zeer goed

Goede service bij de vragen die ik had, voor de op mij onbekende en ingewikkelde materie. Elke keer weer netjes geholpen

Prima geholpen.

Het testament werd op basis van mijn aanwijzingen prima omgezet in de juridische omschrijving en aangevuld met goede suggesties van de notaris, vervolgens het concept opgestuurd en na afspraak ondertekend. Prima service!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

prima, correct wat ik van notaris verwacht

prima communicatie met medewerkers en notaris in de mail en op kantoor

Goede ervaring

Alles gingvolgens plan

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Super duidelijk alles uitgelegd .

Jos , geen onbekende neemt de tijd en legt alles heel duidelijk uit . ( ik snapte dan ook bijna alles :-) Top ervaring , ga zo door !

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

De notaris was slecht te verstaan

slecht te verstaan vraag of ieder het goed hoort

Prima afgehandeld

Afhandeling ging redelijk snel voor een vooraf afgesproken prijs.

Prima.

Denken met je mee.

Klantgericht en flexibel

Fijn dat alles soepel en praktisch is verlopen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

goede prijs voor dienstverlening met extra

ik bezocht de notaris voor een simpele testamentswijziging. bij het doornemen van het testament om duidelijk te krijgen wat en hoe er gewijzigd moet worden, ziet de kandidaat-notaris dat er in een ander deel dat niet gewijzigd zou worden een onduidelijkheid zit. deze zou tot problemen kunnen leiden bij vooroverlijden van mijn partner. met aanmerkelijk financieel nadeel voor mij. ik was blij dat dit werd opgemerkt. thuis besprak ik dit met mijn partner en stelde voor de tekst aan te passen waarmee de onduidelijkheid zou verdwijnen. mijn partner heeft het voor mij buiten de notaris om geregeld. de onduidelijkheid is weg doordat hij de schuld die het betrof direct heeft afbetaald. nog beter voor mij dan een extra wijziging van mijn testament!

Snel en persoonlijk geholpen

Snel en deskundig geholpen met een persoonlijke touch. Bedankt!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goede overdracht en gesprek geweest

Keurig afgehandeld

Vakkundig geholpen.

Onze ervaring was uitermate positief. Wij hebben twee testamenten laten opstellen en zowel bij het intakegesprek als daarna, de beoordeling van de concepten alsook de toelichting tijdens het passeren van de akten zijn wij uitvoerig en duidelijk geïnformeerd. Ook de vriendelijke ontvangst heeft daar aan bijgedragen.

Heel vriendelijk

Mee denkend en een luisterend oor

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Ik voel me gerust met mijn probleem in hun handen

Prettige, persoonlijke benadering. Ingewikkelde dingen eenvoudig uitgelegd. Overal aan gedacht. Een menselijke notaris.

Prima service.

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg.

goede service duidelijke uitleg

alles helder uitgelegd

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Vriendelijk en snel geholpen en een correcte afhandeling

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Goed, informatief en prettig geholpen.

Twee nieuwe testamenten laten maken. Onderwerp waar je als gewone man niet veel weet van hebt, maar in het eerste gesprek werd ons al duidelijk hoe een en ander het best vormgegeven kon worden. We kregen tips en voldoende verduidelijking om keuzes te maken. Ook bij het ondertekenen van de documenten werd het geheel nogmaals, en in begrijpelijke taal, toegelicht. Kortom, we zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Voldoende tijd voor evt. vragen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Heel vriendelijk en duidelijke uitleg

Werd heel vriendelijk geholpen en mevrouw nam de tijd om ons alles duidelijk uit te leggen in makkelijke taal

Goed geregeld

Prima geregeld en goed gesprek.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Goede, duidelijke en vriendelijke communicatie

Het maken van de eerste afspraak ging heel snel en prettig. Uitleg over het levenstestament en testament was goed, het ging in begrijpelijke taal. Bij het ondertekenen werd het allemaal doorgenomen en er werd voldoende tijd hiervoor genomen. Helaas waren er per ongeluk een aantal zaken niet goed verwerkt en hebben ze de tijd genomen om dit goed te verwerken en hebben alles nogmaals doorgenomen om zeker te weten dat het goed was en daarna hebben we de documenten ondertekend.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Alles goed en netjes geregeld

Gewoon zoals het hoort, alles goed geregeld en geen poespas.

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.