Prima uitgevoerde plaatsing aluminium kozijnen

Wij hebben een deel van onze bestaande houten puien laten vervangen door aluminium puien met hr++ glas. De aanloop was lang door bekende materiaal en plannings problemen. Maar de uitvoering is prima gegaan. Er is altijd helder contact geweest en ook in de nazorg is er zonder enig probleem goed gecommuniceerd en met zorg dingen opgelost. Ik kan kokall van harte aanbevelen.

Hoewel het een hectische periode was qua levering e.d. toch alles volgens planning verlopen (gelukkig). Levering en plaatsen alles goed. Vriendelijk en vakkundig personeel. Bij het informeren en bestellen ook goed meegedacht. Geen minpunten.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Super service!

Niets is onmogelijk bij Kokall Kozijnen. Bij andere bedrijven kregen wij te horen dat het plaatsen van horren niet mogelijk was, de rolluiken zaten te strak op het kozijn. Niet bij Kokall, die gingen de uitdaging aan en het is gelukt! Zeer blij met de goede hulp en service.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Samenwerking uitstekend

Vanaf het begin tot het einde een prettige samenwerking, afstemming en ook vertrouwen bij de uitvoering. Een prettig gezelschap vakmannen, die echt iets moois hebben gemaakt. We zijn er blij mee!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Dakkapel laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Prettige en deskundige medewerkers

Goed advies met oog voor de klant. Vlotte plaatsing door deskundige mensen die een nette werkplek hanteren en geen rommel achterlaten. Foutjes (verkeerde maat kozijn/hor) kunnen altijd voorkomen en worden door dit bedrijf netjes en zo vlot mogelijk opgepakt. In combinatie met rolluiken van Kooloos is het voor lange tijd goed voor elkaar!

Super, zoals altijd

Gekwalificeerde en bijzonder vriendelijke monteurs. Werken schoon en ook de mensen op kantoor zijn bijzonder vriendelijk. Kortom ik zou dit bedrijf bij iedereen zonder problemen aanbevelen

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Dakramen vervangen / laten plaatsen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Top bedrijf

Van offerte tot daadwerkelijke plaatsing alles goed voor elkaar. Zeer tevreden over het resultaat, deze mensen weten wat ze doen. Zowel monteurs als verkoop denken mee in oplossingen en houden rekening met de situatie thuis. Zeer blij dat we voor Kokall hebben gekozen.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Dakkapel laten plaatsen, Gevelbekleding laten aanbrengen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Dat is fijn om te horen, bedankt voor deze positieve review. We hebben met veel plezier aan uw woning gewerkt en het is prachtig geworden. Veel woongenot in uw 'vernieuwde' woning toegewenst!

Meer dan tevreden met het eindresultaat!

De mannen van Kokall zijn echte vakmensen ze werken netjes en zijn zeker niet te beroerd om dat kleine extra beetje service te bieden! Zo vroeg ik aan de monteurs of ze voor mij een naambordje, buitenlampje en brievenbus wilde ophangen en dat was geen enkel probleem echte toppers zijn het! Met vriendelijke groet, Familie Hess

Nette plaatsing en goede service.

Levering was precies op tijd. Monteurs waren ook op tijd en werkten netjes en keurig. Paar kleine puntjes werden snel opgelost. Dus goede service. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf zeker aan.

Goede communicatie, net werk afgeleverd

Er was een duidelijke en goede communicatie. Ze denken met je mee. Zorgvuldig in het inmeten. Er word netjes gewerkt en ruimen alles netjes op.

Wij zitten er weer prachtig bij!

Enkele jaren terug al de kozijnen laten vervangen door Kokall en nu de gevelbeplating laten vervangen. Wat zijn we er blij mee! Heel tevreden over zowel het verkoopteam als het montage team van Kokall!

Betrouwbaar, klantvriendelijk en meedenkend

Zeer tevreden met het resultaat. Aardige jongens die keurig en hard werken.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Terras/balkonbeglazing aan laten brengen

Wederom goed geregeld!

In ons vorige huis de kozijnen laten vervangen door Kokall en daarbij gekozen voor Keje raamdecoratie. Deze raamdecoratie wilden we in ons nieuwe huis ook weer. Vanwege de prettige ervaring met dit bedrijf weer voor Kokall gekozen.

