prettige communicatie. lange levertijd bij een reparatie

reperatie aan maai machine correct gedaan. het duurde alleen erg lang voor dat deze reparatie gedaan was.

Mijn grasmaaier is niet opgehaald voor onderhoud

Ik kreeg een mail dat het erg druk was en dat het even duurde voordat mijn machine werd opgehaald maar dat is nooit gebeurd.

Er is wederom iets fout gegaan. Onze welgemeende excuses. Onze werkplaats neemt even contact met u op. Met vriendelijke groet

Goede service !

Goed geholpen, maaimachine Honda HRX426C PD weer prima !! service beurt gehad

Goeie voorlichting

Goede en accurate service

Uitstekende voorlichting en daarna uitstekende service .

Geweldig.

Zowel aan de balie als via de telefoon geweldige service.Ik heb een robot gekocht maar met vragen zijn ze heel duidelijk ,en nemen ze echt te tijd .

Heel goed geholpen

De grasmaaier doet het nog steeds prima. Starten, lopen, precies zoals je wil.

Prima dienstverlening

Ambachtelijke dienstverlening en deskundig.

Vakmensen en direct beschikbaar voor storingen.

Goed, prima.

Snel en adequaat

Lekker relaxt

Prettig en flexibel

Goede ervaring met aankoop robotmaaier.

uitstekend

vriendelijk en effectief

vakkundig en professioneel

Zakelijke dienstverlening. Wel duidelijk en eerlijk zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede hulpverlening en service

Ben goed geholpen

Prima Service

Goede services

Snelle services

Niets om te vermelden

netjes en nel geholpen

Goede communicatie

Fijne en vakkundig advies ontvangen.

Goede service en een betrouwbaar adres. Eerlijk advies..

Flexibiliteit kan beter

Wederom uitmuntend

Een fantastisch bedrijf waar je als klant echt klant bent

Meerdere keren geklaagd dat er gras blijft liggen tijden het maaien.

Wij hebben een nieuwe Honda grasmachine aangeschaft bij jullie. En hebben meerdere keren aangegeven dat er gras blijft liggen tijdens het maaien. het nu bij de laatste inspectie/onderhoudshoudsbeurt heeft het een behoorlijke tijd geduurd voordat het probleem werd opgelost. Heb ook aangegeven dat het een nieuwe machine was en dat het probleem bij de Honda aangegeven moet worden en dat het ook bij de garantie hoort. Nu bij het afrekenen kreeg ik te horen dat er een nieuw mes erin is geplaatst en hopelijk is het probleem opgelost. Alles werd wel in rekening gebracht!! Dit probleem had ik al enkele jaren, dus het behoort te vallen onder garantie.

Over Stoop Tuinmachines

Verkoop, reparatie en onderhoud van uw tuinmachine, parkmachine, bosbouwmachine en Landbouwmechanisatie voor de professioneel als de particulier. Waar de bouwmarkt stopt, begint Stoop Tuinmachines. Al meer dan 55 jaar is Stoop de specialist op het gebied van verkoop, reparatie en onderhoud van tuinmachines. Met jarenlange ervaring en een prachtige showroom kent de klant de kennis, expertise en kwaliteit van Stoop. Met de komst van de online winkel is de kracht van Stoop nu overal te verkrijgen. Stoop is een van de weinige webshops die een ervaren adviseur ter beschikking heeft om elke klant telefonisch van dienst te kunnen zijn. Stoop tuinmachines, professionele tuinmachines voor de alleskunner.