Wat een geweldig mooie avond, het was voor een diner concert, alles liep op rolletjes, ontvangst uitstekend, entourage heel gastvrij, vanwege mooi weer, de amuse met prosecco buiten, daarna een geweldig mooi diner met het concert van drie ontroerende getalenteerde dames! Dit alles vergezeld van mooie wijnen. Kortom een topavond. Wij zullen zeker terugkomen en dit aanbevelen voor relaties en vrienden! Prachtplek!

• Plaats: Essen
  • Wat was de reden van uw bezoek? anders

Wij hebben onze bruiloft gevierd op Landgoed Ulvenhart. Het diner en ceremonie waren buiten. Mede door het mooie weer en de prachtige locatie was dit een groot succes. Het avondfeest heeft plaatsgevonden in de mooie grote schuur. We hebben niets dan positieve reacties mogen ontvangen over de locatie, goede service en geweldige eten / hapjes. Een echte aanrader als je wilt trouwen in een romantische / landelijke omgeving. De styling was zelf geregeld, ook hier was er volledige medewerking door Ulvenhart. Complimenten aan Leonie, Julia en de medewerkers.

• Plaats: Essen

• Wat was de reden van uw bezoek? presentatie/ lezing

Groenewout heeft het 50 jarig jubileum gevierd bij Landgoed Ulvenhart. Wij hadden de locatie de Raaf met aansluitend een stretchtent afgehuurd. De Raaf is een prachtige, sfeervolle gerenoveerde ruimte met behoud van authentieke elementen. De combinatie van binnen in de Raaf en aansluitend de stretchtent voor buiten was ideaal. Er was een geweldige sfeer. We hebben veel complimenten mogen ontvangen. Veel dank voor Leonie tijdens de voorbereidingen voor het evenement. Tijdens het jubileum waren Julia en Bart de contactpersonen. Ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Wij zijn blij dat we deze mijlpaal op het idyllische landgoed van Ulvenhart hebben gevierd.

• Wat was de reden van uw bezoek? presentatie/ lezing

Zeer plezierig verblijf, echte aanrader.Mensen met passie,die goed met hun bedrijf bezig zijn.

• Plaats: Amersfoort/Nijkerk
  • Ik ben: Eerste keer te gast
  • Wat was de reden van uw bezoek? teambuilding

Toen ik vorig jaar in november het eerste diner-concert meemaakte, wist ik het meteen: zo wil ik in mei mijn 80e verjaardag vieren met familie en vrienden. Met dezelfde pianiste, Julia Achkinazy! Zondag 15 mei hebben we dat meegemaakt. Grandioos! Iets te vieren? Doe het ook zo!

• Plaats: Ulvenhout
  • Wat was de reden van uw bezoek? anders

Fijn dat alles op 1 lokatie kan plaatsvinden. Er is een mooie ceremonie ruimte, een bakhuis voor diner en een Vlaamsche schuur voor het feest. Het diner was heerlijk, we kregen hier veel complimenten over van onze daggasten. Alles wat afgesproken was werd ook in de praktijk uitgevoerd.

• Wat was de reden van uw bezoek? bruiloft

IKEA Breda heft de dag als bijzonder leuk ervaren. Iedereen was wel te spreken over de locatie en inrichting van de vergader mogelijkheden.

• Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

Zeer mooie locatie, geweldig gerenoveerde en sfeervolle ruimtes waardoor je al direct een goede ambiance heb. Daarnaast hadden we echt zomersweer wat het helemaal geweldig maakte. Verder een prettige bediening, zowel op de receptie als op het trouwfeest. Het diner was ook prima en goed verzorgd. Wij kijken terug op een fantastisch en romantisch trouwfeest, bevestigd door de vele complimenten van onze gasten.

• Plaats: Bavel
  • Wat was de reden van uw bezoek? bruiloft

Dag Bart van Ulvenhart, Nog even onze waardering en hartelijke dank uitspreken voor een prachtmiddag(zondag 14 sept 2014) in Ulvenhart! Het was een heel fraaie omgeving, een goede sfeer en meesterlijke muziek van Maarten Lingier en Tom De Beuckelaer op die oude nieuwe vleugel... Gastronomie was goed verzorgd en dat belooft wat voor een volgend keer. Daar waar ik ga of sta zal ik je prachtlocatie graag aanbevelen. Hartelijke groet, Cees en Dianne