Fijn dat we ook nu de accessoires weer mochten leveren. Het is altijd leuk als een tevreden klant terug keert voor een nieuwe bestelling en dan opnieuw tevreden is! Bedankt voor deze review Emiel!

Heel goede ervaring het personeel weet wat ze doen.

Zeer goede ervaring goed personeel werken hard en netjes

Hartelijk dank voor deze korte, maar krachtige review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de werkzaamheden die wij bij u hebben mogen uitvoeren. We zullen uw complimenten aan onze monteurs doorgeven!

Professioneel team die vakwerk leverde.

Keurig en netjes gewerkt.

Als klant overgehaald en vervolgens werden we afgezegd.

Als klant werden we over gehaald om vooral bij hun keralit gevelbekleding te laten doen omdat ze er verstand van hadden en je zo geen kromtrekken krijgt omdat het zeker goed geplaatst zou worden. Want dat was belangrijk. Goede plaatsing. Overleg binnen bedrijf over prijs 350 m2. We konden alles opsturen en nameten. Fotos moesten gestuurd worden. Mail voor aanvraag. Alles op orde en ingestuurd. Wachtlijst tot januari maar misschien kon wel wat eerder werd er zelfs gezegd. En vervolgens krijgen we van keralit deskundigen te horen dat ze niet de experise hebben om keralit gevelplaatsing te doen. Bizar. Dus offerte laten maken voor keralit gevelplaatsing is hier niet van toepassing. Of je moet een groot huis hebben. Misschien dat ze dan wel de expertise hebben…… Als je geen keralit wilt of kunt plaatsen zeg dat dan meteen bij aanvraag. Ga geen langdurige telefoon gesprekken aan en laat mensen niet van alles opsturen om vervolgens af te wimpelen.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Gevelbekleding laten aanbrengen

Geachte mevrouw Hartog, Hartelijk dank voor uw review. Deze pakt helaas negatief voor ons uit, terwijl dit niet terecht is. Wij herkennen ons absoluut niet in uw bericht. Aangezien u telefonisch geen enkele ruimte biedt tot gesprek en de verbinding keer op keer direct verbreekt, zijn we genoodzaakt om op deze plaats uw review te weerleggen. Jammer! We hadden onderstaande graag persoonlijk aan u uitgelegd. Wij hebben naar aanleiding van uw eigen website-aanvraag contact met u gezocht om uw aanvraag door te nemen. U vroeg ons om een vrijblijvend advies voor het aanbrengen van Keralit. Onze Keralit-deskundige vroeg u alle informatie en foto's door te sturen zodat hij goed mee kon denken over de aanvraag. Na bestudering van de stukken bleek dat uw aanvraag veel omvangrijker was dan alleen het aanbrengen van Keralit. De gemeente Bunschoten raadde u zelfs aan hiervoor een bouwkundig adviseur in de arm te nemen. Hierop hebben wij u geadviseerd een andere, meer geschikte partij te zoeken die o.a. gespecialiseerd is in het uitwendig na-isoleren van (gemetselde) buitengevels. Naar ons idee een eerlijk advies in de oriënterende fase. Verder dan een mail en telefoongesprek zijn we niet gekomen. Er is zelfs niet eens een offerte uitgebracht, laat staan een opdracht gesloten. Dat ons advies door u wordt uitgelegd alsof e.e.a. een te kleine klus voor ons, is nergens op gebaseerd. Dit hebben wij nooit gezegd, sterker nog wij voelen ons nergens te groot voor en pakken ook kleinere klussen met alle liefde aan. Bij Kokall staan al onze klanten op nummer 1, dit geldt zowel voor diegene die een grote renovatie door ons laat uitvoeren, evenals de klant die alleen een hor bestelt. Wij wensen u desondanks succes met uw project.

Vakmanschap!

Onze gehele achterzijde vervangen door aluminium kozijnen en schuifpui. Wij zijn uitermate tevreden, vakwerk geleverd. Dit bedrijf is zeer zeker aan te raden!! Mede dankzij de monteurs Jelle en Gertjan, is deze hectische week snel voorbij gegaan . Wij hopen deze beide mannen voor ons volgende project terug te zien. Uiteraard ook dank aan Silvester. Met vriendelijke groet Fam.Leget .

Geachte heer Leget, Bedankt voor uw review, mooi om te lezen! Uw complimenten hebben wij doorgegeven aan de monteurs :)

Een top bedrijf!

