Mooie collectie en Geweldige begeleiding naar een mooi interieur!,

Fraaie winkel met een mooie collectie en een fijne begeleiding naar een interieur dat bij ons past. Bijzondere vragen of probleempjes worden uitgezocht en opgelost. Vriendelijk en warm personeel, wij komen er graag!

Fijne winkel

Zeer tevreden over de Service...

Uitstekend. Als vanouds.

Plezierig contact. Er werd veel tijd gestoken in de advisering en actief met ons meegedacht. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Top bedrijf waar de klant op nummer 1 staat.

Asoluut kunnen wij u aanraden om al uw spullen voor de inrichting van uw woning bij dit bedrijf te kopen. U zult er geen spijt van krijgen. Zeer deskundig en gemotiveerd personeel. Nemen alle tijd voor je en geven uitstekend advies en heel belangrijk: de klant staat bij hen altijd centraal. En de levering was ook prima. Ook hiervoor wordt de tijd genomen. Kortom: koop hier beslist je interieur spullen en shop niet langer.

In een woord TOP

Goed mee gedacht over onze vraag en ons daarmee uitstekend geholpen.

Zeer vriendelijk en goed adviserend

Wij kijken terug op een goede ervaring. De adviseur is bij ons thuis geweest om ons na het winkelbezoek nog beter te adviseren. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Vakkundig

Onze ervaring bij Van der Wal is dat de medewerkers op een open wijze en met een grote vakkennis uitleg geven over de vele mogelijkheden bij de inrichting van je woning.

Zeer attent en persoonlijk

Informatief en behulpzaam!

De afspraak is volledig nagekomen

Goed advies en service

Goed advies bij keuze van het product. Levering en bezorging uitstekend verzorgd.

Wij zijn snel en goed geholpen.

Wij hebben een afspraak gemaakt en op korte termijn is er iemand bij ons aan huis langs geweest. Daarna nog een keer in de winkel langs geweest om het nog een keer goed door te nemen. Er is toen een offerte voor ons gemaakt en na akkoord hiervan konden onze overgordijnen binnen 14 dagen geleverd worden. Dit was super snel!

Zeer professioneel geholpen.

Een fijne winkel met professionele mensen. Goed advies gekregen bij de inrichting van ons huis. Na onze verhuizing weer hulp gekregen voor het uitbreiden van de Interstar wandkast en onze eethoek. Top!

Snel en goed werk geleverd.

Vanaf de ontvangst in de winkel tot en met het meubel op zijn plaats zetten (trap op) is alles prettig verlopen.

Bij al mijn aankopen met aandacht en vakkennis geholpen.

Altijd een plezier om in de winkel rond te kijken. En ook de bereidheid om vragen te beantwoorden is heel prettig.

Zeer behulpzaam en correct.

Zeer behulpzaam en correct bij de keuzes die ik moest maken.

Prima geholpen

Uitstekend geholpen. Adviseur nam alle tijd om de verschillende mogelijkheden door te nemen en te tonen. Kwam met goede suggesties voor eventuele aanpassingen. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Geweldig bedrijf

Zeer goed advies gekregen voor de aanschaf van een hoek bank, vloerkleed en stoel. Volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Ook de service achteraf is goed bij van der Wal. Dit weet ik omdat we al langer klant zijn

Vriendelijk

Top, behulpzaam, goed advies

ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de medewerkers .

De nieuwe bank en hocker van het merk Harvink ,werden door uw bezorgers met zorg neergezet, en de oude bank meegenomen. Een goede service. Vanwege de snelle service en duidelijke communicatie besloten om bij deze zaak ook eetstoelen -van het merk Leolux, te bestellen. De bank en hocker bevallen prima!

Geweldige winkel met eerlijke mensen!

Fijn advies gekregen en kwalitatief zeer goede materialen. Erg tevreden! Ook de bezorging was top, oude meubels werden meegenomen.

Hier wordt ruim de tijd genomen om je ook echt te adviseren,

We zijn uitstekend geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om ons alles te laten zien om zo rustig een weloverwogen keuze te kunnen maken, zonder enige tijdsdruk.

Alles uitstekend verlopen!

Vanaf het eerste contact, is alles heel fijn gegaan. In alle rust, een keus kunnen maken, met prima begeleiding, uitleg en advies. Na de afgesproken tijd, keurig een afspraak kunnen maken, om het te laten bezorgen. Dit is ook allemaal heel netjes en goed verlopen...deze zaak is echt een aanrader!!!

Zeer klantvriendelijk, perfecte service

In de winkel wordt de tijd voor je genomen. Er wordt goed naar je geluisterd. Eerlijk advies. Levering volgens afspraak. Netjes gemonteerd.

Top bedrijf en service! Zeker een aanrader en aardig personeel

Afspraak is afspraak

Meubels en trapbekleding geleverd en gelegd. Nette bezorging en goed werk.

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.