Snel en goed wat mij betreft

Snel contact, snel antwoord en wederom vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk en deskundig

Op een prettige wijze geïnformeerd met betrekking tot opmaak testament. Ging over het geheel genomen prima geen op en aanmerkingen.

Goed geïnformeerd

Er is goed naar ons geluisterd en we hebben een goede uitleg gekregen over de inhoud van de akte.

Prima een snel geregeld

Zeer tevreden over de snelle verwerking van het testament. Dat geeft rust. Bedankt. Bespreking in Amsterdam en de week erop getekend in Purmerend.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goed verzorgd met grote kennis van zaken!

Goede voorbereiding , ontvangst en verdere uitleg

Prima ervaring

Twee producten afgenomen. Afspraken zijn nagekomen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Goede service, oprechte interesse in ons. Op de site waar wij onze gegevens konden inzien kunnen we niet alle stukken uploaden. Deze dan toch gewoon via de mail gestuurd. Maar dat is minder veilig.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Prima notariskantoor: niets aan te merken

Abma Schreurs Notarissen zijn klantvriendelijk, open, bereid om te helpen en mee te denken en tot slot professioneel.

Communicatie is moeilijk

Telefonisch overleg was moeilijk omdat dit via de moeilijk bereikbare notaris moet. Het beveiligde internet systeem, kost mij erg veel moeite om mee te werken. Van mij moest gecontroleerd worden dat mijn gift aan mijn dochter op een legale manier is gegeven. Vreemd dat ik in het totale dossier van mijn dochter en haar ex kan Vreemd dat wel naar mijn inkomen wordt geïnformeerd en niet naar dit van mijn vrouw terwijl we getrouwd zijn in gemeenschap van goederen Personeel was vriendelijk, volgens mij was eindproduct goed

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Wilko van der Graaf, Naar aanleiding van de beoordeling hebben wij het dossier doorgenomen en een aantal wijzigingen doorgevoerd. We streven ervaar om voortdurend onze dienstverlening te verbeteren. Uw feedback motiveert ons om dat te blijven doen. Dank! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

mijn ervaring is meer dan goed

dienstverlening was zeer goed, goede en correcte informatie voorziening, snelle reactie op onze vragen, duidelijke en prettige uitleg door notaris

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Harald, Bedankt voor uw beoordeling. Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

na een jaar wachten is eindelijk aangewerkt

na een jaar wacht was de notaris met wie wij een goed gesprek hebben gehad, bleek hij het na een jaar het een collega hebben gegeven. deze heeft het daarna wel goed opgepakt maar de eerst notaris heeft er wel voor gezorgd dat wij zijn opgezadeld met een boete van de belasting en andere extra kosten (een tussentijds rapport). Deze werkzaamheden waren wij niet gewent van Abma Schreurs.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Henk Feld, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We streven naar voortdurende verbetering en waarderen uw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Mijn ervaring met het kantoor van en dienstverlening door Abma Schreurs is zeer positief.

Met een kleine zoektocht door Volendam door wegwerkzaamheden werden wij goed ontvangen met niet alleen koffie. De steekwoorden bij ons bezoek zijn: professioneel, inlevingsvermogen, begrijpelijke uitleg en adviezen, rust, ernst en humor. Eigenlijk alles wat ik bij een notariskantoor mocht verwachten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Beste Gervien, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Duidelijk

Vriendelijke mensen en duidelijk uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste Olivia, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Uitleg over diverse mogelijke heden in het testament was goed. Door de beknopte bijlage, was het testament goed te lezen en te begrijpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste A. van Herel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima ervaring

Goed geinformeerd en kundig afgehandeld op een prettige manier

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Emile, Bedankt voor uw lovende woorden. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Precies wat een starter nodig heeft!

Als starter op de woningmarkt is het erg spannend en komt er veel op je af van zaken die geregeld moeten worden. Ik heb bij verschillende notarissen een offerte opgevraagd en gebeld voor extra uitleg. Bij Abma schreurs werd ik meteen te woord gestaan door een medewerkster en werd er de tijd genomen om alles uit te leggen en werd duidelijk aangegeven wat mij te wachten staat. Het digitale portal stuurt een herinnering als er acties open staan of nieuwe documenten zijn geüpload, helemaal top omdat je in zo een periode veel documenten en deadlines in de gaten moet houden! Ik ben dyslectisch en het heeft even wat tijd gekost om de aktes door te lezen, vooral de uitgeschreven cijfers. Alle documenten sturen ze ruim voor de tekendatum op wat maakt dat je de tijd hebt om het door te nemen en nog vragen te stellen. Abma Schreurs steekt voor mij met kop en schouders uit boven andere notarissen door de professionele, vriendelijke en persoonlijke hulp.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Roos, Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prima geregeld

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Beste heer Koelman, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Helemaal prima

Is allemaal helemaal prima gegaan. Contact met beide contactpersonen waren zeer prettig.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Dave, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

goede uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Beste Henk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Ze leggen alles rustig uit

Mooi kantoorpand. Vriendelijk personeel. Ze nemen rustig de tijd om alles goed uit te leggen. Ik raad ze aan.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Uw woorden motiveren ons nog meer om ons best te blijven doen. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Daze is goed

Een duidelijke en goede uitleg voor het geen waar ik voor ben geweest bij Abma Schreurs.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Vriendelijk en correct

Bij ons eerste bezoek, werd alle tijd genomen voor goede uitleg over de testamenten. Later, bij het tekenen van de testamenten, werd nog eens alles doorgenomen. Het was een prettige ervaring, het voelde zeer vertrouwd.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Lies, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Gewoon goed!

Een huis verkopen en kopen geeft behoorlijk wat stress, blij dat het bij de notaris allemaal top geregeld was. En een zeer goede overdracht gehad. Heel blij met hun.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste heer Ruseler, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn trots dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Prettige gesprekken, goed geadviseerd en snel afgehandeld.

Zie boven.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Deskundigen zijn heel behulpzaam geholpen

Wij zijn zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, zowel door notaris Nicolet als door de baliewedewerksters. Zeer deskundig

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Astrid, Bedankt voor uw lovende woorden! Met vriendelijke groet, Abma Schreurs Notarissen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.