uitstekende service

Heb grasmaaier vandaag uitgeprobeerd. De machine loopt als een zonnetje. De haal- en brengservice is ook prima geregeld.

Goeie motor zaag gekocht hier.

Goeie ontvangst ondanks de Corona maatregelen.

Klantvriendelijk en men neemt alle tijd voor je.

Goede informatie en adviezen bij de keuze. Duidelijke uitleg voor gebruik. Ik ben heel tevreden.

Desillusie

Ik kom 3 jaar terug om een nieuwe grasmaaier te kopen. De vorige had 25 jaar uitstekend dienst gedaan en ik wilde zo'n zelfde terug. Een andere(duurdere) werd sterk aangeraden door de baas, die er aan toevoegde dat ik dat makkelijk kon betalen. Ondanks dat dat laatste me helemaal niet zinde heb ik me toch laten overhalen. Nu is in die korte periode de carburateur zo verroest dat er een nieuwe op moet. Ik werd daarover gebeld door een monteur en stem ermee in (omdat ik anders niets meer aan die machine had natuurlijk). Hij vertelde nog wel dat ik benzine uit blauwe flessen moest hebben om die roestvorming te voorkomen. Ik zei dat mij dat niet verteld was. Dat werd uitgelegd als voortschrijdend inzicht. Tsja. Ik ging maar eens langs om met de baas te praten. Die haalde me al snel bij de monteurs vandaan om met me te praten en kwam voordat ik wat gezegd had al met : "je hebt opdracht gegeven om het te laten repareren". (zijn onderhandelingspositie innemend). Nou ja zeg! Ik laat het maar over mij heenkomen en heb na al die weken en telefoontjes wanneer die machine klaar is, en beloftes dat ie gebracht ging worden nog steeds geen maaimachine. Enfin. Ik ga na 7 dagen maar eens kijken of deze score wordt gepubliceerd.

Kwaliteitsproducten, deskundig, goede service en prijs

Deskundig en eerlijk advies over de aangeschafte grasmaaier. Prima uitleg over werking en mogelijkheden. Top service,

Prima bedrijf hele goeie service koop er graag

De mensen weten waar ze het over hebben en denken met de klant mee. Ook vertrouwen ze de klant......... en dat is wederzijds

klantgericht

Wanneer ik een vraag heb wordt ik altijd goed behandeld!!

betrouwbaar bedrijf

technische kennis prima, heel klantvriendelijk, afhandeling klachten perfect, niveau administratieve afhandeling matig daarom geen 5 sterren gegeven. We blijven zeker klant.

Gewoon goed

Goede service en leuk geholpen

Zeer goed!

Ik kwam voor een tweedehands grasmaaier en werd behandeld alsof ik een nieuwe kocht. Leuk gesprekje over Honda ook...

prima bedrijf met veel verstand van zaken.

Ik kom hier al een aantal jaar voor mijn kettingzaag en benodigdheden daarom heen en iedere keer wordt ik vlot en vriendelijk geholpen. Zowel de verkopers als de mensen van de werkplaats weten waar ze over praten en komen met goede adviezen.

Gewoon kort en krachtig. To the point. Klein puntje van aandacht voor toekomstige situaties: Gevraagd werd of ik al had betaald. Dat hoort denk ik niet zo. Dat hoor je nl. te weten. Temeer omdat de factuur, met de daarop de mededeling dat ik al betaald had, bij de maaimachine zat. Ik zit er verder niet mee, maar dat kan mogelijk verkeerd vallen bij anderen.

Al jaren lang goed behandeld

Goeie monteurs ook belangrijk

Vakkundige mensen die weten waar ze over praten.

Dit zijn mensen met verstand van zaken.

Had goede ervaring maar ja

Al een tijdje een particuliere klant. Helaas werd ok teleurgesteld omdat men mij niet kon helpen met mijn robotmaaier. Voor een beurt geen probleem maar toen de robot een weigerde en ik vroeg of hij nagekeken kon worden, vermoedelijk accu moest ik elders gaan shoppen. Dus kwam ik in Hilversum uit. niet direct in de buurt.

Alles top geregeld

besteld, opgehaald en het werkt geweldig. Kan niet beter

goed , goede informatie over / van product

Ik had wel eens gebak willen zien ik wacht het wel af.Jos

Meedenkend met de klant.

Er is veel en snel mogelijk.

Iedereen kan verkopen, echter waar het om gaat is de service daarna. Je wilt niet dat je machines lang stilstaan en dat je planning niet uitkomt. Hier hebben wij goede ervaringen mee. Als er een storing is wordt er snel gehandeld en de monteurs beschikken over voldoende kennis om elk euvel op te sporen maar vooral om dit op te lossen.

De maairobot doet zijn werk goed.

De robot is pas halverwege de zomer geplaatst. Toen kort na de plaatsing door de storm de overkapping de lucht in vloog, vond ik de herplaatsing daarvan wel een dure aangelegenheid. Maar de robot werkt goed.

Fantastische service

Betrouwbare mensen die afspraken nakomen

gewoon prima

ondanks een probleem in het begin met de machine. Is dat dat prima opgelost

Als altijd, een tevreden klant!

Korte lijnen! Technisch een sterk team!