heel fijn

er werd de tijd genomen, was prettig

Vriendelijk en goede verzorging

Keurig op tijd

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Prettig contact en een goede soepele afhandeling

Goede ervaring, het hele proces verliep soepel ook mede door het online klantenportaal, werkt prettig. Ook al gaat het om serieuze zaken, er was wel een leuk persoonlijk contact en ontspannen sfeer tijdens de afspraken op locatie, zeker fijn.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Purmerend

Goede uitleg in begrijpelijke taal

Testament concept doorgelezen, nog vragen kunnen stellen en een duidelijke en in begrijpelijke taal uitleg gekregen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Heel correct en net notaris kantoor je wordt hier top en zeer vakkundig geholpen perfect

Heel correct en net notaris kantoor je wordt hier top en zeer vakkundig geholpe

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

Hele fijne ervaring bij het kopen van mijn eerste huis!

Hele goede begeleiding bij de aankoop van mijn eerste huis, en een fijne sfeer tijdens het ondertekenen!

Soepele organisatie en informatievoorziening

Zeer prettige sessie bij ondertekening acte en geen onvoorziene kwesties. Wij hadden het kantoor al eens bij vrienden aanbevolen die ook zeer tevreden waren.

Perfectie

Het gevoel te hebben dat men er volledig voor de cliënt is is heel erg prettig.

GEWELDIG

De notaris had alle tijd en elk belangrijk detail werd toegelicht. Ook op vragen werd in begrijpelijk Nederlands uitleg gegeven!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Vriendelijk, duidelijk en meedenkende mensen.

Er is vanaf het eerste telefoontje goed met mij meegedacht. Ik ben vlot geholpen en het contact was prettig.

Professionele ondersteuning

Tevreden in algemene zin. Communicatie over diverse kanalen kan mijns inziens beter.

heel professioneel en menselijk

bij het intake gesprek is er goed geluisterd naar mijn wensen en de akte werd duidelijk toegelicht

• Bij welke vestiging bent u geweest? Volendam

zeer goede service naar de klant

Bij de aankoop van mijn huis werd het notariskantoor Abma Schreurs aangewezen. Vanaf het begin meteen goed contact. Zijn zeer behulpzaam bij problemen en zorgen voor een oplossing. zijn uitstekend geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

We werden prima te woord gestaan. Niets op aan te merken.

Snel, Overzichtelijk, Duidelijk en zeer Vriendelijk

Wij hadden een notaris nodig om ons erfpacht te regelen. Snel kwamen we Abma Schreurs Notarissen tegen via Google als een van de hoog gewaardeerde notarissen in onze omgeving. We werden meteen geholpen, via de platform ging alles soepel en eenmaal op kantoor voor handtekening ging dat ook erg goed. overal erg tevreden. :)

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

na een slechte start verder uitstekend geholpen

Vriendelijk en correct

Ik ben vriendelijk ontvangen en ook in het voortraject ging alles uiterst correct!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Prettige mensen, goed op mijn vragen ingegaan

Ik heb wel erg lang op mijn eerste concept moeten wachten. Nieuwe adres was wat moeilijk te vinden omdat het op een hoek ligt. En je niet weet waar de ingang is.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Goede hulp en advies. En ook mee denkend. Bedankt!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

klantvriendelijk en een goed luisterend oor.

uitstekend geholpen, aan te bevelen

• Bij welke vestiging bent u geweest? Hoorn

Zeer goed en duidelijk geholpen

Nette vriendelijke vrouw, duidelijk en nemen de tijd voor je. Zeer tevreden

Duidelijk en goed geholpen

Ik ben minder valide en moest een buitentrap op. Het is dat ik iemand had meegenomen die mij kom helpen. Alleen was het niet gelukt.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Amsterdam

Geachte mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw input. Inmiddels hebben wij onze correspondentie aangepast en hierin duidelijker aangegeven dat er bij onze vestiging een ingang voor minder validen is en dat wij, indien nodig, de begeleiding naar de ingang kunnen verzorgen. Ook zijn wij bezig met de aanvraag voor een traplift bij de hoofdingang. Abma Schreurs Notarissen

Zoals een notaris behoort te handelen en snel antwoord op mijn vragen.

• Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.

Accuraat, vlot en meedenkend

Idemp

Over Abma Schreurs Notarissen

Dienstverlening op een hoog niveau, maar met een laagdrempelig karakter; dát kenmerkt Abma Schreurs Notarissen. Ons kantoor, met vestigingen in Amsterdam, Hoorn, Purmerend en Volendam biedt juridische ondersteuning in elke fase van uw leven. Dat kan zowel op privé als zakelijk gebied zijn. Of het nu gaat om het opmaken van een samenlevings-overeenkomst, de oprichting van een bedrijf of een hypotheekakte; onze betrokken medewerkers staan voor u klaar. De persoonlijke aandacht van een regionaal kantoor in combinatie met de uitgebreide kennis van een landelijk netwerk stelt ons in staat u optimaal van dienst te zijn.