Klant onvriendelijk en slechte service

De man bij de balie is niet erg klantvriendelijk en wilde mij zo snel mogelijk wegwerken met mijn terechte klacht. Na een onderhoudsbeurt van maar liefst 125 Euro (duurde in de winter 8 weken (!!!) voordat hij klaar was) van mijn 1 jaar oude maaimachine bleek hij alle brandstof te lekken. Kwam door vuile brandstof zei hij, maar dit was er toch echt door Stoop in gedaan. Zouden er nog een keer met spoed naar kijken. Na ruim twee weken toch maar weer eens gebeld (het gras was ondertussen wel heel lang geworden). Bleek hij wel klaar te zijn, maar er was niet gebeld naar mij. Vuile brandstof was het norse antwoord op mijn vraag wat er aan de hand was. Uit coulance hoefde ik geen arbeid te betalen. Alleen het nieuwe luchtfilter voor maar liefst 20 euro!! Kreeg ik later via de mail de nota en bleek ik ook de brandstof opnieuw te hebben betaald. Als we dat service noemen? Ga mij wel bedenken of ik de volgende keer nog terugga naar dit bedrijf.

Ik hoor helemaal niets meer van Stoop.

Ik ben gebeld van de herfst of mijn mail adres klopt. Maar dat was niet in orde. Maar ik verwachte deze winter een mail voor onderhoud maai machine. Ik heb niets meer vernomen. Jammer

prima service en niet duur.

Ze nemen altijd de tijd voor je en geven duidelijk advies. De onderhoudsservice voor mijn grasmaaier is altijd prima. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik ben er al jaren klant en dat blijft zo!

Probleem van machine niet opgelost

Er is onvoldoende geluisterd en gekeken naar mijn probleem met een nieuwe machine waar je toch meer van verwacht. Er is niet getest.

Nette service

Met de kettingzaag moest ik helaas terug na de service beurt. Nieuwe ketting etc, etc maar er kwam geen smeermiddel meer na de service beurt.

Prima voorlichting bij aankoop

Zie boven

Goed, wanneer ik bel wil ik dat ze snel komen want het gras groeit en wanneer het te lang is laat hij sporen achter.wat zomaar niet goed komt .

Slecht

Vroeger kklantvriendelijk en deskundig nu werkplaats slecht afspraak wordt niet na gekomen en reparatie/onderhoud slecht uitgevoerd. Normaal schrijf ik geen recenties als ik ontevreden ben maar omdat ze er om blijven zeuren krijgen ze er een.

Goede service en matige facturatie!

Vriendelijk mensen en goede service, facturatie lukt nooit om het juiste email adres te krijgen in het facturatie programma. Nu per post gaat het beter.

Top bedrijf

Ze staan altijd voor je klaar, leveren prima spullen en denken met je mee.

Onderhoud is goed uitgevoerd.

Service is prima. De machine wordt gehaald en gebracht Toppie.

prettig en goed en snel gleverd

zie hierboven

De mensen zijn plezierig in de ontvangst

Denken mee voor een probleem gerichte oplossing.

Ben gebeld, daarna niet meer teruggebeld.

Aangegeven dat ik mijn maajer graag wil laten onderhouden. Maar niet meer teruggebeld.

Beste Michel, We weten niet waar het fout is gegaan. Onze welgemeende excuses.

een bedrijf met heel veel keuze, maar afspraken worden niet goed nagekomen.

Ik was ruim 10 jaar trouwe klant bij Stoop. Als hovenier boomverzorger heb ik veel mensen en klanten uit mijn bestand doorverwezen en Stoop gepromoot. Echter na diverse reparaties van machine's waar ik niet tevreden over was of waar de afspraken niet goed werden nagekomen ben ik overgestapt naar Mart Boukes en dit naar volle tevredenheid. Ook al mijn nieuwe klanten en mensen om mij heen verwijs ik naar hen door omdat ik ervan houd alles in 1 lijn te houden. Opvallend is echter dat heel veel klanten en mensen welke ik om mij heen spraak dezelfde ervaring hebben waarvan de meerderheid zijn overgestapt of naar Mart Boukes of naar Mey en de Bie. Ikzelf houd het altijd netjes en hou mijn ervaring voor me maar het is wel erg opvallend geworden in de laatste 2 a 3 jaar. Jeroen Bergsma; Bergsma Boomverzorging.

Ik vind het jammer om dit zo, op deze manier, te vernemen. Ik begrijp je beslissing, maar ik had het graag eerder geweten. Zodat ik wellicht had kunnen bijsturen. Met vriendelijke groet, Pascal

Niet prettig

Slechte service chagrijnige medewerkers

Beste heer Fortuyn, Jammer dat u het zo ervaart.

ruime keuze in nette gebruikte maaimachines goede inruil en machine word thuis afgeleverd met de nodige uitleg

Gebrekkige communicatie reparatie

Kloofmachine lekte olie. Ter reparatie gebracht, ruim €90,- betaald. Probleem bleek niet verholpen, bij in gebruikname stond alles vast. Toen terug gegaan hiermee, maar bleek niet meer te verhelpen. Dus reparatiekosten voor niets betaald. (Les is dat ik ‘m gelijk had moeten testen)

Redelijk

Redelijk goed,.moest zelf met mijn grasmaaier komen ophalen

de start was moeizaam maar is uiteindelijk goed geregeld

Afspraak = afspraak.

Goede service.

Nemen alle tijd ook voor de particulier

jammer dat het is misgelopen

ik had een kleine vrees die heb ik ingeleverd en niet laten maken, omdat ik een ander bij jullie uit de showroom had gekocht. maar deze frees was te groot voor mijn groente tuintje en heb ik weer ingeleverd en keurig mijn geld terug gekregen, maar nu heb ik niets meer ook wat ik inleverde ben ik kwijt ik heb daar wel spijt van.

Prima!

Gazonmaaier ziet er weer als nieuw uit.

Mijn ervaring was naar tevredenheid.

Over Stoop Tuinmachines

Verkoop, reparatie en onderhoud van uw tuinmachine, parkmachine, bosbouwmachine en Landbouwmechanisatie voor de professioneel als de particulier. Waar de bouwmarkt stopt, begint Stoop Tuinmachines. Al meer dan 55 jaar is Stoop de specialist op het gebied van verkoop, reparatie en onderhoud van tuinmachines. Met jarenlange ervaring en een prachtige showroom kent de klant de kennis, expertise en kwaliteit van Stoop. Met de komst van de online winkel is de kracht van Stoop nu overal te verkrijgen. Stoop is een van de weinige webshops die een ervaren adviseur ter beschikking heeft om elke klant telefonisch van dienst te kunnen zijn. Stoop tuinmachines, professionele tuinmachines voor de alleskunner.