wat een geweldige frees

wat een geweldige frees wandelt op ze gemak door de tuin

Prettig klantcontact en goed onderhoud van de grasmaaier

Zie hierboven

Prettige verkoper

Nette uitstraling van de winkel

Wordt er gewoon goed geholpen

Voor diverse machine kregen we goed advies en bij een ingebruikname van een machine een monteur voor de codes etc.

De mensen van Stoop zijn erg vriendelijk, kundig en klantgericht.

Ik heb altijd goede ervaringen met Stoop.

alles naar wens

alles naar wens

Al behoorlijk lang klant bij Stoop. Vanaf het eerste moment alleen maar goede ervaringen. Ze komen elke afspraak heel netjes na en zijn vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend en betrouwbaar bedrijf!

Technisch goed afspraak maken slecht!

Afspraak maken gaat niet goed en dat is niet een keer maar meerdere keren, de service en technisch onderhoud is prima

Goed advies en service !!

Prima advies en service.

Service zoals het hoort

Goede service, vlotte bediening.

Nette bediening, goede service

Tevreden

Goede service en goed werk verricht

Optimale service

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima ervaring.

Goede service, no nonsens en hardwerkende mensen.

Je word goed ontvangen en snel geholpen

Vakmanschap, kennis en ervaring duidelijk aanwezig

Stoop Tuinmachines is niet altijd de goedkoopste maar wel, naar mijn mening, betrouwbaar. Word er goed en vakkundig geholpen en proberen met de klant mee te denken.

Weer keurig en correct geholpen

Grasmaaier weer tip top nagekeken en afgesteld.

De machine wordt goed nagekeken

Duidelijk, Goed onderhoud

Deskundig, vriendelijk en hulpvaardig

Of je een versnipperaar huurt, of een afsluitdop voor je kettingzaag komt kopen, Stoop is van alle markten thuis!

Keurig accuraat

Koop tuinmachines bij Stoop.

Altijd met professionele service klaarstaan voor de klant. En daarbij nog heel aardig ook !

Wij zijn tevreden klanten!

Stoop levert en onderhoudt de tuinmachines van onze VVE en Stoop doet dat snel en efficiënt

elk jaar weer topservice

Jaar in jaar uit verleend Stoop topservice bij het onderhoud van mijn zitmaaier. De haal- en brengservice is ook geweldig.

Betrouwbaar, goede kwaliteit

Prima spullen, goede nazorg en onderhoudsafdeling.

Smuigelweg 4 1704PX Heerhugowaard

Over Stoop Tuinmachines

Verkoop, reparatie en onderhoud van uw tuinmachine, parkmachine, bosbouwmachine en Landbouwmechanisatie voor de professioneel als de particulier. Waar de bouwmarkt stopt, begint Stoop Tuinmachines. Al meer dan 55 jaar is Stoop de specialist op het gebied van verkoop, reparatie en onderhoud van tuinmachines. Met jarenlange ervaring en een prachtige showroom kent de klant de kennis, expertise en kwaliteit van Stoop. Met de komst van de online winkel is de kracht van Stoop nu overal te verkrijgen. Stoop is een van de weinige webshops die een ervaren adviseur ter beschikking heeft om elke klant telefonisch van dienst te kunnen zijn. Stoop tuinmachines, professionele tuinmachines voor de alleskunner.