Uitvaart is goed verlopen. Alles volgens planning

Mooie uitvaart. Alles is verlopen zoals we hadden gepland. We zijn ook zeer goed begeleidt door Jeanet.

alles keurig naar wens afgehandeld

prima overleg en niets is teveel

Rebel zorgde voor gepaste, eerbiedige begeleiding tijdens een periode van droevig afscheid.

Het overlijden van onze vrouw en moeder was zeer impactvol, omdat we amper afscheid hebben kunnen nemen. Gelukkig was Rebel begrafenisonderneming meer dan capabel om ons in de moeilijke periode tussen het overlijden en de begrafenis op een nette en gepaste wijze te helpen bij het maken van lastige beslissingen. De begrafenis, perfect georganiseerd en feilloos verlopen, was een prachtige afsluiting. Onze dank hiervoor!

Inlevend, meedenkend, attent en grote inzet

Als vreemden ontmoet je elkaar in een emotionele tijd. Het bleek al snel een gemeenschappelijk doel om een zo mooi en passend mogelijke afscheid te organiseren buiten de gebaande paden. Het in-en meeleven plus het meedenken in de ruimste zin des woords heeft Leonie buitengewoon goed gedaan en aangevoeld zonder op de voorgrond te treden. Chapeau!!!

Rebel geeft uitstekende begeleiding; luistert goed en is zorgzaam, adequaat en professioneel

De begeleiding is professioneel, warm en betrokken. De heer Rebel is zeer prettig in de omgang en weet goed de prioriteiten te bewaken.

Fantastisch.

Zeer persoonlijke service en begeleiding. Alle medewerkers deskundig, vriendelijk en betrokken, uitvaartbegeleider maar ook chauffeur en cateringmedewerkers. Een heel mooie herinnering aan een prachtig afscheid.

Warmte en vertrouwen in tijden van verdriet

In het voortraject van sterven gaf mijn moeder al aan zelf diverse keuzes te willen maken voor haar definitieve afscheid. Maureen heeft ons met warmte en liefde begeleid in dit proces. Niets was te veel en werd direct opgepakt. Omdat er al veel geregeld was, is de week na het overlijden vol rust verlopen. We hadden een rotsvast vertrouwen in Maureen (en collega’s.) Ze regelde alles wat nodig was en meer in de aanloop naar de afscheidsdienst en stond ons met raad en daad bij. De rust die Maureen tijdens ons eerste gesprek over zich heen had heeft ze behouden tot op het aller laatst. We kijken terug op een heel waardevolle periode waarbij warmte en vertrouwen de boventoon voeren in een tijd van verdriet.

In één woord geweldig!

Het was een warme, liefdevolle, ontzorgende ervaring waar ik met veel fijne gevoelens op terug kijk. Op zo'n kwetsbaar moment in je leven word je door de dagen heen geholpen. Door de rustige sfeer en uitleg kom je tot keuzes die bij je passen. Op geen enkel punt hebben we achteraf het gevoel dat het anders had gemoeten. Heel veel dank Leonie en collega's.

Was keurig geregeld

Was een mooi afscheid De verzorging was heel goed.

Super ervaring

Na het overlijden van mijn moeder Rebel gebeld. Jeanette kwam mijn moeder ophalen. Wat een vakvrouw! Lief, betrokken en denkt mee. Alles tot in de puntjes geregeld! Dank daarvoor!

Fantastisch geregeld

De uitvaart van mijn was was echt geweldig geregeld door Leonie.

Geweldige ondersteuning en persoonlijke aandacht

De persoonlijke aandacht en betrokkenheid van de medewerkers van Rebel hebben ons erg geholpen met het afscheid nemen. De familiekamer is top en heeft voor ieder een eigen goede werking gehad. Ook de uitvaart en ceremonie zijn in goed samenspel vorm gegeven waarin wij de ruimte en ondersteuning kregen om het geheel naar onze behoeften in te richten. Dank hiervoor!

all-in engagement en commitment qua begeleiding en perfectie in uitvoering

Een unieke ervaring waar werkelijk helemaal niets op aan te merken valt. Onder aanvoering van Maureen een, in alle opzichten, perfecte begeleiding en uitvoering van de uitvaart mogen beleven. Chapeau!

Uitsekend geholpen en begeleid

Liefdevol geholpen Niets was teveel

Ondanks dat er wat kleine dingetjes verkeerd gingen, werd dat door Monique goed opgepakt. Communicatie met mij was goed, we begrepen elkaar. Uiteindelijk is de begrafenis precies zo verlopen zoals mijn tante het wilde voor haar man.

Alles word correct uitgevoerd na overleg. Goede communicatie zowel telefonisch als via E mail. Ik vond de uitvaart mooi . U heeft een goed uitvaartcentrum met mooie ruimtes . Al het bovenstaande is al generaties goed bij Rebel . Vroeger op de Beemsterboerstraat en later op de Ceintuurbaan waar opa`s en oma`s en vader hun uitvaart hebben gehad. in èèn woord klasse.

Meer dan fantastische

Wat een geweldige service, het ontzorgen en respect van het hoogste niveau voor zowel de overledene als de nabestaande. Complimenten en dank voor Jeanette en de mensen op de achtergrond van mij en de rest van de familie voor alles wat jullie gedaan hebben.

Betrokken en meelevend, volgend en ondersteunend!

Na één telefoontje brachten we het afscheid in gang. Luisterend naar ons en sturend in mogelijkheden. We konden erop vertrouwen dat alles werd geregeld zoals was afgesproken. Altijd bereikbaar! Vriendelijk en toegankelijk. Een baken van begin tot eind. Grote dank hiervoor!

Professioneel,klantgericht, oog voor details

Uitstekende dienstverlening. Op gepaste manier zorgzaam. Goed meedenkend over de wensen

Perfecte begeleiding van begin tot einde

Vanaf 1e gesprek heel netjes en duidelijk. Denken mee ... Voor ons voelde het fijn om af en toe op de juiste momenten een grapje te kunnen maken. Alles heel netjes afgehandeld..

Totale ontzorging en ondersteuning bij een prachtig afscheid

Een groot compliment voor Leonie, een warme betrokken vakvrouw. Zij voelde precies aan wat voor wie belangrijk was en handelde daar ook naar. Dankzij haar kijken we terug op een prachtig afscheid, hoe verdrietig dan ook.

Alles top geregeld , Dank jullie wel. Marcel & Joan Kleinveld

Warm en betrokken

Aankondigingen tussen de verschillende sprekers,persoonlijk intro met naam. Bij ons het gevoel dat alles goed zou gaan, dankzij de manier waarop wij begeleid werden. Kompliment ook van de familie in USA en Canada die mee keken via de stream.

Rebel ontzorgt als je echt even hulp nodig hebt in verdrietige tijden.

Rebels Begrafenisonderneming is een mooi familiebedrijf met lieve en en vriendelijke medewerkers. In het kort: goed bereikbaar, snel handelend, hebben alle tijd voor je, meedenkend, zeer betrokken en oplossend gericht denkend. Ik ben zeer tevreden hoe in korte tijd de uitvaart van mijn tante is geregeld. Top.

Uitvaartsmis, begravenis en condolatie goed tot in de puntjes geregeld

Mijn ervaring is dat Rebel uitvaartonderneming alles keurig heeft geregeld en niets vergeten is, zelfs de kleinste details waren goed voor elkaar.