al jaren lang goed en vriendelijk geholpen met kwaliteit aan producten

al jaren lang klant altijd klantvriendelijk geholpen met goede producten en service super bedrijf/team !!

Blij met ons nieuwe bed 💤💤

Vlot in elkaar gezet

Prima service, goed en duidelijk contact.

Betrouwbare hulp bij het maken van een keuze, geen onzin verhalen, afspraken worden nagekomen, zeer klant vriendelijk!!

redelijk goed

Er zat een fout in een aantal laminaat delen. De gordijnen heb ik lang op moeten wachten en er zat eerst een weeffout in wat mij niet direct is meegedeeld. daarna heeft het lang geduurd en heb ik er verschillende keren achte aan moeten bellen.

Zeer goede service na de Garantie Periode

Hebben wij met Albert naar een goede oplossing gezocht, en zijn we voor beide Tevreden uit gekomen. Bedankt Albert

prettig, zorgveldig en kwaliteit

Zeer goed advies, prettige bediening. Volgens afspraak levering. Kwaliteit

Wij zijn erg tevreden met het Tv-meubel en over de service van MM hebben we niets te klagen.

Winkel in de buurt, nette service.

prima advies en mooi geleverd

prima advies en mooi geleverd

Vriendelijk, meedenkend en attent

Fijne mensen om zaken mee te doen

klantvriendelijk

Onze ervaring met Marco Marknesse was prima. Stoel om uit te proberen beviel goed en is blijven staan tot de nieuwe stoelen geleverd zijn.

in 1 woord prima

in 1 woord goed

Prima verzorgd

Iets minder inzet dan afgesproken maar prima opgelost door langer door te werken. Contacten waren zeer goed.

Geweldige service

We zijn zeer tevreden met Marco. De Sales, installatie en nazorg was top en iedereen dacht heel fijn en vlot mee. Een aanrader! Onze vloer is prachtig.

Goed advies

Goede adviesen

Leuk geholpen,goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gewoon prima en snel

Marco werkt gewoon zoals het hoort. Je ontvangt wat je hebt gekocht, op het tijdstip zoals gepland. Goed werken met de mannen van Marco!

vlot en vakkundig geholpen

alles duidelijk uitgelegd

Goed en duidelijk advies

Goed advies en een snelle levering

voortreffelijk

de verkoop de levering vooral de mensen ongedwongen en attent

Fantastisch!

Er wordt echt met je meegedacht. Heel klantgericht!

Goed en de medewerkers zijn, bij het opbouwen van kasten zeer deskundig en goed op elkaar ingespeeld,

Ontzettend fijn geholpen

Kwaliteit en Vakwerk!