Dit bedrijf doet wat het beloofd, ons huis is zoveel mooier geworden, we krijgen alleen maar positieve berichten,het personeel is zeer vakkundig, die jongens kunnen echt alles, ons huis is nu ook helemaal tocht vrij, echt geweldig, wij raden iedereen aan om eens een kijkje te gaan nemen, je weet niet wat je ziet, zoveel mogelijkheden, echt een aanrader!

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Kozijnen vervangen / laten plaatsen, Gevelbekleding laten aanbrengen, Horren / raamdecoratie laten plaatsen

Bedankt Greet! Het huis heeft een ware metamorfose ondergaan en wij zijn trots dat wij dit voor jullie hebben mogen uitvoeren. Het is prachtig geworden. Veel plezier en wooncomfort toegewenst in jullie 'nieuwe' huis!

Deskundig, en gebruik gemaakt van goede materialen.

In onze, uit houtskelet bestaande 1ste verdieping, is een kozijn vervangen. Door gebruik te maken van vuren hout, dat al na 5 jaar aan rotting onderhevig was, hebben we besloten die te vervangen in kunstof kozijnen van Weru. Daar het nu een proefkonijn betrof, of het technisch mogelijk was, gaan we ook de andere, nog 3 in totaal vervangen in kunstof. We hebben denk in Kokall Kozijnen een betrouwbare aannemer gevonden die dat klusje vakkundig kan klaren. Je moet wel geduld hebben!

Prima en snel werk geleverd

geen omschrijving

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Gevelbekleding laten aanbrengen

Prima werk, niks anders gewend van jullie!!

Ik heb 4 sterren gegeven, dat hadden er 5 kunnen zijn. Als je in het vroege voorjaar de bestelling plaatst en accepteert dat de werkzaamheden pas in het late najaar van 2021 worden uitgevoerd is het best een grote tegenvaller dat je een week voor de werkzaamheden hoort dat alles een maand wordt uitgesteld omdat de spullen niet binnen zijn.

Hartelijk dank voor uw review. Deze is ook zeer begrijpelijk. Helaas hebben wij niet alles volledig in de hand. Vanwege de enorme vraag naar (bouw) gerelateerde- en kunststof producten in 2021 werden wij afgelopen jaar ook geregeld verrast door langere levertijden, ook al waren de producten zeer ruim voor de tijd besteld. Achter de schermen wordt dagelijks hard gewerkt om het effect hiervan voor u (en al onze andere klanten) tot een minimum te beperken. Het verzetten van de montagedatum is dan ook een laatste oplossing, maar soms zit er niets anders op. Wij zijn u dan ook dankbaar voor uw flexibiliteit en zijn blij dat u tevreden bent met het eindresultaat!

Installatie met uitstekende service

De 2 grote dakramen zijn in 1.5 dag geplaatst. Zeer goede service, het afval is meegenomen en zelfs de trap aangeveegd.

• Welke werkzaamheden hebt u laten uitvoeren? Dakramen vervangen / laten plaatsen

Goede ervaring. Prima geholpen en de plaatsing was snel en goed met fijne monteurs.

Weer een mooi product geplaatst door Kokall

Vandaag is het vervangen van onze houten erker door een mooie kunstof erker afgerond. Monteurs Jan Willem en Jelle hebben keurig vakwerk geleverd. De plaatsing is geheel volgens afspraak gedaan. Net als bij het vervangen van de voordeur, eerder al, en van de slaapkamer ramen, ziet dit er fantastisch uit. We zijn tevreden klanten.

Geweldige service en vriendelijk geholpen

Erg vriendelijk geholpen bij zowel het bestellen als het inmeten en plaatsen, goede verhouding prijs-kwaliteit, snelle service. Komen hun afspraken netjes na. Prettig bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Over Kokall Kozijnen en Bouw

Onderhoud aan uw woning is verleden tijd met de onderhoudsvrije kunststof kozijnen van Kokall Kozijnen en Bouw. Of dankzij de prachtige Keralit gevelpanelen. Ook als u op zoek bent naar een betrouwbare partner voor een dakkapel, of juist die prachtige terrasoverkapping die uw huis met de tuin verbindt, bent u bij Kokall Kozijnen en Bouw aan het juiste adres. Daar vindt u inspiratie. Krijgt u een goed advies. En wordt u geholpen in uw zoektocht naar wat het beste voor u is. Maak het uzelf gemakkelijk en geniet voortaan pas écht van uw vrije tijd.