Heel erg meelevend

En mijn complimenten aan de drukker voor het perfectioneren van de rouwkaart. Alles was ook efficient en begripsvol mijn dank J.H.Okker

De begeleiding is HARTVERWARMEND

Vanaf het eerste moment tot ver na de begrafenis was jullie aandacht, geduld, warmte en professionaliteit perfect. Dat hebben mijn kinderen en ik zelf heel erg gewaardeerd.

Zeer professioneel en betrokken

Zie bovenstaande

Heel goed en fijn bijgestaan en geholpen door Monique.

Monique had een meer dan luisterend oor en heeft ons van begin tot eind bijgestaan en geholpen. Ook de andere medewerkers van Rebel hebben alles met respect gedaan. Wij zijn meer dan tevreden met hoe alles verlopen is.

Snel, nuchter en professioneel

zie korte omschrijving.

Alle zorg uit handen genomen op een zeer bekwame manier.

Rebel ontzorgt op een zeer professionele manier. Persoonlijke wensen worden uitstekend opgepakt en er wordt helpend meegedacht. Alle medewerkers zijn uitermate correct en zeer prettig. Communicatie is snel, adequaat en proactief. Dit alles in in een prachtig pand, met alle mogelijkheden en een sfeervolle warme inrichting. Aan alle details wordt gedacht. Rebel heeft in een moeilijke tijd echt iets voor ons kunnen betekenen.

Hele fijne begeleiding bij een mooi en waardig afscheid

Mijn vader en moeder zijn 3 maanden na elkaar overleden en bij beide hebben wij op een hele mooie manier afscheid mogen nemen en zijn wij heel warm en liefdevol begeleid door Maureen

Door het meedenken en de flexibiliteit was er meer ruimte voor ons verdriet.

Jeanette van Rebel’s begrafenisonderneming is een hele lieve, kundige en betrokken medewerker en gastvrouw die alles mogelijk heeft gemaakt om de dag van de begrafenis van onze vader zo mooi en soepel mogelijk te laten verlopen. Als we het even niet wisten, had zij weer een idee of een alternatief. Er was overal begrip voor en zo kunnen wij als gezin terugkijken op een verdrietige maar ook mooie dag.

Het hele proces was waardig, respectvol en heel warm en persoonlijk.

Vanaf het moment dat onze vader overleden was, maakten we kennis met de aardige en kundige medewerkers van Rebel. Jeanet was ons contactpersoon en degene die ons begeleide. Ze zorgde ervoor dat de wensen van onze vader gerespecteerd en uitgevoerd werden veel beter en mooier dan we konden verwachten. De mooie plek voor opbaren in de familiekamer en condoleance in het ons heel bekende Visnet droeg ook bij aan de goede ervaring. Wij zijn Jeanet in het bijzonder en Rebel Begrafenisonderneming dankbaar voor alle steun.

Zeer persoonlijke begeleiding

In het moeilijkste moment van ons level heeft begrafenis ondernemer Rebel, specifiek Monique, ons op een geweldige manier begeleid. Persoonlijk, adviserend, flexibel en op een aangename rustige manier. Bedankt.

Zeer klantvriendelijk en empatisch

Zeer empatische medewerkers, goed luisteren en helpen de juiste beslissingen te nemen, ze ontzorgen echt zoals het hoort in deze situatie. Was voor ons, famillie een hele geruststelling.

Uiterst zorgvuldig en respectvol

Een zeer prettig uitvaartcentrum die alles mogelijk maakt om de laatste wens in te willigen. Zij doen dit op een heel zorgvuldige en respectvolle manier. De uitvaart was geheel zoals wij wilde en verliep heel soepel. Kortom alleen maar lof voor uitvaartcentrum Rebel en in het bijzonder Leonie, Janet en Rene. Dank jullie wel voor jullie manier van werken niets was te veel en we konden veel zelf invullen. Vanuit ons een dikke 10!!

Perfecte uitvaart

Prettige contacten gehad al ruim voor de uitvaart. Heel begripvol en respectvol. Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt alle tijd voor je genomen. De organisatie rondom de uitvaart zelf was subliem. Veel complimenten gekregen over de uitvaart, mede door mevr. Leonie van Egmond (Uitvaartcentrum Rebel) voor haar uiterst fijne begeleiding.

Betrokken, professioneel en liefdevol.

Staan altijd paraat met woorden, daden en een luisterende oor.

Een waardig afscheid

Zeer dankbaar voor de begeleiding. Waarmee de uitvaart zeer respect vol werd volbracht

Open, betrokken, meedenken, oplossingsgericht, waardig

Onze ervaring met Rebel's Uitvaart zijn buitengewoon goed. Op alle gebieden: verzorging, ontzorging, meedenkend, betrokkenheid. Steeds ook het idee dat er meer dan voldoende tijd is om bepaalde keuzes te maken. Alternatieven worden aangereikt, maar nooit opdringerig. De verzorging van de uitvaart is buitengewoon goed. Heel erg mooi, pas verbouwd en sfeervol rouwcentrum, waar je ook voorafgaand aan de uitvaart welkom bent. De uitvaart wordt stap voor stap besproken en aan het eind nog eens doorgenomen: 'dit is afgesproken en zo gaat het er uitzien'. Heel goed! De uitvaart zelf is goed verzorgd, prettig personeel. Kortom: van begin tot het eind hebben wij er een heel goed gevoel aan overgehouden!! Heel veel waardering en dank!

Ongelofelijk goed en prettig bedrijf.

Liefdevol en heel goed begeleid door Leonie. Zij is een parel in dit vak!

zeer tevrede

Ben zeer tevreden en te speken over mevr. Jeanet Kirchner-van Renselaar. Deze mevrouw heeft ons in deze moeilijke tijd voor ons goed geholpen en geadviseerd over de begrafenis. We hebben een heel mooi afscheid gehad. Ontzetten bedankt voor alles wat u voor ons heeft gedaan.

Persoonlijke begeleiding

Persoonlijke begeleiding en professionele kennis om het afscheid waardig te realiseren

Goed verzorgd

Wij vonden het fijn dat we de hele dag binnen konden komen, als je daar behoefte aan had. Alles was goed verzorgd qua koffie/thee.

Maureen van Rebel is op alle fronten super attent en zorgzaam

In een periode van het afscheid van mijn moeder en de vrouw van mijn vader zijn wij door Maureen ontzettend goed begeleid en zorgzaam ontvangen. Zij heeft voor ons een waardevolle invulling gegeven aan het afscheid. Hartelijk dank daarvoor. Groet, Familie Roodhart

Betrokken, liefdevolle, persoonlijke en professionele begeleiding.

Wij waren als familie heel blij met de goede en vooral ook liefdevolle begeleiding in de verdrietige tijd na het overlijden van onze moeder. Wij kijken terug op een mooi afscheid. Alles was keurig verzorgd en de nieuwe locatie in het Visnet is prachtig.

Goede begeleiding op een warme manier

De directe inleving van Monique in onze familie en de begeleiding in het hele proces hebben wij als zeer fijn ervaren

Top alles perfect geregeld

Alles naar onze wensen geregeld en een prima begeleiding, vriendelijk en correct!

professioneel, empathisch, adequaat en meedenkend

Vanaf de eerste kennismaking een plezierig en respectvol contact. Er wordt met je meegedacht, alle tijd voor je genomen met veel empathie. Afspraken worden nagekomen. Monique is een kanjer! Top!