Meest empatische, respectvolle en persoonlijke verzorging.

Wij hebben de uitvaart van onze vader, opa en echtgenoot als zeer warm en persoonlijk ervaren. Alle wensen werden met de grootste zorg uitgevoerd. Wij hadden het geluk gebruik te mogen maken van de familie kamer. Daardoor konden wij op ieder moment bij onze vader zijn en in alle rust afscheid nemen, met elkaar. In een huiselijke sfeer. Ook de nazorg was heel fijn.

Betrokken en professioneel

Mijndert Rebel heeft onze familie meerdere keren bijgestaan en ondersteund.

Ondanks problemen wegens Corona heel correct geholpen

Wij zijn heel keurig geholpen en nogmaals onze dank.

Betrokken, snel en professioneel. Zeer aan te bevelen

Bijzonder gastvriendelijk en professioneel. Zeer aan te bevelen

Uitstekende begeleiding en verzorging

Vanaf de eerste opvang tot en met de afwikkeling in de dagen na het afscheid werd alles goed en professioneel geregeld en uitgevoerd. We kregen ook goede adviezen op de verschillende keuzemomenten.

betrokken en persoonlijk contact

Mijndert Rebel gaf mij vóóraf, tijdens , plus ná de begrafenis een zeer professioneel, beschaafd en betrokken gevoel. Gericht op mijn situatie en niet zómaar wéér een begrafenis. Ook de voorbereidingen en documenten waren zoals het moet zijn.

Betrokken en aangehaakt vanaf eerste aanmelding rn nazorg.

Vakkundige begeleiding Betrokken en flexibele medewerkers. Vakantievervanging werd geruisloos voor de familie gerealiseerd. Aanwezigheid van Mijdert bij de informele familiebijeenkomst na afloop van de uitvaart werd zeer gewaardeerd.

Wij kijken met een zeer goed gevoel terug op de zorg rondom het overlijden en de crematie van mijn vader. Warm en problemen werden Meteen opgelost,

Een zeer persoonlijke manier van begeleiden

Vanaf het eerste telefonische contact hebben wij met Gerlinda Terlouw te maken gehad. Zij is een zeer vriendelijke, empatische, meedenkende vrouw. We zijn achteraf bezien dan ook erg blij dat we gekozen hebben voor Rebel. Gerlinda heeft het afscheid zeer persoonlijk gemaakt. Alles is mogelijk gemaakt. Met respect en begrip voor onze wensen. Ik was bekend met Rebel omdat ik Elly Kramer ken. En mijn zus en ik weten nu al dat Rebel ook mijn vaders crematie mag begeleiden. Kortom namens mijn vader en zus een dik verdiende top waardering. Met vriendelijke groet Jacqueline Lengton

aangenaam

goede begeleiding, prettig opgelost

Persoonlijk en betrokken.

De begrafenis van mijn moeder is door de waardevolle adviezen van Mijndert een mooi afscheid geworden . Vanaf de dag van overlijden tot na de uitvaart, is alles wat we afgesproken hadden correct uitgevoerd . We kijken hier met een goed gevoel op terug.

Ontzettend persoonlijk en warme begeleiding

Er wordt meegedacht in mogelijkheden en zowel tijdens de week als erna is er persoonlijke aandacht

Prettige ervaring in verdrietige tijd

Uitvaart door Rebel laten verzorgen. Alles gaat in goed overleg en prettige sfeer met veel aandacht voor je wensen. Totale begeleiding is goed en prettig verlopen wat de pijn van het verlies wat heeft verzacht. We hebben waardig en goed verzorgd afscheid kunnen nemen.

Uitermate vriendelijk en behulpzaam en zeer professioneel!

Ik kan niet meer zeggen dan met het hart op de juiste plaats.

Ik heb de uitvaart ervaren als heel mede voelend precies wat iemand op zo’n verdrietige dag nodig heeft en niet alleen,maar commerciële dat komt later pas heel netjes. Ik heb hier verder weinig aan toe te voegen ook mijn familie en vrienden waren zeer tevreden. Het was mooi en intiem en verdrietig natuurlijk. Met vriendelijke groet Ria de Nooij-kort

Persoonlijk,betrokken,luisterend oor, warm bad

Wij zijn ontzettend fijn begeleid,Rebel mag trots zijn op het samenwerkende team

Zeer goed.

Fijn dat je zelf zoveel als je wil mee mag doen met de verzorging van mijn partner en vader. Er ging zo,n rust uit van de mensen die bij ons geweest zijn. Alles ging zo als we besproken hadden. Alle dank voor de begeleiding.

Heel goed verzorgd

Alles is netjes en naar onze wensen uitgevoerd. Ik wil ze zeker aanbevelen

top

Jeanet kirchner deed het er goed . alles klopte zelf de sauzenbroodjes grapje . een goed gevoel hield ik over aan de ervaring met jullie bedankt hier voor

Goeie organisatie

Wij hebben Rebel als een zeer klantgerichte organisatie ervaren. Voelen aan wat de klanten willen en handelen daar ook naar. Reageren en handelen direct op vragen. Wij zijn daarom zeer tevreden hoe er met ons is omgegaan.

Luisterend en adviserend was een goede ervaring.

Wij zijn dankbaar voor de verzorging en aandacht die er is geweest. Soms meer dan we dachten. Alles was goed geregeld. Alleen jammer dat het afscheid buiten de aula moest plaatsvinden i.v.m. de Corona. Een doorloop door de aula zou, mede i.v.m. de regen beter zijn geweest. Maar verder kijken we met een goed gevoel terug.

Helder, meedenkend

Wat een warme uitvaart! Gerlinda was super in het meedenken! Hele goede herinneringen gemaakt!

Bijzondere, deskundige en zeer persoonlijke begeleiding

De zeer persoonlijke, respectvolle en deskundige hulp en begeleiding van het uitvaartproces van onze moeder, zowel in de dagen vóór als tijdens de uitvaart wij als zeer "plezierig" ervaren. Mijndert en zijn team hebben ons onder andere zeer bruikbare adviezen gegeven, waardoor wij op een "mooie" periode kunnen terugzien. Dit heeft ons ook zeker geholpen om het verlies van onze moeder te verwerken.

Liefdevol, behulpzaam en meelevend.

Voor vragen altijd bereikbaar. Alles is haast mogelijk. Zij ondersteunen echt.

Een zeer persoonlijke benadering zonder opdringerig te zijn

Mijndert Rebel heeft een prima benadering naar iemand die een dierbare persoon heeft verloren. Ondanks alle drukte rond de coronaperiode had M. Rebel en zijn personeel altijd tijd voor mij en mijn kinderen. Ik wil hem daar hartelijk voor bedanken.