Uitmuntend

Van begin tot einde goed geadviseerd. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd. Heel erg tevreden.

boven verwachting

er is met ons meegedacht

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Dit was voor mijn een mooie ervaring,ik werdt netjes geholpen.

Ik was nerveus maar werdt na de ontmoeting rustig.

Prima geholpen

Het is geregeld, zoals ik het wilde hebben.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Was een top service, alles was duidelijk. Op zeer kort termijn heb ik de hypotheek akte getekend.

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Vriendelijk

Goede uit leg , vriendelijk, goede dienstverlening

Goed en snel

Alles gaat heel erg digitaal. Moet je wel een beetje handig in zijn. Het adres in de app Kaarten klopt niet voor de vestiging Hoorn

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Alles was vriendelijk en duidelijk

Twee testamenten voor een redelijke prijs

Prima dienstverlening

Onze ervaring met Abma Schreurs Notarissen is dat wij prima geholpen zijn. Communicatie is duidelijk en alle wensen die wij hadden zijn gehonoreerd. Onze dank voor de ondersteuning en ieder die daar bij geholpen heeft.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Wij zijn zeer tevreden over de notariële dienstverlening

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Heel hartelijk en duidelijk..!

Mooi pand .. super schoon …vriendelijke mensen .... zou alleen fijn zijn als er een zacht muziekje op de achtergrond aanwezig is .. beetje ongemakkelijk als het zo stil is .. Warme Groet ..

Zeer vriendelijk duidelijke uitleg

Neemt de tijd kan alles vragen. Zeer duidelijke uitleg in Jip en Janneke taal zodat je het allemaal goed begrijpt. Ik ben fantastisch geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Eerste poging tot tekenen levenstestament mislukte door black out van mijn man . Hij lijdt aan vasculaire dementie . Tweede poging afgesproken een week later en een later tijdstip . Het ging prima dus met wat geduld en rekening houden met situatie lukte het .

Altijd goed geweest

Informatie vooraf/tijdens en achteraf altijd goed. Keurig ontvangen, altijd op tijd,altijd voorzien van een kopje koffie/thee. Vriendelijk en net kantoor

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Vriendelijk, kennis van zake en duidelijke uitleg

Aardige man. Blijft lekker rustig

Kundige mensen die Voldendammers

Super fijn

Netjes en professioneel

Zeer goed en betrouwbaar

Het contact was uitstekend. Daarnaast hebben we van Eelco goede adviezen gekregen voor het opstellen van de testamenten. De notariële afwikkeling van het aangekochte appartement ging eveneens uiterst soepel en correct.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Goed contact en soepele afhandeling

De samenwerking ging soepel en vriendelijk. De portal werkt prettig en overzichtelijk. Ontvangst en doornemen aktes was goed.

geweldig

snelle service met online-afspraak en fysieke afspraak voor ondertekening was zeer aangename ontmoeting met no-nonsens-notaris

heel tevreden

heel tevreden over de geleverde diensten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Top service; goed voorlichting en snelle afwikkeling

Top service; goed voorlichting en snelle afwikkeling

Vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijke en professionele ervaring, snelle reacties op vragen van mijn kant.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.