Aardige man. Blijft lekker rustig

Kundige mensen die Voldendammers

Super fijn

Netjes en professioneel

Zeer goed en betrouwbaar

Het contact was uitstekend. Daarnaast hebben we van Eelco goede adviezen gekregen voor het opstellen van de testamenten. De notariële afwikkeling van het aangekochte appartement ging eveneens uiterst soepel en correct.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Goed contact en soepele afhandeling

De samenwerking ging soepel en vriendelijk. De portal werkt prettig en overzichtelijk. Ontvangst en doornemen aktes was goed.

geweldig

snelle service met online-afspraak en fysieke afspraak voor ondertekening was zeer aangename ontmoeting met no-nonsens-notaris

heel tevreden

heel tevreden over de geleverde diensten.

Top service; goed voorlichting en snelle afwikkeling

Top service; goed voorlichting en snelle afwikkeling

Vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijke en professionele ervaring, snelle reacties op vragen van mijn kant.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Een duidelijke en voldoende voorlichting

De wijze van ontvangst was prettig en de verstrekte info was duidelijk en nuttig, de gehele afhandeling professioneel.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Goede ontvangst en prima te woord gestaan en geholpen

Goede dienstverlening

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Prettige bejegening, duidelijke afspraken en goed resultaat

Prettige bejegening, vriendelijk en doortastend. Uitleg in begrijpelijke taal en adequaat geholpen in beslissingen die lastig voor ons waren. Duidelijke afspraken die middels een prima online platform overzichtelijk in te zien zijn. Resultaat zoals we het wilde hebben.

Prettige, snelle ervaring

Snelle en vriendelijke communicatie, overzichtelijk klantportaal.

goed ontvangst

Wij hebben het als prettig en professioneel ervaren .En er word de nodige tijd genomen voor de uitleg .PRIMA

Vrolijk en flexibel

Wat een fijne vrolijke notaris en ook erg flexibel met het verzetten van afspraken.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Professioneel en toch heel persoonlijk

Al meerdere keren bij Abma schreurs geweest en tot nu altijd goed geregeld en bijzonder flexibele en behulpzame kantoor in het regelen van de benodigde documenten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Zeer professioneel, maar toch een knipoog van 'you did it girl'

Vanaf het eerste contact eigenlijk ondersteunend, duidelijk en behulpzaam. Bij het tekenen van de akte professioneel, maar toch even dat moment nemen om samen te lachen. En dan weer doorrrr.

Alles goed geregeld

Zorgeloos goed geregeld. En van iedere stap digitaal op dejoogte gebracht.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Kort en krachtig, goede behandeling van onze aan en verkoop van de woning.

Prima en zakenkundig.

Goede en duidelijke afhandeling

In het adviesgesprek was er voldoende ruimte om vragen te stellen en werd er goed meegedacht en de consequenties van keuzes besproken

Deskundig en efficient

Uitstekend geholpen. Altijd goed bereikbaar. Deskundig advies. Alles tiptop geregeld.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Zowel qua inhoud als proces prima tevreden over de uitbreiding van onze testamenten. Het ging in een ontspannen sfeer met voldoende ruimte voor vragen en toelichting.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Netjes met rust en alles tot op de puntjes uitgezocht en onderbouwd

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

duidelijke en personlijk afhadeling van de zaken.

Postbus 575

1440AN Purmerend

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.