Zakelijk en correct

Goed contact, fijn dat er een digitaal dossier is. Waar je ook de desbetreffende documenten kunt uploaden

Vlotte snelle service

Vlak voor ons trouwen ontdekt dat samenleving contract dan niet meer geld. Door snelle actie van kantoor Purmerend eea twee dagen voor ons huwelijk gerealiseerd en ondertekend.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Vlotte communicatie en altijd een duidelijk antwoord op al onze vragen.

Tijdens alle stappen zijn we goed op de hoogte gehouden door Abma Schreurs. En alle vragen werden steeds snel en efficient beantwoord.

Vriendelijk en professioneel

Mijn contact met Eelco Kosters was telefonisch en uiteindelijk op locatie en dat verliep allemaal buitengewoon plezierig. Dit geldt ook voor het allereerste telefonische contact met een medewerker voor het maken van een belafspraak.

Professioneel en vriendelijk

Altijd geholpen op een vriendelijke wijze door professionals met veel kennis van zaken.

Keurig en behulpzaam

Keurig, behulpzaamen vriendelijk

Fijn contact, duidelijke communicatie

zie hieronder

Op alle , door mij/onze bedachte " voor ons" relevante vragen werd uitvoerig besproken- commentaar, = voor- nadelen geleverd, dus daarna, na het gesprek was alles duidelijk voor mij/ons. Advies , actief mee doen, dus als je een gesprek hebt, zelf eerst goed formuleren- voorbereiden , zodat je op een eigen notitie ziet ,gezien vanuit je persoonlijke situatie, wat je van plan bent te vragen, en aanvinken of de vraag daadwerkelijk afgehandeld is. Anders zelf samenvatten en doorvragen is mijn advies.. Misschien kan daar vooraf door het kantoor, iets meer aandacht aan geschonken worden, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet zo op gelet, omdat dat altijd mijn handelswijze is, met belangrijke zaken, dus gebeurde misschien ook al.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Klantgericht en doeltreffend op hoog niveau

Zeer goede ervaring bij het vertalen van onze wensen naar een testament. Prettige behandeling van zowel de kandidaat-notaris als de notaris bij het passeren van de akte.

Goed geregeld

Vanaf moment van eerste contact via mail tot en met tekenen van de akte was alles goed geregeld.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Corinne geeft altijd prima uitleg en is betrokken

ze nemen de tijd en heb goede uitleg gekregen en leuk is de menselijke kant van de notaris

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

fantastisch, een begripvolle en luisterende notaris.

Dit is een menselijke notaris die alles duidelijk uitlegt.

⭐⭐⭐⭐⭐

Met Mevr. Jansen hebben we een prettige samenwerking gehad. Ze heeft ons alles goed uitgelegd en al onze wensen werden ingewilligd. Notaris Hofland heeft de testamenten op een duidelijke wijze toegelicht. Al met al zijn we heel content met onze stap naar het notariskantoor Abma Schreurs.

Goed.

Uitleg en vragen Goed.

Grote deskundigheid en tijd voor client

Grote deskundigheid en tijd voor client

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Gewoon goed en alles klopt!

Zake deskundig en vriendelijk.

Tevreden

Tevreden met de dienst die is geleverd, maar schik wel van de prijzen.

Professionele en snelle service

De service was altijd professioneel en snel. Het was mogelijk op korte termijn afspraken te maken en er werd soepel omgegaan met bepaalde hindernissen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Prima locatie aardige mensen

Ik kwam om te tekenen voor een hypotheek en heb een afspraak gemaakt voor een testament.

Zeer positief

Het contact verliep soepel De opstelling professioneel

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Lieve aardige hartelijkhe notaris met verstand van zaken

Ervaar het zelf! Uitmuntend en hartelijk!

Goede communicatie en service

Zie boven

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goed ontvangen, duidelijke uitleg over de stukken .

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Wij hebben het bezoek als zeer prettig ervaren

Goed geholpen en duidelijke uitleg

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Ik vond dat ik veel eigen intiatieven moest nemen

Voor de aankoop van mijn eerste huis vond ik dat ik niet geheel goed begeleid ben. Het begon bij het voorlopige koopcontract, hier kreeg ik het gevoel dat ik niet geheel serieus genomen werd. Er was iets wat ik niet goed begreep wat ik dus aangaf en vervolgens werd het verhaal precies hetzelfde uitgelegd waardoor ik het nog niet begreep. Toen werd mij gezegd vraag maar aan je vader?! Heel raar als je het mij vraagt. En zelfs die begreep het niet op de manier waarop het uitgelegd werd. Ook moest ik last minute stukken aanleveren waar ik niet echt tijd voor had. In mijn portaal kreeg ik een mail met een factuur die ik direct heb overgemaakt, nou bleek dat dit eigenlijk via de notaris had moeten gaan wat ook niet aan mij verteld was. Al met al ben ik blij dat ik nu mijn sleutels heb, maar misschien een les voor de volgende keer. Iets meer begeleiding en duidelijkheid geven zeker voor iemand die voor het eerst in dit gehele traject zit. Groet, Luuk

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Beste Luuk, vervelend dat je het gevoel hebt gehad dat je niet serieus werd genomen. Dat is niet gebruikelijk en niet zo als we het willen. Voor ons wel prettig dat je dit met ons deelt. Zoals telefonisch al met je besproken, hebben we het intern meteen opgepakt en met de betrokken medewerkers besproken, om dit in de toekomst te voorkomen. We wensen je tot slot nog heel veel woonplezier in jouw nieuwe woning! Abma Schreurs Notarissen

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.