Zeer prettige ervaring!

Zeer fijn en professioneel geholpen. We hebben veel plezier van de dakkapel.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Dakkapel laten plaatsen

Een mooi product door vaklui met geweldige service

Goed advies, goede product, goede vaklui en goede service voor eerlijke prijs. Hadden we veel eerder moeten doen

Keurig, secuur en volgens afspraak alles geleverd en geplaatst.

Zoals boven beschreven ben ik zeer tevreden over het hele proces, zowel de 1e afspraak waarin goed meegedacht werd als de plaatsing die keurig is uitgevoerd. Er moesten een paar aanpassingen worden gedaan en ook dat werd netjes verzorgd. Prettige contacten, zowel op kantoor als tijdens de plaatsing.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Gevelbekleding laten aanbrengen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Ons verduisteringsprobleem voorgoed opgelost

Wij waren al jaren op zoek naar een verduisteringsoplossing voor onze slaapkamer. Gordijnen voldeden niet en we wilden ook geen "puist" aan de gevel van een rolluik. Kokall bleek een hele mooie oplossing te hebben van Weru: kozijnen met ingebouwde rolluiken. We hebben op deze manier het hele kozijn + deur van de slaapkamer laten vervangen. Ons verduisteringsprobleem is op gelost en het ziet er nog mooi uit ook. De service van Kokall vonden wij erg professioneel, zowel in het aankooptraject als de uitvoering. Wat ons betreft een aanrader.

Vakkundig, professioneel en behulpzaam

In december kunstof kozijnen laten plaatsen in het hele huis. Helaas was er een ruit kapot gegaan tijdens transport, geen moment zorgen hoeven maken. Door de feestdagen een tijdje op moeten wachten, maar alles perfect vervangen. Top kwaliteit en top service. Over een paar weken beginnen we aan de uitbouw, en natuurlijk komt er een prachtig kunststof kozijn met openslaande deuren van Kokall. Communicatie verloopt top, en je krijgt snel antwoord. Bedankt, en tot snel!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Besteld geplaats en in 1 dag.

Beste werklui die weten wat ze doen. Enige nadeel is dat wij vonden dat de afwerking iets beter kon. De handels van de ramen gingen stroef dicht. Een handel helemaal niet en de inblinds van 1 raam zat de inblind er scheef in dus moet vervangen worden. Dus eerst een servicemonteur(kan beter) na de levering en daarna nog een afspraak voor het vervanging van het raam!

Hartelijk dank voor uw review. Helaas is er soms sprake van een product dat (ondanks dat het met de meeste zorg wordt geproduceerd en gemonteerd) niet aan de kwaliteit voldoet die we nastreven. De Inblindz ruit met scheve lamellen blijkt na inspectie van onze servicemonteur inderdaad niet goed geproduceerd en zal dan ook onder garantie worden vervangen. Zulke dingen gebeuren helaas en zijn door ons niet te voorkomen. Gelukkig kunnen wij altijd terugvallen op de uitstekende service van onze fabrikanten. U wordt op de hoogte gehouden over het verdere verloop en het omruilen van de Inblindz ruit voor een geheel nieuwe ruit! Dit zal niet langer dan een half uurtje in beslag nemen. Met vriendelijke groet, Kokall Kozijnen en Bouw.

zeer goed

zeer goede levering van onze kozijnen. Netjes afgewerkt en kundige medewerkers.

Vakwerk en een uitstekende service

Kozijnen vervangen en alles keurig afgewerkt. Ook meteen de eerder vervangen kozijnen in het dakkapel gesmeerd en afgesteld. Wij zijn erg blij met de nieuwe kozijnen en komen in de toekomst zeker terug als de achterkant van onze woning aan de beurt is.

Heel goed eindresultaat

Eindresultaat en service super goed. Kwaliteit, ja, dat is echt Duits. Top! Alle kozijnen voorzien van kunstof met Triple glas. Voor en achterdeur vervangen voor kunstof met triple. Inzethorren, plise en schuifhor laten plaatsen. Houten rabatdelen vervangen voor keralit met nieuw kunstof kozijn.

Geweldige service en zeer vakkundig personeel!

Wij hebben op de bovenverdieping van ons huis de kozijnen laten vervangen voor kunststofkozijnen en we zijn zeer tevreden over het resultaat! Kokall raden wij dan ook ten zeerste aan bij een ieder die op zoek ik naar een proffesional!

Vakmannen en topkwaliteit!

