Goed geadviseerd!

Prettig te woord gestaan. Alles duidelijk uitgelegd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Paulie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Uitstekend.

Adequate en informatieve intake. Vervolgvragen prima beantwoord. Afrondend gesprek gezellig en duidelijk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Pleun, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Deskundig en prettig

Wij hadden een prettig gesprek bij het tekenen van de akte die getekend moest worden ivm het omzetten van de erfpacht. De notaris onderzocht op een vriendelijke manier of wij wisten waar we voor tekenden in de akte die moest passeren. De vraag die wij nog hadden werd duidelijk beantwoord.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Mia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijkheid in het gesprek

Fijn ontvangst,goed en duidelijk alles uitgelegd Akte tekenen bij de notaris ging ook heel duidelijk, top

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste mevrouw Wil, Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Correct en vriendelijk

Onze ervaring is dat alles keurig en snel afgehandeld is. Zeer tevreden.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Alexandra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Deskundig, professioneel en klantvriendelijk

Een duidelijk intakegesprek waarbij alles helder uiteen werd gezet en werd verteld wat gedaan zou worden. Ook kwamen punten aan de orde waaraan ik als oud-advocaat zelf niet aan had gedacht. Op mijn vragen kreeg ik een deskundig antwoord. De bejegening van alle medewerkers was vriendelijk en professioneel.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste J.C.R. de Lyon, Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Familierecht oprecht

Qua prijs een groot gat met de online notaris, maar het was het ons waard om aan tafel een persoonlijk gesprek te kunnen voeren. Zowel het levenstestament als het testament zelf zijn goed dichtgetimmerd, ook voor situaties die niet meteen voor de hand liggen. De zakelijke afhandeling komt een beetje koeltjes over.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijk uitgeleg en alle tijd die nodig was

Er werd ons alles duidelijk uit gelegd en verteld wat de mogelijkheden waren

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Kees, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Professioneel en welkom behandeld

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere notarissen. Maar het welkom was hartelijk en de afhandeling professioneel en toch vriendelijk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste Nick, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Werd op een vriendelijke manier, ter zake kundig en naar volle tevredenheid geholpen

zie boven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste S. Jorna, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, wij waarderen dat enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima en vakkundig geholpen

Duidelijke uitleg en adviezen waren zeer welkom.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Rinus, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijke uitleg

Vriendelijke behandeling zodat er ruimte gecreëerd wordt voor vragen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Langeland, Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Snel, servicegericht en vriendelijk.

Duidelijk intakegesprek, snel voorstel, digitaal makkelijk te volgen dossier en vriendelijke benadering door alle medewerkers.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste J. N. J. Beck, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Amba Schreurs is zeer professioneel, service gericht en erg duidelijk

Zeer aangenaam, helder en vriendelijk gesprek gehad tijdens de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis. Abma Schreurs denkt mee met je situatie en stelt zich eeg service gericht op. Erg fijne ervaring!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste K. Janssen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Veel gemakkelijker en vriendelijker dan we hadden verwacht dat een notariservaring zou kunnen zijn

We zijn erg blij met de diensten van Abma Schreurs. Ze hebben de notariservaring veel vriendelijker en gemakkelijker gemaakt (vooral omdat we geen notariële kennis hadden en nog nooit iets juridisch hadden gedaan in ons leven, laat staan in de Nederlandse taal) dan we voor mogelijk hadden gehouden. We maakten gebruik van twee afzonderlijke juridische diensten en ze gaven ons het volledige vertrouwen dat alles perfect en vakkundig zou worden afgehandeld. Ze legden consequent alles heel duidelijk uit en zorgden ervoor dat we ons op ons gemak voelden en dat onze behoeften en meningen zorgvuldig werden overwogen en in aanmerking genomen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Adele, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We streven ernaar om onze cliënten tevreden te stellen, en het is geweldig om te lezen dat we daarin zijn geslaagd. Wij waarderen uw lovende woorden enorm! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Gedegen, informatief, prettig en betrouwbaar.

Ik moest even gewent raken aan de digitale portal maar daarna verliep het soepel. Bezoek kantoor (even verward door de verhuizing) was prettig. Komen -mits noodzaak en relevant-zeker terug.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Ruud, Wat fijn om te lezen dat uw ervaring positief was, ondanks de verwarring omtrent de verhuizing! Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Afspraak op tijd nagekomen. Klantvriendelijk. Duidelijk en vooral belangrijk in begrijpelijke taal uitleg gegeven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Leontine, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Perfect alles geregeld

Warm en open ontvangst

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Fred, Bedankt uw fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Professioneel kantoor

Bij het maken van onze levenstestamenten en testamenten zijn wij uitgebreid voorgelicht. Men neemt alle tijd en is uitermate vriendelijk en bekwaam.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Ed, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring, wij waarderen dat enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima deskundig advies en vlotte afhandeling

Het eerste gesprek met mevrouw M.Visser leverde inzicht op in de te nemen besluiten. Ze is zeer deskundig. vervolgens is door Mr. J.Hofstee het testament met ons doorgenomen en hebben wij getekend. Wij zijn overtuigd dat we het nu goed geregeld hebben.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste J. Piet, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen, en het is geweldig om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prettig met veel toegevoegde waarde

Goede uitleg in heldere taal en meedenken

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Gertjan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

notaris neemt de tijd en duidelijke uitleg

Al vele jaren een prettig en betrouwbaar contact

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Niek, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Excellent

Goede uitleg en zeer vriendelijk.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste heer Vittorio, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima geholpen met goed advies

Zie boven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste mevrouw Becking , Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, wij waarderen dat enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Wij vragen ons achteraf wel af of de aanpassing van de huwlijkse voorwaarden wel zin heeft, omdat in ons geval toch al een fiifty fifty verdeling werd toegepast. Het inkijken in medisch dossier van partner is wel een positief punt.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste heer Poolman, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback. Als u meer informatie wenst of vragen heeft over de aanpassing van de huwelijksvoorwaarden, laat het ons dan alstublieft weten. Wij helpen u namelijk graag! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.