Zeer fijn geholpen door een vakman.

Onze ervaring bij Marco Marknesse was in woord geweldig. Bertjan heeft alle tijd genomen, een heel mooi kleurenpalet uitgezocht en zo gezorgd dat het plaatje wat wij voor ogen hadden werkelijkheid werd en uiteindelijk ook klopte. Wij zijn dan ook heel erg blij omdat het resultaat perfect is. Nu alleen nog even op de nieuwe bank wachten

Uitstekend!

Goed afgeleverd product.

Geweldig.

Geweldig. Ook heel nette jongens die spullen komen afleveren. Altijd hun schoenen uit.

Meedenkend, vriendelijk en oplossend

Wij vonden het een hele prettige samenwerking

snelle levering en goede service!

Het contact was erg goed. De levering boven verwachting. We zijn heel blij met het geweldige bankstel!

Lekker gewinkeld goede uileg

Fijn

Zeer prettig en kundig geholpen !!!

Zeer prettig en kundig geholpen !!

Zeer tevreden klant

Deskundig advies, ruime keus, snelle levering en plaatsing, kortom dikke pluim!

Dit is nu echt een zaak die denkt mee met de klant. Wij zijn zeer tevreden. Omdat wij lang moesten wachten op onze nieuwe bank hebben wij een leenbank en stoel gekregen zonder enige kosten, wat een service, echt TOP. Waar maak je dat nog mee. Inmiddels onze nieuwe hoekbank gekregen, ook dit is een plaatje en keurig afgeleverd. Monteurs, keurige vakmannen en ruimde alles op. Bedankt Marco Woonadviseurs.

Wij zijn hier ontzettend prettig geholpen. Ook komen ze aan huis om te kijken wat het beste qua kleur in het interieur past! Als je goed advies wil dan zou ik hierheen gaan.

Kwaliteit en uitstekende service !

Goede kwaliteit, aanschaf bed, linnenkast, gordijnen, bank, tv meubel etc. Prima service ! Kom er graag weer !

Mooi produkt, goeie service!

Snel en vakkundig in elkaar gezet!!!!!

Top geregeld!

Goede service, vriendelijk,vakundig, goede kwaliteit

Denken in mogelijkheden

Marco is de uitdaging aangegaan om voor mijn afwijkende lengtematen een aangepaste stoel te creëren in overleg met de fabriek. Ik ben zeer tevreden over het meedenkend vermogen. Het denken in kansen.

prima!

Vanaf de winel tot aan de aflevering thuis fantastische ervaring. Prima bed, ligt fantastisch. Ennnne een GEWELDIGE hordeur. Dank voor de goede service. Rein en Jose

PRIMA GEHOLPEN

WIJ ZIJN PRIMA GEHOLPEN EERST IN DE WINKEL ,EN BIJ AFLEVERING THUIS

Wij zijn in de winkel op een zeer correcte Manier geholpen en de keuze die wij hebben gedaan kregen wij een goede uitleg van

Zowel in de winkel als tijdens de levering zijn we geweldig geholpen. Dikke 10!!

Vertrouwen in de klanten, goede prijs

Ondanks dat de aankoop in het nieuwe jaar was, hebben we toch de eindejaarskorting gekregen! Erg vriendelijk en persoonlijk klantcontact!

goede service

goed geholpen

Prima advies en afhandeling!

Zou niet weten hoe het beter kan.

topservice

Ons bed netjes en snel geleverd en ook het monteren van elders bestelde bedlichtjes was geen probleem! Toppers!

Prima, zeer klantvriendelijk

Tijd en geduld, uitstekende service

Als je wat meer tijd en geduld nodig hebt om tot een goede keus te komen, dan ben je bij Marco Woonadviseurs op de juiste plek. Vanwege een handicap had ik extra tijd nodig bij het passen van een relaxstoel en nu heb ik een prachtige stoel die prima zit. Een extra vraag is geen probleem, de service is bijzonder goed.