Binnen 4 dagen heeft ons huis een metamorfose gehad, van de zolder tot beneden inclusief buitendeuren! Het is prachtig geworden! En alles word keurig netjes achtergelaten en opgeruimd!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Dakramen vervangen / laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Meedenken en komen met oplossingen en goede service

Goed geregeld, goede kwaliteit en ze een goede prijs

Blij met het eindresultaat

Eind 2019 op bezoek geweest in de showroom bij Kokall, zonder afspraak en werden vriendelijke geholpen. Uitleg over verschillende kozijnen, deuren, gevelbekleding en kleuren. De bedoeling was om eerst de boven verdieping aan te pakken ivm enkel glas op de bovenverdieping, maar hebben toch besloten om alles in één keer te laten vervangen kozijnen, deuren en gevelbekleding. April 2020 was het zover, in één week hebben de monteurs Hille en Hendri alles vervangen, wat een team die jongens en werken keurig netjes, in overleg en mooi afgewerkt. Wij zijn blij met het eindresultaat al is het nog even wachten op de hordeur en raamhoren die nog op naleving staan.

Prima ervaring, van advies tot afwerking.

Goed advies gekregen m.b.t. dikte van de ramen ivm isolatie geluid en warmte. Werkt prima. De monteurs die de kozijnen hebben geplaatst deden hun werk vakkundig, werkten in rap tempo door en straalden plezier uit! Communicatie bij alle lagen (receptie/administratie, advies en montage) verliep prima.

De monteurs hebben keurig werk geleverd, we zijn zeer tevreden

Keurig vakwerk

Na een soepel verlopen bestel gesprek eind vorig jaar, en ondanks de Covid-19 ellende, zijn de ramen netjes volgens afspraak geplaatst door 2 vakmensen van Kokall.

We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Kokall kozijnen is een bedrijf die ik zeker zou aanraden. Kwaliteit leveren ze door gebruik te maken van goede materialen en laten plaatsen door zeer bekwame vaklui

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Dakkapel laten plaatsen

Keurig en alles volgens afspraak gemonteerd!

Ben zeer tevreden.

Afspraken gemaakt en die zonder problemen na gekomen en ben zeer tevreden over de werkzaamheden. Ook het personeel die de ramen gemonteerd hebben ben ik zeer tevreden over keurig gewerkt.

We zijn zeer tevreden over Kokall Kozijnen, goeie voorlichting over de kozijnen die mogelijk zijn, de 2 monteurs van Kokall Kozijnen hebben perfect ons nieuwe kozijn geplaats en alles netjes opgeruimd.

Kwaliteit

Ervaren medewerkers en ervoor zorgen dat tit volle tevredenheid wordt gemonteerd en afgewerkt.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Gevelbekleding laten aanbrengen

Klantvriendelijk , correct , netjes !

Vriendelijke monteurs die zeer netjes werken en goede service bieden !

Top geregeld allemaal

Afgelopen maandag en dinsdag bij ons de eerste verdieping van ons huis voor en achter voorzien van kunstof ramen en kozijnen. Zeer vriendelijke mannen en keurig netjes werk afgeleverd. Ontdekten een kras op een raam en hij heeft daar gelijk een foto van gemaakt en doorgegeven om een nieuwe te bestellen. Daar is het wachten nog even op en dan is het af. Hartelijk dank Kokall.

Topervaring

Kokall kwam precies op de afgesproken dag en het werk was binnen de afgesproken tijd klaar. De werknemers waren aardig, behulpzaam en vakkundig. We zijn goed geadviseerd en de aangedragen oplossingen hebben ervoor gezorgd dat we nu een mooi geïsoleerd dak hebben en de vervangen kozijnen zien er ook prachtig uit.

Fijne mensen en prachtig werk geleverd

Dit is de tweede keer dat wij Kokall hebben gevraagd voor werkzaamheden. Ze denken mee, leveren goede kwaliteit materiaal en werken, snel, precies en netjes. Vriendelijke mensen, in de showroom, aan de telefoon en aan het werk. Moeten we ooit weer wat gedaan hebben dan komen we direct weer hierheen.

Over Kokall Kozijnen en Bouw

Onderhoud aan uw woning is verleden tijd met de onderhoudsvrije kunststof kozijnen van Kokall Kozijnen en Bouw. Of dankzij de prachtige Keralit gevelpanelen. Ook als u op zoek bent naar een betrouwbare partner voor een dakkapel, of juist die prachtige terrasoverkapping die uw huis met de tuin verbindt, bent u bij Kokall Kozijnen en Bouw aan het juiste adres. Daar vindt u inspiratie. Krijgt u een goed advies. En wordt u geholpen in uw zoektocht naar wat het beste voor u is. Maak het uzelf gemakkelijk en geniet voortaan pas écht van uw vrije tijd.