• Wat was de reden van uw bezoek? anders

Een zeventigste verjaardag is een gebeurtenis waar je met zeer gemengde gevoelens tegenaan kijkt, maar die je toch niet ongemerkt voorbij wil laten gaan. Wij dachten aan een uitgebreide lunch voor zo'n 50 man. Mijn vrouw en ik zijn bij diverse etablissementen gaan kijken. Ulvenhart stak daar qua locatie met kop en schouders bovenuit. Maar omdat wij culinair nogal veeleisend zijn hebben we gevraagd of we konden proefeten. Dat was geen enkel probleem. De zes gangen die we vervolgens in rap tempo verorberden waren kwalitatief hoogstaand en verrukkelijk. Dus het licht stond op groen. De grote dag verliep beter dan ik ooit heb durven dromen. De prachtige Vlaamse schuur met concertvleugel was de uitvalsbasis maar het weer was zo goed dat we buiten konden eten. Een onvergetelijke middag. Schitterend weer, een idyllische omgeving, waardoor je het idee kreeg dat je meedeed in een reclamespot voor Paturain. Leven als God in Zuid-Frankrijk. Ontroerende muziek. Speeches, een quiz en cadeaus waar ik van stond te blozen. Verfijnde bloemstukjes op tafel en in de hoek van de Vlaamse schuur uit 1700 een ongelooflijk mooi en weelderig boeket in mijn lievelingskleuren, vervaardigd door mijn buurvrouw Gonneke Janssen, zelf ook aanwezig. Alles liep op rolletjes. Vooral dankzij de regie van mijn vrouw en schoonzoon als ceremoniemeester/pianist. De gasten genoten van de maaltijd. Van de aanwezigen kregen we achteraf veel complimenten over het personeel en de soepelheid waarmee ze omgingen met alles en iedereen. Voorbeeld: kleindochter van drie was in slaap gevallen in de armen van het ingehuurde15-jarige meisje dat de kinderen zo enorm goed bezighield. Toen iemand van het personeel dat zag haalden ze een matrasje en heeft ze op een rustige plek twee uur heerlijk liggen slapen. Het zal voor de keukenbrigade verre van simpel geweest zijn. Speeches tussen de gangen door waren in de keuken wel van tevoren aangekondigd, maar hoe lang ze zouden duren was natuurlijk niet exact in te schatten. Desondanks werd iedereen tijdig voorzien van de vijf overheerlijke gangen en drank. Ook was er alle aandacht voor gasten met speciale dieetwensen. Het personeel was enorm attent en vriendelijk, maar toch niet nadrukkelijk aanwezig. Hulde daarvoor!

• Wat was de reden van uw bezoek? anders

Een heerlijke locatie waar we graag onze klanten ontmoeten

• Plaats: Oisterwijk
  • Wat was de reden van uw bezoek? presentatie/ lezing

Ik kom regelmatig in diverse trainingslocaties. Echter voor mij staat Ulvenhart bovenaan in Noord-Brabant. Mooie en inspiratievolle omgeving en gebouwen. Zeer flexibel t.a.v. gebruik. Een feest om er te zijn

• Plaats: Berkel-Enschot
  • Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

Prachtige locatie voor herdenking/condoleance (gisteren bijgewoond). Buitengewoon voorkomend en vriendelijk personeel. Allen maar lof!

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Plaats: Bergen NH
  • Ik ben: Eerste keer te gast
  • Wat was de reden van uw bezoek? herdenking/ condoleance

Ik kwam - ter gelegenheid van moederdag - voor 't eerst naar een pianoconcert. Ben er met de fiets al eens langs gereden, maar nooit geweten wat er schuil ging achter die boerderij en schuren ! Een prettige en ongedwongen ontvangst. Een erg mooie ruimte voor dit soort concerten. Na afloop nog een glaasje prosecco aangeboden gekregen. Mijn moeder heeft al geboekt voor hetvolgende concert.

• Gastvrijheid
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Wat was de reden van uw bezoek? anders

Wij zijn getrouwd op Ulvenhart Landgoed. Het was in 1 woord TOP. Niet alleen wij als bruidspaar waren buitengewoon tevreden, maar al onze 43 volwassen gasten en 20 kindjes waren zo tevreden met de lokatie, het eten, de gastvrijheid, de bediening, de kok. We zijn met de helft van het gezelschap blijven slapen....het leek een mini vakantie. Al onze wensen zijn zonder problemen meegenomen in de dag en met liefde en aandacht verzorgd.

