professioneel, empathisch, adequaat en meedenkend

Vanaf de eerste kennismaking een plezierig en respectvol contact. Er wordt met je meegedacht, alle tijd voor je genomen met veel empathie. Afspraken worden nagekomen. Monique is een kanjer! Top!

Heel zorgvuldig en betrokken

We hebben ons enorm gesteund gevoeld door de begeleiding van Monique. Ze voelde precies aan wat bij ons hoort.

Uitstekend verzorgd

Rustige goede begeleiding

Heel betrokken, heel fijn

Na het overlijden van mijn vrouw hebben wij Rebel gekozen om de uitvaart te verzorgen. In deze droevige en pijnlijke tijd een fantastische begeleiding gehad van de uitvaart verzorgster Jeanet Kirchner ! Nogmaals alles was zeer goed en netjes geregeld ! Vriendelijke groet, Kees Rebel

zeer goede regeling van de begrafenis

adequate begeleiding en advisering. De financiële afhandeling zou wat sneller kunnen.

Steun en toeverlaat

We hebben zoveel steun ervaren. Alles naar de wensen die wij hadden. Met zoveel gevoel en medeleven.

Erg tevreden

Ik heb tweemaal op korte tijd gebruik moeten maken van een begrafenisonderneming en heb Rebel eigenlijk gewoon van het internet geplukt. Maar het is mij 100% meegevallen. Respectvol, punctueel en flexibel denken ze mee en boden oplossingen voor al mijn problemen, die best groot waren soms, want ik moest alles van uit het buitenland regelen. Zeer warm aanbevolen, als dat kan voor een begrafenisonderneming.

Leonie is echt fantastisch in alles !!

Respectvol

De voorbespreking, het meedenken, de manier waarop de overledene werd meegenomen en de respectvolle manier was een troost.

Zorg op maat

Erg plezierig en vol vertrouwen dat het afscheid goed verloopt naar wens

Echt perfekt!!

Ontzettende aardige mensen , meelevend, zeer zorgzaam en niet opdringerig.

Perfect!

Wij hadden bij eerdere overlijdens al heel goede ervaringen met de fa. Rebel; deze keer was het in de persoon van Monique. Monique voelde direct vertrouwd, bijna als een vriendin. Ze heeft ons op alle denkbare manieren bijgestaan, troostend en ondersteunend in gesprekken, maar ook zakelijk doorpakkend, meedenkend en hulpverlenend. Geen enkel minpuntje, in één woord perfect. Dat heeft gedurende deze moeilijke en verdrietige dagen veel voor ons betekend. Heel veel dank hiervoor.

Top geregeld.

Persoonlijk en met passie.

Zeer goede en persoonlijke begeleiding bij de uitvaart van mijn lieve vrouw

Na een eerdere positieve ervaring heb ik met vol vertrouwen de uitvaart in handen gegeven van Rebel's Uitvaartonderneming. Met name de persoonlijke begeleiding van mevrouw Leonie van Egmond-Jansen heb ik enorm gewaardeerd. Er was meer dan voldoende ruimte om een persoonlijk en waardig afscheid van mijn vrouw te realiseren. Ook de communicatie verliep soepel en vlot. De bijkomende service voor het versturen van de rouwbrieven heeft ons veel werk uit handen genomen.

Zeer prettige ervaring tijdens een minder prettige gebeurtenis.

Onze ervaring met de medewerkers van Rebel is behalve als professioneel en correct zeker ook als zeer persoonlijk te omschrijven. De rustige benadering met voldoende tijd en begrip zonder de praktische zaken uit het oog te verliezen hebben wij als zeer prettig ervaren.

Warm en meelevend

Rondom het overlijden van onze moeder zijn we van begin tot eind geweldig begeleid door Jeanette. Wat een warmte en medeleven! Alles is heel professioneel in goede banen geleid, we hadden ons geen mooiere uitvaart kunnen wensen. Ondanks ons verdriet was het een mooie en bijzondere tijd. Dank voor de professionele en toch persoonlijke begeleiding.

Veel betrokkenheid en meedenkend niets is teveel

Als familie zit je in een emotionele rollercoaster en moet je veel regelen. Bij Rebel ben je in de juiste handen. Er wordt veel voor je geregeld en met alles geholpen wat je moet doen. Alles wordt tot in de puntjes geregeld en ziet er verzorgd uit. Op alle niveaus zeer kundig personeel.

Uitstekend geregeld

Uitstekend geregeld

Fantastisch.

Monique heeft ons ontzorgd en waar nodig van advies gediend. Alles,is verlopen zoals wij het wilden en wij kijken op een heel fijne dagen en crematie van onze moeder terug.

Echt helemaal het einde

De complete uitvaart vanaf de eerste afspraak tot en met het afscheid perfect geregeld.

Zeer fijn

Fijn uitvaart centrum, lieve en persoonlijke medewerkers.

Monique Rebel top uitvaart begeleidster

Van A tot Z heeft Monique na het overlijden van mijn man alles voor ons geregeld. Denkt mee en is super lief.

Ik was zeer tevreden over alles rond het afscheid van mijnechtgenoot. Maureen deed het prima, rustig, dacht aan alles, prettig in de omgang ., ze heeft veel zorg uit handen genomen. Ik zou jullie bedrijf zeker aanraden .

Ceintuurbaan 45 1271BG Huizen