Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en een uitgebreid assortiment op woongebied.

Fijne winkel met vakkundige begeleiding bij aankoop meubels enz.

Afspraak is afspraak en er wordt alles aangedaan om dit na te komen. Super!! Volop keus op allerlei gebied. Een fijne winkel met sympathieke mensen die wij zeker kunnen aanbevelen.

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Zowel bij aankoop als bij uitlevering van de order ging het er vriendelijk en gemoedelijk aan toe. Ook de mannen die de bank afleverden waren top.

Flexibel en oplossingsgericht vakmansschap.

Klant staat centraal en bij problemen wordt er een juiste, snelle oplossing gezocht. Tapijtleggen gebeurt met grote vakmanschap.

Voor de 1ste keer eetkamerstoelen gekocht bij Marco Marknesse

We zijn goed geholpen door een dame die ons heeft voorzien van informatie aangaande onze keuze en de levering door de 2 heren was ook oké. Toch 2 minpuntjes: 1. We vinden het meenemen van onze oude stoelen €50,00 te duur en 2. De bezorgers wilden ons tuinset ook niet meenemen, vandaar een 7. Verder geen klachten en hoop dat we die ook in de toekomst niet krijgen.

fijne hulp bij het maken van keuzes; breed aanbod, echt meedenken.

Prettig geholpen in de winkel

Ruime keuze. Prettig geholpen. Goede service bij aflevering

Goede voorlichting en advies, heel erg tevreden

Uitstekend geadviseerd, goede service

Deskundig maatwerkadvies

Als klant sta je bij Marco Marknesse echt centraal. Niet de hoogste omzet geldt maar de tevredenheid van jou als klant. Bovendien heb je een verrassend grote en brede keus.

was goed.

wij zijn erg goed geholpen door u medewerker. Alleen jammer dat wij nog moeten wachten op de stoelen.

Zeer slechte communicatie!!

Wij hebben half november een bestelling voor een stoel geplaatst . Bij de bestelling werd vermeld dat dit 8 tot 10 weken kan duren. Wij hebben na 12(!?) weken zelf contact opgenomen en toen wist men niet waar we het over hadden. Toen werd er door Marco gezegd dat het zomaar 5 tot 6 weken kon duren . Wij na 7 weken weer gebeld en toen werd er gezegd het nog zeker 2 a 3 weken zou duren. Uiteindelijk hebben wij de stoel geleverd gekregen na in totaal 25 (!!) weken te hebben gewacht . Marco zou ook steeds hebben teruggebeld op de dag dat wij zelf weer contact opnamen. En uiteindelijk na aandringen van onze kant maar 12.5 % korting krijgen . Wij zijn zeer teleurgesteld en kopen niet meer bij hun !!

Goed advies en service

In de winkel zijn wij prettig geholpen. Er was alle tijd van ons en er werd meegedacht om een zo mooi mogelijke oplossing voor raamdecoratie te bedenken. Het uitzoeken van een nieuwe bank verliep ook in alle rust. Er werden voldoende alternatieven aangedragen om tot de juiste keuze te komen.

Afspraak is afspraak

Beste Albert en Derco Alles is keurig geleverd volgens afspraak! Zelf iets in mindering gebracht omdat er al een rolsteiger aanwezig. Top gedaan en prachtig resultaat. Hartelijk dank

Zowel tijdens het maken van de keuze alsook bij de bezorging vriendelijk en professioneel.

Erg goed prima

Goed geholpen en doen nergens moeilijk over. Je mag zo een stoel meenemen om te laten zien hoe die staat in huis. Geen problemen

Fijne mensen,en goede service.

Prettig geholpen, kennis van zaken.

Goed voor mekaar

Vriendelijk

Leuke mensen en goede kwaliteit meubels

De service was ook heel prettig. Als ik belde dan stond er altijd iemand klaar om te helpen.

Prettige ervaring.Goed geholpen.

Mijn ervaring in jullie zaak is Positief.Paar keer geweest voor definitieve aankoop. Er werd ruim de tijd genomen,ideeen aangedragen. Prettig dat ik stalen mee naar huis mocht nemen en zelfs een kleed! Vertrouwen in de klant! Bedankt!

Heel goed advies gehad en alles zeer netjes afgeleverd.

De jongens werken zeer nauwkeurig en netjes! Wij zijn zeer tevreden!

Tevreden

Een professionele, vriendelijke en klantgerichte organisatie. We zijn tevreden!

Zowel in de begeleiding voor de keuze van vloer, bed en bank tot levering en plaatsing helemaal top. De vinylvloer is met de grootst mogelijke zorg passend in de woning gesneden en met dezelfde zorg zijn de meubelen gebracht en geplaatst.

Erg goed

Goed geholpen in winkel en correct geleverd.

Goed geholpen in winkel en correct geleverd.