Geweldig !

Na 34 jaar hebben wij onze Leolux 3 scarabe 2,5 en 3 zits Banken en de twee Salute fauteuils met enige weemoed vervangen door een 2,5 zitsbank type Mayon en een twee Mayuro fauteuils in donkerrood senso leder. Dit op advies van mw. Carla Havelaar die ons ook 34 jaar terug ook had doorverwezen naar haar collega in Vlaardingen de winter & de Lange dhr. Ed de Kok. En we nu 34 jaar zijn verhuisd naar een senior woning waar we de komende nog hopelijk nog 30 jaar op onze Leolux meubels richting de 100 jaar gaan genieten van onze zitmeubelen. En nog op zoek zijn naar een passende eetkamerstoelen bij onze eveneens 34 jaar oude en unieke Leolux eettafel ( enige exemplaar ooit geproduceerd) . Oftewel zijn we erg tevreden over zowel de dealer als de kwaliteit van de Leolux producten. Dikke 10 !!

Top advies, service en producten

Bijzondere ervaring hoe blij en tevreden je kunt zijn over een nieuwe inrichting die je zelf niet bedacht zou hebben. Dat begint met goed en aandachtig luisteren en goede adviesvaardigheden. Dat gekoppeld aan een goed assortiment met goed kwaliteit producten tegen een goede prijs maakt Van der Wal al jaren tot een uitstekende winkel. Waarbij niet onopgemerkt mag blijven dat de service niet stopt als de koop is beklonken. Als er iets is kan je altijd terecht en word je netjes geholpen.

prima bed

Prima bed en service

Ruime keuze, vriendelijk deskundig personeel.

Het is altijd een beleving om te dwalen door de mooie showroom bij Van der Wal. Door de vele opstellingen kregen we ideeën voor een Interstar hangkast. Samen met de verkoper kwamen we tot een verrassende keuze. De kast is inmiddels geplaatst en we zijn erg blij met het eindresultaat.

Zeer prettig samenwerken!

Bij het maken van de keuzes om ons huis in te richten werd goed meegedacht. Ook bij de uiteindelijke inrichting was de samenwerking erg prettig. Door de mooie materialen hebben we een prachtig ingerichte woning waar we erg blij mee zijn.

Prettige en professionele advisering en prachtige meubels

Prachtige zaak met mooie eigentijdse merken. Professionele advisering.

Alle keren dat ik zaken deed met Van der Wal werd mijn verwachting waargemaakt.

Goed advies, kwalitatieve meubels waar ik af en toe naar zoek, en afspreken is nakomen.

Prima service en goede concrete afspraken

Goede service , no nonsens. Vriendelijke benadering.

goed advies en goede service

Al jaren komen wij bij van der Wal. Altijd goed advies, goede, en kwalitatieve producten en top service. We zijn uitermate tevreden.

Goede service en advies

Goede uitleg van de meubelen en kleuren die in ons interieur pasten. Vriendelijk en luisterde wat wij wilden en ons uit de "box" durfde te laten denken. Onze huiskamer is nu een echte huiskamer.

Grote keuze

Top geadviseerd bij de inrichting van ons nieuwbouwhuis

We kwamen voor een vloer en gingen weg met een volledig inrichtingsadvies en bijbehorende meubels en raambekleding. Zowel advies als levering en montage van vloeren, meubels en raambekleding verliep uitstekend. Maatwerk advies waar alle tijd voor werd genomen, flexibele planning van levering en professionele montage met een schitterend resultaat.

Goede service en communicatie

Uiterst prettige ervaring met van der Wal. Heb meerdere meubels bij hun besteld waardoor ook korting mogelijk was.

Topservice

Ik werd overvallen door de vlotte levering van mijn nieuwe bank. Gelukkig nam Van der Wal mijn oude bank, zonder kosten, mee. Alles liep heel vlot en netjes. Dit verdient een pluim!

Helemaal perfect zowel in de winkel als bij de werkzaamheden thuis.

Zoals ik hierboven beschreef. Deskundige vriendelijke professionals.

Aanvoelen wat ik wil en dat goed invullen....

Ze realiseren dat je een flinke investering doet en willen dat je daar geen spijt van krijgt. Van aankoop t/m aflevering verloopt alles zoals verwacht.

Prachtige zaak voor designmeubels.

Levering ging fout, maar wel goed opgelost.

Zeer goed geholpen

Wij hadden alleen na levering van de bank en de twee relaxfauteuils na enige tijd een telefoontje verwacht met de vraag of wij tevreden waren. Bij levering moesten de twee fauteuils gelijk weer terug. De voetsteunen sloten niet mooi aan bij de zitting. Dit werd direct verholpen, maar wij zijn nog niet helemaal tevreden over het resultaat. Ook zit er wat ruimte in de stoel als je op de zitting zit. Vragen ons af of dit zo hoort.

Prima winkel, vriendelijk geholpen en heel mooie meubelen.

We zijn in de winkel netjes geholpen en men heeft ook (ruim) de tijd voor ons genomen. Het aangekochte bankstel en het karpet voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. We hebben wat 'pech' met de levering van onze gordijnen, maar dat is naar tevredenheid opgelost.

erg prettig

Het ging zoals afgesproken was .

Je wordt prettig en deskundig geadviseerd.

Fijn geholpen en geslaagd

Op een plezierige wijze geadviseerd bij onze keuze.

Prima netjes binnen gezet en uitgepakt

Vriendelijk en service gericht

keurig gordijnen gemaakt, maten kloppen en hangt netjes, prettige bejegening in de winkel

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.