Een culinaire verassing

Samen met familie ons eerste diner besteld , ik was in eerste instantie wat kritisch over het maken van een gerecht via het koken in water. Maar .... met zijn allen waren wij positief verrast over de heerlijke smaakvolle maaltijden en de daarbij horende garnituren. Kortom, voor herhaling vatbaar!

aangenaam verrast!

Een vergeten bestelling werd binnen een uur gebracht met een fles wijn als excuses. Super attent. Bovendien was het eten heerlijk! Het gemak die je krijgt om een echt restaurant gevoel, thuis te creëren. Onwijs genoten samen. Dit was de eerste keer bestellen bij Beijk catering, maar zeker niet de laatste!

echt thuis uit eten, uitstekend januari menu

Zeer verzorgde maaltijd. Ruim voldoende. Eenvoudig warm te maken. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten. Prima verzorgd en van goede kwaliteit.

Mede dankzij het menu ijskristal, een fijn Kerstdiner met ons vieren gehad. Bedankt!

Fantastisch lekkere kerstmenu

Menu arreslee hadden wij besteld. Zeer smaakvol en het zag er allemaal erg verzorgd uit! Porties ook voldoende. Complimenten aan de kok. Ook de bezorging viel niks opvang te merken. Zéker voor herhaling vatbaar!!

Het was allemaal super geregeld.

Hadden voor afgelopen weekend het menu van november besteld. Werd zaterdag middag keurig bezorgd in een mooie box. Het eten smaakte prima en er was ruimschoots voldoende. Ook nog een fles wijn erbij maakte alles compleet. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk thuis uit eten geweest

Vandaag met z’n tweeën thuis uit eten geweest. Een drie gangen diner werd keurig verzorgd in een prachtige doos met een fles wijn op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Een duidelijke gebruiksaanwijzing heeft ervoor gezorgd dat de Groninger mosterdsoep, het romige kipstoofpotje met boontjes en krieltjes in schil, de salade en toetje erg smaakvol kon worden opgediend. Een groot compliment aan de medewerkers van Beijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Alles was top!

Buffet gehad voor 10 personen. Netjes op tijd gebracht en het eten werd door iedereen heerlijk gevonden. Gewoon super. Maandag zijn de schalen enz weer netjes opgehaald. Gaan we vast nog een keer doen. Super bedankt ,anders had ik zelf weer drie dagen in de keuken gestaan.

Ook als kleine partij een gewaardeerde klant. Super!

Als particulier een buffet voor 10 personen gevraagd. Geen probleem en super service. Op de dag zelf een relaxte dag gehad. Alles wat tot de puntjes verzorgd en heel lekker. Wij doen het beslist bij een volgende gelegenheid weer zo. Aan te bevelen

Goede kwaliteit prodcuten met een fijne service

De catering heeft lekkere producten in het assortiment, waar ook geregeld afwisseling in plaats vindt.

Catering is goed verzorgd

Over het algemeen goed alleen de prijs van e.e.a te duur, bv. koffie, per kopje nl over de € 3,00 Deze werd op kannen op tafel gezet en iedereen kon zelf pakken.

Beijk ontzorgt

Beijk ontzorgt en denkt mee. Heerlijk om evenementen met hun te organiseren!

Snel, flexibel en goede kwaliteit

Nog niet eerder vanuit ons bedrijf besteld. Zat met een 'spoedje': ik belde om 10 uur 's morgens of we voor 12 uur nog een lunch voor 5 personen gebracht konden krijgen. Na een korte intake van de wensen gaf de mevrouw aan dat dit geen probleem zou zijn. Om 12 uur hadden we een perfecte lunch geserveerd, zonder moeilijk doen over facturen, offertes, etc. Enorm blij met de flexibiliteit en service!

geweldig en profesioneel

Als vanouds was dit weer perfect geregeld. Prima personeel en heerlijk eten. We zullen voor een volgend jaar , bij het zelfde aantal mensen op 2 plekken de soep moeten presenteren. Het duurt met 80 mensen wel heel erg lang voor ze bij de soep kunnen.

Geweldig, alles werd perfect overgenomen, zodat wij konden genieten.

Alles liep volgens afspraak. Ondanks de drukte bleef iedereen voorzien van drankjes en hapjes. Het buffet was echt heel goed. Het personeel was vriendelijk en bekwaam. Overal was een oplossing voor. We hebben zelf heel erg kunnen genieten. We hebben veel complimenten gehad over de catering.

Goed meegedacht met de wensen van ons Bedrijfsfeest

Goede en mooie locatie. Goede performance Goed meedacht door Nicole met onze wensen. Ook Active Productions ( Stefan ) dacht goed mee en wist onze wensen om te zetten in een prachtig lichtgebeuren

Halve ster is al te veel

Je betaald de prijs van een volle broodje en krijgt maar 1halve plakje komkomer en tomaat met wat sla dat is geen broodje gezond maar half

Leuk team. Vriendelijk, behulpzaam en netjes. Even een misverstandje. Ik was er vanuit gegaan dat er bij mastiekkosten ook tafellinnen was. We hadden dit niet specifiek doorgesproken. Het was even schrikken, maar ik wist dat er in 'de Burcht' aan de overkant tafellinnen was. We hebben dit snel opgehaald en is in orde gekomen. Misschien iets duidelijker doorspreken. we hebben goede reacties gehad over de catering.

Ga zo door

Het wordt steeds beter

Zorgvuldig professioneel en met aandacht!

Zowel tijdens de reservering als op de dag zelf was de service uitstekend. Een open en flexibele attitude, wasrin alles bespreekbaar is. Mooie prijs in verhouding tot de service.

Zeer gastvrij

Prima ontvangst en door de dag heen goed verzorgd.

De dag zoals we het in gedachten hadden!

Juus is een topper, de allersmaborg en beijk mogen ontzettend blij zijn met haar! Ze kijkt naar mensen en probeert er alles aan te doen om het je zoveel mogelijk naar het zin te maken. De bediening was erop afgesteld, zodat ze zeker wist dat het met elkaar zou klikken. Ik noem dat sociaal vermogen en uitstekende mensenkennis!! De meiden en jongens waren aanwezig maar ook weer niet en niemand stond ook maar een moment zonder een drankje, super! En het eten was echt verschrikkelijk lekker. Wij hadden een festival Ibiza style bruiloft en wat waren de zalm, gamba's en het vlees goed klaargemaakt. We hadden gezegd dat we geen compromissen zouden sluiten op het eten en dat hoefden we ook absoluut niet te doen. Daarnaast een build your own burger en build your own pizza, heerlijke salade en groentebar en als afsluiter voortreffelijke desserts en kaasjes met port. En de barista met haar koffiekar had super lekkere koffiesoorten, met echte melk waar je lepeltje op blijft drijven. Een echte cappuccino dus!! Het was lief, klein, persoonlijk en uiteindelijk de dag van ons leven! Wij wensen iedereen zo'n bruiloftsdag toe. En blijf vooral slapen en wordt wakker in deze heerlijke omgeving onder het genot van een uitstekend ontbijt!

Eten prima, service niet goed

We hadden een afscheid van 8 collega's met een BBQ. Het eten was prima, maar tijdens de speeches heeft de kok al het overgebleven eten weggegooid, zonder overleg. Een aantal collega's had nog niet gegeten. Dit is inmiddels ook al gecommuniceerd met Beijk.

Heerlijke High tea

We hadden een High tea besteld en was keurig op tijd geleverd. Ondanks dat het een warme dag was was alles goed gekoeld. Het smaakt allemaal prima en zag er leuk uit!