Alles volgens afspraak!

Goed geholpen, goede kwaliteit!

Goed had het ook aan kennissen doorgegeven en hebben ook besteld.

Wij gingen naar binnen om informatie te vragen en kwamen er uit met twee bestelde toppers. De uitleg was zo luid en duidelijk dat we besloten om deze te kopen. Alleen er werd ons verteld dat het 3/ 4 weken ging duren. Echter werd dit 7 weken, vonden wij wel erg lang. Ook omdat wij er zelf achter aan moesten bellen. Verder was de service goed.

Deskundig advies, prettig contact.

Al bij het eerste bezoek ontstond een prettig contact. Aan de hand van veel matrassen kregen we een deskundig aankoopadvies. Helaas was de leveringstijd langer dan aangegeven en is er tijdens die vertraging geen contact met ons opgenomen. Dat is een verbeterpunt.

Bijna prima!

Communicatie was prima. Duurde best lang dat de bank geleverd werd, maar dat kwam door de leverancier. Alleen toen ze de bank brachten waren ze het vilt onder de poten vergeten. Hebben we zelf nog opgehaald. Vonden wel jammer dat ze dat niet alsnog geregeld hadden. Want die van jullie is altijd beter voor zo’n bank!

Geweldige winkel om te shoppen

Klantvriendelijk en service gericht personeel. Bezorging optimaal uitgevoerd.

Voor herhaling vatbaar

De beloofde bevestigingsmail is niet aangekomen

gastvrij, meedenken en ruim de tijd voor mij nemen

zie boven

Werden netjes geholpen in de zaak en de Jongens die de matrassen hebben bezorgd verdienen een compliment. Keurig afgewerkt.

goed geholpen

Super goed !

Goed advies gekregen tijdens aanschaf van een bed. Levertijd liep volgens planning. Tijdens levering ontbrak 1 onderdeel, deze is dezelfde middag nog geleverd en bevestigd. Super service en kundige mensen.

prima geholpen

mooie meubelen en prima geholpen en goede levering

Marco Marknesse voor de juiste kennis

Ik had al erg lang last van mijn schouders, dus toch maar eens om een nieuw kussen kijken. Ik had zelf de keus voor een wat zachter kussen. Maar de verkoper van Marco vroeg me even te gaan liggen en keek aar mijn houding en adviseerde me een harder kussen omdat mijn houding met het zachtere kussen niet goed was. Na een week met het juiste kussen van mijn schouderklachten af. Verkopers met kennis dus bij Marco Marknesse Bedankt!!

Wij hebben goede ervaringen met MM zowel voor de meest recente aankoop als eerdere aankopen.

Klantvriendelijke bediening zowel in de winkel als bij het bezorgen. Wij zijn zeer tevreden over het geduld van de verkopers om ons te woord te staan en ons uitleg te geven op onze vragen. Er was alle tijd om onze aankoop uit te proberen. Ondanks de corona-crisis was het bezorgen perfect en precies op de afgesproken tijd. Alle lof!

Bedankt voor uw reactie Johan, graag tot ziens.

Zeer tevreden over Albert. Top!

Goede service, helder in communicatie en denkt actief mee. Straalt daarbij rust uit. Top!

Advies, verkoop & bezorging goed, afgesproken levertijd ruim overschreden zonder enige communicatie.

Zie bovenstaande

Let op de kleine dingen, tijdens het bezorgen

Winkel positief, maar bezorgen, van de bank en andere meubels, slordig. Muur beschadigd, streep/kras op de vloer, deurstop er afgelopen. Van de bank is de hoofdsteun nog niet gemaakt.

Bedankt voor jullie feedback. we zullen deze punten ter harte nemen en het met de bezorgers opnemen.

toppy

geweldig geholpen en altijd vriendelijk personeel/eigenaar

Prettige samenwerking

Mijn ervaring met Marco Wonen is zeer positief. Goed geholpen en er werd actief mee gedacht ! Werkzaamheden vlot ingepland en soepel verlopen. Een eind resultaat waar ik heel blij mee ben !

Bedankt voor je reactie!

jammer dat er een communicatie probleem was

opeens stond ? en? van woonadviseurs Marco voor de deur , een week te vroeg. Maar ze zijn begonnen volgens hun orde. Dat is allemaal prima verlopen. Alleen werd s`morgens 1 ? terug geroepen, en is bij de andere klant gebleven. de andere medewerker is bij ons gebleven, Alles was klaar, wel iets later in de tijd.

Gemoedelijke zaak ,mooie spullen

Eetkamerstoelen gekocht, werden goed geholpen en stoelen werden snel geleverd.

duidelijk vriendelijk adequaat en attent

duidelijk vriendelijk adequaat en attent

Zie opmerkingen.

Goede bediening, goede service en stipte levering.

Ruime keuze, en netjes binnen de aangegeven tijd geleverd.

Voor een nieuwe tafel zijn wij bij Marco Marknesse terechtgekomen. Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier in de toekomst zeker terug.

Betrokken waardoor goed advies met super mooi resultaat!

betrokken door mee te denken, d.m.v. wat past bij ons , misschien wel de nieuwe lijn meubels die binnen komen Stuur wel even wat foto`s als het binnen is. advies van interieur styliste en het zelf langs komen en dan advies geven over de gordijnen

Zeer goed geholpen

Goed geholpen door Annemarie Brouwer , leuke meid en verstand van zaken. Alleen jammer dat jullie geen Stretless in jullie verkoop programma hebben. Met vriendelijke groet Klaas en Jos Geerts M'nesse

Oosteinde 14 8316BL Marknesse

0527-201248