• Wat was de reden van uw bezoek? bruiloft

Ulvenhart is voor onze collega's een echte ont moetingsplek geworden. Wij zijn vast gasten sinds een drietal jaar. Prachtige plek waar we elke keer met elkaar (de Ulvenharters en de 'papier en dozenmakers' mooie herinneringen (en toekomst) creeeren! Mooiste plekken...landweg uit de waterlelies en de.... 'bomencathedraal' de bomendriehoek WOW!

• Plaats: Oosterhout
  • Ik ben: Vaste gast
  • Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

Dag Bart, wederom een plezier om met ons team bij jullie te gast te mogen zijn. Het was al goed maar nu ook nog een top culinaire ervaring. Dank weer voor je hartelijke ontvangst en de uitstekende faciliteiten voor een ontspannende en inspirerende dag op de hei.

• Plaats: Amersfoort
  • Ik ben: Vaste gast
  • Wat was de reden van uw bezoek? vergadering

Vriendelijke mensen, schitterende omgeving, heerlijk eten, fijne vergader-ruimtes en veel oog voor persoonlijke wensen. In een woord: TOP!

• Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

Zeer geslaagd familiefeest. Dat heeft alles te maken met de uitstekende accommodatie en de voortreffelijke catering. Een hartelijke ontvangst, desgevraagd boven de toch al geweldige inventaris een extra fauteuil voor een pijnlijke rug, en alle denkbare voorzieningen om het weekend naar eigen inzicht in te richten. Een regenachtige ochtend werd voor de kinderen in ons gezelschap ingevuld met een bezoek aan een nabijgelegen recreatiezwembad. Prima geslapen op uitstekende bedden, schoon sanitair voorzien van alle benodigdheden. De inrichting bleek volledig aangepast aan ons gezelschap met (onder andere) comfortabele zitkussens. Desgewenst kon met een glas wijn in alle rust worden bijgepraat bij een behaaglijk open vuur in één van de Gelagkamers. Kortom, wie een geslaagd familieweekend wil organiseren moet echt eerst naar Landgoed Ulvenhart kijken. Succes verzekerd !

• Plaats: Oudewater
  • Ik ben: Eerste keer te gast
  • Wat was de reden van uw bezoek? familieweekend

Goede ambiance, fijne samenwerking, prachtige locatie, fijne keuken.Alle collega's hebben genoten van jullie prachtige locatie en mooie opzet van jullie bedrijf. Ook de catering was prima en heeft goed gesmaakt. Het personeel was enthousiast. Wij hebben er tenminste een zeer nuttige dag van kunnen maken, waarbij jullie locatie een enorme bijdrage heeft geleverd.

• Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

Wat een prachtige omgeving en locatie met mooi uitzicht en veel licht. De sneeuw bracht natuurlijk een extra dimensie. De verzorging was uitstekend, heel ongedwongen en altijd op de achtergrond. Heel erg prettig. Voor iedereen in ons team was dit de eerste kennismaking en de volgende keer wordt al weer geboekt ;-)

• Plaats: Delft / Eindhoven
  • Wat was de reden van uw bezoek? workshop/ training

We hebben half december een werkelijk zeer goed verzorgde bruiloft gevierd! De mogelijkheid om steeds van locatie te wisselen maakt dat je als gasten niet merkt dat er iets wordt veranderd terwijl de dag en de verschillende activiteiten naadloos in elkaar kunnen overlopen. De medewerkers zijn er als je ze nodig hebt en anders zijn ze er ook, maar merk je ze niet op. Een pracht team!

• Plaats: Megen
  • Wat was de reden van uw bezoek? bruiloft

Ulvenhart slaatde spijker op zijn kop. Het is een prachtige locatie, without being "overdone". Alles is gedaan in het kader van "ingehouden luxe". De kamers zijn basic, met eenpersoonsbedden en een tafel met stoelen, maar wel met een eigen badkamer met een fantastische douche en een bed met een heerlijk matras. De vergaderzalen hebben alles wat ze zouden moeten hebben en zijn prachtig gerenoveerd (hoevestijl,maar met moderne grote ramen en veel licht) De ruimtes zijn allemaal comfortabel warm. Het eten is goed verzorgd, wederom zonder overdadig te zijn (oja, ze bakken hun eigen brood!!!)! De omgeving is een afwisseling tussen bosrijk en landelijk. Voor mij absoluut voor herhaling vatbaar!

• Ontvangst N.v.t.
  • Plaats: Brussel