, in de fase waar je het zelf even niet meer overziet, in je leven te hebben en op een zorgzame, familiaire manier (waarin zeker ook veel humor zat want zo zijn wij) meedacht en de hele organisatie oppakte zoals wij, en mijn vader, dit voor ogen hadden.

luisterend oor, meedenkend rust

onze ervaring was echt goed, wij hadden geen idee wat ons te wachten stond, wij waren zo blij dat wij met Maureen te maken hadden die ons echt zo goed begeleiden. ze pakte de dingen op die wij niet konden en dat deed zij echt super. wij hebben alleen maar complimenten gekregen van mensen, dat de uitvaart was zo als onze moeder was. Hierbij willen wij Rebel uitvaart en Maureen bedanken voor de goede zorg voor moeders en voor ons.

Erg blij met de vriendelijke, meelevende, meedenkende en snelle dienstverlening

De bovenstaande zin zegt het eigenlijk allemaal. Ook achteraf blijft Rebel nog met je meedenken, zoals helpen bij het afhandelen van de dingen die na een overlijden gedaan moeten worden.

Ceintuurbaan 45

1271BG Huizen